Ook nooit opquote:Op maandag 17 juni 2013 21:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Na een paar happen ben ik daar al kotsmisselijk vanGewoon broodje doner of turkse pizza is dan wel erg lekker
Die ken ik ja. Slaat inderdaad nergens opquote:Op maandag 17 juni 2013 21:09 schreef TienVingers het volgende:
Er zijn vast wel moeders die hun kinderen vegetarisch opvoeden.
Vind dat trouwens niet kunnen, is niet goed denk ik.
Er is ook zo'n moeder die geeft haar kinderen alleen rauw voedsel.
Snap niet dat ze dat kind niet allang weg hebben gehaald daar.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uhu, was op tv inderdaad. Dat mens is echt gestoord
Daar gaat het niet om. En dat hoopje vega's soort er zeker weten wel voor dat er minder vlees wordt geslachtquote:Op maandag 17 juni 2013 21:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Of ze het voelen zal wel niet (weet niet zeker) maar die dieren gaan toch wel dood. dat hoopje vega's wat er is zal het echt niet stoppen
Philips virtual dolby surround.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:09 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dat is bij iedere tv weer anders. Je zult specifieker moeten zijn met wat voor tv het is.
idd, zieligquote:Op maandag 17 juni 2013 21:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uhu, was op tv inderdaad. Dat mens is echt gestoord
echt zielig inderdaad. hij had ook groeistoornis opgelopen enzoquote:Op maandag 17 juni 2013 21:10 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Snap niet dat ze dat kind niet allang weg hebben gehaald daar.
Met een beetje geluk zit er in het menu een optie om 'm automatisch in te stellen. Heb je er een afstandsbediening bij? En zit daar een knop voor het menu op?quote:Op maandag 17 juni 2013 21:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Philips virtual dolby surround.
Dat staat er op.
Ja, als ik op menu druk dan naar installatie ga om automatisch te zoeken, dan zoekt hij maar hij vindt niksquote:Op maandag 17 juni 2013 21:11 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Met een beetje geluk zit er in het menu een optie om 'm automatisch in te stellen. Heb je er een afstandsbediening bij? En zit daar een knop voor het menu op?
Dat is dus gewoon verwaarlozing van het kind, of het nou 'goed bedoeld' is of niet. Dus waarom ze dat kind daar niet weghalen, geen idee.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
echt zielig inderdaad. hij had ook groeistoornis opgelopen enzo
Die 100 koeien meer of minder is een echte klap jaquote:Op maandag 17 juni 2013 21:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. En dat hoopje vega's soort er zeker weten wel voor dat er minder vlees wordt geslacht.
Ik zag zijn boekje laatstquote:
Was Jeugdzorg ook mee bezig hoor, maar die vrouw had hem laten onderduiken.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:12 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Dat is dus gewoon verwaarlozing van het kind, of het nou 'goed bedoeld' is of niet. Dus waarom ze dat kind daar niet weghalen, geen idee.
Met vegetarisch opvoeden zie ik geen grote problemen, ik vind met een religie opvoeden erger (no offense). Maar rauw voedsel, ja dat gaat te ver.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:09 schreef TienVingers het volgende:
Er zijn vast wel moeders die hun kinderen vegetarisch opvoeden.
Vind dat trouwens niet kunnen, is niet goed denk ik.
Er is ook zo'n moeder die geeft haar kinderen alleen rauw voedsel.
What?!quote:Op maandag 17 juni 2013 21:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was Jeugdzorg ook mee bezig hoor, maar die vrouw had hem laten onderduiken.
Heb je een coax kabel achterin?quote:Op maandag 17 juni 2013 21:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja, als ik op menu druk dan naar installatie ga om automatisch te zoeken, dan zoekt hij maar hij vindt niks? Dus ik weet niet wat ik moet doen
Misschien dat je je regio anders in moet stellen.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja, als ik op menu druk dan naar installatie ga om automatisch te zoeken, dan zoekt hij maar hij vindt niks? Dus ik weet niet wat ik moet doen
Stuur die vrouw dan ook maar vast naar het gesticht...quote:Op maandag 17 juni 2013 21:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was Jeugdzorg ook mee bezig hoor, maar die vrouw had hem laten onderduiken.
Daar gaat 't toch niet om man. Tering wat kortzinnig.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:13 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Die 100 koeien meer of minder is een echte klap ja
Jaquote:
"moet je dit eens lezen"quote:Op maandag 17 juni 2013 21:13 schreef supersof het volgende:
Ik liep als een gek met dat boekje door de winkel achter een vriendin aan en telkens lachen. En die mensen keken raar :S :S
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |