Vandaag gewoon wederom legday, kom al aardig bij die chick van panzer in de buurt nu!quote:
hi beach, nog wat koreaans films voor me?quote:Op maandag 17 juni 2013 20:42 schreef Beach het volgende:
Wat voor kuurtje is aan te raden als je bf hoger dan 25% is?
dexaprinequote:Op maandag 17 juni 2013 20:42 schreef Beach het volgende:
eigenlijk niet echtquote:Op maandag 17 juni 2013 20:43 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
hi beach, nog wat koreaans films voor me?
heb ik al, ik bedoel qua aasquote:
....... watquote:Op maandag 17 juni 2013 20:43 schreef Beach het volgende:
[..]
eigenlijk niet echt
[..]
heb ik al, ik bedoel qua aas
Cardiokuurtje.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:42 schreef Beach het volgende:
niet doen joh, als je aas gebruikt ben je onzeker van jezelf en dan ben je buff en dan? nog niks hoor, ga gwn je ding doenquote:Op maandag 17 juni 2013 20:43 schreef Beach het volgende:
[..]
eigenlijk niet echt
[..]
heb ik al, ik bedoel qua aas
dieet kuurquote:Op maandag 17 juni 2013 20:42 schreef Beach het volgende:
jmr wil gewoon shortcut hoef ik ook geen moeite te doenquote:Op maandag 17 juni 2013 20:47 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
niet doen joh, als je aas gebruikt ben je onzeker van jezelf en dan ben je buff en dan? nog niks hoor, ga gwn je ding doen
heb eigenlijk nooit een speciale day of schema hoor, doe meestal maar watquote:
Alsof iemand die wall of text gaat lezen.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:52 schreef THEFXR het volgende:
[..]
lekkere voorwaarden
http://www.ta-65.nl/algemene-voorwaarden
Verkoper is gerechtigd de overeengekomen prijs tussentijds te verhogen, indien en voor zover zich onvoorziene kostprijsverhogende omstandigheden (zoals BTW/belastingen) voordoen na het afsluiten der overeenkomst, dan wel na het verzenden van de aanbieding.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:52 schreef THEFXR het volgende:
[..]
lekkere voorwaarden
http://www.ta-65.nl/algemene-voorwaarden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |