Ach toe, laten we voor een dagje in het sprookje gelovenquote:Op woensdag 25 december 2013 21:31 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
nee
want evolutie maakt van een heidens seizoensfeest een vreetfestijn
quote:Op maandag 17 juni 2013 14:40 schreef theguyver het volgende:
[..]
De menigen zijn er nog steeds over verdeeld, vooral gelovigen trekken dit nog steeds in twijfel.
http://christiananswers.net/q-aig/aig-c012.html
derpquote:The point is that the maximum possible ages are always much less that the required evolutionary ages, while the biblical age (6,000-10,000 years) always fits comfortably within the maximum possible ages. Thus the following items are evidence against the evolutionary time-scale and for the biblical time-scale.
nee, niet het sprookje, maar eenquote:Op woensdag 25 december 2013 21:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ach toe, laten we voor een dagje in het sprookje geloven
Okok.quote:Op woensdag 25 december 2013 21:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ach toe, laten we voor een dagje in het sprookje geloven
Niet zo knorrig hoor, 1dag per jaar is het een en al liefde voor elkaar.quote:Op woensdag 25 december 2013 21:33 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
nee, niet het sprookje, maar een
want met HET heeft dit alles niets te maken
Kijk dat zou Jezus leuk gevonden hebbenquote:Op woensdag 25 december 2013 21:34 schreef Aanstootgevend het volgende:
[..]
Okok.
[ afbeelding ]
Fijne verjaardag Jezus. Vandaag mag je op een dino rijden.
goffer die paint by numbers termenquote:Op woensdag 25 december 2013 21:34 schreef Aanstootgevend het volgende:
[..]
Okok.
[ afbeelding ]
als die scheidingen, familiedrama's met schoonouders en zelfmoordpogingen niet meetellen, dan welquote:Op woensdag 25 december 2013 21:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Niet zo knorrig hoor, 1dag per jaar is het een en al liefde voor elkaar.
Nou ja, je kunt ook kiezen om al die drama's een dagje te negeren en proberen er iets leuks van te maken toch? Kom op Lifequote:Op woensdag 25 december 2013 21:36 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
als die scheidingen, familiedrama's met schoonouders en zelfmoordpogingen niet meetellen, dan wel
ja maar daar heb ik mijn schoonouders niet voor nodigquote:Op woensdag 25 december 2013 21:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou ja, je kunt ook kiezen om al die drama's een dagje te negeren en proberen er iets leuks van te maken toch? Kom op Life
Nou daaromquote:Op woensdag 25 december 2013 21:40 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ja maar daar heb ik mijn schoonouders niet voor nodig
elke dag zonder is een dag vol liefde![]()
Ja maar het jaarlijkse familiedrama met schoonouders gaat toch juist om kerst? Vooral bij wie je bent op eerste kerstdag dus.quote:Op woensdag 25 december 2013 21:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou ja, je kunt ook kiezen om al die drama's een dagje te negeren en proberen er iets leuks van te maken toch? Kom op Life
en ja, schoonouders kunnen een drama zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: dit gaat wel een beetje ver offtopic, maar ok.. Het is kerst.
quote:Op woensdag 25 december 2013 21:34 schreef Aanstootgevend het volgende:
[..]
Okok.
[ afbeelding ]
Ah bummer 1x per jaar maarquote:Op woensdag 25 december 2013 23:34 schreef Lavenderr het volgende:
Morgen gaan we weer on topic. 1x per jaar mogen we even off topic.
Hij is weerquote:Op donderdag 26 december 2013 01:55 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ah bummer 1x per jaar maar
Jezus you win this round buddy !!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 december 2013 00:23 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
http://amazingbibletimeli(...)ances_moses_guessed/
[..]
en hier is haar geweldige lijstje
Dude ik denk dat dit topic iets voor jou isquote:Op zondag 5 januari 2014 20:53 schreef WorldPeaceLeader het volgende:
Darwinisten plegen ook fraude met fossielen. Ze misleiden de mensen steeds met tussenvormen die zij zelf in elkaar gestoken hebben, en plegen bedrog met behulp van verzonnen tekeningen, valse modellen en reconstructies. Gebruik makende van deze methoden willen ze hun inprenting verspreiden. Maar tot op de dag van vandaag kon er geen evolutionist een fossiel in zijn handen nemen en zeggen: "we hebben de evolutie bewezen". Want dat is niet mogelijk. ER BESTAAT GEEN ENKEL OVERGANGSVORM.
Dit is een schokkend feit voor degenen die jarenlang blootgesteld werden aan de bedrieglijke indoctrinatie van de darwinisten. Want in alle darwinistische publicaties wordt er gesproken van overgangsvormen die de evolutie aantonen, terwijl er geen enkel overgangsvorm bestaat die de evolutie aantoont. Dit is een van de grootste leugens verzonnen door darwinisten.
Tot op het heden zijn er meer dan 350 miljoen fossielen opgegraven. Hiervan IS GEEN ENKEL EEN OVERGANGSFOSSIEL. Elk fossiel dat darwinisten op hun voorpagina publiceerden als zijnde een tussenvorm, bleek wat later een bedrog te zijn. Een heel groot deel van de 350 miljoen fossielen, behoren toe tot miljoenen jaren oude leden van soorten die vandaag nog leven. Dit zijn de levende fossielen, die aantonen dat levende wezens gedurende miljoenen jaren geen enkele verandering ondergaan hebben. Een deel van deze fossielen behoort tot levende wezens die in het verleden leefden, maar nu uitgestorven zijn. Fossielen bewijzen dat deze wezens honderden miljoenen jaren geleden een erg brede en verbluffende complexiteit vertoonden. Deze toestand wijst op de definitieve en wetenschappelijke ondergang van de evolutieleer.
Dat fossielen de evolutieleer weigeren, is de tweede grote slag toegebracht aan het darwinisme. Elke wetenschapstak ontkracht de evolutieleer. Elke wetenschappelijke ontdekking haalt de evolutieleer elke keer met nieuwe bewijzen onderuit. Maar omdat deze twee bewijzen waarop we staan –de nederlaag van de evolutieleer tegenover eiwitten en fossielen- volstaan om de evolutieleer af te breken, is het niet nodig om de andere details die de evolutieleer ontzenuwen, te bespreken. Deze gigantische klap heeft het darwinisme met de grond gelijk gemaakt. Maar toch zullen we verderop sommige onderwerpen toelichten om te antwoorden op beweringen van evolutionisten.
fossiel museum
http://www.fossil-museum.com/fossils/
de schedels die de evolutietheorie vernietigen
http://www.harunyahya.com(...)in/skulls_darwin.php
'levende fossielen' , exemplaren van dieren die milojoenen jaren geleden hetzelfde zijn als heden ten dage .
http://www.living-fossils.com/3_1.php
http://www.speld.nl/2014/(...)honderden-atheisten/quote:Ruim tweehonderd niet-gelovigen zijn dit weekend naar het Britse Litlington getrokken nadat daar een Darwinverschijning had plaatsgevonden.
“Ik had een wetenschappelijk visioen”, aldus archeoloog Benjamin Eacher voor de camera’s van de BBC. “Ik was vol van het besef dat dit niets meer was dan een illusie van mijn hersenen.”
Evolutiebioloog Pavel Kovinek reisde uit Tsjechië naar Litlington ‘om de atheïstische magie op te snuiven’. “Iedereen komt hier met hetzelfde doel: een eenduidig wetenschappelijke verklaring geven voor een ogenschijnlijk ongebruikelijk fenomeen. Die ervaring van saamhorigheid is niet te omschrijven, dat moet je hebben meegemaakt.”
De lokale middenstand reageert lauw op de verschijning. Café-eigenaar Harold Barnstable: “Zo’n Darwinverschijning levert hooguit twee weekenden extra omzet op, daarna zie ik hier geen atheïst, agnost of evolutiebioloog meer komen. Ik had persoonlijk liever een Mariaverschijning willen hebben.”
quote:Op donderdag 30 januari 2014 06:42 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
http://www.speld.nl/2014/(...)honderden-atheisten/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |