Ik weet ook wel dat we grapjes maaktenquote:Op zondag 16 juni 2013 20:36 schreef Flippiee het volgende:
ik ga een TR plegen
Tevens
[..]
Had ik een knipoog als pi
voorbereiding voor mijn wp meet natuurlijkquote:Op zondag 16 juni 2013 20:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Idunno stad in denk ik? Waarom wil je dat weten Eugène?
Fijnquote:Op zondag 16 juni 2013 20:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik weet ook wel dat we grapjes maakten
Lekker hoor! Ik heb de hele dag geleerd, voor een deel op mn werk want ik had internet nodig en dat was thuis kapot.quote:Op zondag 16 juni 2013 20:33 schreef nodig het volgende:
[..]
Goed hoor, vrije dag beetje niks gedaan. En jij?
Concentratie heb ik sowieso al niet dus hij kan ook niet meer weg gaan.quote:Op zondag 16 juni 2013 20:33 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Als ik pauze neem is het over met de concentratie.
Awquote:
Ik raad het je afquote:Op zondag 16 juni 2013 20:37 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
voorbereiding voor mijn wp meet natuurlijk
oh ik ben flips maar wat aan het plagenquote:Op zondag 16 juni 2013 20:39 schreef AdoraBelle het volgende:
En wietparkiet is niet geslaagd.
Of bedoel je dat Flips klappen gehad heeft?
Leuk hoor!quote:Op zondag 16 juni 2013 20:38 schreef msacras het volgende:
[..]
Lekker hoor! Ik heb de hele dag geleerd, voor een deel op mn werk want ik had internet nodig en dat was thuis kapot.En nog even gewerkt dus ook want het was druk
[..]
Concentratie heb ik sowieso al niet dus hij kan ook niet meer weg gaan.
[..]
Awarme jij
Hij pest maar. Was ik maar geslaagd aka afgestudeerd nuquote:Op zondag 16 juni 2013 20:39 schreef AdoraBelle het volgende:
En wietparkiet is niet geslaagd.
Of bedoel je dat Flips klappen gehad heeft?
Komt wel goed schatjequote:Op zondag 16 juni 2013 20:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hij pest maar. Was ik maar geslaagd aka afgestudeerd nu
Ik hoop het. Ik moet alleen nog een stage en een afstudeerstage lopen. Maar ik heb nu waarschijnlijk een stage alleen twijfel ik keihard of het wel iets is wat ik wilquote:
Wattttquote:
Nou het is maar wat je leuk noemtquote:Op zondag 16 juni 2013 20:40 schreef nodig het volgende:
[..]
Leuk hoor!Ik heb vandaag en morgen vrij
![]()
Jij op whatsappquote:Op zondag 16 juni 2013 20:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik hoop het. Ik moet alleen nog een stage en een afstudeerstage lopen. Maar ik heb nu waarschijnlijk een stage alleen twijfel ik keihard of het wel iets is wat ik wilDe twijfels
[..]
Watttt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |