quote:
wijven*quote:
quote:
Als je boven de 170 kilo weegt mag je gratis etenquote:Op maandag 17 juni 2013 20:00 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ken dat restaurant. Als je je hamburger niet op eet krijg je billenkoek
My god..quote:Op maandag 17 juni 2013 20:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je boven de 170 kilo weegt mag je gratis eten
en als je hem wel op eet een hartaanval pur sangquote:Op maandag 17 juni 2013 20:00 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ken dat restaurant. Als je je hamburger niet op eet krijg je billenkoek
160 zelfsquote:Op maandag 17 juni 2013 20:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je boven de 170 kilo weegt mag je gratis eten
Ik heb mijn dochter Joyce in bescherming genomen.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:01 schreef DrNick het volgende:
[..]
Lijkt me raar dat het ineens niet bestaat.
Inderdaad, en sigaretten zonder filterquote:
Tony leeft nog.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
en als je hem wel op eet een hartaanval pur sang
Kijk jij dat?quote:
quote:Op maandag 17 juni 2013 20:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad, en sigaretten zonder filter
RTL 5 had vroeger nog wel leuke programmas maar het wordt echt steeds ergerquote:
Ik ben al het Team Ezell & totoquote:Op maandag 17 juni 2013 20:04 schreef Spatieloos het volgende:
Wie wil in mijn team voor de liftwedstrijd?
QFTquote:Op maandag 17 juni 2013 20:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
RTL 5 had vroeger nog wel leuke programmas maar het wordt echt steeds erger
Cross country?quote:Op maandag 17 juni 2013 20:06 schreef arachide. het volgende:
Nou jongens, dat liftgebeuren he
vanaf waar gaan we waar heen?
Kijk niet zo veel tv. Maar "ik heb het nog nooit gedaan en jokertjes ja woord" zijn wel grappigquote:Op maandag 17 juni 2013 20:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
RTL 5 had vroeger nog wel leuke programmas maar het wordt echt steeds erger
quote:Op maandag 17 juni 2013 20:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Kijk niet zo veel tv. Maar "ik heb het nog nooit gedaan en jokertjes ja woord" zijn wel grappig
Waarom niet buiten Nederland?quote:Op maandag 17 juni 2013 20:07 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik zat zelf te denken aan Rotterdam - Groningen
Iets in die richting inderdaad, cross country dus.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:07 schreef arachide. het volgende:
[..]
Doe Zeeland - Groningenquote:Op maandag 17 juni 2013 20:07 schreef arachide. het volgende:
[..]
Geniaal plan hahaquote:Op maandag 17 juni 2013 20:07 schreef arachide. het volgende:
[..]
Middelburg - Maastricht - Groningen.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:07 schreef arachide. het volgende:
[..]
Hm.. Jammerquote:Op maandag 17 juni 2013 20:08 schreef arachide. het volgende:
[..]
Omdat
1. dit is JNG
2. Niet iedereen is zo ervaren
3. laagdrempelig
als je een loser bent kan je dat doen ja!quote:Op maandag 17 juni 2013 20:08 schreef Spatieloos het volgende:
Maar kan er niet makkelijk vals gespeeld worden?
Zoals een auto ofso?
een auto is de bedoeling van liftenquote:Op maandag 17 juni 2013 20:08 schreef Spatieloos het volgende:
Maar kan er niet makkelijk vals gespeeld worden?
Zoals een auto ofso?
Wij gaan sowieso naar Boedapest mattiequote:
Naja, verpest je het alleen maar mee voor jezelf ookquote:
ja haha. Maar ik fix ditquote:Op maandag 17 juni 2013 20:09 schreef DrNick het volgende:
[..]
Je weet dat je dan een rijbewijs moet overleggen he?
Niet betalen voor openbaar vervoer of taxi`s ofzo.quote:
Ja echt leuk ook.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:09 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Weet ik, maar dat is dan valsspelen, wat wel zou kunnen.
En geen hulp van bekenden of familiequote:Op maandag 17 juni 2013 20:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet betalen voor openbaar vervoer of taxi`s ofzo.
Ik word verkracht zo...quote:Op maandag 17 juni 2013 20:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Liften. Dus langs de weg staan en bij een onbekende instappen.
Tuurlijk nietquote:
Nou ik ben wel bangquote:Op maandag 17 juni 2013 20:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tuurlijk nietHet is Nederland geen Somalie, zoveel mensen liften
die zit bij je in de wa-groep?quote:
startbudget van 450 euro echt fantastisch!quote:Op maandag 17 juni 2013 20:12 schreef Fok-it het volgende:
Maar er moeten wel paar regels zijn inderdaad, want het kan best zijn dat het langer dan een dag duurt. Dus ieder mag wel een startbudget hebben ofzo.
hoeveel heb je er dan?quote:
it's a trapquote:
is ze uitquote:Op maandag 17 juni 2013 20:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
hoeveel heb je er dan?gewoon van de SC
echt? oh wist ik helemaal nietquote:
Wie betaalt dat?quote:Op maandag 17 juni 2013 20:12 schreef Fok-it het volgende:
Maar er moeten wel paar regels zijn inderdaad, want het kan best zijn dat het langer dan een dag duurt. Dus ieder mag wel een startbudget hebben ofzo.
Jij zelf natuurlijk. Je mag best wel wat over hebben voor een leuk spelletje toch?quote:
halloaronquote:Op maandag 17 juni 2013 20:14 schreef DrNick het volgende:
Op FOK! heet ik Nick, in het echte leven Aron
hossel gespotquote:Op maandag 17 juni 2013 20:14 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wil jij samen met mij voor de liftwedstrijd?
quote:Op maandag 17 juni 2013 20:14 schreef DrNick het volgende:
Op FOK! heet ik Nick, in het echte leven Aron
wat?quote:Op maandag 17 juni 2013 20:14 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wil jij samen met mij voor de liftwedstrijd?
waar gaat het over?quote:Op maandag 17 juni 2013 20:15 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Of doe je niet mee?
Want ze willen hier een JNG liftwedstrijd maken.
Niet iedereen van JNG doet meequote:Op maandag 17 juni 2013 20:15 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Of doe je niet mee?
makenquote:Op maandag 17 juni 2013 20:15 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Of doe je niet mee?
quote:
Wie het verste weg kan komen van het begin punt, en je krijgt een startbudget ofso. Je moet auto's vragen om een lift enzo.quote:
quote:Op maandag 17 juni 2013 20:16 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Jij snapt het, echte mannen doen gewoon
Niets kinderen maken, kinderen doen!
ik wel cupmaat F!quote:Op maandag 17 juni 2013 20:16 schreef Rockiejj het volgende:
Wie wil er in mijn lift-team? Beetje grote tieten zijn een pré!
Lekk0r neuken stiekem op de achterbank.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:16 schreef Rockiejj het volgende:
Wie wil er in mijn lift-team? Beetje grote tieten zijn een pré!
oh wanneer dan?quote:Op maandag 17 juni 2013 20:17 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wie het verste weg kan komen van het begin punt, en je krijgt een startbudget ofso. Je moet auto's vragen om een lift enzo.
Deze man mag in mijn team. Maar je kan toch niet aan de snelweg gaan staan?quote:
Anders wilt niemand, je snapt het niet.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:17 schreef DrNick het volgende:
[..]
Lekk0r neuken stiekem op de achterbank.
Tuurlijk wel. Met mijn tetten kan ik zo de hele snelweg in beslag nemen.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:17 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Deze man mag in mijn team. Maar je kan toch niet aan de snelweg gaan staan?
Ik wil niet bij Ezell in het team.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Met mijn tetten kan ik zo de hele snelweg in beslag nemen.
maar ik zit al bij Ezell in 't team
Ezell heeft geen tettenquote:Op maandag 17 juni 2013 20:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Met mijn tetten kan ik zo de hele snelweg in beslag nemen.
maar ik zit al bij Ezell in 't team
Overloperquote:
Oh, zo. Maar het is sowieso wel handig.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:17 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Anders wilt niemand, je snapt het niet.
hossel gespot #450 #echt #fantastisch #instamood #instafasion #instagay #xcachet #rockiejj #ouwe #vogelzoeker #geile #kikker #haas #koe #penis #hangoor #stierenklquote:
Ik ga niet bij jou in het lift-team want dan kunnen we alleen maar 4-zits auto`s aanhouden gr grquote:Op maandag 17 juni 2013 20:18 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Hoorde laatst dat fok-it daar wel over beschikt
quote:Op maandag 17 juni 2013 20:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
hossel gespot #450 #echt #fantastisch #instamood #instafasion #instagay #xcachet #rockiejj #ouwe #vogelzoeker #geile #kikker #haas #koe #penis #hangoor #stierenkl
Jij doet ook wel mee denk ik he?quote:Op maandag 17 juni 2013 20:19 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Mijn favoriete FOK!ker met een Kurt Cobain UI
quote:Op maandag 17 juni 2013 20:18 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Hoorde laatst dat fok-it daar wel over beschikt
Doe jij niet mee dan?quote:Op maandag 17 juni 2013 20:19 schreef AdoraBelle het volgende:
Jullie en je spelletjes.
Veel plezier allemaal.
Ik leg het wel uit.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
xcachet weet nog niet wat pompen is :!
fietspomp? XDXDquote:Op maandag 17 juni 2013 20:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Lekker pompen tochquote:Op maandag 17 juni 2013 20:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Doe het niet! Trek terug! Nu het nog kan! Tante AB pikt je hele leven in!quote:Op maandag 17 juni 2013 20:19 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Doe jij niet mee dan?
Als msacras niet wil, wil ik wel met jou?
Zullen wij, ik ken je niet, maar ik ben heel sociaal, en knap, en ik ben redelijk groot geschapen, als we naar Chinese penissen kijken.quote:
Nee, jij vindt mijn avatar niet mooi dus je ik wil niet met jouquote:Op maandag 17 juni 2013 20:19 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Doe jij niet mee dan?
Als msacras niet wil, wil ik wel met jou?
Echt? Doet ze dat? Hoe?quote:Op maandag 17 juni 2013 20:20 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Doe het niet! Trek terug! Nu het nog kan! Tante AB pikt je hele leven in!
quote:Op maandag 17 juni 2013 20:20 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Zullen wij, ik ken je niet, maar ik ben heel sociaal, en knap, en ik ben redelijk groot geschapen, als we naar Chinese penissen kijken.
Chinese penissenquote:Op maandag 17 juni 2013 20:20 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Zullen wij, ik ken je niet, maar ik ben heel sociaal, en knap, en ik ben redelijk groot geschapen, als we naar Chinese penissen kijken.
Ben jij dat eigenlijk dat meisje in de UI?quote:Op maandag 17 juni 2013 20:20 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee, jij vindt mijn avatar niet mooi dus je ik wil niet met jou.
Ben jij knap?quote:Op maandag 17 juni 2013 20:20 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 juni 2013 20:20 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee, jij vindt mijn avatar niet mooi dus je ik wil niet met jou.
quote:Op maandag 17 juni 2013 20:21 schreef nodig het volgende:
[..]
Ben jij dat eigenlijk dat meisje in de UI?
Wij zijn niet vreemd van elkaar tochquote:Op maandag 17 juni 2013 20:21 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik zeg geen nee tegen bij vreemde mannen in kleine auto;s zitten![]()
Namelijk die lelijke.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:21 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik wordt vaak vergeleken met een Griekse god
Die dikke vent in de gyroszaak om de hoek zeker?quote:Op maandag 17 juni 2013 20:21 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik wordt vaak vergeleken met een Griekse god
zoentje zoentje zoentjequote:Op maandag 17 juni 2013 20:20 schreef Toto69 het volgende:
Husje husje husje
xcachet krijgt van mij wel een kusje
bakkes bakkes bakkesquote:Op maandag 17 juni 2013 20:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
zoentje zoentje zoentje
toto69 is nog een groentje
quote:Op maandag 17 juni 2013 20:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die dikke vent in de gyroszaak om de hoek zeker?
groen met wat?quote:Op maandag 17 juni 2013 20:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
zoentje zoentje zoentje
toto69 is nog een groentje
Die jongen die in je moeder zit.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die dikke vent in de gyroszaak om de hoek zeker?
Wat denk je zelf?quote:Op maandag 17 juni 2013 20:21 schreef nodig het volgende:
[..]
Ben jij dat eigenlijk dat meisje in de UI?
Dat is nog een embryo. Maar oke, dan moet je inderdaad wel een schattig gezicht hebben ja.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:23 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Die jongen die in je moeder zit.
slingers slingers slingersquote:Op maandag 17 juni 2013 20:23 schreef TienVingers het volgende:
bakker bakker bakker
ik ben een arme stakker
IS je moeder zwanger?quote:Op maandag 17 juni 2013 20:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is nog een embryo. Maar oke, dan moet je inderdaad wel een schattig gezicht hebben ja.
TV doe je ook mee aan de liftwedstrijd?quote:Op maandag 17 juni 2013 20:23 schreef TienVingers het volgende:
bakker bakker bakker
ik ben een arme stakker
Jaquote:
Maak mij dan ook jouw 2e keus, dan is het eerlijk!quote:Op maandag 17 juni 2013 20:23 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
En ik wil ook geen tweede keus zijn.
sowieso niet zoenen met lippenstift opquote:Op maandag 17 juni 2013 20:24 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Nooit meisjes met groene lippenstift zoenen
Jij bent echt vieszzquote:Op maandag 17 juni 2013 20:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
TV doe je ook mee aan de liftwedstrijd?
Even testen schat?quote:Op maandag 17 juni 2013 20:25 schreef msacras het volgende:
[..]
sowieso niet zoenen met lippenstift op
het gaat er helemaal af
Weet ik niet, met wie ga jij?quote:Op maandag 17 juni 2013 20:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
TV doe je ook mee aan de liftwedstrijd?
Een hermafrodietquote:Op maandag 17 juni 2013 20:25 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Wat wordt het?
wie was de oude dan?quote:
OKEquote:Op maandag 17 juni 2013 20:27 schreef arachide. het volgende:
JNG / [Het grote JNG-Liftwedstrijdtopic] Aanmelden!
HOI AANMELDEN!
Nee ga jij dan maar met Fok-itquote:Op maandag 17 juni 2013 20:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ga met fok-it! Jij moet ook! Of wij gaan?
Jaquote:
Met Yvonnequote:
Ik quote dit gewoon even zodat mensen zich aanmelden, ik durf me alleen nog niet aantemelden omdat ik en nog geen zekere partner heb en niet weet ik of ik wel durf.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:27 schreef arachide. het volgende:
HOI AANMELDEN!
Hoe weet jij datquote:Op maandag 17 juni 2013 20:28 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
net thuis met de trein, mag ze even rustig op de bank zitten!
quote:Op maandag 17 juni 2013 20:28 schreef wietparkiet het volgende:
Ik neem wel gewoon geld mee voor de treinen win dan en dan lachen
standaard WP actiequote:Op maandag 17 juni 2013 20:28 schreef wietparkiet het volgende:
Ik neem wel gewoon geld mee voor de treinen win dan en dan lachen
vraag ik ragboer welquote:Op maandag 17 juni 2013 20:30 schreef arachide. het volgende:
[..]
Als ik meedoe, is het met mijn vriend of iemand die ik al IRL kenSrryyy
quote:
ze is 11quote:Op maandag 17 juni 2013 20:31 schreef Toto69 het volgende:
Pfff ik wil wel een keer een bechuitje eten met die zus van drnick hoor
quote:Op maandag 17 juni 2013 20:31 schreef Toto69 het volgende:
Pfff ik wil wel een keer een bechuitje eten met die zus van drnick hoor
fok-itquote:Op maandag 17 juni 2013 20:34 schreef xcachet het volgende:
Ik weet nog niet met wie ik ga liften gr gr
Rockiejjquote:Op maandag 17 juni 2013 20:34 schreef xcachet het volgende:
Ik weet nog niet met wie ik ga liften gr gr
ik heb nog geen eens een foto van cachet gezienquote:
Ze is mooi, neem dat maar aan.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ik heb nog geen eens een foto van cachet gezien
Smaken verschillen. En jouw smaak is zeker anders dan die van mij, met je fishsticks op je tostiquote:
Vissticks op tosti?quote:Op maandag 17 juni 2013 20:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Smaken verschillen. En jouw smaak is zeker anders dan die van mij, met je fishsticks op je tosti
Haten op vissticktostiquote:Op maandag 17 juni 2013 20:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Smaken verschillen. En jouw smaak is zeker anders dan die van mij, met je fishsticks op je tosti
Waarom niet/ Zoals fok-it zegt, smaken verschillen.quote:
quote:Op maandag 17 juni 2013 20:38 schreef EugeneKrabs het volgende:
kan iedereen dit liken? thnxdoneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 juni 2013 20:38 schreef EugeneKrabs het volgende:
kan iedereen dit liken? thnxSpam.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |