op het moment dat de reclame met die kippen begint, dan gaat de browser naar de website van die reclame...
Doet het dus alleen als je via Mediaplayer kijkt, niet via bbspy
Ze begrijpen het wel dat het vorig jaar beter bekeken wordt. Maar ze vallen toch wel ff stil dan.
---------------------------------------------
Is er nu nog iemand die zegt dat ze daar NIET voor de beroemdheid en het geld zitten?
Ik met de dag meer van deze bewoners
Het forum wordt de laatste dagen voor mij wat minder interessant door topics als b.v. de 'Beaulogie' en 'Waar kots jij op', en dat 'roelen'...
Zie ook wel dat ze vrij populair zijn hoor, en het moet dan ook niet weg, maar voor mij zijn het zogenaamde onzin-topics, die ik per definitie oversla.
Ben ik de enige ???
[Dit bericht is gewijzigd door Harry op 02-10-2000 15:21]
Heb even een dipje nu !!
quote:Nee,je bent niet de enige!
Op 02 oktober 2000 14:51 schreef Harry het volgende:
Even off topic hier :
Weet niet goed waar dit elders te posten...Het forum wordt de laatste dagen voor mij wat minder interessant door topics als b.v. de 'Beaulogie' en 'Waar kots jij op', en dat 'roelen'...
Zie ook wel dat ze vrij populair zijn hoor, en het moet dan ook niet weg, maar voor mij zijn het zogenaamde onzin-topics, die ik per definitie oversla.Ben ik de enige ???
Tinkepink 2 oktober 2000 17:20
je bent niet de enige!
--------------------------------
Sluit mij er volledig bij aan! Moet speuren naar ondergesneeuwde interessante topics. Kan er geen scriptje worden geschreven waardoor overlappende topics door herhaald gebruik van bewonersnamen niet zomaar kunnen worden aangemaakt? Of moderator die belangrijkere topics uitfiltert door ze steeds naar boven te gooien? Misschien gaat dit allemaal te ver en is de meligheid te danken aan de kwaliteit van BB.
[Dit bericht is gewijzigd door Lurky op 02-10-2000 17:57]
wat is jou definitie van onzin dan ?
dat hele BB gebeuren is onzin en dat maakt het juist leuk.
Maar weer terug naar de commentaren op de sv.
quote:Djiezus, die is echt een beetje spuit11.
hmm.. volgens bianca speelt "a bridge too far" zich af in indonesie
quote:Met onzin bedoelde ik hier, de vele topics die hier geopend worden zonder een directe relatie tot BB.
Op 02 oktober 2000 18:08 schreef Koos Voos het volgende:wat is jou definitie van onzin dan ?
Heb je de topic 'Beaulogie' gelezen ; nou, dat was voor mij de druppel !
Bij het kinderachtige af wat mij betreft.
Gezien de andere bovenstaande reacties wellicht toch nog eens het overwegen waard voor de staff hier, om nog eens een apart forum hiervoor te openen.
Of gaat dit te ver ??
Waardeer je creativiteit betreffende de plaatjes overigens zeer Koos Voos !!
enne ...
quote:
Op 02 oktober 2000 18:44 schreef Koos Voos het volgende:
ik heb vandaag opnieuw een poging gedaan om de streams te volgen.
persoonlijk vind ik het leuk af en toe een snapshotje te plaatsen in het streamverslag.
ben niet zo'n schrijver weetje..daar zijn andere fokkers weer veel beter in.
ik ben het met jullie eens dat het streamverslag in wezen de basis vormt en derhalve zo 'clean' mogelijk moet blijven.
maar ja, als er niets gebeurt en het zooitje dut nu al in, dan kan je wat onzin topics gaan verwachten.
deze week is nu al verloren...tot de volgende dan maar !enne ...
quote:Sorry, nieuwe poging.
Op 02 oktober 2000 18:44 schreef Koos Voos het volgende:
ik heb vandaag opnieuw een poging gedaan om de streams te volgen.
persoonlijk vind ik het leuk af en toe een snapshotje te plaatsen in het streamverslag.
ben niet zo'n schrijver weetje..daar zijn andere fokkers weer veel beter in.
ik ben het met jullie eens dat het streamverslag in wezen de basis vormt en derhalve zo 'clean' mogelijk moet blijven.
maar ja, als er niets gebeurt en het zooitje dut nu al in, dan kan je wat onzin topics gaan verwachten.
deze week is nu al verloren...tot de volgende dan maar !enne ...
Koos, ik ben het grotendeels met je eens.
Maar ik denk niet dat de weekopdracht invloed heeft op de streamverslagen.
Op dit moment hebben de bewoners het best gezellie met elkaar, dat is al een garantie voor saaiheid.
Ten tweede: ik denk dat de groep nu nog te groot is om het goed te kunnen volgen. Bij evt. conflicten kan men makkelijk een gelijkgestemde opzoeken voor mentale steun.
Dat wordt straks veel moeilijker.
Het makkelijkste op dit moment is om de TV-uitzendingen te volgen; die filteren de smeuige stukjes er al uit.
Tja, het makkelijkste maar niet het leukste..
!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |