... ja maar wacht ff ga je nou je eigen geloof maken, door richtlijnen uit verschillende geloven, te gebruiken?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:40 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel.
Je kunt beter meedere helig boeken lezen (koran,thora,bijbel)
zodat je er nog een beter beeld van krijgt.
Jij moet eens een keer een schoolboek proberen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:40 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel.
Je kunt beter meedere helig boeken lezen (koran,thora,bijbel)
zodat je er nog een beter beeld van krijgt.
Nee, daar word je mee gehersenspoeld en zulks!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:30 schreef ems. het volgende:
[..]
Jij moet eens een keer een schoolboek proberen.
Ja, want de bijbel is de "voorganger" van de Koran. Er zullen waarschijnlijk veel dingen hetzelfde zijn en er zullen ook veel meer dingen anders zijn.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
'The Quran further states that Allah created the sun, the moon, and the planets, each with their own individual courses or orbits. "It is He Who created the night and the day, and the sun and the moon; all (the celestial bodies) swim along, each in its rounded course" (21:33).'
Eigenlijk hetzelfde als wat in Genesis staat.
Daarom ook best interessant om beide geschriften te lezen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:40 schreef rakotto het volgende:
[..]
Ja, want de bijbel is de "voorganger" van de Koran. Er zullen waarschijnlijk veel dingen hetzelfde zijn en er zullen ook veel meer dingen anders zijn.
Maar hoe verschilt de bijbel met koran in de link die ik gestuurd heb? Om eerlijk te zijn, ik heb de bijbel niet gelezen en ken alleen korte dingen zoals dat bijvorbeeld Eva dmv Adams rib is gemaakt oid?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daarom ook best interessant om beide geschriften te lezen.
Lees origin of species liever een keerquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daarom ook best interessant om beide geschriften te lezen.
Ookquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:27 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Lees origin of species liever een keer
Ik denk dat het in wezen niet zoveel verschilt. Wat het scheppingsverhaal betreft dan. Alleen staat er in de Bijbel God en in de Koran Allah.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:26 schreef rakotto het volgende:
[..]
Maar hoe verschilt de bijbel met koran in de link die ik gestuurd heb? Om eerlijk te zijn, ik heb de bijbel niet gelezen en ken alleen korte dingen zoals dat bijvorbeeld Eva dmv Adams rib is gemaakt oid?
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:26 schreef rakotto het volgende:
[..]
Maar hoe verschilt de bijbel met koran in de link die ik gestuurd heb? Om eerlijk te zijn, ik heb de bijbel niet gelezen en ken alleen korte dingen zoals dat bijvorbeeld Eva dmv Adams rib is gemaakt oid?
"Spare" Ribs.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:38 schreef theguyver het volgende:
[..]daarom houden wij mannen van Spare ribs!
Misschien eens doen ja.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik denk dat het in wezen niet zoveel verschilt. Wat het scheppingsverhaal betreft dan. Alleen staat er in de Bijbel God en in de Koran Allah.
Je zou Genesis eens kunnen lezen als je geinteresseerd bent. Kun je de overeenkomsten zien.
samenvatting?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:38 schreef 95Fhetsysteem het volgende:
WAARSCHUWING: kijk dit niet voor het slapen gaan, mindfuck elementen inbegrepen!!!
Ik kreeg dit laatst toegestuurd van een in god gelovende niet christen, complot denker, killuminati en anonymous kerel.
Deze vid geeft een heel ander beeld op de sprookjes van reuzen, atlantis, de evolutietheorie en (half)goden.
Dit is niet mijn denkbeeld, wel is het heel interessant dat mensen dit kunnen (be)denken. ^^
Jezus vs Darwin vs illuminati stuff......
Het lijkt offtopic, toch verschaft het wat alternatieve gegevens over zowel Jezus en Darwin.
Moet je zeker doen. Leuk om de verschillen te lezen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
Beide en dat je een soort supermens kan worden in verschillende fases door steeds weer terug te keren. Soort van boeddhisme iets. Dat moet dan de grote beelden van mensen in Egypte verklaren, die zaten dan in een hogere fase. Blablabla, verklaart de wereldwonderen, gemaakt door halfgoden.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:55 schreef Manke het volgende:
[..]
samenvatting?
aliens of interdimensionale wezens zeker
door onze moderne maatschappij en al zijn invloeden.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:20 schreef Cihan93 het volgende:
[..]
Een vraagje, waarom vallen Katholieken tegenwoordig af van hun geloof?
Kennis is lijkt me de grote boosdoener. Maar dat beperkt zich niet tot katholiekenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:20 schreef Cihan93 het volgende:
[..]
Een vraagje, waarom vallen Katholieken tegenwoordig af van hun geloof?
Zoals het wegvallen van repressie en toegang tot informatiequote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:26 schreef tribalwars het volgende:
[..]
door onze moderne maatschappij en al zijn invloeden.
Ja daarom vooral misleidende informatiequote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:26 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zoals het wegvallen van repressie en toegang tot informatie
Nee, verifieerbare en falsifieerbare informatiequote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:27 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ja daarom vooral misleidende informatie
zoals?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:29 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee, verifieerbare en falsifieerbare informatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |