Das Alex. Hij is een baas. Maar hij zit niet voor niks in de show offcourse.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik kijk de aflevering van de 10de terug en die gast vraagt of er een kus in zit![]()
Och ik ben zelf ook geen held maar je merkt tijdens een date echt wel of je haar kunt zoenen. Vragen is so not done.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:23 schreef Zhano het volgende:
[..]
Das Alex. Hij is een baas. Maar hij zit niet voor niks in de show offcourse.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
quote:Op maandag 17 juni 2013 19:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
Yep/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 juni 2013 19:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
true.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Because you know i'm all about that ass
Dan kan ik ook meedoenquote:Op maandag 17 juni 2013 19:50 schreef THEFXR het volgende:
ben benieuw of er een vervolg komt, "ik ben nog een anale maagd"
welke blonde doosquote:Op maandag 17 juni 2013 19:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik kan die arrogante blonde doos echt niet uitstaan, ik heb episode 5 maar geskipt, hope dat ze in episode 6 en die van vanavond wegblijft
We kijken natuurlijk allemaal voor Marcel en Baas Marc
Mensen denken dat ik een slet of een hoer ben, omdat ik sexy gekleed ga en dikke tieten heb.quote:
oh zijquote:Op maandag 17 juni 2013 19:56 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Mensen denken dat ik een slet of een hoer ben, omdat ik sexy gekleed ga en dikke tieten heb.
die actrice hadden ze er niet in moeten monteren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
Niet zijn typequote:Op maandag 17 juni 2013 20:01 schreef THEFXR het volgende:
[..]
lol, why denk je dat die gast niks meer liet horen?
pijpen vond ze viesss, met slierten enzo, bahquote:Op maandag 17 juni 2013 20:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ze ziet er neukbaar uit, dat is het wel
Er moeten roze bedeltjes aan hangen, dan slikt ze het welquote:Op maandag 17 juni 2013 20:38 schreef THEFXR het volgende:
[..]
pijpen vond ze viesss, met slierten enzo, bah
Dat maakt haar niet minder, ze is toch geen relatie materiaal.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:38 schreef THEFXR het volgende:
[..]
pijpen vond ze viesss, met slierten enzo, bah
quote:Op maandag 17 juni 2013 19:09 schreef Captainp00face het volgende:
O, en Alex:hahahahaha xDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was niet mijn idee ;-)quote:Op maandag 17 juni 2013 19:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik kijk de aflevering van de 10de terug en die gast vraagt of er een kus in zit
quote:Op maandag 17 juni 2013 19:23 schreef Zhano het volgende:
[..]
Das Alex. Hij is een baas. Maar hij zit niet voor niks in de show offcourse.hahahaha "baas"quote:Op maandag 17 juni 2013 19:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik kijk de aflevering van de 10de terug en die gast vraagt of er een kus in zit
Welcome to TV.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Och ik ben zelf ook geen held maar je merkt tijdens een date echt wel of je haar kunt zoenen. Vragen is so not done.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
hahahahahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
hahahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OMGGGGGGGGGGGGGG ik viel van me stoel van het lachen hahahahahahahaahhahahahquote:Op maandag 17 juni 2013 20:55 schreef De-Dwerg het volgende:
En met dank aan de mensen van het programma en de facebook[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |