Het enige verschil is dat wetenschap met bewijzen komt, en religie niet.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:09 schreef Blaadjes het volgende:
Geloof aanvallen met wetenschap heeft nooit zin. Het heet niet voor niets geloof. Andersom net zo.
Daarom ook geloof.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het enige verschil is dat wetenschap met bewijzen komt, en religie niet.
Hmm, waarom quotte je mij hierbij ? De uitspraak dat het DAN in "als evolutie fout is DAN moet genesis waar zijn" alle onderbouwing mist omdat er nog duizenden andere geloven zijn lijkt mij weinig te maken hebben met "er zijn steeds meer ongelovigen door Darwin"quote:Op maandag 17 juni 2013 22:22 schreef tribalwars het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dat er meer ongelovig door de darwin theorie komen past wel mooi onze maatschappij.
Mensen zijn bang voor de dood.
Dus dan stappen minder snel uit het systeem (wakker) . Door dat mensen bang zijn voor de dood gaan ze meer consumeren aan eten,drinken, vakantie want ze willen alles zien en doe voor ze dood gaan. En ze werken dus extra hard voor hun pensioen.
Tuurlijk wel - dan kon je nog steeds een ander geloof kiezen. Dat iets gebaseerd is op onweerlegbare feiten betekent nog altijd niet dat mensen het omarmen als ze het niet leuk vinden.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:14 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Daarom ook geloof.
De mens met een vrije keuze daar gaat het uiteindelijk allemaal om. Mensen die de "juiste" keuze maken en mensen die de "verkeerde" maken.
Als de bijbel vol stond met onweerlegbare feiten zou er geen keuze meer zijn.
ja je hebt helemaal gelijk wetenschap is als waren ook een geloof voor niet gelovigen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:09 schreef Blaadjes het volgende:
Geloof aanvallen met wetenschap heeft nooit zin. Het heet niet voor niets geloof. Andersom net zo.
Iedereen kan met bewijzen komen ligt er maar aan of ze betrouwbaar zijn.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het enige verschil is dat wetenschap met bewijzen komt, en religie niet.
aangezien jij je twijfels hebt, zou ik wel graag weten waarom.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 08:48 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Iedereen kan met bewijzen komen ligt er maar aan of ze betrouwbaar zijn.
wetenschap zijn ook maar een groepje mensen bij elkaarquote:Op dinsdag 18 juni 2013 08:50 schreef theguyver het volgende:
[..]
aangezien jij je twijfels hebt, zou ik wel graag weten waarom.
bijbel als bron is maar een boek, als dat als bron gebruikt word.
is Spiderman ook echt![]()
[ afbeelding ]
Wauw, je kritische onderzoek heeft opgeleverd dat "Wetenschap zijn ook maar een groepje mensen bij elkaarquote:Op dinsdag 18 juni 2013 08:54 schreef tribalwars het volgende:
[..]
wetenschap zijn ook maar een groepje mensen bij elkaar
Dat klopt. Maar jij beweert dus dat Darwin is omgekocht of een fout gemaakt heeft. Kun je dat ook bewijzen?quote:Mensen maken ook fouten. of worden omgekocht.
hoe kan iemand omegkocht worden om een eigen publicatie?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 08:54 schreef tribalwars het volgende:
[..]
wetenschap zijn ook maar een groepje mensen bij elkaar
Mensen maken ook fouten. of worden omgekocht.
evolutie maar dat wil niet zeggen dat we van de apen komen. Daar lijken we niet eens op. We zijn niet in miljarden jaren gevormd dat geloof ik niet.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:00 schreef theguyver het volgende:
[..]
oke? dat is jou reden waarom je twijfel trekt aan Evolutie?
Ik neem aan dat jij blank bent? hoe komt het dat meisje tegen over mij getint is?
Again gisteren al uitgelegd we hebben dezelfde voorouder!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:01 schreef tribalwars het volgende:
[..]
evolutie maar dat wil niet zeggen dat we van de apen komen. Daar lijken we niet eens op. We zijn niet in miljarden jaren gevormd dat geloof ik niet.
Dat weet ik niet maar in ieder geval niet 4,6 miljard jaar.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:03 schreef theguyver het volgende:
[..]
Again gisteren al uitgelegd we hebben dezelfde voorouder!
Dus volgens jou is de aarde + - 5000 jaar oud?
Maar dat staat in dat boek, duuuuuusss dat klopt dus? wel of niet?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:04 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Dat weet ik niet maar in ieder geval niet 4,6 miljard jaar.
Ik vind dat het klopt maar dat betekend niet dat jij het vind kloppen zo werkt het met alles.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:06 schreef theguyver het volgende:
[..]
Maar dat staat in dat boek, duuuuuusss dat klopt dus? wel of niet?
Waar in de evolutietheorie staat precies dat we van de apen afstammen?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:01 schreef tribalwars het volgende:
[..]
evolutie maar dat wil niet zeggen dat we van de apen komen. Daar lijken we niet eens op. We zijn niet in miljarden jaren gevormd dat geloof ik niet.
Staat erin staat in het biologie boeken die je op de middelbare school krijgt.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:09 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Waar in de evolutietheorie staat precies dat we van de apen afstammen?
Als je net zo leest als je schrijft, snap ik dat jij dat eruithaalt.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:10 schreef tribalwars het volgende:
Staat erin staat in het biologie boeken die je op de middelbare school krijgt.
Wat een onzin. Net als al je andere post, zonder bronnen roep je gewoon wat.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:10 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dat ook de darwin theorie is.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:12 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wat een onzin. Net als al je andere post, zonder bronnen roep je gewoon wat.
Dan heb je niet goed opgelet tijdens de les en je biologieboek niet goed doorgelezen. Apen en mensen hebben in het verleden waarschijnlijk een zelfde voorouder gehad, maar dat is iets anders dan dat we afstammen van de apen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:10 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Oh, je weet dus eigenlijk niet wat de theorie van Darwin inhoudt? Wat een verrassing.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:12 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dat ook de darwin theorie is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |