abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127908306
Ik ga deze week waarschijnlijk een puppy kopen maar nu heb ik dus puppy voer nodig.
Weten jullie nog wat over voer dat niet zo duur is maar wel goed voor de hond.
  maandag 17 juni 2013 @ 16:58:24 #2
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_127908592
Google: goedkoop puppy voer.
Spatieboos
pi_127908674
Zelf ervaring met bepaald merk bedoel ik want ieder bedrijf zegt dat zijn product de beste is..
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 17 juni 2013 @ 17:01:07 #4
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_127908690
goedkoop is vaak duurkoop

goed voer is iig Barca http://www.barcapremium.nl
dit is geen samengesteld voer met gluten wat niet goed is voor het verteringssysteem van de hond.

Barca Premium Puppy / Junior

Een compleet en optimaal samengestelde puppyvoeding met natuurlijke ingrediënten is de basis voor een gezonde ontwikkeling van uw pup en helpt bij een gelijkmatige groei. De voeding kan reeds worden bijgevoerd vanaf 3 weken.

Of versvoer > barf http://barf-natuurlijk.nl
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  maandag 17 juni 2013 @ 17:03:15 #5
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_127908795
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 16:58 schreef Spatieloos het volgende:
Google: goedkoop puppy voer.
mag spatieloos
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  maandag 17 juni 2013 @ 17:03:43 #6
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_127908813
Gewoon de leftovers van je eigen eten.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  maandag 17 juni 2013 @ 17:04:08 #7
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_127908825
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 17:03 schreef Dven het volgende:

[..]

mag spatieloos
wat?
Spatieboos
pi_127909577
Nog meer dingen zoals halsbandje en speeltjes
pi_127910403
Als je geen geld hebt moet je er mosschien niet aan beginnen...
Heb je het wel door gedacht of is dit een 'ah leuk een stoere pup! Even op marktplaats kijken' ding?
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_127910596
Ik krijg al direct de kriebels.

"Ik wil een hond, maar het mag niet te duur zijn, hoor!"
Je raekt an de dinge geweun.
pi_127910720
Ja waarom zou ik voor 24 kilo 110 euro betalen terwijl ander voer 20 kilo 50 is.. dus denk ff na voordat je wat zegt mevrouwtje
  maandag 17 juni 2013 @ 17:52:04 #12
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_127910763
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 17:20 schreef rottweilerss het volgende:
Nog meer dingen zoals halsbandje en speeltjes
Heb je wel eens uit het raam gekeken? -O-
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_127910926
Reageer normaal op mijn vragen of praat niet
:)
pi_127911113
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 17:55 schreef rottweilerss het volgende:
Behandel je hond normaal of koop hem niet.
pi_127911260
quote:
point in case

Gewoon een bontkraagje die bij de schuldsanering loopt en een stoere hond wil
die hij ook helemaal niet op gaat voeden verder

veel plezier met spike!
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_127911320
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 17:51 schreef rottweilerss het volgende:
Ja waarom zou ik voor 24 kilo 110 euro betalen terwijl ander voer 20 kilo 50 is.. dus denk ff na voordat je wat zegt mevrouwtje
Omdat je hond gezonder blijft op kwaliteitsvoer. Maar daar zul jij je niet druk om maken.
  maandag 17 juni 2013 @ 18:34:16 #17
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_127912322
quote:
Succes met je valse teringhond
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  maandag 17 juni 2013 @ 18:54:17 #18
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_127913192
Kut user nu al..

Start eens met een kom goudvissen
Neem aub geen pup als het niks mag kosten.
Wat dacht je van een dierenarts bezoek?
pi_127913228
Hm als nu alles al niet te duur mag zijn zou ik geen hond nemen. Je wilt toch het beste voor je kameraad?

Is dit niet meer iets voor f&f trouwens?
I solemnly swear i'm up to no good
  maandag 17 juni 2013 @ 19:03:06 #20
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_127913605
Jezus, wat een haat hier.

Kom op mensen, ik heb honden super zien leven van fucking aldi voer. Ik zeg niet dat het super goed voor die beesten is, maar wij weten allemaal dat maar een klein percentage van de mensen het extreme merk voedsel koopt voor hun hond/kat. Net zoals dat je kinderen heel goed een huismerk product kan geven want dat is goed genoeg.

Of kopen jullie altijd alles A-merk of een of ander excellent merk? Huisdieren moeten vooral voor liefde krijgen, een hond weet het verschil niet tussen een bak met brokken van 0,20 cent en van 2 euro, zolang ze niet anders gewent zijn.

On topic: Koop geen over gemarket honden voer als peddigree, want na mijn ervaring betaal je dan gewoon voor de TVspotjes enzo. Ga advies vragen bij een dieren speciaal zaak. Wellicht dat het ook nog scheelt per ras hond.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_127913740
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 19:03 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Jezus, wat een haat hier.

Kom op mensen, ik heb honden super zien leven van fucking aldi voer. Ik zeg niet dat het super goed voor die beesten is, maar wij weten allemaal dat maar een klein percentage van de mensen het extreme merk voedsel koopt voor hun hond/kat. Net zoals dat je kinderen heel goed een huismerk product kan geven want dat is goed genoeg.

Of kopen jullie altijd alles A-merk of een of ander excellent merk? Huisdieren moeten vooral voor liefde krijgen, een hond weet het verschil niet tussen een bak met brokken van 0,20 cent en van 2 euro, zolang ze niet anders gewent zijn.

On topic: Koop geen over gemarket honden voer als peddigree, want na mijn ervaring betaal je dan gewoon voor de TVspotjes enzo. Ga advies vragen bij een dieren speciaal zaak. Wellicht dat het ook nog scheelt per ras hond.
A-merken? Wie heeft het hier over A-merken? We hebben het over goed voer.

En advies vragen bij de dierenspeciaalzaak is niet heel slim. Die krijgen vaak een bepaald bedrag als ze specifiek voer verkopen (en zullen dat dus eerder aanraden).
  maandag 17 juni 2013 @ 19:14:40 #22
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_127914115
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 19:06 schreef Messina het volgende:

[..]

A-merken? Wie heeft het hier over A-merken? We hebben het over goed voer.

En advies vragen bij de dierenspeciaalzaak is niet heel slim. Die krijgen vaak een bepaald bedrag als ze specifiek voer verkopen (en zullen dat dus eerder aanraden).
Weten jullie nog wat over voer dat niet zo duur is maar wel goed voor de hond. Dat is het enige wat OP vraagt. Goed voer voor een goede prijs. Er is vast het aller beste voer voor 50 euro per kilo bij wijze van spreke. Dan kan er de discussie ontstaan van dat je een hond enkel het allerbeste moet geven. En dan denk ik gelijk aan A-merken. Want dat is wat iemand die simpel nadenkt verwacht: Duur voer is betere kwaliteit.

Ze vraagt dus om goed voer. Slechts 1 persoon heeft een aanbeveling gedaan voor goed voer, de rest heeft enkel bekritiseerd hoe enkel het bestte (en dus het duurste) voer goed is en je anders maar geen hond moet nemen.

Ik weet er vrij weinig van af, maar zo te zien de meeste mensen hier ook niet. Dit topic is enkel een bekritisering geworden van OP ipv een topic over de hulp die zij vraagt. Als je dat hondje wil helpen, kom dan aanzetten met een goed merk.

Als we het toch hebben over OP, dan mag zij ook wel even wat vriendelijker over komen.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_127914835
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 19:14 schreef Brammetjuh94 het volgende:

[..]

Weten jullie nog wat over voer dat niet zo duur is maar wel goed voor de hond. Dat is het enige wat OP vraagt. Goed voer voor een goede prijs. Er is vast het aller beste voer voor 50 euro per kilo bij wijze van spreke. Dan kan er de discussie ontstaan van dat je een hond enkel het allerbeste moet geven. En dan denk ik gelijk aan A-merken. Want dat is wat iemand die simpel nadenkt verwacht: Duur voer is betere kwaliteit.

Ze vraagt dus om goed voer. Slechts 1 persoon heeft een aanbeveling gedaan voor goed voer, de rest heeft enkel bekritiseerd hoe enkel het bestte (en dus het duurste) voer goed is en je anders maar geen hond moet nemen.

Ik weet er vrij weinig van af, maar zo te zien de meeste mensen hier ook niet. Dit topic is enkel een bekritisering geworden van OP ipv een topic over de hulp die zij vraagt. Als je dat hondje wil helpen, kom dan aanzetten met een goed merk.

Als we het toch hebben over OP, dan mag zij ook wel even wat vriendelijker over komen.
Ik denk dat de laatste zin een boel reacties kan verklaren, maar goed, hier mijn serieuze mening;

Je moet niet in geld denken als je dieren neemt. Natuurlijk, er zijn grenzen qua geld die je wilt betalen, die zijn er voor mensen ook. Een mensenleven is nu eenmaal in geld uit te drukken, dus dat geldt voor dieren ook.

Ik denk niet dat er één goed voer aan te wijzen is voor elke hond. De meeste mensen staren zich dood op een merk (Eukanuba, dat moet goed zijn, want het is duur) of methode (versvoer is the way to go, want het komt het dichtst bij de natuur van de hond).
Mijn hond doet het niet goed op vers. Veel buikklachten, waardoor hij dus ook een minder blije hond is. Dat viel dus af. Merken als Eukanuba en IAMS vielen voor mij ook af i.v.m. de dierproeven die onder hun vleugels worden uitgevoerd (let wel; het zou dus zomaar prima voer kunnen zijn, maar aangezien ik niet achter dierproeven sta, viel dat af. Persoonlijk dus!)

Wij hebben een boel merken uitgebreid bekeken en zelf wat googlewerk verricht. Er waren enkele merken die geen tarwe gebruikten, en kwamen uiteindelijk uit bij Bozita Robur Genuine, wat nog heel betaalbaar is voor ons (maar toegegeven; ik heb een middelgrote hond, geen bakbeest als een rottweiler).

Met andere woorden: Ik ben niet op zoek gegaan naar 'niet zo duur voer', zoals de originele TS doet, ik ben op zoek gegaan naar goed voer. Er is niets mis met zelf een beetje rondkijken voordat je een vraag zoals deze stelt op een forum. Bovendien zou de fokker van de pups hier ook informatie over kunnen geven (wat krijgen de pups nu?)

En zoals ik dus zei... Er is niet één merk voer als 'goed' aan te merken, want elke hond is anders.
pi_127916203
Ik heb wel Eukanuba ik sta ook zeker niet achter dierproeven maar dit voer werkt het beste voor mijn hond.

Ik struikelde ook bij de OP een beetje over het "mag niet duur zijn" ik als hondenliefhebber/eigenaar kijk altijd eerst naar wat is goed. En later naar de prijs. (Ik kan ook geen voer betalen voor ¤50,- de 5 kilo)

Maar als er al begonnen wordt in een topic over dingen als niet duur enzo (geld dus) denk ik al meteen van ja maar heb e er dan goed over na gedacht. Een huisdier houden is duur. Naast de speeltjes, voer, snoepjes, halsband, riemen, puppycursus, hondenbelasting komen er ook de dierenarts kosten nog bij die vaak flink kunnen oplopen. Nu vergeet ik vast nog iets.

Maar ik hoop gewoon dat TS goed nagedacht heeft over wat de aanschaf van een huisdier nog meer aan kosten met zich meebrengt.
I solemnly swear i'm up to no good
  maandag 17 juni 2013 @ 20:20:08 #25
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_127917308
Naar F&F.
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')