Oh, daar heb je dan weer gelijk in! URL VAN DE STREAM PLZ!quote:Op maandag 17 juni 2013 17:21 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Laten we even voorop stellen dat het nooit te laat is voor een potje nekked zwaardvechten tussen twee gymbro's.
(nohommo)
Dat vind je wel wat he als geile milf!quote:Op maandag 17 juni 2013 17:22 schreef MarMar het volgende:
[..]
Oh, daar heb je dan weer gelijk in! URL VAN DE STREAM PLZ!
ehm.. die ilf bevalt me niet zo van jouquote:Op maandag 17 juni 2013 17:23 schreef McNulty het volgende:
[..]
Dat vind je wel wat he als geile milf!
Nog een gevecht!!!!!!!quote:Op maandag 17 juni 2013 17:24 schreef MarMar het volgende:
[..]
ehm.. die ilf bevalt me niet zo van jou
Kijk, Sapstengel snapt het tenminste. Daar kan de rest van leren.quote:
Kom dan sukkel ik breek je zo door tweeën ;squote:Op maandag 17 juni 2013 17:24 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Daag me uit dan... Wie er durft
geile midltf beter?quote:Op maandag 17 juni 2013 17:24 schreef MarMar het volgende:
[..]
ehm.. die ilf bevalt me niet zo van jou
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
quote:Op maandag 17 juni 2013 17:29 schreef McNulty het volgende:
[..]
geile midltf beter?Say it like you mean it!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee. Gewoon MILF. Vrouwen en hun ongepaste femistische buien.quote:
Ik zou MarMar doen... alleen al omdat ik haar een goede boi gun..quote:
Ehm, thx??quote:Op maandag 17 juni 2013 17:39 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ik zou MarMar doen... alleen al omdat ik haar een goede boi gun..
voorlopig lijkt mijn leven op dat van die film, waar zodra die jongen met de dames in kwestie naar bed gaat, zij hun levenspartner na hem vinden.
De laatste tijd gaan exen samenwonen, trouwen, krijgen ze kinderen etc... niet te geloven
Op hakken van 10 cm vandaag.quote:Op maandag 17 juni 2013 17:40 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
do you even sta achter een aanrecht?
De man die je nu hebt is oowk zeau vreselijk he! Het alternatief staat in ieder geval klaar.quote:
Bestaan gabbers nog dan? Die subcultuur is toch uitgestorven?quote:Op maandag 17 juni 2013 17:43 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
mijn vriendje op de basisschool heette mitchell.. Is nu een gabbertje.
why, kan je niet met vrouwen omgaan ofzo?quote:Op maandag 17 juni 2013 17:42 schreef Kesefkesef het volgende:
Waarom is er nog geen vrouwenslot ingesteld op dit forum rond etenstijd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |