Hoe was het gegaaan?? Welke heb je gekozen?quote:Op maandag 17 juni 2013 14:25 schreef Maisnon het volgende:
Ik durf er nu geen geld aan uit te geven zo snelmoet al opletten nu met verhuizen
Het was heel goed gegaanquote:Op maandag 17 juni 2013 14:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hoe was het gegaaan?? Welke heb je gekozen?
Maar kan je niet zeggen dat jij die kamer neemt en dan hoeft die ander niet meer langs te komen? Of gaan zij kijken wie er beter bij hun past ofzo?quote:Op maandag 17 juni 2013 14:27 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Het was heel goed gegaan
Ik zit alleen in een onhandige situatie:
De kamer waar ik voor wil gaan, daar komt nog iemand voor langs volgende week
De andere kamer wil het liefst dat ik vandaag beslis en anders gaat ze ook met andere mensen praten
Dus er is een risico ineens
Ik denk dat ze dat doen jaquote:Op maandag 17 juni 2013 14:29 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Maar kan je niet zeggen dat jij die kamer neemt en dan hoeft die ander niet meer langs te komen? Of gaan zij kijken wie er beter bij hun past ofzo?
En wat zijn de voordelen van de een tegenover de ander?
Ooh, dan misschien voor safe spelen en die andere nemen? Of is die helemaal niks?quote:Op maandag 17 juni 2013 14:32 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dat doen jaze waren kieskeurig haha
Even kijken of het gras groener is hequote:Op maandag 17 juni 2013 14:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
Als ze jou graag wilden hebben dan zouden ze die ander toch niet meer laten komen?
Hier komen uithuilenquote:Op maandag 17 juni 2013 14:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wat is het plan als ze allebei niet krijgt?
Even bellen naar die mensen?quote:Op maandag 17 juni 2013 14:27 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Het was heel goed gegaan
Ik zit alleen in een onhandige situatie:
De kamer waar ik voor wil gaan, daar komt nog iemand voor langs volgende week
De andere kamer wil het liefst dat ik vandaag beslis en anders gaat ze ook met andere mensen praten
Dus er is een risico ineens
Tofheidquote:Op maandag 17 juni 2013 14:45 schreef Puckzzz het volgende:
Rihanna in het holo gestoken.
[ afbeelding ]
dat topje was tof geweest als de rest er niet zo vercrackt had uitgezienquote:Op maandag 17 juni 2013 14:45 schreef Puckzzz het volgende:
Rihanna in het holo gestoken.
[ afbeelding ]
Het topje was zo duur dat ze geen geld meer had voor een nieuwe broekquote:Op maandag 17 juni 2013 14:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dat topje was tof geweest als de rest er niet zo vercrackt had uitgezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |