quote:Ik zei dat het wél een hoop zou verklaren......
Op dinsdag 17 september 2002 15:08 schreef Tante Bep het volgende:[..]
zeg jij ut maar FL
Wat vond je van de verslagen??? Had je nog wat opgenomen of heb je geen aflevering gezien??? Stefan huilend???
Bep
quote:De verslagen zijn heerlijk om te lezen al was er niet veel te melden, ik had het verslag van de jankende Stefan nog meegekregen voor ik wegging en een streamshot weerhield me er van om de uitz. op te nemen, je moet je videorecorder ook niet teveel overbelasten nietwaar.
Op dinsdag 17 september 2002 15:23 schreef fashionably_late het volgende:[..]
Ik zei dat het wél een hoop zou verklaren......
Wat vond je van de verslagen??? Had je nog wat opgenomen of heb je geen aflevering gezien??? Stefan huilend???
Het enige eigenaardige wat ik heb gelezen was het masturbatie probleem van Ting, ik dacht dat het met een dillemma te maken had maar heb daar niets over gelezen, vreemd.
quote:Helaas, moet nog rijden.. en wel nu!
Op dinsdag 17 september 2002 15:29 schreef Roache_ het volgende:
Ik schenk nog maar eens een sloot rum in m'n koffie, iemand de durf om gewoon een glas van me aan te pakken?
Nou ja, één slokje dan
quote:Hihih, nou doe maar...op naar Panninica 8!!
Op dinsdag 17 september 2002 15:29 schreef Roache_ het volgende:
iemand de durf om gewoon een glas van me aan te pakken?
quote:Wrom dacht je dat dan??? Ze had gewoon jeuk hoor!!
Op dinsdag 17 september 2002 15:30 schreef Tante Bep het volgende:
Het enige eigenaardige wat ik heb gelezen was het masturbatie probleem van Ting, ik dacht dat het met een dillemma te maken had maar heb daar niets over gelezen, vreemd.
quote:Nou dan kan ze toch gewoon vingeren heeft ze het advies van Margriet niet voor nodig dacht ik.
Op dinsdag 17 september 2002 15:39 schreef fashionably_late het volgende:[..]
Wrom dacht je dat dan??? Ze had gewoon jeuk hoor!!
De i van Panninica that is!
Tot vanavond wellicht!
quote:Hmmm...je hebt het wel over het meisje wat met een handdoek om in het BBBubbelbad staptte... Vingeren staat denk ik niet in haar BBwoordenboekje...
Op dinsdag 17 september 2002 15:43 schreef Tante Bep het volgende:[..]
Nou dan kan ze toch gewoon vingeren .
Tot laterr; tot Panninica!!
quote:Lijkt mij nou juist van wel, kind is beschermd opgevoed, mocht geen herenbezoek ontvangen van pa en moe, die is derhalve gewend om alles stiekem te doen, dus badlaken om en vingeren maar
Op dinsdag 17 september 2002 15:53 schreef fashionably_late het volgende:[..]
Hmmm...je hebt het wel over het meisje wat met een handdoek om in het BBBubbelbad staptte... Vingeren staat denk ik niet in haar BBwoordenboekje...
Tot laterr; tot Panninica!!
tot vanaaf, tot Panninica
shit zooi.
Ik heb btw vanmiddag ff het uithangbord vervangen.. maar krijg nu zo'n idee dat het helemaal niet nodig was.. Panninica.. klinkt ook best lekker
quote:Ja! Zat ik dus ook te denken! Het forum is in een nieuw jasje gestoken, en waarom dan niet de naam van de CLUB ook veranderen? Zodat we zeker weten dat die naam helemaal nergens meer op slaat en we nog minstens 43 postings krijgen van welwillende bezoekers die erop wijzen dat de topictitel niet klopt?
Op dinsdag 17 september 2002 17:35 schreef Qt het volgende:
Ik heb btw vanmiddag ff het uithangbord vervangen.. maar krijg nu zo'n idee dat het helemaal niet nodig was.. Panninica.. klinkt ook best lekker
Ah, bijna zes uur! Tijd voor een zes-uurtje! (=eufemisme onder alcoholisten voor: het op een slempen zetten op een tijd dat normale mensen dat niet doen. Het twaalfuurtje ('s middags, wel te verstaan!) bestaat ook trouwens, onder zeelieden, evenals het vieruurtje).
quote:pcies!
Sorry Itsme.. tis idd echt klote dat Sanne weg is. Maar als je haar steun wilt betuigen, kan dat toch het best via mail/icq ofzo. Ik gooi 'm niet meer open, mocht je het daar niet mee eens zijn, dan kun je me natuurlijk altijd mailen.Ik heb btw vanmiddag ff het uithangbord vervangen.. maar krijg nu zo'n idee dat het helemaal niet nodig was.. Panninica.. klinkt ook best lekker
*suggesties doet*
Pinnanica
Pannanici
Pinninaca
roept u maar..
quote:ghehe nee ben het eik wel eens met Gert, Panninica it is!
Op dinsdag 17 september 2002 19:41 schreef Qt het volgende:
Heb het bord van FL voorlopig weer terug gehangen. We kunnen natuurlijk morgen er 1 van Bep proberen, of eerst stemmen.. Op die laatste 2 van Beppie moet ik nog wel ff oefenen, breek er nu nog mijn tong over.. maar da's vast een kwestie van wennen, net als de nieuwe lay-out
quote:Nee ik mail haar inderdaad wel even
Sorry Itsme.. tis idd echt klote dat Sanne weg is. Maar als je haar steun wilt betuigen, kan dat toch het best via mail/icq ofzo. Ik gooi 'm niet meer open, mocht je het daar niet mee eens zijn, dan kun je me natuurlijk altijd mailen.Ik heb btw vanmiddag ff het uithangbord vervangen.. maar krijg nu zo'n idee dat het helemaal niet nodig was.. Panninica.. klinkt ook best lekker
pann...
jesus ik kan dit al niet schrijven
quote:kan het niet gewoon club Panne?
Op dinsdag 17 september 2002 19:45 schreef Tante Bep het volgende:[..]
ghehe nee ben het eik wel eens met Gert, Panninica it is!
quote:doorzuipen kreng, dan lukkut wel
Op dinsdag 17 september 2002 19:50 schreef itsme het volgende:[..]
kan het niet gewoon club Panne?
* itsme kan het niet uitspreken namelijk
*itsme neutje geeft*
P A N N I N I C A , itsme! Da's toch niet zo moeilijk? wel wat eleganter en sierlijker dan "Panne", vind je niet? En elegant en sierlijk past nu eenmaal, BuRP!, bij deze toko!
DOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORSST!!
Maar eerst effe Kluivert op de trein zettte, ben zo terug.
En na deze gedane arbeid heb ik wel een groot schuimend glas bier verdiend.
Ja natuurlijk heb ik doorgetrokken, ik ben niet ijdel of zo!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |