Ik nerd? Heb 6 jaar lang niks gedaanquote:Op maandag 17 juni 2013 17:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee maar veel die een 5,5 hebben met gemiddelde op het vmbo halen het havo wss niet. Dat bedoel ik. En dat wilt die school voorkomenJij bent gewoon nerd
Leugens.quote:
Welk vak?quote:Op maandag 17 juni 2013 17:12 schreef TienVingers het volgende:
Besef me nu pas dat ik dit jaar het allerrotste vak niet eens meer heb, mooi.
Wat is je battlelog?quote:
Nolifequote:Op maandag 17 juni 2013 17:15 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Moet ik alles weer installeren![]()
In +/- 5 dagen tijd rank 64 behaald
nee jijquote:Op maandag 17 juni 2013 17:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
En je had het zeker over die andere Maaike?
je weet geen eens wat ik zei sukk0lquote:Op maandag 17 juni 2013 17:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
köszönöm jól. és te?
[..]
siktirlan kachpe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 juni 2013 17:19 schreef xcachet het volgende:
Toto69 deze is voor jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 17 juni 2013 17:19 schreef xcachet het volgende:
Toto69 deze is voor jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
10/10 zou rakenquote:Op maandag 17 juni 2013 17:20 schreef xcachet het volgende:
Ik spreek alle talen van de melkweg als een baas
Correctie: Google spreekt alle talen van de melkweg als een baasquote:Op maandag 17 juni 2013 17:20 schreef xcachet het volgende:
Ik spreek alle talen van de melkweg als een baas
Geen Maaike hetenquote:Op maandag 17 juni 2013 17:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
Geen Lao kunnen zonder Google translation
flink spastische beweging danquote:Op maandag 17 juni 2013 17:22 schreef wietparkiet het volgende:
Verdomme probeer ik een tablad aan te klikken maak ik een spastische beweging en zet ik mijn media player uit![]()
o mijn god karmaquote:Op maandag 17 juni 2013 17:22 schreef wietparkiet het volgende:
Verdomme probeer ik een tablad aan te klikken maak ik een spastische beweging en zet ik mijn media player uit![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kijk zo toto en ik wou het eerste tablad aanklikken![]()
quote:Op maandag 17 juni 2013 17:23 schreef wietparkiet het volgende:
wheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kijk zo toto en ik wou het eerste tablad aanklikken![]()
Ezell, Fok-it en ik stemmen voor ja.quote:Op maandag 17 juni 2013 17:24 schreef arachide. het volgende:
Oke, jullie willen een liftwedstrijd toch?
Nee, alleen traploopwedstrijdquote:Op maandag 17 juni 2013 17:24 schreef arachide. het volgende:
Wat is dat?quote:Op maandag 17 juni 2013 17:24 schreef arachide. het volgende:
liften.. naar 't buitenlandquote:Op maandag 17 juni 2013 17:25 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat is dat?
Gaan we dan kijken welke lift het snelste is? Of is het een trap vs lift ofso?
quote:Op maandag 17 juni 2013 17:23 schreef wietparkiet het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kijk zo toto en ik wou het eerste tablad aanklikken![]()
iddquote:Op maandag 17 juni 2013 17:26 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dan zou je met google afbeeldingen kunnen sporen.
quote:Op maandag 17 juni 2013 17:24 schreef arachide. het volgende:
quote:Op maandag 17 juni 2013 17:27 schreef Toto69 het volgende:
tevens post ik geen foto's van xcachet stelletje nieuwsgierigaards
Maar wanneer kunnen wij facebook vrienden worden? Als we hebben gemeet of als we elkaar wat langer Fok!en?quote:
dan is je computer kut. itunes loopt alleen vast wanneer ik mijn telefoon aansluit en ik muziek aan het importeren benquote:
Ik wil het wel organiseren in Nederland, en alleen in Nederland, MAAR ik heb nog geen reactie achter de schermen wat zij ervan vinden en als het doorgaat, neem ik de organisatie op me, want dat moet wel strak zijn enzo (niet dat ik jullie niet vertrouw, maar ik kan OP's aanpassen, dat soort shit.quote:
quote:Op maandag 17 juni 2013 17:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ezell, Fok-it, xcachet en ik stemmen voor ja.
Als ik je fatsoenlijk ken en fatsoenlijke gesprekken met je kan hebben overweeg ik 'tquote:Op maandag 17 juni 2013 17:27 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar wanneer kunnen wij facebook vrienden worden? Als we hebben gemeet of als we elkaar wat langer Fok!en?
quote:Op maandag 17 juni 2013 17:28 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ja, hij ging loesoe om een wasbolletje.
Zou wel tof zijn op zich hoor, bijv. van Limburg naar Groningen (alsjeblieft geen Friesland zeg), ik denk dat vanavond Ezell en Fok-it ook wel komenquote:Op maandag 17 juni 2013 17:27 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik wil het wel organiseren in Nederland, en alleen in Nederland, MAAR ik heb nog geen reactie achter de schermen wat zij ervan vinden en als het doorgaat, neem ik de organisatie op me, want dat moet wel strak zijn enzo (niet dat ik jullie niet vertrouw, maar ik kan OP's aanpassen, dat soort shit.
Je moet daar toestemming voor vragen?quote:Op maandag 17 juni 2013 17:27 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik wil het wel organiseren in Nederland, en alleen in Nederland, MAAR ik heb nog geen reactie achter de schermen wat zij ervan vinden en als het doorgaat, neem ik de organisatie op me, want dat moet wel strak zijn enzo (niet dat ik jullie niet vertrouw, maar ik kan OP's aanpassen, dat soort shit.
Wat noem jij fatsoenlijk? Dit gaat hem dus nooit worden :/quote:Op maandag 17 juni 2013 17:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Als ik je fatsoenlijk ken en fatsoenlijke gesprekken met je kan hebben overweeg ik 't
niet iedereen hoeft mij op FB te hebben.
wel indien er een heel topic voor komt etc. en een wedstrijd met FOK! als verantwoordelijkequote:Op maandag 17 juni 2013 17:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Je moet daar toestemming voor vragen?
je hoeft toch ook geen toestemming te vragen voor een meet?
Op wetenschappelijk niveau.quote:Op maandag 17 juni 2013 17:28 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat noem jij fatsoenlijk? Dit gaat hem dus nooit worden :/
Jippie 10 uur luisteren voor 1 maand en dan gaan dokken. en het leukste is wanneer je geen verbinding hebt kun je er geen flikker meequote:
quote:Op maandag 17 juni 2013 17:27 schreef Toto69 het volgende:
Want deze heb jij natuurlijkquote:Op maandag 17 juni 2013 17:27 schreef Toto69 het volgende:
Haten op Spotifyquote:Op maandag 17 juni 2013 17:29 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Jippie 10 uur luisteren voor 1 maand en dan gaan dokken. en het leukste is wanneer je geen verbinding hebt kun je er geen flikker mee![]()
![]()
![]()
WAT EEN TOPPROGRAMMA
quote:Op maandag 17 juni 2013 17:28 schreef DrNick het volgende:
[..]
Wat?quote:Op maandag 17 juni 2013 17:28 schreef DrNick het volgende:
[..]
tv en nickquote:Op maandag 17 juni 2013 17:30 schreef zwerty het volgende:
cachet heb jij nou met toto, tv of nick
ik ben het spoor even bijster
DV had hulp nodig met wasmachine, Etsu gaf advies, AB ook en zei dat Etsu's advies slecht advies was, toen Etsu soort van ruzie met AB, toen mod boos, toen weet ik niet meer.quote:
quote:Op maandag 17 juni 2013 17:30 schreef zwerty het volgende:
cachet heb jij nou met toto, tv of nick
quote:Op maandag 17 juni 2013 17:30 schreef zwerty het volgende:
cachet heb jij nou met toto, tv of nick of spatie
Ik heb itunes premium ik kan on en offline gratis luisteren OMGquote:Op maandag 17 juni 2013 17:30 schreef DrNick het volgende:
[..]
Haten op Spotify
Ik heb Premium, ook offline luisteren
Wie is AB?quote:Op maandag 17 juni 2013 17:31 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
DV had hulp nodig met wasmachine, Etsu gaf advies, AB ook en zei dat Etsu's advies slecht advies was, toen Etsu soort van ruzie met AB, toen mod boos, toen weet ik niet meer.
Of bedoel je deze?quote:Op maandag 17 juni 2013 17:33 schreef Toto69 het volgende:
Hier een pic van een hongaar:
[ afbeelding ]
Nice goeie cake gemaakt ookquote:Op maandag 17 juni 2013 17:34 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Geweldigalleen een iemand werd een beetje misselijk
![]()
En die van jou?
Oh.quote:Op maandag 17 juni 2013 17:31 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
DV had hulp nodig met wasmachine, Etsu gaf advies, AB ook en zei dat Etsu's advies slecht advies was, toen Etsu soort van ruzie met AB, toen mod boos, toen weet ik niet meer.
Hoihoiohoiquote:
Nooit gedaanquote:Op maandag 17 juni 2013 17:34 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Nice goeie cake gemaakt ook![]()
alleen morning after was minder en ik moest op de bank pitten
Ben er geweest en nee. allemaal papzakkenquote:
Allesgoed?quote:
IK HEB JE VRIENDIN EINDELIJK GEVONDENquote:Op maandag 17 juni 2013 17:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ben er geweest en nee. allemaal papzakken
en drug addicts
en heb zelfs een dooie gezien die in 't gras lag :x
[..]
Allesgoed?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja mn broertje had het matras genaktquote:Op maandag 17 juni 2013 17:35 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nooit gedaanschijnt wel heel vet te zijn
Hehe waarom op de bank?
Hoe heten die mensen dan?quote:Op maandag 17 juni 2013 17:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
en drug addicts
[..]
Allesgoed?
hoi slettinquote:
ja weet ikquote:Op maandag 17 juni 2013 17:36 schreef Toto69 het volgende:
[..]
hé emiel
nodig heeft mij gevonden door jouw FB
lolquote:Op maandag 17 juni 2013 17:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ja mn broertje had het matras genakten ze zaten tot 4 uur 's ochtends gta te spelen
![]()
hoiquote:
Bij een meet staat meestal ook dat fok + organisatoren niet verantwoordelijk zijn.quote:Op maandag 17 juni 2013 17:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Je moet daar toestemming voor vragen?
je hoeft toch ook geen toestemming te vragen voor een meet?
Gratis premium?:quote:Op maandag 17 juni 2013 17:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik heb itunes premium ik kan on en offline gratis luisteren OMG
Sjaak Trekhaak?quote:Op maandag 17 juni 2013 17:38 schreef nodig het volgende:
Ik heb heel FOK! gevonden via Facebook door Sjaak
Nee, hongerquote:Op maandag 17 juni 2013 17:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
en drug addicts
[..]
Allesgoed?
hebben ze dat?quote:Op maandag 17 juni 2013 17:39 schreef Crack_ het volgende:
Nou nog een ding, waarom hebben Etsu en Ara nu ruzie?
quote:Op maandag 17 juni 2013 17:39 schreef xcachet het volgende:
Spatieloos wil pics. Welke van google zou ik sturen?
Waarom zou FOK! dit keer dan wel verantwoordelijk gehouden moeten worden?quote:Op maandag 17 juni 2013 17:38 schreef arachide. het volgende:
[..]
Bij een meet staat meestal ook dat fok + organisatoren niet verantwoordelijk zijn.
Ik zou maar verantwoordelijk gehouden worden. "Hey mijn dochter is tijdens jouw liftwedstrijd vermist"
iTunes Match bedoelt hij waarschijnlijkquote:Op maandag 17 juni 2013 17:40 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Itunes is gratiesch er bestaat niet zoiets als itunes premium
Dat schreef jij.quote:Op maandag 17 juni 2013 17:40 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Itunes is gratiesch er bestaat niet zoiets als itunes premium
Denk een meningsverschilltje?quote:Op maandag 17 juni 2013 17:39 schreef Crack_ het volgende:
Wie zegt dat we ruzie hebben?quote:Op maandag 17 juni 2013 17:39 schreef Crack_ het volgende:
Het feit dat jij dat serieus gelooft is wel grappig btwquote:
Kun je daar muziek mee streamen?quote:Op maandag 17 juni 2013 17:41 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
iTunes Match bedoelt hij waarschijnlijk
quote:Op maandag 17 juni 2013 17:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Het feit dat jij dat serieus gelooft is wel grappig btw
[..]
Kun je daar muziek mee streamen?
Met iTunes Match kun je al je muziek –zelfs nummers die je van cd's importeert– in iCloud bewaren. Op die manier heb je op al je apparaten toegang tot je muziek en kun je je hele bibliotheek beluisteren, waar je ook bent.quote:Op maandag 17 juni 2013 17:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Het feit dat jij dat serieus gelooft is wel grappig btw
[..]
Kun je daar muziek mee streamen?
hihi pizza is een sletquote:
Bij een meet kan het ook.quote:Op maandag 17 juni 2013 17:40 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Waarom zou FOK! dit keer dan wel verantwoordelijk gehouden moeten worden?
Moet je ze wel eerst downloaden.quote:Op maandag 17 juni 2013 17:43 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Met iTunes Match kun je al je muziek –zelfs nummers die je van cd's importeert– in iCloud bewaren. Op die manier heb je op al je apparaten toegang tot je muziek en kun je je hele bibliotheek beluisteren, waar je ook bent.
In de stad of bij iemand thuis kun je moeilijk FOK! verantwoordelijk houden.quote:
Nouja, als hij jou een vuil dingens noemt en een blablabla? Of mag ie je ineens niet meer?quote:
Zolang centraal gelegen en niet in the middle of fucking nowhere (lees: zeeland)quote:Op maandag 17 juni 2013 17:44 schreef DrNick het volgende:
Ik stel een bbqmeet voor wat later dit jaar. Puick plan.
the middle of fucking nowherequote:Op maandag 17 juni 2013 17:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Zolang centraal gelegen en niet in the middle of fucking nowhere (lees: zeeland)
gewoon gelderland of zo jaquote:Op maandag 17 juni 2013 17:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Zolang centraal gelegen en niet in the middle of fucking nowhere (lees: zeeland)
quote:Op maandag 17 juni 2013 17:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
quote:
Mij maakt het niet uit, zolang het niet verder dan Zwolle of Enkhuizen is is het prima.quote:
Zeeland & ?quote:Op maandag 17 juni 2013 17:48 schreef DrNick het volgende:
Zeeland is één van de 2 provincies in Nederland zonder eigen voetbalclub
Wie nog meer danquote:Op maandag 17 juni 2013 17:48 schreef DrNick het volgende:
Zeeland is één van de 2 provincies in Nederland zonder eigen voetbalclub
Ik weet het niet. Ik zou niet onschuldig zijn, maar hij tripte em hard zonder enige reden. Ik weet dat hij een ban heeft, dat weet hij ook. Ik weet hoe het zit, hij niet. Dus ik kreeg een hele rage over iets waar hij niet eens vanaf weet.quote:Op maandag 17 juni 2013 17:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nouja, als hij jou een vuil dingens noemt en een blablabla? Of mag ie je ineens niet meer?
Mag geen dingen uit dm posten!!!!quote:Op maandag 17 juni 2013 17:39 schreef xcachet het volgende:
Spatieloos wil pics. Welke van google zou ik sturen?
Hoe lang is ie weg? 48 ofzo tochquote:Op maandag 17 juni 2013 17:49 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik zou niet onschuldig zijn, maar hij tripte em hard zonder enige reden. Ik weet dat hij een ban heeft, dat weet hij ook. Ik weet hoe het zit, hij niet. Dus ik kreeg een hele rage over iets waar hij niet eens vanaf weet.
Ik vind het prima.
quote:Op maandag 17 juni 2013 17:51 schreef arachide. het volgende:
[..]ik hoop dat die stinkclub nooit meer de eredivisie komt bevuilen
quote:Op maandag 17 juni 2013 17:51 schreef arachide. het volgende:
[..]ik hoop dat die stinkclub nooit meer de eredivisie komt bevuilen
ALLEMAAL TUIN VAN WP!quote:Op maandag 17 juni 2013 17:51 schreef wietparkiet het volgende:
Oh en als ik een bbq hou dan ga ik daar geen topic over maken. no offence maar ik wil niet dat jan en alleman zichzelf uitnodigen
Bans mogen niet besproken worden.quote:
quote:
Een leuke school. En teuteu69quote:Op maandag 17 juni 2013 17:53 schreef TienVingers het volgende:
Wat heeft Overijssel behalve PEC nog dan?
overleden toen hij met het vliegtuig naar Beyonce ging en toen viel het vliegtuig in het water. Maa zijn geest komt nog wel eens posten hier.quote:
Iedereen. En voor de mensen die het niet doen: jullie wonen in Groot-Gelderland.quote:
Heracles almelo,quote:Op maandag 17 juni 2013 17:53 schreef TienVingers het volgende:
Wat heeft Overijssel behalve PEC nog dan?
quote:Op maandag 17 juni 2013 17:54 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Iedereen. En voor de mensen die het niet doen: jullie wonen in Groot-Gelderland.
FC Twente vergetenquote:Op maandag 17 juni 2013 17:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Heracles almelo,
Go Ahead Eagles.
Oh en xcachet want die komt hier wonen.
Heeft hij haar nog wel ontmoet?quote:Op maandag 17 juni 2013 17:54 schreef supersof het volgende:
[..]
overleden toen hij met het vliegtuig naar Beyonce ging en toen viel het vliegtuig in het water. Maa zijn geest komt nog wel eens posten hier.
Ik heb ook wat leuksquote:Op maandag 17 juni 2013 17:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
Misschien. Utrecht heeft een Bijenkorf
Ik bespreek ze niet, ik stel enkel een vraagquote:Op maandag 17 juni 2013 17:52 schreef arachide. het volgende:
[..]
Bans mogen niet besproken worden.
(Inb4 dat doe jij ook!, want nee, dat doe ik niet, ik bespreek zijn acute hekel aan mij)
Nee, want hij viel dus in het water. Maar hij is wel bij haar langs geweest als geest zijnde.quote:Op maandag 17 juni 2013 17:54 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Heeft hij haar nog wel ontmoet?
quote:Op maandag 17 juni 2013 17:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
Misschien. Utrecht heeft een Bijenkorf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |