verwacht geen officiele firmware updates meer, met de komst van de N003quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:01 schreef JiePieWie het volgende:
Is er nog een nieuwere firmware voor de N002i te krijgen ? Lijkt een beetje stil op dat vlak..
Ik heb vlak bij waar ik woon wel een winkel met al die RC heli´s uit Chinaquote:Op woensdag 19 juni 2013 13:20 schreef shiznuts het volgende:
Lijkt inderdaad alleen op bepaalde plekken in Hong Kong (Shenzhen) en heel misschien Beijing te vinden te zijn van wat ik af en toe eens lees. Tablets en smartphones die ons interesseren hebben lui maar wat moeite mee te vinden daar. Garpsig. Moeten ze hier eens een fysieke store openen in Amsterdam binnenstad ofzo. Geheid dat er een rij voor staat.
Waar kan ik bij DHL zien of ik wel of niet bij moet betalen (belasting)? Op de factuur staat <25$ en het pakketje zal denk ik vandaag of morgen bezorgt gaan worden....quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:46 schreef RobertNL het volgende:
Ik denk dat dat wel bekend is bij Landgeld; maar dit is een status die normaal niet (vaak) voorkomt. Normaal staat er of on hold of customs clearance complete. DHL kijkt overigens naar de factuur dus die 100% controle is niet op inhoudt.
Gewoon Dhl bellen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:46 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Waar kan ik bij DHL zien of ik wel of niet bij moet betalen (belasting)? Op de factuur staat <25$ en het pakketje zal denk ik vandaag of morgen bezorgt gaan worden....
Nog even een keer proberenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:30 schreef nickhguitar het volgende:
He! Mijn mobiel is zo net binnen gekomenHeel tof ding (Iocean x7). Ik zie alleen onderin beeld, als ik het middelste icoontje ingedrukt houd dat er constant 5 apps open staan. Hoe kan ik dit voorkomen? Want als ik ergens heenga en vervolgens weer terug ga dan blijft deze toepassing toch actief?
Dat is op zich standaard in android dat hij bepaalde apps actief houdt. De reden dat je batterij niet lang mee gaat zal eerder te maken hebben met synchronisatie meuk die je aan hebt staan voor alles, helderheid van je scherm et cetera.quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:51 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Nog even een keer proberenWeet iemand dit wellicht? Mobiel gaat nu niet zo lang mee..
Helderheid staat zo dat ik net goed m'n scherm kan bekijkenquote:Op woensdag 19 juni 2013 17:02 schreef rene90 het volgende:
[..]
Dat is op zich standaard in android dat hij bepaalde apps actief houdt. De reden dat je batterij niet lang mee gaat zal eerder te maken hebben met synchronisatie meuk die je aan hebt staan voor alles, helderheid van je scherm et cetera.
Hoeveel batterij haal je dan op je accu, welke phone trouwens? En check je accounts en instellingen. Ik heb facebook bijvoorbeeld niet gekoppeld aan mijn contacten. Je hebt zo een optie dat je bij je contactenlijst kan zien wie er ook online is met facebook et cetera. Dat vreet ook allemaal stroom. Daarnaast het weer continue updaten, buienalarm, allemaal zulke meuk.quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:12 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Helderheid staat zo dat ik net goed m'n scherm kan bekijkenWat kan ik hier nog meer aan doen denk je?
Het stoor me niet, maar het vreet volgens mij stroomquote:Op woensdag 19 juni 2013 17:13 schreef shiznuts het volgende:
Na het gebruik gewoon weg'swipen' uit je multitask lijst, als het je stoort dat ze openstaan.
Nee, dat loopt wel los denk, doe het zelf nooit en zit nu op 2.5 dag met mijn accu (huawei y300). Wat ik heb gemerkt is dat die accounts stroom vreten om alles bij te houden. Kijk daar dus eens naar. Elke minuut het weer updaten, of continue buienalarm laten kijken of er al een bui aan komt zodat hij je direct kan waarschuwen...tjaquote:Op woensdag 19 juni 2013 17:16 schreef nickhguitar het volgende:
Het stoor me niet, maar het vreet volgens mij stroom
@ rene90, ik heb een Iocean x70
Hm, zal eens kijkenquote:Op woensdag 19 juni 2013 17:18 schreef rene90 het volgende:
[..]
Nee, dat loopt wel los denk, doe het zelf nooit en zit nu op 2.5 dag met mijn accu (huawei y300). Wat ik heb gemerkt is dat die accounts stroom vreten om alles bij te houden. Kijk daar dus eens naar. Elke minuut het weer updaten, of continue buienalarm laten kijken of er al een bui aan komt zodat hij je direct kan waarschuwen...tja
Dat ding ziet er wel heerlijk strak uit, maar waarom geen 4.7Inch, 5 lijkt me toch net wat te groot.quote:
Ik had 'em zo gehaald. Vooral omdat het merk natuurlijk zo gerenommeerd is in vergelijk met de toch wat meer no-name brands. Ziet er (kwalitatief) echt tip top uit. Maar ja, die 2000mAh is onoverkombaar ben ik bang.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:06 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dat ding ziet er wel heerlijk strak uit, maar waarom geen 4.7Inch, 5 lijkt me toch net wat te groot.
Edit: Al verschillende afmetingen bijna niet van een HTC One X, twijfel dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |