Hoe was het gegaaan?? Welke heb je gekozen?quote:Op maandag 17 juni 2013 14:25 schreef Maisnon het volgende:
Ik durf er nu geen geld aan uit te geven zo snelmoet al opletten nu met verhuizen
Het was heel goed gegaanquote:Op maandag 17 juni 2013 14:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hoe was het gegaaan?? Welke heb je gekozen?
Maar kan je niet zeggen dat jij die kamer neemt en dan hoeft die ander niet meer langs te komen? Of gaan zij kijken wie er beter bij hun past ofzo?quote:Op maandag 17 juni 2013 14:27 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Het was heel goed gegaan
Ik zit alleen in een onhandige situatie:
De kamer waar ik voor wil gaan, daar komt nog iemand voor langs volgende week
De andere kamer wil het liefst dat ik vandaag beslis en anders gaat ze ook met andere mensen praten
Dus er is een risico ineens
Ik denk dat ze dat doen jaquote:Op maandag 17 juni 2013 14:29 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Maar kan je niet zeggen dat jij die kamer neemt en dan hoeft die ander niet meer langs te komen? Of gaan zij kijken wie er beter bij hun past ofzo?
En wat zijn de voordelen van de een tegenover de ander?
Ooh, dan misschien voor safe spelen en die andere nemen? Of is die helemaal niks?quote:Op maandag 17 juni 2013 14:32 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dat doen jaze waren kieskeurig haha
Even kijken of het gras groener is hequote:Op maandag 17 juni 2013 14:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
Als ze jou graag wilden hebben dan zouden ze die ander toch niet meer laten komen?
Hier komen uithuilenquote:Op maandag 17 juni 2013 14:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wat is het plan als ze allebei niet krijgt?
Even bellen naar die mensen?quote:Op maandag 17 juni 2013 14:27 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Het was heel goed gegaan
Ik zit alleen in een onhandige situatie:
De kamer waar ik voor wil gaan, daar komt nog iemand voor langs volgende week
De andere kamer wil het liefst dat ik vandaag beslis en anders gaat ze ook met andere mensen praten
Dus er is een risico ineens
Tofheidquote:Op maandag 17 juni 2013 14:45 schreef Puckzzz het volgende:
Rihanna in het holo gestoken.
[ afbeelding ]
dat topje was tof geweest als de rest er niet zo vercrackt had uitgezienquote:Op maandag 17 juni 2013 14:45 schreef Puckzzz het volgende:
Rihanna in het holo gestoken.
[ afbeelding ]
Het topje was zo duur dat ze geen geld meer had voor een nieuwe broekquote:Op maandag 17 juni 2013 14:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dat topje was tof geweest als de rest er niet zo vercrackt had uitgezien
Ik hou wel van zulke broekenquote:Op maandag 17 juni 2013 14:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het topje was zo duur dat ze geen geld meer had voor een nieuwe broek
Hey, dat is dat mokkel met die scheve nagelsquote:Op maandag 17 juni 2013 15:03 schreef Debsterr het volgende:
https://www.facebook.com/preciouspearlmakeup
quote:Op maandag 17 juni 2013 15:03 schreef Debsterr het volgende:
https://www.facebook.com/preciouspearlmakeup
Dat is zeker stukken beter!quote:Op maandag 17 juni 2013 15:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zij heeft echt supermooie nagels als ze wat korter zijn![]()
[ afbeelding ]
Hier is alleen de pink net te lang
IK GA MEEquote:Op maandag 17 juni 2013 16:33 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Iedereen fan van maisnon omg
Waar is nou dat beloofde mooie weer? Ik denk dat ik maar een lastminute naar de zon ga boeken binnenkort. zonder kinders
zet een zwembad in de tuinquote:Op maandag 17 juni 2013 16:40 schreef Mirjam het volgende:
ermahgerd zon en warmte en zwemmen en en en
Ik wil ook ferkansie
Jah! Als ik nou m`n eigen rolstoel heb, kun jij met die andere. Kunnen we wedstrijdjes doen langs de boulevard ohmygashquote:
Ja ik zag je post en toen dacht ik die weet ik wel te zitten hehequote:Op maandag 17 juni 2013 16:42 schreef Diconnected het volgende:
ERMAHGERD MAISNEE HAD ME AL GEVONDEN WAT IS DEZON
OH MY GOD wat een bazenidee. soort van benidorm bastards maar dan jonger.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:43 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Jah! Als ik nou m`n eigen rolstoel heb, kun jij met die andere. Kunnen we wedstrijdjes doen langs de boulevard ohmygash
Stalkers I haz em.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:43 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja ik zag je post en toen dacht ik die weet ik wel te zitten hehe
Veel epischerquote:Op maandag 17 juni 2013 16:43 schreef Diconnected het volgende:
[..]
OH MY GOD wat een bazenidee. soort van benidorm bastards maar dan jonger.
Ja het is heel makkelijk: ik ga naar Spees, klik op people you know en alle mutual friends met spees en shar zijn van de SCquote:Op maandag 17 juni 2013 16:44 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Stalkers I haz em.
Mja der zijn niet zoveel Lorrens
ja is niet zo lastig enzoquote:Op maandag 17 juni 2013 16:51 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja het is heel makkelijk: ik ga naar Spees, klik op people you know en alle mutual friends met spees en shar zijn van de SC
Ik denk op de router zelfquote:Op maandag 17 juni 2013 16:58 schreef Mirjam het volgende:
Ik wil m'n wifi hernoemen maar weet niet hoe dat moet fml
Dat is dan inderdaad niet zo lastig uit te vogelen neequote:Op maandag 17 juni 2013 16:51 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja het is heel makkelijk: ik ga naar Spees, klik op people you know en alle mutual friends met spees en shar zijn van de SC
Om 21:00 is het nog 21 graden zag ik. Hopelijk flikkert de zo'n snel opquote:Op maandag 17 juni 2013 17:40 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Hallon!
Op tijd naar huis
En dadelijk ff hardlopen om te compenseren voor het velen slechte eten van afgelopen week
Maar hoe vaak per week ben je op de uni dan? hoeveel uurquote:Op maandag 17 juni 2013 18:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zit te denken, misschien voel ik me wel moe en meh omdat ik meer moet ondernemen. Meer naar buiten ipv binnen in de boeken zitten en aan de computer. Dus misschien toch niet naar de klotedokter![]()
Als ik vanaf volgende week ga werken heb ik ook meer structuur (hoop ik).
Niet meer. Ik ben klaar op hertentamens na. Dus ik doe eigenlijk 'niks'.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:03 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Maar hoe vaak per week ben je op de uni dan? hoeveel uur
Helemaal gesetteld?quote:
Oeh dat ga ik in de gaten houdenquote:Op maandag 17 juni 2013 14:47 schreef Puckzzz het volgende:
Oh zou dit iets voor MM zijn?
http://www.fashionmilk.com/stage
Ah dat is echt kut jaquote:Op maandag 17 juni 2013 19:44 schreef Diconnected het volgende:
Meh al 6x ofzo afgewwezen voor werk deze afgelopen week, ik word er echt moedeloos van
Hewuj, Toeps! Toeps die ECHT niet op hakken kon rennen maar zelf vond van welquote:Op maandag 17 juni 2013 19:47 schreef Puckzzz het volgende:
Mocht je toch willen reageren MM, ik ken haar nog van vroeger. Toen ze net begon als model heb ik haar een paar keer gefotografeerd. Maar je moet het sowieso zelf weten en jezelf verkopen natuurlijk
Lekker glaasje wijn op de veranda met je mannetje en je niet druk makenquote:Op maandag 17 juni 2013 19:51 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jah, en zojuist de kinders op één kamer in bed gestopt, ik ben érg benieuwd
Lol, nou, wouldn't be too sure, haha! Nouja, we zijn nu in vier minuten drie keer teruggeroepen, ik voorzie een vermoeiende avondquote:Op maandag 17 juni 2013 19:54 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Scheelt dat ze nog niet samen kunnen kletsen tot diep in de nacht trix
Ben je op varkansiequote:Op maandag 17 juni 2013 19:56 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Lol, nou, wouldn't be too sure, haha! Nouja, we zijn nu in vier minuten drie keer teruggeroepen, ik voorzie een vermoeiende avond
Ok correctie, gelukkig kletst d'n isabel nog niet zo hard terugquote:Op maandag 17 juni 2013 19:56 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Lol, nou, wouldn't be too sure, haha! Nouja, we zijn nu in vier minuten drie keer teruggeroepen, ik voorzie een vermoeiende avond
Vanwege het vele zure gebash gok ik zo...quote:
Heeft het boekje nog effect gehad?quote:Op maandag 17 juni 2013 19:56 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Wijn!quote:Op maandag 17 juni 2013 19:56 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Lekker glaasje wijn op de veranda met je mannetje en je niet druk maken
Toen ze van model zijn switchte naar fotograferen, toch?quote:Op maandag 17 juni 2013 19:57 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Vanwege het vele zure gebash gok ik zo...
quote:
Dá's waarquote:Op maandag 17 juni 2013 19:57 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ok correctie, gelukkig kletst d'n isabel nog niet zo hard terug
Ja! Als we het blijven herhalen en de gekozen oplossing (kwartiertje spoken, dan slapen) regelmatig weer even 'terughalen' gaat het erg aardigquote:Op maandag 17 juni 2013 19:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Heeft het boekje nog effect gehad?
Daarvoor ook al wel volgens mij. Er is een hele reeks in ONZ geweest geloof ik. Ik vond het echt sneu voor d'r. Maar ja afgunst ain't pretty. ..quote:Op maandag 17 juni 2013 20:00 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Toen ze van model zijn switchte naar fotograferen, toch?
Ja die foto's zijn supertofquote:Op maandag 17 juni 2013 20:04 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Daarvoor ook al wel volgens mij. Er is een hele reeks in ONZ geweest geloof ik. Ik vond het echt sneu voor d'r. Maar ja afgunst ain't pretty. ..
Ik heb nog een mooie serie van haar in mijn oude Kevertje
Heeft hij zelf meegedacht over die oplossing? Briljant!quote:Op maandag 17 juni 2013 20:04 schreef Incantrix het volgende:
[..]
[..]
Dá's waar
[..]
Ja! Als we het blijven herhalen en de gekozen oplossing (kwartiertje spoken, dan slapen) regelmatig weer even 'terughalen' gaat het erg aardig
Succes! Vieze plekzooi altijdquote:Op maandag 17 juni 2013 20:02 schreef Maisnon het volgende:
Ik moet eigenlijk mn benen harsendus dat ga ik nu maar doen ben ik er vanaf
Nah: http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-weg-te-houden.dhtmlquote:Op maandag 17 juni 2013 20:02 schreef Maisnon het volgende:
Ik moet eigenlijk mn benen harsendus dat ga ik nu maar doen ben ik er vanaf
quote:Op maandag 17 juni 2013 20:06 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Succes! Vieze plekzooi altijd
Ik heb net na bijna twee weken mijn oksels weer geëpileerd. 2!! Weken!![]()
Schaar bedankt voor de briljante tip!
Dat is ze ook. En ze heeft zich er gelukkig niet door laten weerhouden.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:06 schreef Maisnon het volgende:
Ja ik vond dr altijd wel aardigin ieder geval ook heel toegewijd aan wat ze deed
Ja, fijn! Morgen lekker zwemmen (en de spullen die we vergeten zijn mee te nemen kopenquote:Op maandag 17 juni 2013 20:05 schreef Maisnon het volgende:
Oh wist niet dat je op vakantie was Incalekkerrr! In de buurt ofniet?
Wij hadden al wel een idee, hebben dat voorzichtig bij hem 'geplant' en toen hij het zelf liet groeien heel vaak gecomplimenteerd op zijn geweldig goede ideequote:Op maandag 17 juni 2013 20:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Heeft hij zelf meegedacht over die oplossing? Briljant!
Fijn dat het werkt, altijd het leukste als kinderen meedenken
Ik ga endomondostalken.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
Tudududu op de bank in hardloopkleding wachten tot de zon wat meer weg is
quote:Op maandag 17 juni 2013 20:33 schreef Incantrix het volgende:
Kut-internet, betaal je 20 euro extra voor een week wifi (), mag je maar met 1 apparaat tegelijk! Dafuq??
quote:
quote:
In ieder geval meer dan 1.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dat je er niet met 10 op kan, oké. Maar hallo 3 is toch niet meer dan normaal
Nou, dát ja! En als het nou nog goed wrerkte.. Maar ik moet elke 4 minuten opnieuw user+pass invoerenquote:Op maandag 17 juni 2013 20:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dat je er niet met 10 op kan, oké. Maar hallo 3 is toch niet meer dan normaal
Ik vond het eigenlijk best goed te doenquote:Op maandag 17 juni 2013 20:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
Tudududu op de bank in hardloopkleding wachten tot de zon wat meer weg is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fabulousssssquote:Op maandag 17 juni 2013 20:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga super fantastisch met mijn telefoon in m'n had rennenallebei m'n armbanden liggen in Breda.
Naaiersquote:Op maandag 17 juni 2013 20:33 schreef Incantrix het volgende:
Kut-internet, betaal je 20 euro extra voor een week wifi (), mag je maar met 1 apparaat tegelijk! Dafuq??
Redelijk, toen we boekten stond dát er allemaal niet bij. Ben er wel klaar mee, morgen geven ze maar gewoon ons geld terug, voor 20 euro kan ik best flink buiten mijn bundel internettenquote:
ERMAHGERD NOOOOOOquote:Op maandag 17 juni 2013 21:00 schreef Incantrix het volgende:
Geen chocolade meegenomen teh horror!!!
Heb je geen hagelslag meegenomen, of chocopasta ofzo?quote:Op maandag 17 juni 2013 21:04 schreef Incantrix het volgende:
Echt, het enige dat ik nu nog wil is in bed liggen, me volproppen met iets zoets en dan slapenjammer dat Paul het eten heeft ingepakt, die vreet liever chips. Keuze uit nibb-it (maar dan pleeg ik diefstal van mijn zoon) of van die beertjeschips
HOE weet je dat?quote:Op maandag 17 juni 2013 21:01 schreef Debsterr het volgende:
Ah, de Helmer wordt dus witter in verhouding tot de "oude". Nice.
Met dat rennen kan je elkaar berichtjes sturen, die krijg je dan te horen tijdens het lopen. Maar nu had Spees me een berichtje met Biebertekst gestuurd. Die kreeg ze nu terug.quote:
Ergens op een blog gelezen!quote:Op maandag 17 juni 2013 21:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
HOE weet je dat?.
We hebbe hier nu een helmer in de keuken
Geen winkeltje op het park?quote:Op maandag 17 juni 2013 21:04 schreef Incantrix het volgende:
Echt, het enige dat ik nu nog wil is in bed liggen, me volproppen met iets zoets en dan slapenjammer dat Paul het eten heeft ingepakt, die vreet liever chips. Keuze uit nibb-it (maar dan pleeg ik diefstal van mijn zoon) of van die beertjeschips
Dat zou echt een onzinnige actie zijnquote:
Hagelslag wel jaquote:Op maandag 17 juni 2013 21:04 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Heb je geen hagelslag meegenomen, of chocopasta ofzo?
Jup.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:07 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Hagelslag wel jadan moet dat maar ja
IJs, een soort rickrolling maar dan met dinges?
Tsjaa, dat soort verbeteringen voeren ze wel vaker door...quote:Op maandag 17 juni 2013 21:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat zou echt een onzinnige actie zijn.
Nou ja, ik heb nu 3 zilveren, een witte en een blauwe.. Ik denk dat ik er genoeg heb
(en ik gebruik er maar 1 voor nagellak![]()
)
Hagelslag in een beker en met een theelepeltje opetenquote:Op maandag 17 juni 2013 21:07 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Hagelslag wel jadan moet dat maar ja
IJs, een soort rickrolling maar dan met dinges?
Sounds like funquote:
Kleurverschil lijkt me onhandig voor kastjes waarvan heel veel mensen er meerdere hebben.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:08 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Tsjaa, dat soort verbeteringen voeren ze wel vaker door...
Ja als IKEA daar iets om zou gevenquote:Op maandag 17 juni 2013 21:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Kleurverschil lijkt me onhandig voor kastjes waarvan heel veel mensen er meerdere hebben.
Maargoed, die blauwe hebben ze ook niet meer. En het systeem is ook anders, want ik heb nog wel eens getest of je laatjes kon wisselen, maar dat gaat dus niet
En anders gewoon morgen nieuwe kopen in het winkeltjequote:Op maandag 17 juni 2013 21:10 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Debs, in geval van nood mag dat wel toch?hoop alleen niet dat ik het hele blik leegvreet
Jah, maar dat kan pas na het ontbijtquote:Op maandag 17 juni 2013 21:11 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
En anders gewoon morgen nieuwe kopen in het winkeltje
Ik kreeg vroeger altijd een laagje hagel in een gele Nijntje beker met 2 oren (die oma helaas heeft weggegooidquote:Op maandag 17 juni 2013 21:10 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Sounds like fun![]()
VOOR JULLIE
(Voor ik zodadelijk allerlei enge WA's krijg ofzo)
Debs, in geval van nood mag dat wel toch?hoop alleen niet dat ik het hele blik leegvreet
Ohjaquote:Op maandag 17 juni 2013 21:12 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jah, maar dat kan pas na het ontbijt
Waarom woon je zo ver wegquote:Op maandag 17 juni 2013 21:15 schreef Sharana_LV het volgende:
mweehhh zit nu op 500 lakjes en nog niet klaar met inventarisatie buhhhh
en moet nog minstens 200 swatchsticks lakken
Briljante herinneringen zijn datquote:Op maandag 17 juni 2013 21:12 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik kreeg vroeger altijd een laagje hagel in een gele Nijntje beker met 2 oren (die oma helaas heeft weggegooid), fantastisch vond ik dat
. En een eierdopje met slagroom
.
quote:Op maandag 17 juni 2013 21:18 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Briljante herinneringen zijn datmijn oma keek altijd even weg als we koekjesdeeg kneedden samen
ik twijfel nog of ik labels zal maken voor swatchsticks, ik weet niet of ik daar nog wel zo'n zin in hebquote:Op maandag 17 juni 2013 21:16 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Waarom woon je zo ver wegik had best willen helpen
.
Ik heb A4 sticker papier besteld, tabelletje maken in Word, uiteraard wel alles erin zetten, printen, snijden, plakken. Is denk ik het mooist uiteindelijkquote:Op maandag 17 juni 2013 21:20 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik twijfel nog of ik labels zal maken voor swatchsticks, ik weet niet of ik daar nog wel zo'n zin in heb
Jamaar huuuuuuuuu zoveel werkquote:Op maandag 17 juni 2013 21:21 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb A4 sticker papier besteld, tabelletje maken in Word, uiteraard wel alles erin zetten, printen, snijden, plakken. Is denk ik het mooist uiteindelijk.
Gewoon al je nagellak weg doen, hoef je ook niet zoveel te swatchen.quote:
Mijn oma en opa.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
Oma's en opa's die daadwerkelijk iets met je doen, ik blijf het zo'n gek idee vinden.
Wat, die van jou zaten alleen maar op de bank ofzo? Ik heb hilarische herinneringen aan oma en opa die samen in de bobslee wilden, toen het nog zo'n "prop er 2 achter 1 beugel karretje" was.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
Oma's en opa's die daadwerkelijk iets met je doen, ik blijf het zo'n gek idee vinden.
En dat is zo naar jaquote:Op maandag 17 juni 2013 21:19 schreef Debsterr het volgende:
[..]herinneringen aan opa & oma
. Maar ik baalde wel ECHT dat die beker weg is
.
okay kom de bende maar halen kktnxbyequote:Op maandag 17 juni 2013 21:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Gewoon al je nagellak weg doen, hoef je ook niet zoveel te swatchen.![]()
Ik weet nog wel een adresje waar je ze kwijt kan![]()
![]()
Nee?
Sowieso woonde die van moeders kant in Brabant en die van vaders kant in Engeland, dus ze kwamen nou niet bepaald naar verjaardagen ofzo..quote:Op maandag 17 juni 2013 21:25 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wat, die van jou zaten alleen maar op de bank ofzo? Ik heb hilarische herinneringen aan oma en opa die samen in de bobslee wilden, toen het nog zo'n "prop er 2 achter 1 beugel karretje" was.
Gewoon de lokale postbode lief aankijken.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:31 schreef Maisnon het volgende:
Ahhh deze! Als ik later een kindje heb dan koop ik gewoon een doos postbode elastieken
Ah, dat is wel een heel ander verhaal dan grootouders die op 20 minuten fietsen wonen inderdaad.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Sowieso woonde die van moeders kant in Brabant en die van vaders kant in Engeland, dus ze kwamen nou niet bepaald naar verjaardagen ofzo..
Moeders kant: oma zei altijd "hier, doos met speelgoed" en ging met m'n moeder praten. Als we dan toch in de buurt kwamen zei ze "hier snoep" en dan ging ze verder met met m'n moeder praten. M'n opa had toen z'n eerste hersenbloeding al achter de rug, dus die deed sowieso niet zo veel meer. Wel goede inkomstenbron voor rapporten vanuit daar![]()
Oma in Engeland had de overtuiging dat je niks met een kind kan als je er niet mee kan praten. Zij kon geen Nederlands, wij geen Engels, dus ze heeft nooit veel moeite gedaan. Sowieso zat ze erg in een keurslijf, was ook erg afkeurend richting ons voor mijn gevoel.
Opa was leuker, maar ja, we zagen ze pakweg 1 keer per jaar. Mijn opa heeft me wel een keer meegenomen toen ze met de hond gingen lopen. Prachtig was dat, ik zal hooguit 7 geweest zijn.. En we konden natuurlijk geen woord wisselen, maar toch staat dat me bij. Waarschijnlijk ook omdat het zo ongeveer het enige is
.
Ja en ik heb ergens een foto toen ik een jaar of 3 was dat hij me voorleest uit een Nederlands boekje. Maar dat Nederlands leren heeft hij vrij rap opgegeven. En ik kan het me niet meer herinneren
En dan krijgen ze er 1 in hun oog en dan heb je 3 uur een jankend kind op je armquote:Op maandag 17 juni 2013 21:31 schreef Maisnon het volgende:
Ahhh deze! Als ik later een kindje heb dan koop ik gewoon een doos postbode elastieken
Ooh ben je niet tweetalig opgevoed? Wel jammer dan dat je niet met je opa en oma kon praten.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Sowieso woonde die van moeders kant in Brabant en die van vaders kant in Engeland, dus ze kwamen nou niet bepaald naar verjaardagen ofzo..
Moeders kant: oma zei altijd "hier, doos met speelgoed" en ging met m'n moeder praten. Als we dan toch in de buurt kwamen zei ze "hier snoep" en dan ging ze verder met met m'n moeder praten. M'n opa had toen z'n eerste hersenbloeding al achter de rug, dus die deed sowieso niet zo veel meer. Wel goede inkomstenbron voor rapporten vanuit daar![]()
Oma in Engeland had de overtuiging dat je niks met een kind kan als je er niet mee kan praten. Zij kon geen Nederlands, wij geen Engels, dus ze heeft nooit veel moeite gedaan. Sowieso zat ze erg in een keurslijf, was ook erg afkeurend richting ons voor mijn gevoel.
Opa was leuker, maar ja, we zagen ze pakweg 1 keer per jaar. Mijn opa heeft me wel een keer meegenomen toen ze met de hond gingen lopen. Prachtig was dat, ik zal hooguit 7 geweest zijn.. En we konden natuurlijk geen woord wisselen, maar toch staat dat me bij. Waarschijnlijk ook omdat het zo ongeveer het enige is
.
Ja en ik heb ergens een foto toen ik een jaar of 3 was dat hij me voorleest uit een Nederlands boekje. Maar dat Nederlands leren heeft hij vrij rap opgegeven. En ik kan het me niet meer herinneren
Bij mijn andere oma moesten we altijd stil op een stoel zitten en mochten we 1 snoepje en meteen als het op was handen wassen want oma had smetvreesquote:Op maandag 17 juni 2013 21:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
.
Ja dat helpt niet inderdaadquote:Op maandag 17 juni 2013 21:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ah, dat is wel een heel ander verhaal dan grootouders die op 20 minuten fietsen wonen inderdaad.
Of dat ze er 1 opvreten en dat je dan de kinderheimlich toe moet passenquote:Op maandag 17 juni 2013 21:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En dan krijgen ze er 1 in hun oog en dan heb je 3 uur een jankend kind op je arm
Zouden ze zo'n elastiek ook in hun neus kunnen krijgen?quote:Op maandag 17 juni 2013 21:35 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Of dat ze er 1 opvreten en dat je dan de kinderheimlich toe moet passen
Wel jammer.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja dat helpt niet inderdaad.
Maar misschien was het alleen maar pijnlijker geweest als ze dichterbij hadden gewoond, zeker de oma's. Want dan was het nog niet veel soeps geweest denk ik.
M'n opa uit Engeland wel![]()
Typisch.quote:Mijn moeder heeft ook al 10 jaar geleden aangekondigd dat zij een leukere oma zou worden dan dat wij hadden...
En dan heeft ze twee kinderen die zelf geen kinderen willen
Stef zéker wel, die heeft eens twee dagen later een peentje uitgeniesdquote:Op maandag 17 juni 2013 21:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zouden ze zo'n elastiek ook in hun neus kunnen krijgen?
Vast wel.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zouden ze zo'n elastiek ook in hun neus kunnen krijgen?
quote:Op maandag 17 juni 2013 21:39 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Stef zéker wel, die heeft eens twee dagen later een peentje uitgeniesd
Nee, bewuste keuze van mijn vader geweest, omdat hij anders nooit fatsoenlijk Nederlands had geleerd.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:33 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ooh ben je niet tweetalig opgevoed? Wel jammer dan dat je niet met je opa en oma kon praten.
Mijn opa en oma hadden een cafe dat vond ik altijd geweldigEn de andere opa en oma heb ik nooit leuk gevonden
Nog steeds niet
Ben wel net vakantiegeld gaan ophalen
Godverquote:Op maandag 17 juni 2013 21:39 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Stef zéker wel, die heeft eens twee dagen later een peentje uitgeniesd
Lol, ohja, whehe! En natuurlijk het onvermijdelijke *reeeeeeeeeek* *PETS*quote:Op maandag 17 juni 2013 21:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Godver![]()
![]()
Oeh en zo'n elastiekje kunnen ze natuurlijk ook heel mooi strak om een vingertje draaien en dat dan even niet vermelden![]()
Zoveel mogelijkheden om zichzelf te verwonden met 1 voorwerp
Nee man, nôôôh.quote:
Ze zijn geloof ik in de tijd dat ik leef minder dan 5 keer deze kant op gekomenquote:Op maandag 17 juni 2013 21:48 schreef Molo het volgende:
Maar Schaar, Brabant is heul zo ver toch niet voor een oma of opa?
Wij hadden een kinderhatende (door allerlei nare trauma's van vroeger) oma en een opa die riep dat we nergens aan mochten zitten aan een kant, en een oma die al heel lang weduwe was en in het verpleeghuis zat sinds ik me kan herinneren.
Maar toch deden ze allemaal op hun eigen manier wel hun best
Opa die stiekem slagroom op ons toetje ging doen en zooo trots was toen we ook biefstuk lekker gingen vinden (hij was slager)
En zij hadden een hometrainer thuis staan in een kamertje waar wij als kleintjes niet mochten komen, dat was ook zo cool, daar met alle neefjes en nichtjes keihard op gaan fietsen tot iemand ons weer door kreeg
en zij konden ook niet naar jullie komen? Jammer wel hoorquote:Op maandag 17 juni 2013 21:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ze zijn geloof ik in de tijd dat ik leef minder dan 5 keer deze kant op gekomen.
Mijn opa was erg krakkemikkig, dus ik snap het ook wel. Maar ja, om met 3 kinderen naar Brabant te rijden en die te proberen daar een hele dag te vermaken met een stapel donald ducks en een doos barbie's is ook vermoeiend, dus kan me voorstellen dat m'n ouders daar niet heel vaak trek in hadden. Daarbij voegde het voor ons weinig toe, want er werd toch niks met ons gedaan
Mijn oma houdt niet van kinderenquote:Op maandag 17 juni 2013 21:57 schreef Molo het volgende:
[..]
en zij konden ook niet naar jullie komen? Jammer wel hoor
Zijn zij ook zo als ouders geweest voor jouw ouders? Of hebben die andere herinneringen eraan?
Mijn moeder is een veel leukere oma dan ze als moeder voor ons was, is wel gek om te zien, maar wel tof voor die kleintjes.
Maar je had het net over 2 kinderen die geen kinderen willen en nu over 3, heb ik iets gemist qua overlijden ofzo? Of heeft een van jullie wel kinderen/kinderwens?
morgenochtend, is broeierig plakweer dus je gaat toch vannacht zwetenquote:Op maandag 17 juni 2013 21:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dillemma, wel of niet haren wassen zometeen. Is wel fijn maar ik prefereer dat in de ochtend
Klinkt als een zeer goede volgordequote:Op maandag 17 juni 2013 22:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
Naja nu ff snel 'douchen' gewoon ff afspoelen en relaxte kleren aan, masker op m'n hoofd erna en morgenvroeg lekker douchen en haren wassen.
quote:Op maandag 17 juni 2013 22:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
Naja nu ff snel 'douchen' gewoon ff afspoelen en relaxte kleren aan, masker op m'n hoofd erna en morgenvroeg lekker douchen en haren wassen.
Ja dat was bij die van mij ook, alleen heeft die er toen 4 gekregen en gelukkig voor haar geen 8quote:Op maandag 17 juni 2013 22:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Mijn oma houdt niet van kinderen. En ze heeft er 8
.
Dat moest toen van de kerk![]()
Dus nee, ze is nooit echt liefdevol geweest.
En ik en mijn oudste broer willen geen kinderen (tenminste, ik heb mijn broer er nog nooit over gehoord, wat niet is kan nog komen natuurlijk. Maar ik vind hem er geen type voor), de broer er tussenin heeft al een dochter.
Waar mijn moeder elke week op past
ja, das wel lekker na lopen jaquote:Op maandag 17 juni 2013 22:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maar het is wel apart dat ze dan voor haar kleinkinderen wel leuk kan zijnquote:Op maandag 17 juni 2013 22:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja dat was bij die van mij ook, alleen heeft die er toen 4 gekregen en gelukkig voor haar geen 8
Ah, das tof voor je moeder
is het ook wel, maar ben blij voor die kleintjes. En je hebt genoeg kinderen die een veel rottere jeugd dan ik hebben gehadquote:Op maandag 17 juni 2013 22:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Maar het is wel apart dat ze dan voor haar kleinkinderen wel leuk kan zijn![]()
Lijkt me frustrerend als kind zijnde...
Tja, dan is het maar beter dat die kleintjes wel wat leuks hebben ja..quote:Op maandag 17 juni 2013 22:05 schreef Molo het volgende:
[..]
is het ook wel, maar ben blij voor die kleintjes. En je hebt genoeg kinderen die een veel rottere jeugd dan ik hebben gehad
vroeger had je vrees ik niet zoveel keuze. Mijn oma werd gewoon geacht te gaan trouwen, dat wilde ze geloof ik niet echt en toen is ze gekoppeld aan mijn opa, die net een klein kindje had en zijn vrouw vrouw overleed toen en moest snel hertrouwen om de slagerij weer te laten draaien.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Tja, dan is het maar beter dat die kleintjes wel wat leuks hebben ja..
Als ze nu ook zo tegen de kleinkinderen was geweest had je misschien nog meer frustratie gehad.
Maar het blijft een apart gegeven dat mensen die niet van kinderen houden wel kinderen nemen
Tja, het waren andere tijden inderdaad. Tegenwoordig zou ze een wezen-bijdrage hebben gekregen. Bizar hoe groot dat verschil isquote:Op maandag 17 juni 2013 22:10 schreef Molo het volgende:
[..]
vroeger had je vrees ik niet zoveel keuze. Mijn oma werd gewoon geacht te gaan trouwen, dat wilde ze geloof ik niet echt en toen is ze gekoppeld aan mijn opa, die net een klein kindje had en zijn vrouw vrouw overleed toen en moest snel hertrouwen om de slagerij weer te laten draaien.
Zo praktisch en simpel was het toen.
Mijn moeder is nu 64, die wilde een opleiding doen maar daar was geen geld voor omdat haar vader dood ging, dus moest ze fulltime gaan werken toen ze 15 was, er moest geld in het laadje komen, ook weinig keuze.
Zoek eens wat zinnigers dan matige kutportemonneetjes jonge!quote:Op maandag 17 juni 2013 22:15 schreef Molo het volgende:
Onnodige zut zoeken op ebay
(uitzoekontwijkend gedrag)
ik zat me echt af te vragen wie dat zou kopenquote:Op maandag 17 juni 2013 22:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zoek eens wat zinnigers dan matige kutportemonneetjes jonge!
Kopen voor het geval je ooit koekjes wil makenquote:Op maandag 17 juni 2013 22:18 schreef Molo het volgende:
ik zie nu bij cookie stamps, niet dat ik ooit koekjes maak
Gadverdammequote:Op maandag 17 juni 2013 22:20 schreef Molo het volgende:
van die foto die erbij zit is wel meteen mijn zoete trek over
[ afbeelding ]
die prachtig bij elkaar genaaide kin is nog een soort kers op de taart ook nog
Ew.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:20 schreef Molo het volgende:
van die foto die erbij zit is wel meteen mijn zoete trek over
[ afbeelding ]
die prachtig bij elkaar genaaide kin is nog een soort kers op de taart ook nog
Het komt bij mij inmiddels voorbij mijn tettenquote:Op maandag 17 juni 2013 22:22 schreef Molo het volgende:
Ja, herkenbaar.... alleen wordt mijn haar al na oor-lengte een zielig droog sliertje
ik ben maar vitaminepillen voor haargroei gaan slikken, wie weet helpt hetquote:Op maandag 17 juni 2013 22:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het komt bij mij inmiddels voorbij mijn tetten
Ik heb het bijna altijd vastquote:Op maandag 17 juni 2013 22:24 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik verbaas me momenteel over m'n haarlengte.
Wel jammer dat ik er nu continu op leun en mezelf klemzet.
jouw haarquote:Op maandag 17 juni 2013 22:24 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik verbaas me momenteel over m'n haarlengte.
Wel jammer dat ik er nu continu op leun en mezelf klemzet.
Mja, ben ik nu ook maar vaker gaan doen.quote:
Hoe lang is het inmiddels?quote:Op maandag 17 juni 2013 22:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, ben ik nu ook maar vaker gaan doen.Op zich wel leuk als ik het "omhoog" laat drogen, dan krult het veel beter want minder gewicht.
Hangt tussen m'n schouderbladen ergens.quote:
Dat klinkt echt fantastisch.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:30 schreef Molo het volgende:
ik zit nu met de lengte dat het bovenop krult en pluist en zich achter mijn oren een paar pijpenkrullen vormen die naar beneden hangen
Zeeeeeeer charmant
Ik was net bezigquote:Op maandag 17 juni 2013 22:28 schreef De_Taartjesfee het volgende:
lang haar
is het bij jou al wat verder gegroeid inmiddels schaar? doe eens foto update?
Velen haarquote:Op maandag 17 juni 2013 22:32 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Bij mij is het nu tot m`n navel. Alleen het gaat steeds harder krullen dus het lijkt alsof het niet groeit. Dat is wel bizar
Jouw haarquote:Op maandag 17 juni 2013 22:32 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Bij mij is het nu tot m`n navel. Alleen het gaat steeds harder krullen dus het lijkt alsof het niet groeit. Dat is wel bizar
Mwah, het stoort jezelf altijd erger dan omstanders.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:33 schreef Molo het volgende:
[..]
beetje dit idee maar dan bovenop krulletjes en een zijscheiding om mijn zilver te verdoezelen
[ afbeelding ]
zag je vorige week wel toch?
blondeerde je toen?quote:Op maandag 17 juni 2013 22:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik was net bezig
[ afbeelding ]
Ter vergelijking, dit is ongeveer 1-1,5 jaar geleden:
[ afbeelding ]
Inclusief valse slag omdat er een vlecht in heeft gezeten.
Wel jammer dat m'n punten heel dood lijken. Ik knip zelf de gespleten punten er altijd uit, daardoor is het heel onregelmatig aan de onderkant. Ik denk dat het meeste daar doorkomt.. Het is wel erger aan het worden, dus ik moet het in de gaten houden
Oh er zit wel een stuk bij jaquote:Op maandag 17 juni 2013 22:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik was net bezig
[ afbeelding ]
Ter vergelijking, dit is ongeveer 1-1,5 jaar geleden:
[ afbeelding ]
Inclusief valse slag omdat er een vlecht in heeft gezeten.
Wel jammer dat m'n punten heel dood lijken. Ik knip zelf de gespleten punten er altijd uit, daardoor is het heel onregelmatig aan de onderkant. Ik denk dat het meeste daar doorkomt.. Het is wel erger aan het worden, dus ik moet het in de gaten houden
das waar, maar ik baal altijd zo dat de boel of pluist en krult, of futloos plat gaat zitten en glimtquote:Op maandag 17 juni 2013 22:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, het stoort jezelf altijd erger dan omstanders.
Ik heb het in november 2011 voor het laatst gekleurdquote:Op maandag 17 juni 2013 22:34 schreef Molo het volgende:
[..]
blondeerde je toen?
Ik vind het mooi haar hoor
de toetsenist lijkt op mijn vader in die tijdquote:
Dat durf ik nietquote:Op maandag 17 juni 2013 22:34 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Oh er zit wel een stuk bij ja
Misschien kun je bij de kapper vragen of ze er een centimeter vanaf halen om de onderkant weer een beetje recht te krijgen? Dan ooogt het ook meteen wat voller
is toch niet saai? Prima kleur hoorquote:Op maandag 17 juni 2013 22:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb het in november 2011 voor het laatst gekleurd
Ging altijd net een tintje lichter ja. Dat helpt natuurlijk ook niet en ik realiseerde me ineens dat ik er eigenlijk van wil genieten dat ik nog niet grijs wordt, dus houd nu lekker m'n eigen kleur aan, hoe saai ook
Story of my life.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:34 schreef Molo het volgende:
[..]
das waar, maar ik baal altijd zo dat de boel of pluist en krult, of futloos plat gaat zitten en glimt
das heul niet te zien bij jou manquote:
Dazeggik, zelf zie je het altijd veel ergerderder.quote:
bwhehehehe, zaad is dat he....quote:Op maandag 17 juni 2013 22:36 schreef IJsdraakje het volgende:
En dan worden de krullen ook steeds minder, maar de pluis blijft.
Dat bovenste is m'n eigen kleur he, de rest is nog steeds nepquote:
ja dat zag ikquote:Op maandag 17 juni 2013 22:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat bovenste is m'n eigen kleur he, de rest is nog steeds nep.
Het is donkerblond, toen ik het voor het laatst zag in z'n geheel vond ik het saai, maar dat is ook al heul heul lang geleden.. Dus wie weet vind ik het nu best meevallen.
En nu extragratis ombre haar. Mijn haar kleurt heel snel lichter door de zon, dus dat kan alleen maar beter worden
Kan jij dat dan?quote:
Hier zit ik ook weer op te wachten.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat bovenste is m'n eigen kleur he, de rest is nog steeds nep.
Het is donkerblond, toen ik het voor het laatst zag in z'n geheel vond ik het saai, maar dat is ook al heul heul lang geleden.. Dus wie weet vind ik het nu best meevallen.
En nu extragratis ombre haar. Mijn haar kleurt heel snel lichter door de zon, dus dat kan alleen maar beter worden
thanksquote:Op maandag 17 juni 2013 22:38 schreef Molo het volgende:
[..]
ja dat zag ik
Maar daar zitten gewoon natuurlijke kleurschakeringen in, staat prima en leuk hoor
Als je er elke keer een centimeter af laat halen wordt het uiteindelijk ook wel weer recht onderaanquote:Op maandag 17 juni 2013 22:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Kan jij dat dan?
Op zich heb ik een prima thuiskapper die ook altijd wel overlegd.. Maar ik ben dan bang dat ik het zo onmenselijk scheef heb geknipt dat ze er 5cm vanaf moet halen om het weer recht te krijgen
De laatste keer dat het echt lang-lang was, was op m'n 17e. En volgens mij heeft het nu bijna die lengte weer.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:37 schreef Molo het volgende:
[..]
bwhehehehe, zaad is dat he....
ik heb rond mijn tiende voor het laatst lang haar gehad, was toen wel heel mooi, maar geen idee hoe het nu gaat worden. Ik wil het wel heel graag langer hebben dus doe nu expres niet meer verven en extra goed verzorgen.
Haha dat was helaas niet over de SCquote:Op maandag 17 juni 2013 22:40 schreef Molo het volgende:
Maisnon, wat was dat liedje nou wat je zelf gemaakt had over de SC?
quote:Op maandag 17 juni 2013 22:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
thanks.
Ik geniet nu al enorm van de lengte, ook al is het niet veel haar.. Zit wel de hele tijd tegen Fred van KIEK HOE LANG KIEK HET KOMT OVER M'N TET KIEK M'N HAAR KIEK M'N HAAR!![]()
quote:Op maandag 17 juni 2013 22:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De laatste keer dat het echt lang-lang was, was op m'n 17e. En volgens mij heeft het nu bijna die lengte weer.
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, lekker is dat! Ik had hele verwachtingen ervan!!!!quote:Op maandag 17 juni 2013 22:40 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Haha dat was helaas niet over de SCmaar tijdens het SCen gemaakt dus onder die naam opgeslagen
Da's waarquote:Op maandag 17 juni 2013 22:40 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Als je er elke keer een centimeter af laat halen wordt het uiteindelijk ook wel weer recht onderaan
Dat je dan zo een naked pic kan nemen en dat toch je tepels niet te zien zijnquote:
Ik heb zwarte plukken, en een tweedkleurige uitgroeiquote:Op maandag 17 juni 2013 22:41 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Jouw blond vind ik ook errrrg mooi![]()
Ik ben asblond met grijs ertussen
Ohja dat kan ik binnenkort doenquote:Op maandag 17 juni 2013 22:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat je dan zo een naked pic kan nemen en dat toch je tepels niet te zien zijn![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |