abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127887092
Laatst maar eens Spotify -opnieuw- gedownload, zodat ik alvast wat Lowlands-artiesten kan uitchecken vantevoren. Maar nu blijkt ineens dat ik al 10 uur heb geluisterd (kan nooit, maargoed) en moet ik dus gaan betalen :(

Kan wel 30 dagen Premium (a 9,99 pm) gratis uitproberen, maar dan moet ik binnen die 30 dagen annuleren anders moet ik wel maandelijks een tientje gaan betalen.
Gaat dat annuleren makkelijk -staat niet heel erg duidelijk vermeld waar het nu precies moet-? En als ik meteen na aanvraag al annuleer, stopt het dan ook meteen of wel pas gewoon na die 30 dagen proef?

Als ik niet annuleer en dus uiteindelijk moet gaan betalen, is het dan maandelijks opzegbaar (of nog eerder opzegbaar) en hoe werkt dat precies?

Zijn er andere alternatieven voor Spotify waar je gratis muziek kunt luisteren (wil specifiek Lowlands-afspeellijsten voor dit jaar uitchecken)? Of bepaalde foefjes zodat je toch gratis Spotify kan blijven gebruiken?
  maandag 17 juni 2013 @ 00:07:11 #2
230788 n8n
Pragmatisch
pi_127887161
Grooveshark
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
  maandag 17 juni 2013 @ 00:08:30 #3
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_127887216
Gewoon een andere account maken, dan heb je weer 10 uur gratis.
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_127887280
Ik maak gewoon nieuwe accounts elke maand voor 1 maand premium. Ideaal.
pi_127887430
quote:
7s.gif Op maandag 17 juni 2013 00:09 schreef Xetran het volgende:
Ik maak gewoon nieuwe accounts elke maand voor 1 maand premium. Ideaal.
En is dat dan makkelijk te annuleren na/ binnen die proefperiode? Staat ergens aangegeven dat je dat dan moet doorgeven in je account, en elders staat dat je de betaling dan moet annuleren en dat dat datakosten kan kosten.
Niet superduidelijk vind ik, dus vroeg me af of ze dat zo hebben weggestopt dat annuleren lastig is voor een leek :P?
pi_127887462
Of je betaald gewoon. Alles gratis willen krijgen :')
pi_127887485
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 00:13 schreef bulbjes het volgende:

[..]

En is dat dan makkelijk te annuleren na/ binnen die proefperiode? Staat ergens aangegeven dat je dat dan moet doorgeven in je account, en elders staat dat je de betaling dan moet annuleren en dat dat datakosten kan kosten.
Niet superduidelijk vind ik, dus vroeg me af of ze dat zo hebben weggestopt dat annuleren lastig is voor een leek :P?
Ik snap niet precies waar je probeert te zeggen, maar nadat je via Paypal "betaald" hebt moet je gewoon even langs je instellingen en bij je 'Subscribtions' je paypal verwijderen. Dat kan op dezelfde minuut nog.
pi_127887489
quote:
1s.gif Op maandag 17 juni 2013 00:08 schreef MPC60 het volgende:
Gewoon een andere account maken, dan heb je weer 10 uur gratis.
Ja, heb ik ook al aan zitten denken....alleen weer gedoe :P Maar denk dat ik dat maar probeer.

EDIT: lala nevermind al gelukt.

[ Bericht 13% gewijzigd door bulbjes op 17-06-2013 00:48:39 ]
pi_127887521
quote:
7s.gif Op maandag 17 juni 2013 00:14 schreef Xetran het volgende:

[..]

Ik snap niet precies waar je probeert te zeggen, maar nadat je via Paypal betaald hebt moet je gewoon even langs je instellingen en bij je 'Subscribtions' je paypal verwijderen. Dat kan op dezelfde minuut nog.
Ik heb geen PayPal. Betaal altijd via ideal. Dus zal wel anders werken dan....

Maar na je annulering, gaat nog wel de 30 dagen gratis gewoon door dus?
pi_127887569
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 00:15 schreef bulbjes het volgende:

[..]

Als je geen paypal hebt houdt het sowieso op. ;(
pi_127887579
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 00:15 schreef bulbjes het volgende:

[..]

Nadat je je abbo hebt verlengt kan je het direct stoppen. De 30 dageb tegoed blijven gewoon staan daar heb je immers al voor betaald.

Als je nu betaald hebt via creditcard, paypal, ideal, of van die kaartjes maakt allemaal niks uit.

Persoonlijk vind ik het 10 euro trouwens meer dan waard O+
pi_127887615
Ik snap het niet. Wel gebruik willen maken van iemands diensten, maar hiervoor niet willen betalen :?

Is dat niet hetzelfde als bijvoorbeeld een loodgieter vragen om een wc te fixen maar vervolgens de rekening niet betalen?

Beetje sneu...

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 17-06-2013 00:19:13 ]
pi_127887649
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 00:18 schreef DW457 het volgende:
Ik snap het niet. Wel gebruik willen maken van iemands diensten, maar hiervoor niet willen betalen :?

Is dat niet hetzelfde als bijvoorbeeld een loodgieter vragen om een wc te fixen maar de rekening niet te betalen?

Beetje sneu...
Ik dacht gewoon dat t gratis was ;( Beetje jammer altijd als je denkt dat iets gratis is, en je moet er na een poosje gebruik van gemaakt te hebben ineens voor dokken.....(halen ze niet genoeg geld binnen met die reclame-inkomsten alleen?)

En niet iedereen heeft het geld om elke maand 10 euro te missen voor zo'n abbo.
pi_127887670
Ik geloof dat er nu wel ook dingen zijn als Grooveshark en Google Music. Volgens mij werken die ook prima? Sony heeft ook zoiets meen ik. Alleen echt stukken minder muziek dan Spotify. Spotify heeft echt superveel tegenwoordig.

quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 00:18 schreef DW457 het volgende:

Is dat niet hetzelfde als bijvoorbeeld een loodgieter vragen om een wc te fixen maar vervolgens de rekening niet betalen?

Beetje sneu...
Stop eens met piepen. Als ze niet willen dat ik dit van hun afneem dan moeten ze het niet aanbieden. Simpel als dat.
pi_127887730
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 00:19 schreef bulbjes het volgende:

[..]

Ik dacht gewoon dat t gratis was :'( Beetje jammer dat ze er dan toch weer geld voor vragen...
Dus je kan ook nog eens niet lezen... :')

Anyway, muziek moet betaald worden. Net zoals elk andere dienst waar kosten voor gemaakt worden. Het zijn die gierige types zoals jij die deze industrie kapot maken en dat gaat ten kosten van geweldige artiesten! :(
pi_127887764
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 00:21 schreef DW457 het volgende:

[..]

Anyway, muziek moet betaald worden. Net zoals elk andere dienst waar kosten voor gemaakt worden. Het zijn die gierige types zoals jij die deze industrie kapot maken en dat gaat ten kosten van geweldige artiesten! :(
Volgens mij ben jij in de war met downloaden.
pi_127887800
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 00:21 schreef DW457 het volgende:

[..]

Naja gierig, eerder gewoon arm. Niet iedereen verdient modaal en heeft het geld om maandelijks 10 euro te missen voor weer een kostenpost.
  maandag 17 juni 2013 @ 00:25:17 #18
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_127887900
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 00:19 schreef bulbjes het volgende:

[..]

Ik dacht gewoon dat t gratis was ;( Beetje jammer altijd als je denkt dat iets gratis is, en je moet er na een poosje gebruik van gemaakt te hebben ineens voor dokken.....(halen ze niet genoeg geld binnen met die reclame-inkomsten alleen?)

En niet iedereen heeft het geld om elke maand 10 euro te missen voor zo'n abbo.
als je geen tien euro kan missen ben je een pauper.

Ik heb ook geen geld om een porsche te rijden, ik mag er dus 1 jatten volgens jou?

En die reclameinkomsten brengen erg weinig op. Volgens mij gaat ook 95+% van de inkomsten naar artiesten.

En tis 5 euro als je niet mobiel hoeft te luisteren
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_127887951
quote:
7s.gif Op maandag 17 juni 2013 00:20 schreef Xetran het volgende:
Ik geloof dat er nu wel ook dingen zijn als Grooveshark en Google Music. Volgens mij werken die ook prima? Sony heeft ook zoiets meen ik. Alleen echt stukken minder muziek dan Spotify. Spotify heeft echt superveel tegenwoordig.

[..]

Stop eens met piepen. Als ze niet willen dat ik dit van hun afneem dan moeten ze het niet aanbieden. Simpel als dat.
Ze bieden het aan om hun product te verkopen. Types zoals jij die daar misbruik van maken zorgen dat dit soort media om zeep worden geholpen. Erg zonde, want het is een erg strak medium.

quote:
7s.gif Op maandag 17 juni 2013 00:22 schreef Xetran het volgende:

[..]

Volgens mij ben jij in de war met downloaden.
Hoe is dit anders?

quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 00:22 schreef bulbjes het volgende:

[..]

Naja gierig, eerder gewoon arm. Niet iedereen verdient modaal en heeft het geld om maandelijks 10 euro te missen voor weer een kostenpost.
10 euro is ook echt zo veel. Ik verdien ook niet modaal, maar heb dit er wel voor over. Je kan er ook voor kiezen dit niet te gebruiken. Wil je het toch, wees dan zo sportief om die 10 euro (33 ct per dag) te betalen.

quote:
1s.gif Op maandag 17 juni 2013 00:25 schreef Catch22- het volgende:

[..]

als je geen tien euro kan missen ben je een pauper.

Ik heb ook geen geld om een porsche te rijden, ik mag er dus 1 jatten volgens jou?

En die reclameinkomsten brengen erg weinig op. Volgens mij gaat ook 95+% van de inkomsten naar artiesten.

En tis 5 euro als je niet mobiel hoeft te luisteren
Precies!
pi_127888014
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 00:26 schreef DW457 het volgende:

[..]

Ze bieden het aan om hun product te verkopen. Types zoals jij die daar misbruik van maken zorgen dat dit soort media om zeep worden geholpen. Erg zonde, want het is een erg strak medium.

[..]

Hoe is dit anders?

[..]

10 euro is ook echt zo veel. Ik verdien ook niet modaal, maar heb dit er wel voor over. Je kan er ook voor kiezen dit niet te gebruiken. Wil je het toch, wees dan zo sportief om die 10 euro (33 ct per dag) te betalen.

[..]

Precies!
Artiest in kwestie word gewoon betaald per play. Spotify verliest er eerder aan.

En 10 euro is veel. Je moest eens weten. :')

Ik weet niet waarom je zo moeilijk wil doen voor iets wat je niet gaat kunnen veranderen.
pi_127888091
Maargoed, ik heb geen PayPal, dus dan houdt Spotify voor mij sowieso op las ik al (op de 10 uur per maand gratis na dan).
  maandag 17 juni 2013 @ 00:32:19 #22
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_127888172
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 00:30 schreef bulbjes het volgende:
Maargoed, ik heb geen PayPal, dus dan houdt Spotify voor mij sowieso op las ik al (op de 10 uur per maand gratis na dan).
paypal is gratis en spotify kost vijf euro per maand. Je maakt mij niet wijs dat je dat niet kan missen.

Temeer je naar lowlands gaat en je daar dus wel 300+ euro aan kan uitgeven
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_127888291
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 00:22 schreef bulbjes het volgende:

[..]

Dat is 1 uurtje werken, als je 18 oid bent 2 uurjtes }:|
  maandag 17 juni 2013 @ 00:35:28 #24
384377 Zneeser
Grammaticaal Incorrect
pi_127888299
Voor vijf euro kan het ookal...
Dit is het einde.
pi_127888456
quote:
1s.gif Op maandag 17 juni 2013 00:32 schreef Catch22- het volgende:

[..]

paypal is gratis en spotify kost vijf euro per maand. Je maakt mij niet wijs dat je dat niet kan missen.

Temeer je naar lowlands gaat en je daar dus wel 300+ euro aan kan uitgeven
Ok, ik geef mijn geld gewoon liever aan andere dingen uit....Als iemand me weet te vertellen hoe ik me met een ander account op Spotify registreer zodat ik weer opnieuw 10 uur gratis kan luisteren deze maand hoor ik het graag 8-) Nevermind, al gelukt :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')