quote:Tja, wat wil je weten...
Op 02 oktober 2000 21:16 schreef fashionably_late het volgende:
Voor mij is 80% van dit topic geheimschrift...wat een geheimzinnigheid...Bart? BIG BART?Licht eens een tipje....
Dus doe je best maar zou ik zeggen, maar alleen morgen avond ben ik berijk baar via icq, en eiglijk nooit overdag
mvgr
Sjoerd
quote:Ja ikkkeeeee!!!!!
Op 02 oktober 2000 11:07 schreef Jumparound het volgende:
Ja, dat zou best kunnen, maar ik weet het niet zeker. Volgens mij zaten er wel meer fokkers daar toen.
Trouwens als dit niet over big brother gaat, wat dan wel?
quote:Nou ik heb je ICQ opgezocht hoor... ik hoop dat ik de goeie heb aangeschoten, maar dat merk ik waarschijnlijk snel genoeg. Bye, groetjes Cathelijne
Op 02 oktober 2000 23:14 schreef Jumparound het volgende:
Nee hoor, we hadden het over icq, en dat is mijn nick, want dit is al mijn derde icq account, en die naam is steeds maar in gebruik. Dus als je zoekt naar jumparound20 dan vind je vanzelf mijn icq adress e.d.Dus doe je best maar zou ik zeggen, maar alleen morgen avond ben ik berijk baar via icq, en eiglijk nooit overdag
mvgrSjoerd
quote:je vroeg of hij de oudere of de jongere van de twee was. ik denk dat deze sjoerd 20 is en jeroen
Op 02 oktober 2000 21:05 schreef Cathelijne het volgende:
Ligt het nou aan mij, of lijkt dit wel geheimschrift....Is dat "jmparound20" een gedeelte van je e-mail adres (zo ja, dan heb ik het mailtje naar een verkeerd adres gestuurd) of je leeftijd
En dat gedeelte "ik zie het wel", bedoel je daar mijn scriptie mee? Ik zal wel moe zijn na mijn flamenco-les, maar ik kan hier geen touw aan vastknoppen.... groetjes Cathelijne
quote:Ik neem aan dat het getal '20' idd voor zijn leeftijd staat en niet voor zijn huisnummer ofzo
Op 03 oktober 2000 14:35 schreef Acnaib het volgende:
je vroeg of hij de oudere of de jongere van de twee was. ik denk dat deze sjoerd 20 is en jeroenweet ik niet, je weet dus nog niet offie de jongste of de oudste is
of jij weet de leeftijd van jeroen. vertel
Ik ben idd de jongste van de 3.
En Jeroen is de oudste
en 20 is niet mijn leeftijd maar mijn gewicht, ik leid namelijk een beetje aan anorexia
, en ik ben er van overtuigd dat slanke mensen meer kans maken om in het leven te slagen.
quote:Mmmm, slank zijn heeft idd zijn voordelen, maar of je gelijk meer kans maakt om te slagen in 't leven is nog maar de vraag. Ken genoeg 'dikke' mensen die een topfunctie hebben, alhoewel dat vooral mannen zijn. Een leuk koppie en een mooi figuur heeft dus idd zijn voordelen (al is anorexia natuurlijk weer het andere uiterste), maar daarentegen zal je je wel weer extra moeten bewijzen....ik heb het onlangs aan de levende lijve ondervonden...oej, bij nader inzien klinkt dat wel erg opschepperig. Maar vrouwen kunnen vaak erg bitcherig zijn tegen andere vrouwen. Je wordt gelijk als concurrente gezien.
Op 03 oktober 2000 16:40 schreef Jumparound het volgende:
en 20 is niet mijn leeftijd maar mijn gewicht, ik leid namelijk een beetje aan anorexia, en ik ben er van overtuigd dat slanke mensen meer kans maken om in het leven te slagen.
Maar nu gaan we wel heeeel erg off-topic hé. We krijgen vast een slotje
Maar opdeze mannier begint hiet steeds meer op de TMF chat te lijken dan op een serieus jongeren forum ![]()
En zo zie je maar, ieder een lijkt toch wel een beetje op elkaar. En dat mag ook wel want zuiver generalistisch ( dat is moeilijk, en je moet het ook bekijken per generatie) is iedereen famielie van elkaar, dus ook de mensen in BB of je nou wilt of niet, maar de kans is wel heel erg groot ![]()
(als er nu nog geen slotje opkomt, misschien wel een leuk onderwerp voor een topic
)
Je wordt verbannen uit de harem ![]()
of ben je gewoon jaloers
quote:Gelukkig maar pff wat een opluchting.
Op 03 oktober 2000 21:27 schreef goddess in heaven het volgende:
nou Juup, het was alleen cathelijne hoorniet ik
![]()
quote:Sorry
Op 03 oktober 2000 21:30 schreef goddess in heaven het volgende:
dus hoezo dat? heb je aan mij niet genoeg?? dankjewel, bied ik me gewoon aan![]()
'
quote:Mee eens
Op 03 oktober 2000 19:01 schreef Cathelijne het volgende:
Maar nu gaan we wel heeeel erg off-topic hé. We willen nu wel een slotje eigenlijk
Om eventueel gezeur over het plaatsen van slotjes te voorkomen, volgt hier eerst een verzoek om weer on-topic te gaan.
Bedankt.
Voc
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |