Hij geeft blijkbaar direct of indirect de toestemming om bijtende chemicalien aan t water van de watertanks toe te voegen (zie foto en toelichting cnn ireport) Van zo iemand verwacht ik nooit dat hij teruggrijpt naar humane oplossingen. Hij heeft zn krediet al verspeelt.quote:Op zondag 16 juni 2013 11:57 schreef Slayage het volgende:
[..]
erdogan gaat (voorlopig) nergens heen, maar dat de druk naar beneden zou moeten is duidelijk, maar dat zou erdogan zelf moeten doen
ik had toentertijd gehoopt dat sarigul die baykal aan de kant kon schuiven en er een nieuwe wind zou waaien in de chp alleen hebben de machten binnen de chp liever het achterlijke politiek dat ze al decennia voeren, dit heeft uiteindelijk geleid tot de suprematie van de akp sindsdienquote:
Waarom?quote:Op zondag 16 juni 2013 12:01 schreef Mercan het volgende:
Betogers beschermen een politie bureau bij Taksim plein.
[ afbeelding ]
Sommige mafkezen wilden politiebureau bestormen, maar weldenkende mensen hebben dit gelukkig voorkomen.quote:
De politie kan zijn eigen gebouwen niet meer beschermen?quote:Op zondag 16 juni 2013 12:03 schreef Mercan het volgende:
[..]
Tegen anderen die eventueel kwaad willen doen.
binnen 2 jaar tijd heeft het land omgezet in een dictatuur?quote:Op zondag 16 juni 2013 11:53 schreef Theoden het volgende:
[..]
Nogmaals, dat iemand democratisch is gekozen wil niet zeggen dat hij geen dictator kan zijn.
Zie Hitler.
Zich als mens opstellen en zn eigen geluid erdoor drukken en als dat niet via de partij kan, breken met de partij en t zelfde doen. Ook al zijn t hippies en ook al zouden het (bij wijze van spreken) de grootste mafkezen zijn, de politie heeft zo goed als 0 slachtoffers aan hun kant en het volk duizenden. Je kunt dit niet negeren als leiding.quote:
Ze zijn te druk met het onderdrukken van het volquote:Op zondag 16 juni 2013 12:04 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
De politie kan zijn eigen gebouwen niet meer beschermen?
Het zijn protesterende mensen die dit hebben laten escaleren. Gisteren moest het al afgelopen zijn.quote:Op zondag 16 juni 2013 12:04 schreef Theoden het volgende:
[..]
Sommige mafkezen wilden politiebureau bestormen, maar weldenkende mensen hebben dit gelukkig voorkomen.
Echter zal het niet meer lang duren voordat dit helemaal gaat escaleren.
Slayage, kom op aub.quote:Op zondag 16 juni 2013 12:05 schreef Slayage het volgende:
[..]
binnen 2 jaar tijd heeft het land omgezet in een dictatuur?
Blijkbaar niet.quote:Op zondag 16 juni 2013 12:04 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
De politie kan zijn eigen gebouwen niet meer beschermen?
quote:Op zondag 16 juni 2013 12:00 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Hij geeft blijkbaar direct of indirect de toestemming om bijtende chemicalien aan t water van de watertanks toe te voegen (zie foto en toelichting cnn ireport) Van zo iemand verwacht ik nooit dat hij teruggrijpt naar humane oplossingen. Hij heeft zn krediet al verspeelt.
ik heb die foto gezien, mar wat ik daaruit zou moeten halen weet ik niet, daarnaast, traangas granaten en traangas in het water van die water kanonnen, ik zie het verschil niet echt, hij heeft zijn krediet verspeelt bij wie? bij de mensen die hem al jaar en dag niet uit kunnen staan? wat een verrassingquote:Op zondag 16 juni 2013 12:00 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Hij geeft blijkbaar direct of indirect de toestemming om bijtende chemicalien aan t water van de watertanks toe te voegen (zie foto en toelichting cnn ireport) Van zo iemand verwacht ik nooit dat hij teruggrijpt naar humane oplossingen. Hij heeft zn krediet al verspeelt.
Hij zit al 10 jaar op deze stoel helaas.quote:Op zondag 16 juni 2013 12:05 schreef Slayage het volgende:
[..]
binnen 2 jaar tijd heeft het land omgezet in een dictatuur?
De regering zou het park ongemoeit laten en de politie heeft daar de belangrijkste boom afgefakkelt en daarmee komt er een streep door de eigen beloftes. Kinderachtige klotestreken zijn t.quote:Op zondag 16 juni 2013 12:06 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Het zijn protesterende mensen die dit hebben laten escaleren. Gisteren moest het al afgelopen zijn.
volgens mij heeft de president weinig te vertellen wat de premier doet, als dat anders is zou ik dat wel willen wetenquote:
Ik moet dat even opzoeken, maar Gul had wel enkele manieren om dit te voorkomen zover ik het heb onthouden.quote:Op zondag 16 juni 2013 12:10 schreef Slayage het volgende:
[..]
volgens mij heeft de president weinig te vertellen wat de premier doet, als dat anders is zou ik dat wel willen weten
Zit je nog in Turkiye?quote:Op zondag 16 juni 2013 12:10 schreef Beathoven het volgende:
[..]
De regering zou het park ongemoeit laten en de politie heeft daar de belangrijkste boom afgefakkelt en daarmee komt er een streep door de eigen beloftes. Kinderachtige klotestreken zijn t.
Thnxquote:Op zondag 16 juni 2013 12:11 schreef Summers het volgende:
Live Video - Riot police block funeral procession of Ethem Sarısülük, protester who was shot and killed by police - Ankara, Turkey.
http://www.ustream.tv/channel/karacanulas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |