Moeten zij ook niet krijgenquote:Op maandag 17 juni 2013 11:27 schreef Stofje het volgende:
dat kunstenaars geen subsidie behoren te krijgen
Deels hebben ze wel gelijk, zeker als het concerten betreft. De originele prijs is goed, niets mis mee, maar die bedrijven die dan vervolgens 700 kaartjes opkopen en deze tegen woekerprijzen verkopenquote:Op maandag 17 juni 2013 11:27 schreef Stofje het volgende:
Zeker terechte klacht. Diezelfde mensen klagen dat de concertkaarten te duur zijn
Ik ben niet voor gratis, maar een website als Steam heeft wel aangetoond dat de prijzen enorm omlaag kunnen (dan gaat de winst zelfs omhoog). De industrie is vaak niet vernieuwend genoeg. Als ik jaren geleden al een album of een film voor een paar euro kon downloaden dan had ik mij waarschijnlijk nooit verdiept in nieuwsgroepen enzo.quote:Op maandag 17 juni 2013 11:27 schreef Stofje het volgende:
Zeker terechte klacht. Diezelfde mensen klagen dat de concertkaarten te duur zijn en dat kunstenaars geen subsidie behoren te krijgen en dat muziek gewoon openbaar en gratis moet zijn.
Als dat betekent dat dan bijvoorbeeld een site als FOK! kan blijven bestaan vind ik dat een kleine hinder.quote:Op maandag 17 juni 2013 11:44 schreef zovty het volgende:
[..]
Dat bedrijven pogen je te hersenspoelen om hun shit te kopen vind jij een kleine hinder?
quote:Op maandag 17 juni 2013 11:27 schreef HaywoodJablome het volgende:
ik ben blij dat dit topic in elk geval gratis is. zou me behoorlijk bekocht gevoeld hebben als ik er voor betaald had.
Totdat je op een dag wakker wordt en je hele huis voor met nutteloze zooi blijkt te staan en je al jaren giftige troep eet/drinkt.quote:Op maandag 17 juni 2013 11:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als dat betekent dat dan bijvoorbeeld een site als FOK! kan blijven bestaan vind ik dat een kleine hinder.
Ik ben geen vrouw dus dat zal allemaal wel loslopen.quote:Op maandag 17 juni 2013 11:46 schreef zovty het volgende:
[..]
Totdat je op een dag wakker wordt en je hele huis voor met nutteloze zooi blijkt te staan en je al jaren giftige troep eet/drinkt.
maar je hebt wel een vrouw, toch? dus ook jij bent niet veilig.quote:Op maandag 17 juni 2013 11:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik ben geen vrouw dus dat zal allemaal wel loslopen.
Hmm, daar zeg je zo wat. Ja, nu begin ik me ook zorgen te maken.quote:Op maandag 17 juni 2013 11:48 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
maar je hebt wel een vrouw, toch? dus ook jij bent niet veilig.
Ik wilde de link niet té duidelijk maken, maar inderdaadquote:Op maandag 17 juni 2013 12:00 schreef alwaysonhold het volgende:
Mensen zoals Bulbjes: DIG / Spotify: gratis alternatief ergens?![]()
![]()
![]()
![]()
Zo een bullshit, je kunt toch gewoon een maand naar 20 miljoen nummers luisterenquote:Op maandag 17 juni 2013 12:01 schreef terrorsjaak het volgende:
Ik betaal ook niet graag voor iets wat je niet vast kan houden.
Dus...jij betaald sowieso niet voor een dienst (ramenlapper, loodgieter, dokter, klusjesman, automonteur, fietsenmaker, tandarts etc.?) Dan zal je wel een aantal incassobureaus achter je aan hebben...quote:Op maandag 17 juni 2013 12:01 schreef terrorsjaak het volgende:
Ik betaal ook niet graag voor iets wat je niet vast kan houden.
Als je Spotflux instaleerd kan je Netflix kijken.quote:Op maandag 17 juni 2013 11:46 schreef alwaysonhold het volgende:
Gedeeltelijk mee eens. Spotify heb ik zelf en het is het geld ruim waard, als Netflix komt ga ik er ook op over in NL.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |