Er zit een jongen bij mij in de klas die Pagga heet. Aparte naam, ik weet het, maar hij komt uit Haïti geloof ik. Vrijdagmiddag na school stond ik bij de kluisjes en toen kwam Pagga langsgelopen. Hij denkt dat hij heel wat is en probeerde grappig te zijn: hij gooide mijn kluisdeurtje dicht waardoor ik opnieuw de code moest invoeren.
Ik word niet snel gek, maar ik had al best een rotdag gehad en zei dus iets in de trant van 'rot op, bruine'. Dit kon Pagga niet zomaar pikken als hij geloofwaardig de coole jongen wilde blijven uithangen en dus duwde hij mij. Er ontstond een opstootje, beetje duwen en trekken enzo. Maar toen probeerde hij mij te slaan, alleen hij sloeg mis en struikelde. Ik zag mijn kans en gaf hem een paar klappen. Toen rende ik snel weg.
Die vrijdagavond zou ik uitgaan met wat vrienden en we waren van tevoren bier aan het drinken bij Jeremy thuis. Ik zo, hey jongens ik moet wat vertellen: ik heb vanmiddag Pagga geslagen op school. Iedereen begon me uit te lachen en uiteindelijk ben ik maar afgedropen...