Dat hebben m'n ouders dus ookquote:Op zondag 16 juni 2013 20:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
Een vriendin van mij dr ouders hadden een kamer, de muren waren helemaal boekenkast en dan hadden ze zo'n trapjedat wil ik ook.
Ja en dan zo'n schuivend trapjequote:Op zondag 16 juni 2013 20:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat hebben m'n ouders dus ook. Tot aan het plafond en ook nog boven de deur
quote:Op zondag 16 juni 2013 20:32 schreef Diconnected het volgende:
en de Q voor Quasi speciaal voor speeskees
Ze hebben geen schuivende ladder geloof ik, maar wel een staandequote:
Na het lezen hiervan dacht ik 'dan moet je ze op kleur zetten'quote:Op zondag 16 juni 2013 20:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ze hebben geen schuivende ladder geloof ik, maar wel een staande![]()
Ik vind boeken ook echt rommelig staan in een kamer. Heb nog aan Fred gevraagd of hij ze op kleur wilde zetten, maar dat wilde hij niet
quote:Op zondag 16 juni 2013 20:32 schreef Incantrix het volgende:
ZEG KEN JIJ HET ALFABET
HET ALFABET
HET ALFABET
ZEG KEN JIJ HET ALFABET
DAAR MAAK JE WOORDEN MEE
ZOEK!quote:Op zondag 16 juni 2013 20:34 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]![]()
Ik heb nu elke keer als iemand het over een koekje heeft dit in mijn hoofd:
WAAR IS MIJN KOEKJE
ZOEK EENS NAAR MIJN KOEKJEEEEEE
quote:Op zondag 16 juni 2013 20:34 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Na het lezen hiervan dacht ik 'dan moet je ze op kleur zetten'
Ik heb m'n dvd's op kleur gezet... Fred begrijpt er niks vanquote:Op zondag 16 juni 2013 20:34 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Na het lezen hiervan dacht ik 'dan moet je ze op kleur zetten'
Die heb ik op LPquote:Op zondag 16 juni 2013 20:36 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat ja.
IK VERLOOR MIJN KOEKJE IN DE DISCOOO
DISCOTHEEEK
Hahaha. Sorry.quote:Op zondag 16 juni 2013 20:36 schreef Incantrix het volgende:
Nouja, nu is de alfabetmars uit mijn hoofd in ieder geval
Ik had dat ook! In een regenboog.quote:Op zondag 16 juni 2013 20:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb m'n dvd's op kleur gezet... Fred begrijpt er niks van![]()
Moet hem ook nog duidelijk maken dat zijn Suske & Wiskes vloeken bij de muur
Lol, dat had ik ook in ons oude huisquote:Op zondag 16 juni 2013 20:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb m'n dvd's op kleur gezet... Fred begrijpt er niks van![]()
Moet hem ook nog duidelijk maken dat zijn Suske & Wiskes vloeken bij de muur
Snorryquote:Op zondag 16 juni 2013 20:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
TRIX met je boekenseries aanbevelen, nu heb ik velen to read boeken.
SO MUCH TO READ, SO LITTLE TIME
quote:Op zondag 16 juni 2013 20:38 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Snorry
Zijn wel allemaal heel erg leuk!
Mocht je de fantasy van Clive Barker (Abarat) leuk vinden: Imajica, the Great and Secret Show (die is echt bizar, heeft ook nog een tweede deel, maar weet niet meer hoe die heet) en Weaveworld (heb ik mijn nick van afgeleid, een soort heks genaamd Incantatrix).quote:
Pratchettquote:Op zondag 16 juni 2013 20:45 schreef Maisnon het volgende:
Als je hilarische engelse (fantasie) boeken wil lezen dan moet je de boeken van Terry Pratchett hebben
daar is mijn schoonmoeder helemaal gek van, we hebben der als verjaardfagscadeau alle boeken van die auteur gegeven, goeden download gevonden met alle ebooks hihahoquote:Op zondag 16 juni 2013 20:45 schreef Maisnon het volgende:
Als je hilarische engelse (fantasie) boeken wil lezen dan moet je de boeken van Terry Pratchett hebben
Ik mag niet kijkenquote:Op zondag 16 juni 2013 20:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
WAT mis ik nog?
Nederlandse boeken zijn ook welkom, ofcurz
https://docs.google.com/s(...)2R1FHelE&usp=sharing
You need permission to access this item.quote:Op zondag 16 juni 2013 20:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Het zijn er (nog) maar 40 einz,.
Jaquote:Op zondag 16 juni 2013 20:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
Doet ie het nu?
https://docs.google.com/s(...)2R1FHelE&usp=sharing
Geen enkele van gelezenquote:Op zondag 16 juni 2013 20:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Modern_Library_100_Beste_Romans
Ik ben niet zo van romans.quote:Op zondag 16 juni 2013 20:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
en HOEzo heb je niet eens animal farm gelezen
Sporten ja, niet een uurtje een kampioenschap bekbutsen doenquote:Op zondag 16 juni 2013 20:58 schreef PriemGirl het volgende:
Ohai! Alles pijnsporten is gezond jongeuhhh!
Ja die wil ik ook want ik ben een merkhoerquote:Op zondag 16 juni 2013 21:06 schreef Molo het volgende:
Spees, zo'n Bodum klopper met soort van filterachtig iets om te kloppen geeft veel lekkerder schuim dan zo'n elektrische![]()
Zo duur zijn die krengen niet
* Molo graag enabler is
In dit geval is het ook gewoon betere shizzlequote:Op zondag 16 juni 2013 21:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja die wil ik ook want ik ben een merkhoer
Yeh.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:13 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Das toch met Djeek Djillenhaal politieagenten dinges? Die heb ik half gezien op youtube
Ik heb ze gelezen vlak nadat ze uit waren dus is een tijd geleden, er was er volgens mij nog eentje maar dit waren wel de besten. Aanradersquote:Op zondag 16 juni 2013 21:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
Piem0l ik heb nu deze
Chocolat Joanne Harris 1999 Food Trilogy
Blackberry Wine Joanne Harris 2000 Food Trilogy
Five Quarters of the Orange Joanne Harris 2001 Food Trilogy
Nog meer van haar die je echt aanraadt of is dit wel goed?
Ik wist niet dat Nigella Lawson zo oud was trouwensquote:Op zondag 16 juni 2013 21:17 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb ze gelezen vlak nadat ze uit waren dus is een tijd geleden, er was er volgens mij nog eentje maar dit waren wel de besten. Aanraders
Ik heb ook twee kookboeken van haar gekocht![]()
Ziet er nog goed uit he voor haar leeftijd?quote:Op zondag 16 juni 2013 21:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Nigella Lawson zo oud was trouwens![]()
/unrelated hersenspinsel.
Ja en toen zag ik HOE oud ze wasquote:Op zondag 16 juni 2013 21:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Ziet er nog goed uit he voor haar leeftijd?
Jammer van die knallende ruzie met haar vent
Dat las jij zeker ook op nu.nl?
Bekbutsenquote:Op zondag 16 juni 2013 21:05 schreef Molo het volgende:
[..]
Sporten ja, niet een uurtje een kampioenschap bekbutsen doen
Mja ik ben omgeven door mensen die roken en slecht eten dus daarom denk ik altijd ERMAHGERD FACELIFTquote:Op zondag 16 juni 2013 21:25 schreef Molo het volgende:
Ik ken mensen van die leeftijd die er echt nog zo uit zien zonder ingrepen, kan wel, maar echt kwestie van voeding, niet zonnen, niet roken en veel geluk met je genen
Autistiekenquote:Op zondag 16 juni 2013 21:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mehhe als ik klaar ben met die bucketlists dan ga ik daar ook autistische statistieken op toepassen
Dan wil ik nog per boek het aantal pagina's toevoegen zodat ik kan zien hoevelen pagina's ik al gelezen heb en hoevelen ik er nog moet lezenquote:
Ben jij mijn kleine zusjequote:Op zondag 16 juni 2013 21:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan wil ik nog per boek het aantal pagina's toevoegen zodat ik kan zien hoevelen pagina's ik al gelezen heb en hoevelen ik er nog moet lezen_
Zat ze in een hoekje te wiegen?quote:Op zondag 16 juni 2013 21:50 schreef Molo het volgende:
Ik heb trouwens een Schaar look a like op het vakantiepark waar we waren bij het kinderentertainment gezien
Tenminste, ze deed me aan Schaar denken
Nee ze was beheurlijk krampachtig kinderen aan het vermakenquote:Op zondag 16 juni 2013 21:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zat ze in een hoekje te wiegen?
De leeftijd die zij op de foto heeft sla ik na twee uur voor hun harsensquote:Op zondag 16 juni 2013 21:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee ze was beheurlijk krampachtig kinderen aan het vermaken
Kan het me voorstellen, pleureskinderen allemaalquote:Op zondag 16 juni 2013 21:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
De leeftijd die zij op de foto heeft sla ik na twee uur voor hun harsens![]()
Ze hebben op de BSO wel eens voorgesteld of ik een middag met iemand zou ruilen op het kinderdagverblijf, had met kostenbesparing te maken.. Toen heb ik gezegd dat het wel eens een hele dure middag kon worden met al die ouders die ze zouden aanklagen omdat ik hun kind geschopt heb
Hier doet hotmail het gewoonquote:Op zondag 16 juni 2013 21:59 schreef Diconnected het volgende:
doet bij jullie hotmail/live mail het wel? want dan ligt het niet aan mij
Vanaf 8 jaar ga ik ze leuk vinden. Tenzij verknipt, dan kan ik meer handelenquote:Op zondag 16 juni 2013 21:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Kan het me voorstellen, pleureskinderen allemaal
die heb ik ook, alleen beetje jammer dat de documenten die ik nodig heb in mn hotmail staanquote:
Ik vind alleen kinderen van hele goede bekenden leuk, van de rest zijn de dom en stinken zequote:Op zondag 16 juni 2013 22:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Vanaf 8 jaar ga ik ze leuk vinden. Tenzij verknipt, dan kan ik meer handelen
Ik heb ook wel eens een poging gedaan om de kleintjes te leren armbandjes knopen... Binnen een half uur wilde ik schreeuwen "KUNNEN JULLIE HELEMAAL NIKS ALLEEN ?![]()
"
Dit is jouw avond niet. Ga snel naar bed en begin morgenochtend nog eensquote:Op zondag 16 juni 2013 22:06 schreef Diconnected het volgende:
[..]
die heb ik ook, alleen beetje jammer dat de documenten die ik nodig heb in mn hotmail staan
en kutzooi, prik net in een ader in m'n vinger, dus nu een kloppende vinger net als vd week toen ik hetzelfde deed. FUUUU
Zij is zo tofquote:Op zondag 16 juni 2013 21:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik moest googelen wie die Nigella dinges was, maar zij kan toch nooit puur natuur zijn? Ze heeft echt geen enkele rimpel
quote:Op zondag 16 juni 2013 22:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik vind alleen kinderen van hele goede bekenden leuk, van de rest zijn de dom en stinken ze
En kinderen moeten wel een beetje van uitdagingen houden. Eerst zelf proberen enzo, maar dat zal ook wel de therapeut in mij zijn
En mijn nichtje vond mij oud, ik was toch wel zeeeeker 4 jaar.
En Koos 300, net als Sinterklaas
Leuk zijn zequote:Op zondag 16 juni 2013 22:22 schreef AlbinoBambi het volgende:
Dump alle kinderen maar bij mij.![]()
En ik voel me echt zo'n stom sentiment-mens met die foto's die ik net op fb heb gezet. Maar het was gewoon even nodig, ofzo.
Ze zijn ook heel leukquote:Op zondag 16 juni 2013 22:22 schreef AlbinoBambi het volgende:
Dump alle kinderen maar bij mij.![]()
En ik voel me echt zo'n stom sentiment-mens met die foto's die ik net op fb heb gezet. Maar het was gewoon even nodig, ofzo.
En de mijnese, mits goede muts op?quote:Op zondag 16 juni 2013 22:20 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik ben ook geen kinderfan. Behalve mijn eiges...en kleinkind (eren)
Dia's. <3 Dat is helemaal heerlijk sentiment!quote:Op zondag 16 juni 2013 22:30 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ze zijn ook heel leuk
Ik wil mijn vader binnenkort eens vragen of ik alle dia's die hij heeft mag inscannen.
Ermahgerd succes in Limboland!quote:Op zondag 16 juni 2013 22:35 schreef Incantrix het volgende:
Ik ga slapen mopjes, ik ben zo moe en moet morgen nog wel ff stukkie rijden enzo..![]()
Slaap lekker! En have fun.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:35 schreef Incantrix het volgende:
Ik ga slapen mopjes, ik ben zo moe en moet morgen nog wel ff stukkie rijden enzo..![]()
Trusten beeb, tukze en vakantievierze!quote:Op zondag 16 juni 2013 22:35 schreef Incantrix het volgende:
hahaha niet zoveel hoorquote:Op zondag 16 juni 2013 22:37 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik zit me nu steeds af te vragen hoeveel lepels je kwijt bent aan FOKken.![]()
quote:Op zondag 16 juni 2013 22:38 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
hahaha niet zoveel hoorEen theelepeltje per dag
FoKken kan liggend op de bank op de aaipet
quote:
Koop zo'n vouw-unit!quote:
Daar zit 'm de tijd niet in. Die zit meer in het pluis- en haarvrij maken van de kleren voordat ik ze op kan vouwen.quote:
o dat..quote:Op zondag 16 juni 2013 23:51 schreef Mss het volgende:
[..]
Daar zit 'm de tijd niet in. Die zit meer in het pluis- en haarvrij maken van de kleren voordat ik ze op kan vouwen.
En haren!quote:Op zondag 16 juni 2013 23:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
o dat..
Dus eigenlijk wil je een pluisjes-verwijder-neger?
Precies, dat zou een gevaarlijke vacature zijnquote:
Net zoals bij Belle & het Beestquote:Op zondag 16 juni 2013 20:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
Een vriendin van mij dr ouders hadden een kamer, de muren waren helemaal boekenkast en dan hadden ze zo'n trapjedat wil ik ook.
Ik ookquote:Op zondag 16 juni 2013 20:37 schreef Dwyn het volgende:
Ik vind dat rommelige juist wel wat hebben in een boekenkast.
Daarbij ben ik in slaap gevallenquote:Op zondag 16 juni 2013 20:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oja, ik heb nog nooit the godfather echt gezien![]()
Niet echt een romanquote:
He die heb ik volgens mij nog van mijn tante liggenquote:Op zondag 16 juni 2013 21:08 schreef Maisnon het volgende:
Rosemarys Baby vond ik ook wel leuk om te lezenen The Boys from Brazil van dezelfde schrijver
quote:Op maandag 17 juni 2013 05:35 schreef Molo het volgende:
Wakker worden van een (uit de kinderboerderij?) ontsnapte pauw die in de tuin staat te schreeuwen, weer eens wat anders
Noesquote:Op maandag 17 juni 2013 06:46 schreef Incantrix het volgende:
Lol, die maken herrie ja!
Kutnacht.. Ben een beetje ziek geloof ik
Lijkt me heerlijk wakker worden jaquote:Op maandag 17 juni 2013 05:35 schreef Molo het volgende:
Wakker worden van een (uit de kinderboerderij?) ontsnapte pauw die in de tuin staat te schreeuwen, weer eens wat anders
Ik moest gnorken want ik ken het geluid, de kinderboederij bij mij heeft ook een zooi pauwen en die maken ook velen lawaaiquote:
DIe nummer 11 met die spellingquote:Op maandag 17 juni 2013 11:38 schreef Diconnected het volgende:
http://www.upcoming.nl/da(...)-heel-erg-trots-zijn
ermahgerd
Het gaat over de Russische Revolutie alleen dan omgezet naar een boerderij. Best een bekend boek voor Engels of geschiedenis dacht ik.quote:Op maandag 17 juni 2013 10:05 schreef Dwyn het volgende:
Aangezien het de top zoveel van romans was en ik het boek niet ken, ging ik ervan uit dat het een roman was :p
quote:Op maandag 17 juni 2013 12:01 schreef Maisnon het volgende:
mandy die van 20den waren toch best goed en mn outfit was een succes
Als het fictie is, heet het toch gewoon roman?quote:Op maandag 17 juni 2013 11:52 schreef megamandy het volgende:
[..]
Het gaat over de Russische Revolutie alleen dan omgezet naar een boerderij. Best een bekend boek voor Engels of geschiedenis dacht ik.
Zelfde schrijver als 1984, staat ook in de lijst, zou ik ook niet echt een roman noemen
Ik ging een webcam foto maken maar het lukte niet goedquote:
Een roman is wel fictie maar fictie is geen roman, toch?quote:Op maandag 17 juni 2013 12:07 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Als het fictie is, heet het toch gewoon roman?
Kan ookquote:Op maandag 17 juni 2013 12:08 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Een roman is wel fictie maar fictie is geen roman, toch?
Het is wel overwegend fictie maar hoeft niet idd. Volgens mij is animal farm wel een roman hoor *zoeken gaat*quote:Op maandag 17 juni 2013 12:08 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Een roman is wel fictie maar fictie is geen roman, toch?
Het is ook maar net wat je leuk vind toch? Jij bent van de biografieën en geschiedenisboeken, die vind ik taaiquote:Op maandag 17 juni 2013 12:13 schreef Dwyn het volgende:
Nou ja, hoe dan ook. Ik heb ze niet gelezen, wat overigens niet betekent dat ik er nog nooit van heb gehoord. En ik heb van sommigen ook wel de film gezien. Maar de meeste van die boeken zijn gewoon taai. Ik heb me in één zomer een keer door Anna Karenina geworsteld.
Die kunnen ook bijzonder taai zijn ja.quote:Op maandag 17 juni 2013 12:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Het is ook maar net wat je leuk vind toch? Jij bent van de biografieën en geschiedenisboeken, die vind ik taai
Ja EW die lees ik toch ook nietquote:Op maandag 17 juni 2013 12:14 schreef megamandy het volgende:
Ja via die weg is zal het wel een roman heten. Dacht dat Dwyn het meer in de zin van ik lees geen romannetjes bedoelde
Van die foute liefdesromannetjes?quote:Op maandag 17 juni 2013 12:14 schreef megamandy het volgende:
Ja via die weg is zal het wel een roman heten. Dacht dat Dwyn het meer in de zin van ik lees geen romannetjes bedoelde
Ja duhquote:Op maandag 17 juni 2013 12:16 schreef Maisnon het volgende:
Waarom hebben de goedkoopste versies van boeken altijd de meest lelijke kaftenlijkt wel alsof daar het prijsverschil inzit
Ik heb er daar eentje vanquote:
quote:Op maandag 17 juni 2013 12:20 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik heb er daar eentje vanmet 2 verhalen
Supergrappig
Gaat over een meisje die haar stad wil ontvluchten, en dan is er toevallig een wedstrijd om een camper te winnen in de lokale mall. Wie het langst in de camper blijft zitten, wint hem! Maar tussen de deelnemers zit ook John, haar oude buurjongen die haar vroeger altijd plaagde.
John is alleen nu een stuk volwassener, en een stuk aantrekkelijker. De spanningen lopen dus hoog op in die kleine ruimte
Ernstigquote:Op maandag 17 juni 2013 12:20 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik heb er daar eentje vanmet 2 verhalen
Supergrappig
Gaat over een meisje die haar stad wil ontvluchten, en dan is er toevallig een wedstrijd om een camper te winnen in de lokale mall. Wie het langst in de camper blijft zitten, wint hem! Maar tussen de deelnemers zit ook John, haar oude buurjongen die haar vroeger altijd plaagde.
John is alleen nu een stuk volwassener, en een stuk aantrekkelijker. De spanningen lopen dus hoog op in die kleine ruimte
Oeh is dat weer begonnen?quote:Op maandag 17 juni 2013 12:23 schreef Diconnected het volgende:
aargh true blood downlaod duurt laaaaaaaaang
Ja er zitten mensen bij die na een dag al weggaan, een oud stelletje ook die heel de dag aan het kaarten is, maar natuurlijk zijn John en Kate (zoiets he) de enige van elkaars leeftijd.quote:Op maandag 17 juni 2013 12:21 schreef megamandy het volgende:
[..]met andere mensen erbij natuurlijk.
Ja gister nieuwe seizoen begonnen in de VSquote:Op maandag 17 juni 2013 12:24 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Oeh is dat weer begonnen?
Waarom staat die niet in mijn lijstje op Bierdopje?
Oh nice, eventjes binnen halen!quote:Op maandag 17 juni 2013 12:25 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja gister nieuwe seizoen begonnen in de VS
Gratisch?quote:Op maandag 17 juni 2013 12:26 schreef Debsterr het volgende:
Sickbearddat is echt fantastisch als je meerdere series volgt, dat download alles automagisch
.
Ik heb een heel groot gat nu, alleen nog PLL om bij te houdenquote:Op maandag 17 juni 2013 12:28 schreef Maisnon het volgende:
Bij mij is er nu een serie gat gevallen na Game of Thrones dus misschienn... maar er zijn zo veel leuke ik kan niet kiezen huuuuuu
The White Queenquote:Op maandag 17 juni 2013 12:28 schreef Maisnon het volgende:
Bij mij is er nu een serie gat gevallen na Game of Thrones dus misschienn... maar er zijn zo veel leuke ik kan niet kiezen huuuuuu
Hoezooooquote:Op maandag 17 juni 2013 12:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
Once upon a time werd teveel gezeik dus ook gestopt met kijken
Ja gewoon ik vond t niet leuk meer, brum ook niet dus gestoptquote:
Ohja die wilde ik gaan kijken! Dan ga ik dat eerst doenquote:Op maandag 17 juni 2013 12:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja gewoon ik vond t niet leuk meer, brum ook niet dus gestopt
We moeten ook nog steeds het laatste seizoen van Sopranos afkijken
Parks & rec is wel geweldig
Dexterrrrrquote:Op maandag 17 juni 2013 12:31 schreef Dwyn het volgende:
Ik volg nu:
The White Queen
Major Crimes
Continuum
Switched at Birth
True Blood
Rizzoli & Isles begint volgende week
Dexter einde van de maand
De dag die geselcteerd isquote:Op maandag 17 juni 2013 12:36 schreef Maisnon het volgende:
Wanneer gingen jullie nu mandy? Deze week toch?
Wij gaan dus vrijdag naar de waddeneilanden als het net weer kutweer begint te worden jeuj
'quote:
Oh okay!quote:Op maandag 17 juni 2013 12:43 schreef Debsterr het volgende:
[..]
'
Je koppelt het wel aan een nieuwsgroep dingetje iets dus je moet wel ergens een abo afsluiten.
mijn trots is mijn LV LE boekquote:Op maandag 17 juni 2013 12:53 schreef Maisnon het volgende:
Mijn trots is een mooi boek over Mucha, en een giga anderhalve stoeptegel groot boek over het Circus zo rond de eeuwwisseling, ohja en een klein fotoboekje van ettore sottsass
Met al die artwork enzoquote:Op maandag 17 juni 2013 12:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
mijn trots is mijn LV LE boek![]()
OHJA EN MIJN ZELDA BOEK NATUURLIJK
schnell kopen dan!quote:Op maandag 17 juni 2013 12:55 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Met al die artwork enzodat boek? oeee wil ik ook nog
Die serie is echt geweldigquote:Op maandag 17 juni 2013 12:32 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ohja die wilde ik gaan kijken! Dan ga ik dat eerst doen
JA KOPEN EN WEL NUquote:Op maandag 17 juni 2013 12:58 schreef Maisnon het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/t(...)083/?featuredProduct
Deze toch shar?
das helemaal awesomequote:Op maandag 17 juni 2013 13:05 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ok heb ik gedaanmet 10 euro korting van een bon
Met firefox wel.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:17 schreef Debsterr het volgende:
Ladies, kunnen jullie op mijn site? En zo niet, met welke browser? Ik krijg 'm zelf niet geopend met Chrome..
Met safari via iPhone kan ik er opquote:Op maandag 17 juni 2013 13:17 schreef Debsterr het volgende:
Ladies, kunnen jullie op mijn site? En zo niet, met welke browser? Ik krijg 'm zelf niet geopend met Chrome..
Chrome!quote:
FF je cookies en weet ik wat legen?quote:Op maandag 17 juni 2013 13:25 schreef Debsterr het volgende:
Thanks iedereen! Vreemd genoeg doet 'ie het hier dus niet.. maar via m'n telefoon dus ook wel (ook Chrome)
Die Microsoft boeken zijn DIK man. Bij m'n zus staat een hele zooi en heel die plank van de kast is doorgezaktquote:Op maandag 17 juni 2013 12:45 schreef Sharana_LV het volgende:
Mijn boeken
vier LV boeken, 4 jamie oliver boeken, tattoo boek van kat von d en de rest zijn een hele rij aan microsoft boeken van alle certificaten
Iedereen mag op jouw site behalve jijquote:Op maandag 17 juni 2013 13:25 schreef Debsterr het volgende:
Thanks iedereen! Vreemd genoeg doet 'ie het hier dus niet.. maar via m'n telefoon dus ook wel (ook Chrome)
Net ook geprobeerd, werkt ook nietquote:Op maandag 17 juni 2013 13:27 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
FF je cookies en weet ik wat legen?
CTRL F5 geloof ik?
Mja dan zit er nog maar 1 ding op:quote:Op maandag 17 juni 2013 13:31 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Net ook geprobeerd, werkt ook niet.
Heel misschien ligt het nog aan het netwerk waar ik op werk, kan dat? Eerst maar eens kijken of 'ie het thuis wel doet..quote:Op maandag 17 juni 2013 13:32 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Mja dan zit er nog maar 1 ding op:
SJAAN!!
PRIEM!!!
Als ie het bij iedereen doet behalve bij jou dan kunnen sjaan en priem er toch ook niks van makenquote:Op maandag 17 juni 2013 13:33 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Heel misschien ligt het nog aan het netwerk waar ik op werk, kan dat? Eerst maar eens kijken of 'ie het thuis wel doet..
Nou ja, die hebben er sowieso meer verstand van. Vragen kan geen kwaad he?quote:Op maandag 17 juni 2013 13:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Als ie het bij iedereen doet behalve bij jou dan kunnen sjaan en priem er toch ook niks van makengewoon ff thuis proberen
als je op je werk zit te bloggen zal t daar wel aan liggen idd, thuis zal hij gewoon werken als hij bij iedereen hier werktquote:Op maandag 17 juni 2013 13:33 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Heel misschien ligt het nog aan het netwerk waar ik op werk, kan dat? Eerst maar eens kijken of 'ie het thuis wel doet..
Maar Fok! Facebook en Twitter doet het nog welquote:Op maandag 17 juni 2013 13:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hebben ze het niet op je werk geblokkeerd omdat ze willen dat je werkt? Einz
Dat kan ik ook niet ruiken he. Zou wel apart zijnquote:Op maandag 17 juni 2013 13:35 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Maar Fok! Facebook en Twitter doet het nog wel?
dat zijn natuurlijk bedrijfskritische applicatiesquote:Op maandag 17 juni 2013 13:35 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Maar Fok! Facebook en Twitter doet het nog wel?
Wat heb je?quote:Op maandag 17 juni 2013 13:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
Buh ik ben aan t denken of ik woensdag naar de dokter ga. Bloed prikken kan sowieso geen kwaad maar dat mens wil nooit iets doen
is je bloeddruk okau?quote:Op maandag 17 juni 2013 13:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
Buh ik ben aan t denken of ik woensdag naar de dokter ga. Bloed prikken kan sowieso geen kwaad maar dat mens wil nooit iets doen
ik zou beginnen met er naar vragen.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
Kun je een bloedonderzoek eisen eigenlijk? Je hebt toch wel rechten als patiënt? #durftevragen
Heb ik al ooit gehad (waar ze naderhand pas achter kwamen met een bloedtest) dus kan toch niet meer?quote:Op maandag 17 juni 2013 14:02 schreef Unfckingtitled het volgende:
Misschien heb je wel pfeifferrrr, met wie heb je allemaal gezoend?
Joh, maar als het gaat zoals ik denk dat het gaat wil ik dat wel weten. * SpaceInvaders opent Googlequote:
dan zeg je dat je dat gewoon graag wil vanwege je eigen gemoedsrust. dan doet hijz/ij dat echt welquote:Op maandag 17 juni 2013 14:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Joh, maar als het gaat zoals ik denk dat het gaat wil ik dat wel weten. * SpaceInvaders opent Google
Ik heb dat laatst van iemand gehoord dat ze het voor de 2e keer hadquote:Op maandag 17 juni 2013 14:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Heb ik al ooit gehad (waar ze naderhand pas achter kwamen met een bloedtest) dus kan toch niet meer?
Ga een keer naar mijn huisartsquote:Op maandag 17 juni 2013 14:04 schreef Mirjam het volgende:
[..]
dan zeg je dat je dat gewoon graag wil vanwege je eigen gemoedsrust. dan doet hijz/ij dat echt wel
mijn ervaring met huisartsen is (en geloof mke heb er al velen gezien) dat als je je heel afwachtend opstelt als patient, de arts dat ook zal doen.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ga een keer naar mijn huisarts
Die laat je nog 2 weken wachten.
Kan je niet zeggen dat je bij een ander wil?quote:Op maandag 17 juni 2013 14:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zal woensdag wel bellen, ben benieuwd![]()
Of in cif's geval: Alsnog arrogant; dwingend en boosquote:Op maandag 17 juni 2013 14:07 schreef Mirjam het volgende:
[..]
mijn ervaring met huisartsen is (en geloof mke heb er al velen gezien) dat als je je heel afwachtend opstelt als patient, de arts dat ook zal doen.
ben je pro-actief, heb je zelf al onderzoek gedaan en vermoed je dingen, weet je precies aan te geven wat je wil en hoe, dan gaan ze daar ook in mee, mits je het wel op een normale manier doet, dus niet arrogant, dwingend of boos.
faalartsquote:Op maandag 17 juni 2013 14:09 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Of in cif's geval: Alsnog arrogant; dwingend en boos![]()
Die had ook een arts die zei: Het is stress. Nee sorry; het is stress... "Verwijs me dan naar een psych". "O nee dat kunnen we niet doen. Ga maar weer naar huis"
En toen was cif het ook beu
En toen via zijn moeder bij internist gekomen die ontdekte dat het apneu was. Fijn dat je daar 4 jaar moet overdoen![]()
Neh dan gaan ze huilie doen dat je bij je eigen huisarts moet en ik heb geen zin in de romslomp van overstappen aangezien ik hoop dat ik in de toekomst naar Breda kan. Plus ik ga nooit naar de dokter dus dan maar die ene keer bij dat mensquote:Op maandag 17 juni 2013 14:08 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Kan je niet zeggen dat je bij een ander wil?
rompslomp valt erg meequote:Op maandag 17 juni 2013 14:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Neh dan gaan ze huilie doen dat je bij je eigen huisarts moet en ik heb geen zin in de romslomp van overstappen aangezien ik hoop dat ik in de toekomst naar Breda kan. Plus ik ga nooit naar de dokter dus dan maar die ene keer bij dat mens.
Ik heb dat toen bij de tandarts gedaan, alleen ff gezegd waarom en klaar. Als je je echt rot voelt en je komt niet verder met dat mens zou ik het wel overwegen.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Neh dan gaan ze huilie doen dat je bij je eigen huisarts moet en ik heb geen zin in de romslomp van overstappen aangezien ik hoop dat ik in de toekomst naar Breda kan. Plus ik ga nooit naar de dokter dus dan maar die ene keer bij dat mens.
Zekerquote:
Naja als je binnenkort overstap naar andere dokter; dan zou ik het ook laten (heeft cif ook gedaan toen we eenmaal verhuisden). Maar als de klachten echt ernstig worden en je nog lang doorsukkelt; zou ik wel gaan kijken voor overstap idd....quote:Op maandag 17 juni 2013 14:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Misschien heb je ook wel apneuquote:
quote:Op maandag 17 juni 2013 14:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
Kanker hoeren kutkonijn zeikt over me heen! Kutbeest
Op haar pissen als wraakquote:Op maandag 17 juni 2013 14:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
quote:Op maandag 17 juni 2013 14:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
rompslomp? je maakt een afspraak bij nieuwe huisarts en belt oude op dat ze je dossier naar de nieuwe sturen, klaar!quote:Op maandag 17 juni 2013 14:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh echtquote:Op maandag 17 juni 2013 14:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
rompslomp? je maakt een afspraak bij nieuwe huisarts en belt oude op dat ze je dossier naar de nieuwe sturen, klaar!
mehquote:Op maandag 17 juni 2013 14:20 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Van deze wil ik er eigenlijk eentje, Herschel Supply, en dit is de Little America bag
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Of deze de Survey
Yes je kunt gewoon afspraak maken bij andere huisarts en zeggen dat je daar wilt inschrijven. Je belt ff oude en geeft adres van nieuwe op en ze sturen je dossier op en regelen verder allesquote:Op maandag 17 juni 2013 14:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh echt_
Als ze deze keer achterlijk doet wordt het eens tijd dan.
Ja die zijn tofquote:Op maandag 17 juni 2013 14:20 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Van deze wil ik er eigenlijk eentje, Herschel Supply, en dit is de Little America bag
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Of deze de Survey
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |