lolquote:Op maandag 17 juni 2013 01:26 schreef Levolution het volgende:
Ik stel voor dat no1uknow de lapo steelt en de volgende TT bedenkt: ben benieuwd wat daar uit komt rollen.
heb jij je zink en magnesium wel eens opgeteld? Denk dat iedereen deficient is w.d.b.t.quote:Op maandag 17 juni 2013 09:53 schreef 16meter het volgende:
Is onzin man. Geen enkel bewijs dat het werkt. Alleen als je zink/magnesium deficient bent, heeft het misschien effect.
Op de site van B&F staat dat het werkt hoor sukkeltje.quote:Op maandag 17 juni 2013 09:53 schreef 16meter het volgende:
Is onzin man. Geen enkel bewijs dat het werkt. Alleen als je zink/magnesium deficient bent, heeft het misschien effect.
Bij mij ook.quote:Op maandag 17 juni 2013 10:00 schreef RaymondK het volgende:
[..]
heb jij je zink en magnesium wel eens opgeteld? Denk dat iedereen deficient is w.d.b.t.![]()
Of het helpt voor spieropbouw, geen idee.
Dat het helpt voor een diepere nachtrust 100% zeker. En dat dat direct helpt aan een betere training is w.m.b.t. ook 100% zeker.
Waarmee het wetenschappelijk bewezen isquote:Op maandag 17 juni 2013 10:03 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Op de site van B&F staat dat het werkt hoor sukkeltje.
Kan je wel stoer doen maar jij koopt hun producten ook aan de hand van die smooth ass productomschrijvingen.quote:Op maandag 17 juni 2013 10:04 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Waarmee het wetenschappelijk bewezen is
Ik smeerde het ook op mijn pik maar dat hielp niet echt.quote:Op maandag 17 juni 2013 10:06 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Kan je wel stoer doen maar jij koopt hun producten ook aan de hand van die smooth ass productomschrijvingen.
Denk maar niet dat je zo buff bent geworden dankzij pindakaas (kijk zijn UI mensen!!)
dan heb ik niets gezegdquote:Op maandag 17 juni 2013 10:03 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Op de site van B&F staat dat het werkt hoor sukkeltje.
Fok deficienties, dat is dokter geleuter. Wij gaan voor optimale hoeveelheden!!1!11!!!1111!quote:Op maandag 17 juni 2013 09:53 schreef 16meter het volgende:
Denken dat iedereen zomaar een webshop kan openenquote:Op maandag 17 juni 2013 10:04 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Waarmee het wetenschappelijk bewezen is
Precies. 5 gram creatine per dag voor keiharde gains? = 50gram creatine per dag voor superultramegaturbogains!!quote:Op maandag 17 juni 2013 10:17 schreef McNulty het volgende:
[..]
Fok deficienties, dat is dokter geleuter. Wij gaan voor optimale hoeveelheden!!1!11!!!1111!
Lijkt me prima. Let wel op dat je dan zuivere melatonine neemt.quote:Op maandag 17 juni 2013 10:14 schreef 16meter het volgende:
[..]
dan heb ik niets gezegd
stiekem wil ik het best wel proberen, want jullie liegen natuurlijk niet
misschien als ik melatonine stack met ZMA?
ik slaap namelijk slecht tijdens me kuur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |