damn ik was de laatste.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Deze is voor alle users van BNW
Onze nieuwe wereldheersers in spé
Sinds korte tijd staat Ajacied4lf op blauw
Sommige users uit VBL kwamen daarom al gauw
Op het eerste oog vonden we dit forum een beetje raar
Maar Lavenderr staat voor iedereen met een glimlach klaar
We discussiëren er over alles wat niet deugt
9/11 was niet echt en Joris Demmink vergrijpt zich aan de jeugd
De straling van wifi en telefoons is niet goed voor je kruin
Daarom hebben sommigen hier een eigen moestuin
Uiteindelijk krijgt de illuminati toch de schuld
En bespreken we op dit forum hoe de media dat verhult
Mijn ode aan dit forum eindigt hiermee
Een shoutout naar alle users van de SC
Ik moet mijnes een keer schoonmaken, wel weer eens zin inquote:Op maandag 17 juni 2013 23:33 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Borrel borrel borrel...... ..... ......pffffffffffffffffffff
Lekker hoor zo af en toe.quote:Op maandag 17 juni 2013 23:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik moet mijnes een keer schoonmaken, wel weer eens zin in
Moet je hem even quoten en vragenquote:Op maandag 17 juni 2013 23:44 schreef Blaadjes het volgende:
Vraagje Insomnia_. Praat ajacied4lf ook altijd zo weinig in de VBL SC?
nee daar meerquote:Op maandag 17 juni 2013 23:44 schreef Blaadjes het volgende:
Daar 'praat' ik wat meer.quote:Op maandag 17 juni 2013 23:44 schreef Blaadjes het volgende:
Truste!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:22 schreef Blaadjes het volgende:
Ik hou het ook voor gezien. Trusten mensen.
goedemoggel,quote:Op dinsdag 18 juni 2013 06:35 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Goedemorgen lange dag vandaag eerst werken erna nog een lange vergadering![]()
![]()
![]()
fijne dag luitjes geniet van het weer
Gewoon een kussen klaar liggen, mocht je gaan knikke bollen deze op je toetsenbord neerleggenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 07:39 schreef theguyver het volgende:
[..]
goedemoggel,
dag 1 was halve dag een vergadering, viel bijna in slaap![]()
niet geslapen vannacht, ff checken hoe ik mijn toetsenbord als kussen kan gebruiken
... ik heb nu al putjes op mijn wang van het toetsenbordquote:Op dinsdag 18 juni 2013 08:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gewoon een kussen klaar liggen, mocht je gaan knikke bollen deze op je toetsenbord neerleggen
Uit zeer betrouwbare bron kan ik je melden dat het idd heerlijk is in de tuin.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:22 schreef Lavenderr het volgende:
Morning![]()
Mooi weer. Jammer dat er gewerkt moet worden. Zou lekker zijn in de tuin nu
Jij zit daar nu hequote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:32 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Uit zeer betrouwbare bron kan ik je melden dat het idd heerlijk is in de tuin.
Het is heerlijk in de tuin, lekker in de schaduwquote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:32 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Uit zeer betrouwbare bron kan ik je melden dat het idd heerlijk is in de tuin.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 08:35 schreef theguyver het volgende:
[..]
... ik heb nu al putjes op mijn wang van het toetsenbord
O, was loos, waarom een trutquote:
Ja lekker he? Echt heerlijk vind ik het.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is heerlijk in de tuin, lekker in de schaduw
Dus als we ineens post zien van jou met een inhoud als: 'ophgmnbnmknjhn', dan weten we dat je gecrashd op je toetsenbord?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 08:35 schreef theguyver het volgende:
[..]
... ik heb nu al putjes op mijn wang van het toetsenbord
: Bujffd'subgquote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:05 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dus als we ineens post zien van jou met een inhoud als: 'ophgmnbnmknjhn', dan weten we dat je gecrashd op je toetsenbord?
Héérlijk, lekker uitgeperst sinasappeltjes er bijquote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:05 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja lekker he? Echt heerlijk vind ik het.
Dot kappen nou...quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Héérlijk, lekker uitgeperst sinasappeltjes er bij
Altijd nog beter dan een fust. Daar kun je zo weinig mee zonder hulpstukkenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:18 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dot kappen nou...
Airco is stuk op kantoor, WARM!!!
gelukkig heb ik sixpack, de rest moet het doen met bierkrat..
Oké zal kappenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:18 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dot kappen nou...
Airco is stuk op kantoor, WARM!!!
gelukkig heb ik sixpack, de rest moet het doen met bierkrat..
ik bedoel mijn buik... t-shirt maar uit gedaanquote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:21 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan een fust. Daar kun je zo weinig mee zonder hulpstukken
Lekker in je blote bast op kantoorquote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:26 schreef theguyver het volgende:
[..]
ik bedoel mijn buik... t-shirt maar uit gedaan... waaaaaaaaaaaaaarm
dacht ik alquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In de ochtend paar uurtjes weten pakken
Warm?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:06 schreef theguyver het volgende:
[..]
dacht ik al![]()
ben echt. helemaal gaar...toetsenbord ligt niet echt comfortabel
airco hier is stuk, dus standje oven hier.quote:
Dan meld je eigen toch ziek.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:17 schreef theguyver het volgende:
[..]
airco hier is stuk, dus standje oven hier.
+ heb al 3 dagen geen oog dicht gedaan.
Maar gaan ze bij jullie kijken of je wel echt ziek bentquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:51 schreef theguyver het volgende:
[..]werk is niet zelfde als school
M[quote]
Op dinsdag 18 juni 2013 15:51 schreef theguyver het volgende:
[..]werk is niet zelfde als school
![]()
helaas
Als je heel het jaar werkt valt een dag dat je er niet bent door dat je ziek bent niet op.quote:
In het magazijn bovenin kun je bijna een ei bakken lolquote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:07 schreef theguyver het volgende:
buiten 34.2 graden
gang 21 graden
kantoor na geouwehoer collega met airco 14.6 graden
magazijn grond 27 graden
magazijn bovenin 56 graden
Bijna... denk als je op dak een ei gooi deze binnen 0.2seconden gebakken isquote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:09 schreef tribalwars het volgende:
[..]
In het magazijn bovenin kun je bijna een ei bakken lol
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:11 schreef theguyver het volgende:
[..]
Bijna... denk als je op dak een ei gooi deze binnen 0.2seconden gebakken is
De heftruckers worden verplicht om het uur een pauze te houden van 10 minuten.
maar jij werkt toch op kantoor daar is het toch iets koeler.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:11 schreef theguyver het volgende:
[..]
Bijna... denk als je op dak een ei gooi deze binnen 0.2seconden gebakken is
De heftruckers worden verplicht om het uur een pauze te houden van 10 minuten.
iets??? het vriest op kantoor!!! in onze koelkast is het nog warmer!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:12 schreef tribalwars het volgende:
[..]
[..]
maar jij werkt toch op kantoor daar is het toch iets koeler.
je kunt het toch beter te koud hebben dan te warmquote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:20 schreef theguyver het volgende:
[..]
iets??? het vriest op kantoor!!! in onze koelkast is het nog warmer!
buiten 34.2 graden
gang 21 graden
kantoor na geouwehoer collega met airco 14.6 graden
magazijn grond 27 graden
magazijn bovenin 56 graden
vanochtend met blote bast op kantoor was 37 graden ... colllega heeft met airco lopen klooien omdat ie het niet deed nu 15 graden, ik vind dit alles behalve prettig.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:23 schreef tribalwars het volgende:
[..]
je kunt het toch beter te koud hebben dan te warm
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:27 schreef theguyver het volgende:
[..]succes, ik mag straks nog ff fietsen
hier nu... + - 32graden buitenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]succes
maar het is hier maar 26 graden
Klinkt lang niet slecht.quote:
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:34 schreef Lavenderr het volgende:
Goedenavond!
Met dit weer moet je eigenlijk op een boot zitten
De NS heeft overal last van. Maakt niet uit welke temperatuurquote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja erg hè? daar heeft de ns ook last van toch.
Klinkt best goedquote:
wel waar jijquote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
De NS heeft overal last van. Maakt niet uit welke temperatuur
En morgen nog warmer.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:59 schreef Blaadjes het volgende:
Avond mensen! pfff wat was het benauwd zeg. En ik maar opscheppen vanochtend over de tuin en toen moest ik zelf aan het werk
backfire.
Hoiquote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En morgen nog warmer.
Arme jij
En hoi
Ik moest even puzzelen , ik dacht eerst een platte zak, maar je bedoelt plakzak.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:08 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Hoi![]()
Nou zo erg is het nou ook weer niet hoor. Even wat vaker zweet afvegen. Alleen 3 keer de ladder op en neer en je hebt gelijk last van een pl**za* ahumDas wel vervelend.
Misschien morgen maar een ballenknijper aandoen.
nog niet na mijn vakantie verwacht ikquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Al nieuws over het moderator schap?
ik heb een zwanusquote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik moest even puzzelen , ik dacht eerst een platte zak, maar je bedoelt plakzak.
Lijkt me heel lastig. Blij dat ik geen zak heb
Ja ik ook!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik moest even puzzelen , ik dacht eerst een platte zak, maar je bedoelt plakzak.
Lijkt me heel lastig. Blij dat ik geen zak heb
Zal ik hem ook eens aan slingeren om te kijken wat het is.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:19 schreef Lavenderr het volgende:
Zometeen kijken naar Mijn huis vol dieren op RTL4. Zal wel weer een grote stinkende bende zijn.
Gelukkig ruiken we het niet.
Ja leuk!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:30 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Zal ik hem ook eens aan slingeren om te kijken wat het is.
jaquote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:25 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Oh haha, zweet je uit je anus? Weet je zeker dat het zweet is?
Nou schuif eens op dan. Zo kan ik toch niet zitten als jij languit op de bank ligt.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja leuk!
Kijken we samen, is veel leuker
Ja, ik heb ook gewerkt ja, mag ik even lekker liggen?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:36 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nou schuif eens op dan. Zo kan ik toch niet zitten als jij languit op de bank ligt.
Nou kom ff overeind dan dan kan ik zitten en jij weer liggen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook gewerkt ja, mag ik even lekker liggen?
Ik wilde het net zeggen.quote:
Ja bizar toch.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:42 schreef Lavenderr het volgende:
De honden zijn belangrijker dan haar kinderen
Ik begrijp nu dat er 13 honden zijn. Na deze wip komen er weer 4 bij.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:45 schreef Blaadjes het volgende:
oh hahaha. ja das een grote orgie daar af en toe denk ik
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik begrijp nu dat er 13 honden zijn. Na deze wip komen er weer 4 bij.
Heel vreemd, want ze houdt ze allemaal zelf.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:48 schreef Blaadjes het volgende:
[..]![]()
Ze is gewoon een honden handelaar op een beetje vreemde manier.
Ik weet het niet. Ik hoop het. Maar ik begrijp niet dat er al niet eerder stappen zijn ondernomen of dat de buurt dit pikt. Alleen al van dat helse geblaf word je gek als buren.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:50 schreef Blaadjes het volgende:
Ze zal ze toch wel geholpen hebben...zou je denken.
Ja dat snap ik ook nooit. Daar word je toch helemaal gek van. Dat geblaf en die stank.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik hoop het. Maar ik begrijp niet dat er al niet eerder stappen zijn ondernomen of dat de buurt dit pikt. Alleen al van dat helse geblaf word je gek als buren.
Dat is toch heel wat anders?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:53 schreef Blaadjes het volgende:
straks komen ze hier nog omdat ik bijna 25 vogels heb.
Nee ze vinden het juist leuk dat gefluit en getjilpquote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is toch heel wat anders?
Ze zitten in een volière, en niemand heeft er last van.
Is toch mooi, die vogels?
Is het ook!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:57 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nee ze vinden het juist leuk dat gefluit en getjilp
Tja de natuur he maar wel vervelend. Ik word gek als er een kat op de volière zit. Maar dat gebeurt bijna nooit meer want heb strips met spikes op tactische plaatsen liggen. Ze zijn gelijk genezen als ze erop springenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Is het ook!
Ik heb tegenwoordig veel kauwtjes in de buurt en die vind ik echt een heel vervelend geluid maken. Verder zijn het rovers. Ze hebben dit jaar al minstens 3 nestjes in mijn tuin leeggeroofd. Hufters.
Ja dat is wel duidelijk.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:10 schreef Lavenderr het volgende:
Best een zielige situatie daar eigenlijk.
Die zoon met zijn 600 euro aan telefoonrekeningen en de verhouding met zijn moeder.
Het is niet alleen de honden die een probleem zijn, er speelt veel meer.
Had toen ik 'n jr of 10 was zelf' n kauwtje. Gerrit kwam zo aanvliegen. Ging mee naar school, wachtte in de boom naast de school. Vond hem leuk.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Is het ook!
Ik heb tegenwoordig veel kauwtjes in de buurt en die vind ik echt een heel vervelend geluid maken. Verder zijn het rovers. Ze hebben dit jaar al minstens 3 nestjes in mijn tuin leeggeroofd. Hufters.
Oh wat leuk! Ja, dan is dat weer een heel ander beeld. Ik zie ze nu echt als -letterlijk-struikrovers, maar ze kunnen dus ook best lief zijn.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:12 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Had toen ik 'n jr of 10 was zelf' n kauwtje. Gerrit kwam zo aanvliegen. Ging mee naar school, wachtte in de boom naast de school. Vond hem leuk.
Dat is zeker vreemd. Misschien schamen ze zich dat ze het zover hebben laten komen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat ik vreemd vind is dat je helemaal niets ziet van de buren.
Hha cool! Gerritquote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:12 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Had toen ik 'n jr of 10 was zelf' n kauwtje. Gerrit kwam zo aanvliegen. Ging mee naar school, wachtte in de boom naast de school. Vond hem leuk.
Of ze hebben al heel vaak geklaagd en willen niet in beeld. Kan ook nog.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:14 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Dat is zeker vreemd. Misschien schamen ze zich dat ze het zover hebben laten komen.
Zou ook kunnen. Had wel graag hun klachten willen horen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Of ze hebben al heel vaak geklaagd en willen niet in beeld. Kan ook nog.
Ik ook.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:18 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Zou ook kunnen. Had wel graag hun klachten willen horen.
Oh lord, er zijn alweer honden teruggeplaatst.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:29 schreef Blaadjes het volgende:
Kwam die blonde zoon nou niet voor in de knuffels over en weer?
Jaaa bizar, ergens snap ik het wel maar die honden zijn toch niet de oplossing voor haar probleem?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh lord, er zijn alweer honden teruggeplaatst.
Dan kun je toch beter bij een asiel gaan werken? Veel honden en de hele dag werk.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:36 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Jaaa bizar, ergens snap ik het wel maar die honden zijn toch niet de oplossing voor haar probleem?
De moeder van de vriendin van m'n broertje is ook een beetje geflipt zal ik maar zeggenNiet zo'n chaos als we net zagen hoor maar ze zoekt haar "steun" altijd in dieren. Honden/cavia's enz. Maar ze boekt nooit vooruitgang.
Mijn gedacht, maar ja waar nemen ze je nou aan als je ruim in de 40 bent. Je kop kaal scheert en rondloopt in een lange leren jas met doodskoppen erop.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan kun je toch beter bij een asiel gaan werken? Veel honden en de hele dag werk.
Nee, dat wordt een probleemquote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:51 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Mijn gedacht, maar ja waar nemen ze je nou aan als je ruim in de 40 bent. Je kop kaal scheert en rondloopt in een lange leren jas met doodskoppen erop.
Precies!quote:
Ik ook!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:59 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Precies!
Eens even kijken wat er nog meer gaande is in BNW. Jij ook met je burgelijke rtl4 programma's
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:51 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Mijn gedacht, maar ja waar nemen ze je nou aan als je ruim in de 40 bent. Je kop kaal scheert en rondloopt in een lange leren jas met doodskoppen erop.
Denk het ook. In zijn mooie costuumquote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:16 schreef Tjacka het volgende:
lieverds
inso heeft al ziek gehosseld denk ik
ja, soberso alleen hij heeft nog een vriendin volgens mij.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Denk het ook. In zijn mooie costuumDe meiden vallen in bosjes aan zijn voeten
Auchquote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja, soberso alleen hij heeft nog een vriendin volgens mij.
inderdaad.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind Insomnia leuk. Zit niet voor niets in zijn team he? Wij minachten niemand
Ik mezelf regelmatig. En terecht.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
inderdaad.![]()
al betrap ik mij er soms wel nog op hoor.
We zijn mensen he, dus we maken allemaal wel eens een foutje. Kan gebeurenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
inderdaad.![]()
al betrap ik mij er soms wel nog op hoor.
Lekker is dat. benauwd dus. nou ja krijgen de bloemetjes iig water.quote:Ook morgen warm
Na een zonnige dag blijft ook vanavond de zon nog duidelijk aanwezig in Zeeland. Vannacht blijft het helder en koelt het af tot 17 of 18 graden. Ook morgen is er veel ruimte voor de zon. Wel kan later op de dag een fikse regen- of onweersbui vallen. Bij een zwakke tot matige wind uit noordelijke richtingen wordt het maarliefst 24 tot 30 graden. Tijdens de avond en nacht naar donderdag trekken meer regen- en onweersbuien de provincie binnen.
Mogguh Jacq.quote:Op woensdag 19 juni 2013 06:47 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Goedemorgen heb weekend![]()
![]()
*O
wordt ik om half zes wakker![]()
![]()
![]()
Mogguh Tribal ja het ziet er hier nou ook niet echt uit alsof het mooi weer wordt.quote:
geprobeert, kwam alleen facplant van.quote:Op woensdag 19 juni 2013 08:50 schreef Blaadjes het volgende:
Mogguh, en met de buurvrouw of dat niet?
morguh ja alles prima na zes dagen werken drie vrijquote:Op woensdag 19 juni 2013 08:23 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Mogguh Jacq.
Ja vervelend is zoiets. Alles goed voor de rest?
[..]
Mogguh Tribal ja het ziet er hier nou ook niet echt uit alsof het mooi weer wordt.
Ja ook goed hoor. Nog 3 dagen werken en dan 2 vrijquote:Op woensdag 19 juni 2013 08:57 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
morguh ja alles prima na zes dagen werken drie vrij
en met jou?
als jij die twee vrij heb moet ik weer werkenquote:Op woensdag 19 juni 2013 08:59 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja ook goed hoor. Nog 3 dagen werken en dan 2 vrij
Ja ik krijg een beetje het idee dat je me ontloopt.quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:01 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
als jij die twee vrij heb moet ik weer werken
nee hoor ik mis je zelfsquote:Op woensdag 19 juni 2013 09:03 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja ik krijg een beetje het idee dat je me ontloopt.
haha oke.quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:05 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nee hoor ik mis je zelfs![]()
Prachtig he onweer? Hoe harder hoe beter!quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:07 schreef theguyver het volgende:
Hier is nog niks, maar als het spannend word ga ik wel ff kijken.
Go THOR!!!!!!!!!!![]()
![]()
we wilde naar het water maar dat wordt hem dus niet vandaagquote:Op woensdag 19 juni 2013 09:07 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
haha oke.![]()
Ga je nog wat doen vandaag of wordt het zo'n dag van niks doen?
Nu komt het water naar julliequote:Op woensdag 19 juni 2013 09:11 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
we wilde naar het water maar dat wordt hem dus niet vandaag![]()
![]()
![]()
straks maar even wat anders verzinnen
klopt het regent nu al hierquote:Op woensdag 19 juni 2013 09:11 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
we wilde naar het water maar dat wordt hem dus niet vandaag![]()
![]()
![]()
straks maar even wat anders verzinnen
Murning.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:18 schreef Lavenderr het volgende:
Morning !
Nog geen druppel hier. Temperatuur valt ook best mee, 23 graden. Is toch normaal voor een zomerse dag?
Ben er al een poosje hoor, maar nog geen tijd om hier te reagerenquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:25 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Murning.![]()
Lekker vroeg ben je vandaag.
Hier is het 20 graden maar de wind maakt het toch wat frisser. 23 graden is prima temperatuurtje idd!
Ja bedoelde ook de SC, ik hou alles in de gatenquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ben er al een poosje hoor, maar nog geen tijd om hier te reageren![]()
De temperatuur is inmiddels gezakt naar 21 graden.
Pfffffff wat heet, zo'n hittegolf
Zal de clientèle best op prijs stellenquote:Op woensdag 19 juni 2013 12:03 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja bedoelde ook de SC, ik hou alles in de gaten
Niet normaal die hitte, denk dat ik zo maar in m'n zwembroek ga werken.
Haha dat zal vast. Jammer dat ik bij een oud echtpaar moet zijn.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zal de clientèle best op prijs stellen
haha heb ik gister al gedaan.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:03 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja bedoelde ook de SC, ik hou alles in de gaten
Niet normaal die hitte, denk dat ik zo maar in m'n zwembroek ga werken.
Gun die oude dame ook wat johquote:Op woensdag 19 juni 2013 12:07 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Haha dat zal vast. Jammer dat ik bij een oud echtpaar moet zijn.
Briljante avond en nacht gehadquote:Op woensdag 19 juni 2013 12:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En, hoe was het?
Had je het niet bloedheet in dat nette pak?
Top!quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Briljante avond en nacht gehad
Het was hier gelukkig niet zo heet als in Nederland maar nog wel richting 26. Al was dat ook geen feestje en heb ik jasje maar uit gedaan na een tijdje![]()
Maar al met al een briljant einde van m'n middelbare school carrière(
)
Groot dubio. Ik wilde jaren altijd bij defensie (RAF), maar eigenlijk ben ik daar de laatste tijd erg over gaan twijfelen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:26 schreef Lavenderr het volgende:
En nu? Lekker vakantie vieren en dan? Studeren?
Werkze Blaadjes. In je zwembroekquote:Op woensdag 19 juni 2013 12:29 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nou veel plezier nog mensen ik ben weg.
Ciaoquote:Op woensdag 19 juni 2013 12:29 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nou veel plezier nog mensen ik ben weg.
Mag ik vragen waarom je niet meer bij de RAF wilt?quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Groot dubio. Ik wilde jaren altijd bij defensie (RAF), maar eigenlijk ben ik daar de laatste tijd erg over gaan twijfelen.
Dus ik denk dat het studeren wordt.
Verschillende redenen. Ten eerste vraag ik me af of ik mentaal geschikt ben voor defensie. En ten tweede strookt het defensiebeleid van de meeste westerse landen niet met mijn visie. Als je bij defensie zit moet je in principe de ultieme prijs te betalen voor het doel wat je wil bereiken, dus het is vrij cruciaal dat je je kan vinden in het beleid dat door het leger wordt gevoerd.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom je niet meer bij de RAF wilt?
voor wanneer moet je de keuze gemaakt hebben?quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Verschillende redenen. Ten eerste vraag ik me af of ik mentaal geschikt ben voor defensie. En ten tweede strookt het defensiebeleid van de meeste westerse landen niet met mijn visie. Als je bij defensie zit moet je in principe de ultieme prijs te betalen voor het doel wat je wil bereiken, dus het is vrij cruciaal dat je je kan vinden in het beleid dat door het leger wordt gevoerd.
En qua studies, echt geen idee eigenlijk. Geschiedenis, filosofie, economie en geneeskunde trekken mij allemaal even veel, nogal een verschil dus daar moet ik nog goed over nadenken
Eigenlijk had ik die al moeten maken maar door die twijfel is het een beetje spaak gelopenquote:Op woensdag 19 juni 2013 12:44 schreef theguyver het volgende:
[..]
voor wanneer moet je de keuze gemaakt hebben?
het zijn inderdaad interessante onderwerpen.
Die natuurlijk. Zeker in het belang van BNWquote:Op woensdag 19 juni 2013 12:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Verschillende redenen. Ten eerste vraag ik me af of ik mentaal geschikt ben voor defensie. En ten tweede strookt het defensiebeleid van de meeste westerse landen niet met mijn visie. Als je bij defensie zit moet je in principe de ultieme prijs te betalen voor het doel wat je wil bereiken, dus het is vrij cruciaal dat je je kan vinden in het beleid dat door het leger wordt gevoerd.
En qua studies, echt geen idee eigenlijk. Geschiedenis, filosofie, economie en geneeskunde trekken mij allemaal even veel, nogal een verschil dus daar moet ik nog goed over nadenken
Hoezo in het belang van BNW?quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die natuurlijk. Zeker in het belang van BNW
Kennis van me heeft een jaar gewerkt na zijn einddiploma en gaat nu in Leiden studeren.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Eigenlijk had ik die al moeten maken maar door die twijfel is het een beetje spaak gelopen
Maar ik ga het niet haasten, misschien start ik wel in februari en ga ik gewoon eerst een paar maanden werken terwijl ik erover nadenk.
Omdat het hier vaak over medische zaken gaat. Zie Big Pharma-topic. En het nodig is tegenwicht te bieden aan alle aannames die daarover gedaan worden . Puur eigenbelang(voor BNW) dusquote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Omdat het hier vaak over medische zaken gaat. Zie Big Pharma-topic. En het nodig is tegenwicht te bieden aan alle aannames die daarover gedaan worden . Puur eigenbelang(voor BNW) dus
Dank uquote:Op woensdag 19 juni 2013 12:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]Ik zal het meenemen in m'n overwegingen.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Omdat het hier vaak over medische zaken gaat. Zie Big Pharma-topic. En het nodig is tegenwicht te bieden aan alle aannames die daarover gedaan worden . Puur eigenbelang(voor BNW) dus
Vaak wel ja . Troebele bronnen worden het meest vertrouwd. Heel apart vind ik dat.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:22 schreef theguyver het volgende:
[..]aannames zonder bronnen.
over het algemeen
ja ik kan er gewoon niet bij waarom, er een site waarbij een mening word uitgesproken of zonder goed onderbouwde informatie, of met wazig foto's met strepen lijntjes en 10.000x ingezoomt wel geloofwaardig word beschouwd.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vaak wel ja . Troebele bronnen worden het meest vertrouwd. Heel apart vind ik dat.
Vreselijk vind ik het. Vorig jaar is er ook al zoiets gebeurd toch? En dat waren leden van dezelfde familie als ik me goed herinner.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:42 schreef theguyver het volgende:
[..]
ja ik kan er gewoon niet bij waarom, er een site waarbij een mening word uitgesproken of zonder goed onderbouwde informatie, of met wazig foto's met strepen lijntjes en 10.000x ingezoomt wel geloofwaardig word beschouwd.![]()
heb 1000 en 1 baantjes gehad waarvan 1 er van het schoonmaken van een voersilo was, we moesten met zijn 2en samen werken 1 ging de silo in met tuigje en zuurstof fles en masker, als er iets loos was moest je aan touw trekken zodat de ander me er uit kon halen.
ziet er naar uit dat de veiligheids maatregelen niet goed zijn nageleefd
Ammoniak,zo gevaarlijk. Dat hou je niet lang vol.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:16 schreef theguyver het volgende:
Ze zijn er in gevallen hoorde ik op de radio.
tja.. dan ben je al gouw de sjaak, giftige dampen verstikking..
Was dat niet in een gierput? Maar goed, dat is qua giftige dampen eigenlijk hetzelfde.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vreselijk vind ik het. Vorig jaar is er ook al zoiets gebeurd toch? En dat waren leden van dezelfde familie als ik me goed herinner.
Oh ja, gierput was dat.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:23 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Was dat niet in een gierput? Maar goed, dat is qua giftige dampen eigenlijk hetzelfde.
Maar wij jóu welquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:51 schreef Blaadjes het volgende:
Avond allemaal.
Ik heb niet veel gemist zie ik wel.
quote:
Ja, je weet niet wat je aanricht he als ze ineens geconfronteerd wordt met een paar gespierde benen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:54 schreef Blaadjes het volgende:
[..]![]()
Goed om te horen.
Heb toch maar gewoon m'n kleren aangehouden anders ging ze denk ik gelijk van d'r stokkie het arme mens. haha
Wat die lucifer stokjes?quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, je weet niet wat je aanricht he als ze ineens geconfronteerd wordt met een paar gespierde benen.
Dat stel ik me zo voorquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:28 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Wat die lucifer stokjes?![]()
Trouwens hoe weet jij dat?
Kan ik mezelf ook een note geven zodat ik kan onthouden dat Laverderr vanavond scherp is?quote:
Ja hoorquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:36 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Kan ik mezelf ook een note geven zodat ik kan onthouden dat Laverderr vanavond scherp is?
Ehm geen idee, heb dat ding nog niet aangehad. Is er wat voor om over te kunnen ouwehoeren?quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja hoor.
Btw, wat kijken we vanavond?
Om hallf tien komt Hoe schoon is jouw huis?quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:50 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ehm geen idee, heb dat ding nog niet aangehad. Is er wat voor om over te kunnen ouwehoeren?
Om 8 uur op Ned 1 was er mooie fictie, helaas net gemist.
Zo praat ik ookquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Om hallf tien komt Hoe schoon is jouw huis?
Ik kijk wel, maar erger me kapot aan dat overdreven Amsterdamse accent van die twee dames. Ligt er zó dik bovenop. Zo praat toch niemand?
Mmm, hoor ik een hint? Mijn huis is best schoon hoorquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:54 schreef Blaadjes het volgende:
half 10 hoe schoon is op rtl 4. lijkt me echt wat voor jou
Nee was geen hint. Meer het soort programma.quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mmm, hoor ik een hint? Mijn huis is best schoon hoor.
Zo praat niemand volgens mij. Ik ken echte Amsterdammers en geen van allen praat zo overdreven. Ik heb het idee dat die vrouwen het er wel erg dik bovenop leggen.quote:
Klopt. Ben best een pietje preciesquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:59 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nee was geen hint. Meer het soort programma.
Je lijkt me idd niet iemand die er een bende van maakt!
Dat vermoeden had ik al een beetje.quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Klopt. Ben best een pietje precies
quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:01 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Dat vermoeden had ik al een beetje.![]()
Ik ook...uhum
Haha, ach we zeggen niks verkeerds en iedereen is vrij om mee te kleppen. Maar ja ze laten het wel eens afweten als wij bezig zijn.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:03 schreef Lavenderr het volgende:
Wij zitten hier te praten en iedereen kan meelezen. Gek idee eigenlijk he?
[..]
Dat is waar. Iedereen mag meekletsen. Gezelligquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:09 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Haha, ach we zeggen niks verkeerds en iedereen is vrij om mee te kleppen. Maar ja ze laten het wel eens afweten als wij bezig zijn.
Misschien kunnen we een keer DM-en. zou ook wel eens leuk zijn.
We kunnen ook over Brazilië - Mexico praten. Dan komen er wel meer mee kletsen vermoed ikquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is waar. Iedereen mag meekletsen. Gezellig
Hier staan we daar wel bij stil. Op andere plekken interesseert het niemand iets en doen mensen uitspraken zonder daarbij na te denken.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:03 schreef Lavenderr het volgende:
Wij zitten hier te praten en iedereen kan meelezen. Gek idee eigenlijk he?
[..]
Oh er is voetbal.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:13 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
We kunnen ook over Brazilië - Mexico praten. Dan komen er wel meer mee kletsen vermoed ik
Mooie goal.
Niet gezien.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:13 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
We kunnen ook over Brazilië - Mexico praten. Dan komen er wel meer mee kletsen vermoed ik
Mooie goal.
Bank ze!quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh er is voetbal.
Doet Strootmanmee?
Oh nee, tuurlijk niet. Nou, dan kijk ik niet![]()
Wijntje?
Ik ga even op de bank
Oh zo waarquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:15 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Hier staan we daar wel bij stil. Op andere plekken interesseert het niemand iets en doen mensen uitspraken zonder daarbij na te denken.
Maar hier gaat dat wel anders.
Nee, maar een biertje daarentegen...quote:
Heb je geen pilsje in huis?quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh er is voetbal.
Doet Strootmanmee?
Oh nee, tuurlijk niet. Nou, dan kijk ik niet![]()
Wijntje?
Ik ga even op de bank
Nee dat niet, tenminste ik denk hetquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:16 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Niet gezien.
Deed er iemand een Ibrahimovicje of zo?
Tuurlijk wel.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:19 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Heb je geen pilsje in huis?
[..]
Nee dat niet, tenminste ik denk het
Leuke goal van neymar.
Ik ben al lang afgehaakt. Ik kijk naar Jenniferquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.
Biertje voor Ferdo en voor jou. Proost!
En daar zijn de Amsterdamse dames. Ik ga kijken . Misschien krijg ik nog wat poetstips
Ieder zijn meug nietwaar?quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:11 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ik ben al lang afgehaakt. Ik kijk naar Jenniferop Comedy Central.
Jij vindt haar ook leukquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ieder zijn meug nietwaar?
Ik vind de dames erg leuk vanavond, heb me gek gelachen
Hoi!quote:
royal air force.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:26 schreef Blaadjes het volgende:
Vraagje nog aan jou. Je had het over defensie daarstraks toch? RAF. Wat bedoelde je met RAF?
Je wil/wou miss bij het britse leger?(of gewoon een makkelijke afkorting voor koninklijke luchtmachtquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
royal air force.
Hoe is het met jullie?
Ja. Ik ben half Engels en woon ook in Engeland. Jongensdroom was uiteraard piloot, maar slechte ogen gooide roet in het etenquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:35 schreef Blaadjes het volgende:
Je wil/wou miss bij het britse leger?(of gewoon een makkelijke afkorting voor koninklijke luchtmacht)
Als wat? Kan je weerstand trouwens goed begrijpen als het gaat om de taken van defensie tegenwoordig.
Goed!quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
royal air force.
Hoe is het met jullie?
Mooi zo!quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Brak dagje gehad al met al maar gaat wel weer
Ah ok ik dacht al wat moet een nederlander nou bij de RAF, vandaar.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja. Ik ben half Engels en woon ook in Engeland. Jongensdroom was uiteraard piloot, maar slechte ogen gooide roet in het etenAls ik erbij ga wil ik graag Air Traffic Control Officer worden. Maar ja, twijfels hè.
Heeft het ook zekerquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:41 schreef Lavenderr het volgende:
Ik vind de RAF wel iets magisch trouwens. Denk dan aan de acties in WW2. Dappere soldaten.
Je kunt trots zijn op je overgrootvaderquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heeft het ook zeker
Mijn overgrootvader heeft in de tweede wereld oorlog als piloot gevochten bij de RAF. Jammer dat ik hem nooit heb ontmoet omdat ie al lang dood was toen ik geboren werd dus weinig verhalen uit 1e hand heb gehoord.
Frans Vreemdelingenlegioen, zo intrigerend vind ik dat hèquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:46 schreef Blaadjes het volgende:
Heeft zeker iets magisch, RAF. Net als zeggen ik ben legionair. Daar droomde ik vroeger wel eens van...maar ja vergane glorie
Ja ik ook.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Frans Vreemdelingenlegioen, zo intrigerend vind ik dat hè
Zijn ook echt ontzettend veel plekken uitgezonden.
Hintje dat je ons weer gaat verlaten?quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:53 schreef Lavenderr het volgende:
Zometeen op NED2 een docu over vrouwen in de Takhar-gevangenis in Afghanistan. Die duurt tot 12 u en dan duik ik mijn bed in.
Zal wel een hel zijn voor die vrouwen
Ja, ik denk dat ik de docu verder in bed bekijk, dus ik ga jullie verlaten.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:00 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Hintje dat je ons weer gaat verlaten?
weltrustenquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat ik de docu verder in bed bekijk, dus ik ga jullie verlaten.
Truste voor zo en tot morgen.
x
Trusten wijfie. slaap lekker.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat ik de docu verder in bed bekijk, dus ik ga jullie verlaten.
Truste voor zo en tot morgen.
x
trustenquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:17 schreef Blaadjes het volgende:
Ik hou het ook maar voor gezien.
Goede nacht Insomnia_!
toffe gozer ben je wel. hehe.quote:
Kan ik me daar nog voor aanmelden, verleden laten wissen etc..quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Frans Vreemdelingenlegioen, zo intrigerend vind ik dat hè
Zijn ook echt ontzettend veel plekken uitgezonden.
Mits tussen de 18 en 40, kan dat jaquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:43 schreef theguyver het volgende:
Kan ik me daar nog voor aanmelden, verleden laten wissen etc..
kan niet wachtenquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:20 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
toffe gozer ben je wel. hehe.
Tijd voor een gedichtje binnenkortDe rust!
quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mits tussen de 18 en 40, kan dat ja
Als je natuurlijk mentaal en lichamelijk "in orde" bent.
laterquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:46 schreef theguyver het volgende:
[..]thanx ga morgen wel ff opzoeken, nog ff 1 afl van HIMYM en dan tukken.
Laters
Mogguh allemaal.quote:Op donderdag 20 juni 2013 08:45 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
mogge! Ik vind het flauw dat mensen vragen om een tarotlezing en dan niets meer laten horen.. Nou ja.
Alles goed met iedereen?
Ik heb kort geslapen, maar toch ben ik fit.quote:Op donderdag 20 juni 2013 09:24 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Mogguh allemaal.
Alles goed hoor. Heerlijk geslapen.Met jou?
Nou mooi toch? Kun je lekker lang van je dag genieten.quote:Op donderdag 20 juni 2013 09:37 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik heb kort geslapen, maar toch ben ik fit.
Regent hier lang en hardquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het gaat hier steeds net langs. Nog geen druppel regen gevallen gisteren en vandaag.
Hier begint het nu een beetje te regenen. Nog niet echt hard.quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:32 schreef Dotteke het volgende:
Middag all, komt hier ook met bakken de lucht uit en het rommelt aardig
De plaatsjes rondom Zutphen hebben allemaal wateroverlast, hier gelukkig nog niet!In Enschede overstroming in de binnenstad. Sommige winkels vol met water!!
Zal wel per plaats verschillen natuurlijk.quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hier begint het nu een beetje te regenen. Nog niet echt hard.
Om kwart over vijf zekerquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zal wel per plaats verschillen natuurlijk.
Ze v erwachten zo met de spits noodweer!!
Pootje baden!!!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |