Wij moeten al veel uren inleveren ivm lage omzetverwachting voor dit jaar, de omzet in vergelijking met de omzet van vorig jaar is het echt pet. Gaan ze landelijk uren korten?quote:Op maandag 17 juni 2013 20:39 schreef ikbenschipper het volgende: Zo weer even de mail gelezen na een druk weekend met leuke dingen. De nieuwe begroting voor Q3 staat voor de deur. De uren van verkoopafhandeling gaan er nu aan geloven, vooral kleinere winkels moeten uren inleveren zoals ik de sheets zo zag. Ik ben heel benieuwd naar de inpact in de winkels van de nieuwe VA normering. Uren gaan wel naar verkoopklaar. Maar, ook komt er een inflatiecorrectie en SRP-correctie. We gaan het zien wat dit jaar gaat brengen...
Same here. Heel ander spoorboekje deze week zonder dat het eventjes van te voren is gemeld. Meestal wordt het wel gemeld, 'in verband met hamsterwerken, tijdelijk een ander spoorboekje'.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:56 schreef ikbenschipper het volgende:
Zit ik even me in te lezen zodat ik morgen een vliegende start heb zie ik deze DC melding.
De verslevering van dinsdag
komt morgen eenmalig 45
minuten later. Dus om
ongeveer 09:15.u ipv
08:30.u
Hoe krijgen ze het voor elkaar :S
Alle normeringen worden op de schop genomen winkelbreed gebeurd er niet heel veel maar de uren worden herplaatst.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:56 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Het bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Wij moeten al veel uren inleveren ivm lage omzetverwachting voor dit jaar, de omzet in vergelijking met de omzet van vorig jaar is het echt pet. Gaan ze landelijk uren korten?
Zolang ze geen overlast veroorzaken of troep achter laten lijkt het me prima. Ze zullen daar vast wel van te voren over nagedacht hebben.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:51 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Laat mij beetje trollen : P
70 per winkel is ook nog weinig.
De service die je biedt aan klanten wordt er beter op ( echter krijg je dan ook van die menseen die alleen komen voor de wifi, net als bij de mac haha).
Dit is niet mijn access point vriend.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:53 schreef einschtein het volgende:
[..]
Alleen het nadeel is, dat het weer iets waar je als winkel je oog op moet houden. Werkt er een Access Point niet, dat zit jij als winkel met de gebakken peren. En dan moet je maar hopen dat KPN snel op de stoep staat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 juni 2013 21:05 schreef einschtein het volgende:
Technisch gezien: ja. De praktijk wijst meestal heel wat anders uit.
"Ja, sorry, maar daar moet de monteur toch echt even voor langskomen."
"Ja, die is kapot. Maar heb ik niet bij me. Ga ik bestellen."
Maargoed, hoe groot is de kans nou dat zo'n ding kapot gaat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Euh waarom niet....quote:Op maandag 17 juni 2013 21:17 schreef Nafi het volgende:
Iemand die weet of je als kort-parttimer verkoopklaar uitbetaald krijgt bij ziekte? Nee denk ik?
Je zou gewoon uitbetaald moeten krijgen, mits je je aan de regels mbt tot ziekmelden hebt gehouden.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:17 schreef Nafi het volgende:
Iemand die weet of je als kort-parttimer verkoopklaar uitbetaald krijgt bij ziekte? Nee denk ik?
Als jij je nooit/zelden ziek meld zal niemand er vragen over stellen. Doe je het wekelijks/maandelijks dan word het een ander verhaal.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:22 schreef Nafi het volgende:
Oké, vroeg het aan een vriend en die deed er wat lacherig over, leek mij eerst namelijk wel logisch.
Ik heb het gewoon op tijd gemeld en de SM heeft me ziek gemeld in het systeem. Nu ben ik een loyale en trouwe medewerker, maar het ging wel heel makkelijk dat ziekmelden. Wordt er dan geen veelvuldig misbruik van gemaakt?
Er is wel een nieuw spoorboekje ingegaan deze week hoor.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:56 schreef einschtein het volgende:
Linkje naar de OP, de wiki dus, ook maar weer in de OP verwerkt.
[..]
Same here. Heel ander spoorboekje deze week zonder dat het eventjes van te voren is gemeld. Meestal wordt het wel gemeld, 'in verband met hamsterwerken, tijdelijk een ander spoorboekje'.
Ah oké, dit was de eerste keer en ik werk al een jaartje dus dat verklaart dan veel.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:23 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Als jij je nooit/zelden ziek meld zal niemand er vragen over stellen. Doe je het wekelijks/maandelijks dan word het een ander verhaal.
Als jij zo eentje bent die elke week ziek is, dan gaat het echt niet zo makkelijk meer. Maar als je echt zelden ziek bent, dan is er niemand die daar moeilijk over doet.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:22 schreef Nafi het volgende:
Oké, vroeg het aan een vriend en die deed er wat lacherig over, leek mij eerst namelijk wel logisch.
Ik heb het gewoon op tijd gemeld en de SM heeft me ziek gemeld in het systeem. Nu ben ik een loyale en trouwe medewerker, maar het ging wel heel makkelijk dat ziekmelden. Wordt er dan geen veelvuldig misbruik van gemaakt?
Dan heeft iedereen bij ons die mededeling gemist?quote:Op maandag 17 juni 2013 21:23 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Er is wel een nieuw spoorboekje ingegaan deze week hoor.
Zou wel horen. Meestal gebeurd het niet. Ik zou i.i.g. vragen om die uren te maken als je beschikbaar bent.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:27 schreef Nafi het volgende:
[..]
Ah oké, dit was de eerste keer en ik werk al een jaartje dus dat verklaart dan veel.
En meteen nog iets, ik heb contract met 6 uur per week, maar ik wordt vaak maar 4 uurtjes ingeroosterd. Ik kan me vaag herinneren dat ik hier ooit las dat de overige 2 ook worden uitbetaald, omdat er 6 uur op je contract staat. Dit lijkt me toch niet zo?
Vriend van mij is Teamleider Verkoopklaar die was op vakantie normaal zegt hij het me nu kwam ik er bij toeval achter toen ik met mijn eigen Teamleider Verkoopklaar de planning ging doornemen en een rit wou weten. Toen merkte we het. Er is geen plaza melding geweest zover ik weet.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:27 schreef einschtein het volgende:
Dan heeft iedereen bij ons die mededeling gemist?
Hier ook niets er over gelezen.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:27 schreef einschtein het volgende:
[..]
Als jij zo eentje bent die elke week ziek is, dan gaat het echt niet zo makkelijk meer. Maar als je echt zelden ziek bent, dan is er niemand die daar moeilijk over doet.
[..]
Dan heeft iedereen bij ons die mededeling gemist?
Heuh, dat verklaart een hoop. Meestal spot ik dat wel op tijd en print ik het even uit, het nieuwe spoorboekje. Maar als er geen melding over is geweest..quote:Op maandag 17 juni 2013 21:29 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Vriend van mij is Teamleider Verkoopklaar die was op vakantie normaal zegt hij het me nu kwam ik er bij toeval achter toen ik met mijn eigen Teamleider Verkoopklaar de planning ging doornemen en een rit wou weten. Toen merkte we het. Er is geen plaza melding geweest zover ik weet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |