kan beterquote:Op maandag 17 juni 2013 17:11 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
hoi, dit heb ik voor jou gemaakt
[ afbeelding ]
ja goed zo, dit had ik in gedachtenquote:Op maandag 17 juni 2013 17:13 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hoe vind je m gelukt?
hoi, dit heb ik voor jou gemaaktquote:Op maandag 17 juni 2013 17:12 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Teken de nieuwe president van Iran met een drol op zn hoofd
Nieuwe presIdent zei ikquote:Op maandag 17 juni 2013 17:16 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
hoi, dit heb ik voor jou gemaakt
[ afbeelding ]
Haal weg, nu vergelijken ze die met die van jou, en dan vinden ze die van mij lelijker, ik heb sowieso je topic al gepost in de OP.quote:
promoot ze dan nietquote:Op maandag 17 juni 2013 17:17 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik weet dat iedereen dit vind, maar zelf heb ik er een andere mening over.
Nee, dat is het niet. sowieso weet ik al dat jullie het mooi vinden, behalve jij . Ik wil gewoon tekenen, dat is leuk.quote:
doe eens normaalquote:Op maandag 17 juni 2013 17:22 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet. sowieso weet ik al dat jullie het mooi vinden, behalve jij ondankbaar kreng. Ik wil gewoon tekenen, dat is leuk.
nee die van mij zijn goed wil je zeggenquote:Op maandag 17 juni 2013 17:20 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Haal weg, nu vergelijken ze die met die van jou, en dan vinden ze die van mij lelijker, ik heb sowieso je topic al gepost in de OP.
Wel beter dan ik.quote:Op maandag 17 juni 2013 17:23 schreef Toto69 het volgende:
[..]
nee die van mij zijn goed wil je zeggen
ik paint af en toe voor de lol, ik ben niet beter dan wie dan ook.
Doe normaal? Zwakzinnig kindquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |