abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_128828419
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 10:58 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Lees de 1e post eens door: V&A / [V&A Feedback] Waar we graag topic reports ontvangen!
En boven het veld waar je een reactie typt staat het ook nog eens een keer ;)
Helder! :)
Ik deed het altijd op de 'oude' manier, maar zal eraan denken volgende keer! :)
  vrijdag 12 juli 2013 @ 02:21:43 #52
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_128859625
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_128861236
quote:
Thanks, ook jij kan voor zo'n topic gewoon een melding maken met een TR warnbig.png, ook per post kan je een TR aanmaken als er een specifieke post niet door de beugel kan. Dan even onder de datum/tijd van de post gaan staan en dan komt er ook een kleiner uitroeptekentje in een driehoekje ^O^
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_128875591
V&A / [TK] iPad 4, 16gb met retina display, nieuw in doos

deze kan weer open, ik heb de ipad inmiddels thuis liggen
  Moderator vrijdag 12 juli 2013 @ 16:36:28 #55
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_128876770
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 16:15 schreef JoPiDo het volgende:
V&A / [TK] iPad 4, 16gb met retina display, nieuw in doos

deze kan weer open, ik heb de ipad inmiddels thuis liggen
Ik denk dat je best een nieuw topic aanmaakt, foto erbij enzo.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_128907911
V&A / [TK] iPad 4, nieuw in doos

ipad is opgehaald voor vraagprijs, topic kan dicht

bedankt :)
  Moderator zaterdag 13 juli 2013 @ 16:35:19 #57
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_128908079
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 16:31 schreef JoPiDo het volgende:
V&A / [TK] iPad 4, nieuw in doos

ipad is opgehaald voor vraagprijs, topic kan dicht

bedankt :)
Kijk even in de OP, in de FAQ en/of in de topicpointer van dit topic hoe je een slotje kunt aanvragen.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_128908087
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 16:31 schreef JoPiDo het volgende:
V&A / [TK] iPad 4, nieuw in doos

ipad is opgehaald voor vraagprijs, topic kan dicht

bedankt :)
Check, kijk even in het "voordat je reageert" stukje zodat je volgende keer een TR kan plaatsen, is wat makkelijker te zien voor ons ;)
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_128908141
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 16:35 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Kijk even in de OP, in de FAQ en/of in de topicpointer van dit topic hoe je een slotje kunt aanvragen.
sorry :@ ik zal het voortaan op de goede manier doen
pi_129017229
Ron Paul 2012
pi_129017279
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 16:35 schreef rene90 het volgende:

[..]

Check, kijk even in het "voordat je reageert" stukje zodat je volgende keer een TR kan plaatsen, is wat makkelijker te zien voor ons ;)
Woops.
Ron Paul 2012
pi_129088042
Wat is dit nou weer?

V&A / [TK] 2 kaartjes Lowlands

Dat mensen die zich registreren en met 1 post op hun naam onbetrouwbaar worden gevonden snap ik wel, maar ik zit hier al bijna tien jaar. Lijkt me weinig mis mee om iets aan te bieden dan toch?
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  Moderator donderdag 18 juli 2013 @ 16:36:40 #63
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_129089341
quote:
15s.gif Op donderdag 18 juli 2013 16:09 schreef Skv het volgende:
Wat is dit nou weer?

V&A / [TK] 2 kaartjes Lowlands

Dat mensen die zich registreren en met 1 post op hun naam onbetrouwbaar worden gevonden snap ik wel, maar ik zit hier al bijna tien jaar. Lijkt me weinig mis mee om iets aan te bieden dan toch?
Dat heeft niets met betrouwbaarheid te maken en al zou dat wel zo zijn: waar trek je de grens? Bij 2 posts? bij 10? bij 1000? Of bij iemand die 1 jaar lid is, 2, 5? En hoeveel posts moet die dan hebben per jaar? Of hoeveel goed afgeronde transacties?

Met andere woorden: of iedereen wel, of iedereen niet en hier is, door toedoen van anderen helaas, gekozen voor helemaal niet. Zie de policy: V&A / [V&A Policy & FAQ] Lees dit door voor je een topic opent
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_129089514
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 16:36 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Dat heeft niets met betrouwbaarheid te maken en al zou dat wel zo zijn: waar trek je de grens? Bij 2 posts? bij 10? bij 1000? Of bij iemand die 1 jaar lid is, 2, 5? En hoeveel posts moet die dan hebben per jaar? Of hoeveel goed afgeronde transacties?

Met andere woorden: of iedereen wel, of iedereen niet en hier is, door toedoen van anderen helaas, gekozen voor helemaal niet. Zie de policy: V&A / [V&A Policy & FAQ] Lees dit door voor je een topic opent
Waar heeft het dan mee te maken? Het leuke van een policy is dat het geen wet is, maar beleid. En beleid zou gebaseerd zijn op overwegingen. Die zie ik niet terug in de policy en ik ondervind er nu hinder van. Ik zou het risico leggen bij de koper om in te schatten of het betrouwbaar (genoeg) is of niet.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  Moderator donderdag 18 juli 2013 @ 16:48:10 #65
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_129089942
quote:
7s.gif Op donderdag 18 juli 2013 16:40 schreef Skv het volgende:

[..]

Waar heeft het dan mee te maken? Het leuke van een policy is dat het geen wet is, maar beleid. En beleid zou gebaseerd zijn op overwegingen. Die zie ik niet terug in de policy en ik ondervind er nu hinder van. Ik zou het risico leggen bij de koper om in te schatten of het betrouwbaar (genoeg) is of niet.
Heb ik al gezegd: door toedoen van anderen. Er is te veel gelazer geweest met e-tickets dat ze op een gegeven moment helemaal niet meer aangeboden mochten worden, dat is nu dus nog steeds zo. En dan maakt het niet uit of je hier een dag of een jaar zit, er zijn een paar regels en die gelden voor iedereen.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_129090383
Dat 'regels zijn regels'-argument hier op Fok altijd. Werk dan met richtlijnen ofzo. Anyway, laat maar.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_129097324
Waarom zijn mijn reacties in V&A / [tk] Gazelle Kathmandu + extra's verwijderd?

Ik wees TS erop dat zijn advertentietekst niet strookt met de werkelijkheid, dat lijkt mij bijzonder relevant.
  Moderator donderdag 18 juli 2013 @ 20:23:51 #68
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_129097419
quote:
8s.gif Op donderdag 18 juli 2013 16:56 schreef Skv het volgende:
Dat 'regels zijn regels'-argument hier op Fok altijd. Werk dan met richtlijnen ofzo. Anyway, laat maar.
Het is niet 'regels zijn regels'. Het is in het verleden te makkelijk mis gegaan en we proberen een zo veilig mogelijk platform te bieden aan users die hun gebruikte goederen willen slijten of zoeken (het is iets breder dan dat natuurlijk, maar soit). Om die reden heeft het V&A team een regel opgesteld: géén E-Tickets meer.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  Moderator donderdag 18 juli 2013 @ 20:26:22 #69
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_129097486
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 20:21 schreef Wokkel het volgende:
Waarom zijn mijn reacties in V&A / [tk] Gazelle Kathmandu + extra's verwijderd?

Ik wees TS erop dat zijn advertentietekst niet strookt met de werkelijkheid, dat lijkt mij bijzonder relevant.
quote:
Der Niederländer Frank van Rijn ist
passionierter Globetrotter und war
an Konstruktion und Ausstattung
des Gazelle Kathmandu beteiligt.
http://www.frankvanrijn.n(...)azelle-Kathmandu.pdf

En TS zegt:

quote:
Is mede ontwikkeld door Frank van Rijn, de bekende wereldfietser en auteur.
Dan klopt dat toch gewoon? Daarnaast kun je die discussie ook via PM of DM voeren, buiten dat ik gewoon kan vinden dat wat TS typt klopt vind ik het niet iets wat van enorm belang is in dit geval.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  vrijdag 19 juli 2013 @ 15:11:34 #70
8076 JeOma
voor al uw recepten
pi_129123358
Om V&A / [TK] kunstplant mag een heul vet kettingslot! Hij is weg!
Zo'n 100 miljoen jaar geleden leefde in het drassig park dat wij thans als Holland kennen een groep dinosaurussen die echt wreed uit hun dak gingen! DE GABBERSAURUS!!
  Moderator vrijdag 19 juli 2013 @ 15:14:42 #71
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_129123463
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 15:11 schreef JeOma het volgende:
Om V&A / [TK] kunstplant mag een heul vet kettingslot! Hij is weg!
» Voordat je reageert
Wil je een aanpassing laten doen in je topic, of om een slotje vragen? Doe dit dan via een Topic Report. Zo zien wij moderators dit sneller en zitten we direct bij het juiste topic. Je kan een TR aanmaken in je topic door op het driehoekje te klikken onder of bovenaan je topic.

En:
V&A / [V&A Policy & FAQ] Lees dit door voor je een topic opent

Tips

3. Wat te doen als het product verkocht is?

• Als je product (al dan niet via FOK!) is verkocht meld dit dan in je topic en plaats een topic report, dit doe je door op het icoontje: warnbig.png wat boven en onder elk topic staat aan te klikken. Plaats ook een bericht in je topic zodat het boven in de lijst staan.

Voor de volgende keer zullen we dan maar zeggen ;)
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  vrijdag 19 juli 2013 @ 15:35:36 #72
8076 JeOma
voor al uw recepten
pi_129124060
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 15:14 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

» Voordat je reageert
Wil je een aanpassing laten doen in je topic, of om een slotje vragen? Doe dit dan via een Topic Report. Zo zien wij moderators dit sneller en zitten we direct bij het juiste topic. Je kan een TR aanmaken in je topic door op het driehoekje te klikken onder of bovenaan je topic.

En:
V&A / [V&A Policy & FAQ] Lees dit door voor je een topic opent

Tips

3. Wat te doen als het product verkocht is?

• Als je product (al dan niet via FOK!) is verkocht meld dit dan in je topic en plaats een topic report, dit doe je door op het icoontje: [ afbeelding ] wat boven en onder elk topic staat aan te klikken. Plaats ook een bericht in je topic zodat het boven in de lijst staan.

Voor de volgende keer zullen we dan maar zeggen ;)
Na ruim 12 jaar Fok, toch weer wat geleerd vandaag... :)
Zo'n 100 miljoen jaar geleden leefde in het drassig park dat wij thans als Holland kennen een groep dinosaurussen die echt wreed uit hun dak gingen! DE GABBERSAURUS!!
  Moderator vrijdag 19 juli 2013 @ 15:39:34 #73
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_129124200
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 15:35 schreef JeOma het volgende:

[..]

Na ruim 12 jaar Fok, toch weer wat geleerd vandaag... :)
Haha, het kan al heel lang, alleen pas sinds de nieuwe policy vragen we er ook om, omdat het gewoon een stuk makkelijker is. Als je even kort als mod op FOK! bent ga je niet alle topics door, een TR valt meteen op, dus vandaar de 'agressieve' marketing ervoor: als we even snel voorbijkomen zien we de TR en kunnen we direct handelen ;)
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  maandag 22 juli 2013 @ 14:37:49 #74
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_129220651
Ik probeer al tijden een reactie te krijgen van Ymme vanwege haar aangeboden laptop in topic V&A / [TK] Fujitsu siemens Amilo 1818

Heb in het topic zelf gereageerd, DM's en PM's gestuurd, maar ik krijg geen reactie. Aan de post history van deze user te zien, is ze nog wel in de tussentijd actief geweest in OUD. Kan een van de moderators haar misschien een mailtje sturen?
Scratch a liberal and you will find a fascist
  Moderator maandag 22 juli 2013 @ 15:05:35 #75
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_129221443
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 14:37 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ik probeer al tijden een reactie te krijgen van Ymme vanwege haar aangeboden laptop in topic V&A / [TK] Fujitsu siemens Amilo 1818

Heb in het topic zelf gereageerd, DM's en PM's gestuurd, maar ik krijg geen reactie. Aan de post history van deze user te zien, is ze nog wel in de tussentijd actief geweest in OUD. Kan een van de moderators haar misschien een mailtje sturen?
Je hebt zo te zien nog niets betaald? Misschien heeft deze user geen zin meer om te reageren en de laptop te verkopen. Niet netjes, maar we kunnen iemand moeilijk dwingen ;)
Ik zal het topic slotten, meer kunnen we in dit geval niet doen.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')