abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5844835
quote:
Op dinsdag 17 september 2002 15:08 schreef Tante Bep het volgende:

[..]

zeg jij ut maar FL

Ik zei dat het wél een hoop zou verklaren......

Wat vond je van de verslagen??? Had je nog wat opgenomen of heb je geen aflevering gezien??? Stefan huilend???

Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
  dinsdag 17 september 2002 @ 15:29:21 #27
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_5844907
Ik schenk nog maar eens een sloot rum in m'n koffie, iemand de durf om gewoon een glas van me aan te pakken?

Bep

Ben te zaai voor een signature
pi_5844928
quote:
Op dinsdag 17 september 2002 15:23 schreef fashionably_late het volgende:

[..]

Ik zei dat het wél een hoop zou verklaren......

Wat vond je van de verslagen??? Had je nog wat opgenomen of heb je geen aflevering gezien??? Stefan huilend???

De verslagen zijn heerlijk om te lezen al was er niet veel te melden, ik had het verslag van de jankende Stefan nog meegekregen voor ik wegging en een streamshot weerhield me er van om de uitz. op te nemen, je moet je videorecorder ook niet teveel overbelasten nietwaar.

Het enige eigenaardige wat ik heb gelezen was het masturbatie probleem van Ting, ik dacht dat het met een dillemma te maken had maar heb daar niets over gelezen, vreemd.

Moderator dinsdag 17 september 2002 @ 15:34:18 #29
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_5844982
quote:
Op dinsdag 17 september 2002 15:29 schreef Roache_ het volgende:
Ik schenk nog maar eens een sloot rum in m'n koffie, iemand de durf om gewoon een glas van me aan te pakken?
Helaas, moet nog rijden.. en wel nu!
naar zolder. o nee A4 vertrekt.

Nou ja, één slokje dan

"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_5844992
quote:
Op dinsdag 17 september 2002 15:29 schreef Roache_ het volgende:
iemand de durf om gewoon een glas van me aan te pakken?
Hihih, nou doe maar...op naar Panninica 8!!
  dinsdag 17 september 2002 @ 15:37:41 #31
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_5845032

Zo, dan valt het niet zo op, zelf ben ik ook niet zo'n lefgozer.

pi_5845057
quote:
Op dinsdag 17 september 2002 15:30 schreef Tante Bep het volgende:

Het enige eigenaardige wat ik heb gelezen was het masturbatie probleem van Ting, ik dacht dat het met een dillemma te maken had maar heb daar niets over gelezen, vreemd.

Wrom dacht je dat dan??? Ze had gewoon jeuk hoor!!
pi_5845078
Nou nog eentje dan Roache en daarna moet ik toch eeeeeeeecht heus boodschappies doen en de keuken in want ik wil nou wel weer 's een gewoon "prakkie".
pi_5845107
quote:
Op dinsdag 17 september 2002 15:39 schreef fashionably_late het volgende:

[..]

Wrom dacht je dat dan??? Ze had gewoon jeuk hoor!!

Nou dan kan ze toch gewoon vingeren heeft ze het advies van Margriet niet voor nodig dacht ik.
  dinsdag 17 september 2002 @ 15:48:18 #35
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_5845179
En na deze wijze woorden besluit ook ik m'n vingers maar eens te laten gaan wapperen en de geneugten van het afronden van m'n werkdag te bekronen door de laatste puntjes op de laatste i te zetten.

De i van Panninica that is!

Tot vanavond wellicht!

pi_5845261
quote:
Op dinsdag 17 september 2002 15:43 schreef Tante Bep het volgende:

[..]

Nou dan kan ze toch gewoon vingeren .

Hmmm...je hebt het wel over het meisje wat met een handdoek om in het BBBubbelbad staptte... Vingeren staat denk ik niet in haar BBwoordenboekje...

Tot laterr; tot Panninica!!

pi_5845331
quote:
Op dinsdag 17 september 2002 15:53 schreef fashionably_late het volgende:

[..]

Hmmm...je hebt het wel over het meisje wat met een handdoek om in het BBBubbelbad staptte... Vingeren staat denk ik niet in haar BBwoordenboekje...

Tot laterr; tot Panninica!!

Lijkt mij nou juist van wel, kind is beschermd opgevoed, mocht geen herenbezoek ontvangen van pa en moe, die is derhalve gewend om alles stiekem te doen, dus badlaken om en vingeren maar

tot vanaaf, tot Panninica

pi_5846432
Ben even 1 dagje of 2 weg, nee 1, zie ik dat sanne met fok is gestopt. en kan nergens reageren want er zitten slotjes op.

shit zooi.

pi_5846940
Sorry Itsme.. tis idd echt klote dat Sanne weg is. Maar als je haar steun wilt betuigen, kan dat toch het best via mail/icq ofzo. Ik gooi 'm niet meer open, mocht je het daar niet mee eens zijn, dan kun je me natuurlijk altijd mailen.

Ik heb btw vanmiddag ff het uithangbord vervangen.. maar krijg nu zo'n idee dat het helemaal niet nodig was.. Panninica.. klinkt ook best lekker

Sometimes, to be silent is to be most eloquent
  Moderator dinsdag 17 september 2002 @ 17:58:34 #40
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_5847149
quote:
Op dinsdag 17 september 2002 17:35 schreef Qt het volgende:
Ik heb btw vanmiddag ff het uithangbord vervangen.. maar krijg nu zo'n idee dat het helemaal niet nodig was.. Panninica.. klinkt ook best lekker
Ja! Zat ik dus ook te denken! Het forum is in een nieuw jasje gestoken, en waarom dan niet de naam van de CLUB ook veranderen? Zodat we zeker weten dat die naam helemaal nergens meer op slaat en we nog minstens 43 postings krijgen van welwillende bezoekers die erop wijzen dat de topictitel niet klopt?

Ah, bijna zes uur! Tijd voor een zes-uurtje! (=eufemisme onder alcoholisten voor: het op een slempen zetten op een tijd dat normale mensen dat niet doen. Het twaalfuurtje ('s middags, wel te verstaan!) bestaat ook trouwens, onder zeelieden, evenals het vieruurtje).

"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_5847204
quote:
Sorry Itsme.. tis idd echt klote dat Sanne weg is. Maar als je haar steun wilt betuigen, kan dat toch het best via mail/icq ofzo. Ik gooi 'm niet meer open, mocht je het daar niet mee eens zijn, dan kun je me natuurlijk altijd mailen.

pcies!

*suggesties doet*

Pinnanica
Pannanici
Pinninaca

roept u maar..

Moderator dinsdag 17 september 2002 @ 18:08:13 #42
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_5847226
Gewoon F_L's oorspronkelijke verbastering joh, klaar.
pi_5848043
Heb het bord van FL voorlopig weer terug gehangen. We kunnen natuurlijk morgen er 1 van Bep proberen, of eerst stemmen.. Op die laatste 2 van Beppie moet ik nog wel ff oefenen, breek er nu nog mijn tong over.. maar da's vast een kwestie van wennen, net als de nieuwe lay-out
Sometimes, to be silent is to be most eloquent
pi_5848116
quote:
Op dinsdag 17 september 2002 19:41 schreef Qt het volgende:
Heb het bord van FL voorlopig weer terug gehangen. We kunnen natuurlijk morgen er 1 van Bep proberen, of eerst stemmen.. Op die laatste 2 van Beppie moet ik nog wel ff oefenen, breek er nu nog mijn tong over.. maar da's vast een kwestie van wennen, net als de nieuwe lay-out
ghehe nee ben het eik wel eens met Gert, Panninica it is!
pi_5848182
quote:

Nee ik mail haar inderdaad wel even

pann...
jesus ik kan dit al niet schrijven

pi_5848221
quote:
Op dinsdag 17 september 2002 19:45 schreef Tante Bep het volgende:

[..]

ghehe nee ben het eik wel eens met Gert, Panninica it is!

kan het niet gewoon club Panne?
* itsme kan het niet uitspreken namelijk
pi_5848355
quote:
Op dinsdag 17 september 2002 19:50 schreef itsme het volgende:

[..]

kan het niet gewoon club Panne?
* itsme kan het niet uitspreken namelijk

doorzuipen kreng, dan lukkut wel

*itsme neutje geeft*

Moderator dinsdag 17 september 2002 @ 20:19:35 #48
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_5848834
Zo Bep, lekker genoten van je eige ordinaire prakkie? Teveel sjieks naar binnen gepropt de afgelopen dagen?

P A N N I N I C A , itsme! Da's toch niet zo moeilijk? wel wat eleganter en sierlijker dan "Panne", vind je niet? En elegant en sierlijk past nu eenmaal, BuRP!, bij deze toko!

DOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORSST!!

Maar eerst effe Kluivert op de trein zettte, ben zo terug.

Moderator dinsdag 17 september 2002 @ 20:22:03 #49
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_5848885
p.s. kan iemand die BigBianca (sic) niet tegen zichzelf in bescherming nemen? 't Begint een beetje genant te worden..
  Moderator dinsdag 17 september 2002 @ 20:55:09 #50
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_5849619
Hè hè, sjongejonge, soms krijgen zelfs amateur-figuurpoepers zoals ik het voor elkaar: een prachtige rookworst. Een egaalbruine U-vorm, de puntjes iets naar elkaar toe, precies in het midden van de pot. Ik heb mijn creatie in het kader van deze editie van Big Brother "Bo-lus" gedoopt.

En na deze gedane arbeid heb ik wel een groot schuimend glas bier verdiend.

Ja natuurlijk heb ik doorgetrokken, ik ben niet ijdel of zo!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')