quote:Op maandag 17 juni 2013 17:43 schreef McNulty het volgende:
[..]
De man die je nu hebt is oowk zeau vreselijk he! Het alternatief staat in ieder geval klaar.
quote:Op maandag 17 juni 2013 17:45 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Zodat je bij de lades met bestek kan?
Dat is een retorische vraag denk ikquote:Op maandag 17 juni 2013 17:45 schreef THEFXR het volgende:
[..]
why, kan je niet met vrouwen omgaan ofzo?
is dit een strikvraag om mijn vrouwenkennis te testen?quote:Op maandag 17 juni 2013 17:45 schreef THEFXR het volgende:
[..]
why, kan je niet met vrouwen omgaan ofzo?
Oh yeah hier kan ik op swingen!! Ik raak helemaal in touch met mijn feminine sidequote:
is hij dat echt op z'n UI???quote:Op maandag 17 juni 2013 17:48 schreef VMSDKR het volgende:
CarbonC is rustig. Ik zit eigenlijk te hopen op een multiquotepost die alle records breekt.
Ja, hij stackt zijn anabole als een mofo. Ik geeft hem nog 10 jaar.quote:
ik wel, ik noem hem Mitta.quote:Op maandag 17 juni 2013 17:48 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Klopt, typisch is dat. Ken geen snuggere Mitchells.
ja tuurlyk man komt van de oude chinezenquote:Op maandag 17 juni 2013 18:03 schreef ZetaOS het volgende:
http://www.ta-65.nl/ta-65
Maar werkt dit ook echt?
de tyfus, no way en overpiced, wat een scamquote:Op maandag 17 juni 2013 18:03 schreef ZetaOS het volgende:
http://www.ta-65.nl/ta-65
Maar werkt dit ook echt?
ik pak je wel. zo heet ik ookquote:Op maandag 17 juni 2013 17:48 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Klopt, typisch is dat. Ken geen snuggere Mitchells.
quote:Helaas mogen wij in verband met nieuwe Europese regelgeving consumenten niet uitleggen waar dit voedingssupplement voor gebruikt kan worden.
Ik zit er toch had aan te denken om pakket 4 met paypal te kopen.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:14 schreef THEFXR het volgende:
Domain name: ta-65.nl
Status: active
Registrar:
ISP-Systems B.V.
De Zaale 11
5612AJ EINDHOVEN
Netherlands
verborgen achter een NL bedrijf, betalen met een onbekend systeem en de goederen vanuit duitsland toegestuurd krijgen,lol
ze hebben geen paypal, lieverdquote:Op maandag 17 juni 2013 18:16 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Ik zit er toch had aan te denken om pakket 4 met paypal te kopen.
Die is het meest voordelig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |