Heb je de andere deelnemers ontmoet?quote:Op maandag 17 juni 2013 21:40 schreef De-Dwerg het volgende:
moet bij de christenen gelijk hieraan denken[ [url=http://cdn-www.i-am-bored.com/media/cyn-hap-god-is-watching.jpg]afbeelding[/url] ]
geen idee waar je het over hebtquote:Op maandag 17 juni 2013 21:40 schreef Travel. het volgende:
[..]
Nee nee, ik zag het wel. Wat is er mis met jou? Schrik me dood van dat wijf
Het ziet eruit alsof ze dat meteen na zijn depressieve praatje hebben opgenomenquote:Op maandag 17 juni 2013 21:40 schreef Cue_ het volgende:
"EEn heel stuk vrolijker" Dat is je ook af te zien marc
heb je ziggo of upcquote:
Jokertjes jawoord is fantastischquote:Op maandag 17 juni 2013 21:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ugh, gaan ze nog steeds door met oh oh cherso
Het is marc.. die verkleed zich niet, heeft alles zo staan zoals het altijd stond..quote:Op maandag 17 juni 2013 21:41 schreef CaptainCab het volgende:
[..]
Het ziet eruit alsof ze dat meteen na zijn depressieve praatje hebben opgenomen
quote:Op maandag 17 juni 2013 21:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Jokertjes jawoord is fantastisch
Joey
dit jaquote:Op maandag 17 juni 2013 21:41 schreef CaptainCab het volgende:
[..]
Het ziet eruit alsof ze dat meteen na zijn depressieve praatje hebben opgenomen
Joey is gaaf ja.. lijkt wel alsof ie altijd stoned isquote:Op maandag 17 juni 2013 21:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Jokertjes jawoord is fantastisch
Joey
vind je het gek dat er mass shootings zijnquote:Op maandag 17 juni 2013 21:39 schreef Stefan het volgende:
Knijpen in de kont als hoogtepunt van seks
haha, de negergrap. lollig jijquote:Op maandag 17 juni 2013 21:41 schreef donald_dick het volgende:
een negerin die nog maagd is op haar 20ste? onmogelijk, die heeft normaal 20 kinderen van 23 vaders
quote:Op maandag 17 juni 2013 21:40 schreef Cue_ het volgende:
Ondanks dat HIJ alles ziet.. mogen ze er wel gewoon over praten? Is ie doof ofzo?
Mooi?quote:Op maandag 17 juni 2013 21:42 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ik niet. Lieve mooie meid
jammer, met inloggegevens kan je gewoon online kijkenquote:
Hoeft toch niet? Alex is ruimdenkendquote:Op maandag 17 juni 2013 21:42 schreef Stefan het volgende:
Je bent zwanger? Dus je hebt al een vriend
quote:Op maandag 17 juni 2013 21:42 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ik niet. Lieve mooie meid
Ik heb zijn muziek spelende poppen al een aantal afleveringen niet gezien, staan die ook nog altijd op hun plek?quote:Op maandag 17 juni 2013 21:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het is marc.. die verkleed zich niet, heeft alles zo staan zoals het altijd stond..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |