Doet hij inderdaad. Hij bekijkt de backup die op de SD-kaart staat, daarom kan het de eerste keer ook enigszins lang duren. Gevolg daarvan is dat als je berichten verwijdert, die volgens mijn app ook nooit verstuurd of ontvangen zijn.quote:Op zondag 16 juni 2013 12:54 schreef -jos- het volgende:
Mag ik vragen hoe je de app gemaakt hebt?
Ik neem aan dat hij gewoon de whatsapp chatlogs analyseert?
Per persoon? Heb de info wel, maar ik laat het niet zien. Is dus gewenst?quote:Op zondag 16 juni 2013 13:10 schreef fathank het volgende:
Kun je eigenlijk ergens zien hoeveel berichten je in een groep hebt verstuurd?
Ik wil wel weten wie de grootste spamhoer in een groep is. Waarschijnlijk ben ik het zelfquote:Op zondag 16 juni 2013 13:23 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Per persoon? Heb de info wel, maar ik laat het niet zien. Is dus gewenst?
Helaaaasch, mag niet van Steve!quote:
Is ook maar een inschatting. Als er een tijd niets is gezegd, neem ik aan dat het gesprek ten einde terwijl het goed mogelijk is dat een dag later er over hetzelfde onderwerp wordt gesproken. Als mens zie je dat als 1 gesprek, mijn algoritme helaas niet.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:46 schreef muhahaha het volgende:
Conversation starter klopt niet helemaal. bij 1 contact geeft hij aan dat ik hem steeds start terwijl zij soms ook begint.
Doe ik erin! Het moeilijkste van de app voor mij is ook om gerichte informatie te presenteren en het alsnog overzichtelijk te houden.quote:Op zondag 16 juni 2013 13:42 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik wil wel weten wie de grootste spamhoer in een groep is. Waarschijnlijk ben ik het zelf
Ik zou het eerder zien als nieuw gesprek wanneer er meer dan 5 uur niet is gesproken.quote:Op maandag 17 juni 2013 11:56 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Is ook maar een inschatting. Als er een tijd niets is gezegd, neem ik aan dat het gesprek ten einde terwijl het goed mogelijk is dat een dag later er over hetzelfde onderwerp wordt gesproken. Als mens zie je dat als 1 gesprek, mijn algoritme helaas niet.
Ik dacht dat ik het op 4 uur had gestelt, blijkbaar toch op 1 uur. Aangepast!quote:Op maandag 17 juni 2013 12:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik zou het eerder zien als nieuw gesprek wanneer er meer dan 5 uur niet is gesproken.
Hm dan wijkt hij bij mij toch af. Hij ziet mij als 100% starter terwijl de ander de dag erom soms pas reageert wat je dan als nieuw gesprek zou kunnen zien.quote:Op maandag 17 juni 2013 12:14 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik het op 4 uur had gestelt, blijkbaar toch op 1 uur. Aangepast!
Ja, wat ik ook doe is dit: als je na het eerste bericht niet binnen X aantal uur reageert (bij jullie versie 6 uur), wordt het gezien als negeren en telt het niet mee als gesprek. Als jij 1 bericht stuurt en een dag later zij 1, neem ik aan dat het opmerkingen waren als 'Ben wat later' en heb je 0 conversatie's gehad.quote:Op maandag 17 juni 2013 12:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm dan wijkt hij bij mij toch af. Hij ziet mij als 100% starter terwijl de ander de dag erom soms pas reageert wat je dan als nieuw gesprek zou kunnen zien.
Ow oke, dat verklaart wel het 1 en ander.quote:Op maandag 17 juni 2013 12:21 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Ja, wat ik ook doe is dit: als je na het eerste bericht niet binnen X aantal uur reageert (bij jullie versie 6 uur), wordt het gezien als negeren en telt het niet mee als gesprek. Als jij 1 bericht stuurt en een dag later zij 1, neem ik aan dat het opmerkingen waren als 'Ben wat later' en heb je 0 conversatie's gehad.
De startpagina houden zoals je hem nu hebt. En dat je dan via het menu doorklikken naar specifieke dingen.quote:Op maandag 17 juni 2013 11:58 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Doe ik erin! Het moeilijkste van de app voor mij is ook om gerichte informatie te presenteren en het alsnog overzichtelijk te houden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |