abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127858551

[ Bericht 8% gewijzigd door permban_06032014_01 op 16-06-2013 14:02:28 ]
pi_127858612
TT klopt niet
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_127858634
@ vraag over bussen: Zijn stads- en streekbussen van de gemeente vol met mensen die naar AKP bijeenkomst worden gebracht. Lekker op de kosten van het volk hun eigen bijeenkomsten spekken.
pi_127858656
Wat een debiele TT van een moslimhatende user trouwens.
pi_127858661
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 13:28 schreef Meki het volgende:
TT klopt niet
pi_127858703
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 13:29 schreef De_Guidance het volgende:
Wat een debiele TT van een moslimhatende user trouwens.
Is het weer zo ver?

Oooh je bent anti-Erdogan, dus je bent een moslimhater?

Erdogan verneukt een mooi geloof voor zijn eigen gewin.
  zondag 16 juni 2013 @ 13:31:27 #7
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_127858714
Hoeveel mensen zijn er inmiddels opgepakt en zitten nog steeds vast?
There is only one religion
pi_127858731
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 13:28 schreef Meki het volgende:
TT klopt niet
Klopt had moeten zijn Nu met Israelische chemische wapens.
pi_127858732
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 13:31 schreef Dance99Vv het volgende:
0 volgens officiële cijfers _O-
pi_127858734
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 13:31 schreef Theoden het volgende:

[..]

Is het weer zo ver?

Nee , naïeveling, ik ken Prepper alleen langer dan vandaag.

Heb ik jou ooit een moslimhater genoemd? Denk eens na voor je reageert.
pi_127858795
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 13:14 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Lastig, voor een revolutie is op z'n minst een tegenkandidaat nodig lijkt me.. die heb ik nog niet (actief) gezien. Het is ook niet zo handig als er straks na een verandering iemand omhoog stapt als "daar ben ik dan" want dat is een beetje slap, die zou zich nu al moeten laten zien. Aan de andere kant kan dat een negatieve draai geven aan de verbondenheid van de groepen.

moeilijk.. ik denk dat we over de jaren zeker wel langzaam een verandering krijgen als deze generatie ouder wordt en politiek gaat bedrijven.
denk niet dat je per se een tegenkandidaat nodig hebt, maar wat ik wel denk is, dat als erdogan het leger niet aan banden had gelegd, dan had het leger allang (met heel veel plezier ingegrepen), een paar jaar terug riepen mensen nog voor het ingrijpen van het leger op het beleid van erdogan, heel veel van die mensen lopen nu ook mee met deze demonstraties uiteraard en zeggen ze dat ze tegen een dictatuur vechten (ironie? nee hoor heel normaal in turkije), dus wat dat betreft heeft erdogan zelf voor een revolutie gezorgd , voor het eerst ooit wordt turkije volledig civiel geregeerd en is dit alleen al iets waar je trots op moet zijn, tuurlijk de angsten die sommigen hebben vwb de media en dat erdogan te machtig is geworden, deel ik ook, alleen heeft iedereen zijn aandeel hierin, de yandas medya/de oppositie partijen/het ondemocratische karakter van de gemiddelde turk, dus wat dat betreft heeft turkije een lange weg te gaan
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_127858815
quote:
1s.gif Op zondag 16 juni 2013 13:31 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Nee , naïeveling, ik ken Prepper alleen langer dan vandaag.

Heb ik jou ooit een moslimhater genoemd? Denk eens na voor je reageert.
Hoog niveau weer, lekker persoonlijk aanvallen.

De penguins zijn naief, niet ik.
pi_127858848
die TT ook, de leugen regeert, vanaf dag 1 van deze "revolutie"
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zondag 16 juni 2013 @ 13:35:17 #14
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_127858870
turkish airlines carryy the police from all the cities to istanbul 11 minuten geleden • Beantwoorden

Is dit waar?
There is only one religion
  zondag 16 juni 2013 @ 13:35:45 #15
207372 bastibro
I`ll get there
pi_127858891
Dat blauwe vat is een traangastankje.

Dat is duidelijk iets anders dan wat in die spuitauto`s werd gegooid ;)
pi_127858919
Chemische wapens is niet juiste benaming, want dan denk je aan sarin enz. Het zijn bijtende chemicaliën toegevoegd aan het water.
pi_127858940
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 13:31 schreef Theoden het volgende:

[..]

Is het weer zo ver?

ja vaak is dat ook zo idd, met name hier op vok, een sterk charismatische mderne moslim leider, die het volk achter zich heeft staat, past toch niet bij de geitenneuker beeld dat veel moslim haters hebben

erdogan is de trots van het volk en een voorbeeldig moslim dit ter info ;)
-Rabia Al-Basri
pi_127858972
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 13:35 schreef Dance99Vv het volgende:
turkish airlines carryy the police from all the cities to istanbul 11 minuten geleden • Beantwoorden

Is dit waar?
zou kunnen, ik weet wel dat er van andere steden agenten zijn gekomen naar istanbul
-Rabia Al-Basri
pi_127858994
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 13:37 schreef Slayage het volgende:

[..]

ja vaak is dat ook zo idd, met name hier op vok, een sterk charismatische mderne moslim leider, die het volk achter zich heeft staat, past toch niet bij de geitenneuker beeld dat veel moslim haters hebben

erdogan is de trots van het volk en een voorbeeldig moslim dit ter info ;)
De trots van een deel van het volk. Dat klopt.

Een voorbeeldig moslim? Nee, absoluut niet.

Sorry voor het Turks, maar benim dinimde boyle saygisizca yalan soyleyen bir adam musluman olamaz. Kendi halkina zulum yapan bir adam musluman olamaz. Dinsizdir. 9 van de 10 zinnen zijn gelogen.
pi_127859001
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 13:36 schreef Theoden het volgende:
Chemische wapens is niet juiste benaming, want dan denk je aan sarin enz. Het zijn bijtende chemicaliën toegevoegd aan het water.
Leuk voor jou waar je aan denkt, maar in Nederland is pepperspray en traangas een chemisch wapen en valt onder de millitaire wapens in de vuurwapenwet.
pi_127859030
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 13:38 schreef PrepperNL het volgende:

[..]

Leuk voor jou waar je aan denkt, maar in Nederland is pepperspray en traangas een chemisch wapen en valt onder de millitaire wapens in de vuurwapenwet.
Ja goed als je het zo bekijkt dan valt alles er wel onder :P
pi_127859086
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 13:31 schreef Dance99Vv het volgende:
honderden alleen al op het Taksim plein alleen volgens "Taksim Solidariteit Platform " .

quote:
'Honderden gewonden bij ontruiming Gezipark'
ISTANBUL -

Bij de ontruiming van het Gezipark in Istanbul zijn zaterdagavond honderden mensen gewondgeraakt. Dat hebben leden van de demonstrantenorganisatie Taksim Solidariteit Platform zondag verklaard.
http://www.telegraaf.nl/b(...)ing_Gezipark___.html
pi_127859097
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 13:34 schreef Theoden het volgende:

[..]

Hoog niveau weer, lekker persoonlijk aanvallen.

De penguins zijn naief, niet ik.
Waarom bemoei je je er überhaupt mee? Mijn opmerking was richting Prepper, die ik langer ken.

Jouw reactie sloeg gewoon helemaal nergens op. Je wil graag een beeld bevestigd zien, terwijl ik heel vaak kritisch naar Erdogan ben geweest en nooit geloof als argument zou gebruiken om hem te verdedigen.

Mijn reactie was tegen prepper die hier al tijden een hekel aan moslims uit en met zo'n TT graag olie op het vuur gooit.

Dat jij meteen op de bres springt met zo'n reactie is inderdaad naïef. Net als de Erdogan meelopers inderdaad.
pi_127859141
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 13:38 schreef PrepperNL het volgende:

[..]

Turkije is geen Nederland. In heel veel landen worden deze middelen door de politie gebruikt.

Tevens is alles chemisch. Ook een taart.
pi_127859147
quote:
1s.gif Op zondag 16 juni 2013 13:41 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Waarom bemoei je je er überhaupt mee? Mijn opmerking was richting Prepper, die ik langer ken.

Jouw reactie sloeg gewoon helemaal nergens op. Je wil graag een beeld bevestigd zien, terwijl ik heel vaak kritisch naar Erdogan ben geweest en nooit geloof als argument zou gebruiken om hem te verdedigen.

Mijn reactie was tegen prepper die hier al tijden een hekel aan moslims uit en met zo'n TT graag olie op het vuur gooit.

Dat jij meteen op de bres springt met zo'n reactie is inderdaad naïef. Net als de Erdogan meelopers inderdaad.
Je bent zelf anti-moslim als je deze geweldadigheden tegen vreedzame moslim burgers steunt en aanmoedigt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')