abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127855226
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 02:07 schreef PSV1990- het volgende:

[..]

Ik ben een Marokaanse Moslim , die achter Erdogan staat. we zien Erdogan ook als onze leider omdat hij de enige is die geen marionet is van de zionisten en amerika..
Hahahahaha. _O- Goeiemorgen knul.
pi_127855251
Politie houdt in Ankara begravenisstoet van de overleden burger tegen ... wow
pi_127855274
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 01:49 schreef Theoden het volgende:
Claudi Roth: Ik was er bij, het leek wel oorlog. Politie maakte geen onderscheid en gooide traangas op kinderen en vrouwen.
mijn lievelings politica sinds jaren :W :r
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_127855283
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 11:31 schreef Slayage het volgende:

[..]

mijn lievelings politica sinds jaren :W :r
Dat maak het minder waar? Minder erg? Minder betrouwbaar?
pi_127855299
@Mercan klopt het dat +1 heeft gezegd dat er politie voor Divan Hotel staat en dat er niemand meer in of uit mag? Heb geen link voor +1 dus wil dat graag even bevestigd hebben :)
pi_127855342
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 11:32 schreef Theoden het volgende:
@Mercan klopt het dat +1 heeft gezegd dat er politie voor Divan Hotel staat en dat er niemand meer in of uit mag? Heb geen link voor +1 dus wil dat graag even bevestigd hebben :)
Ik had een andere zender op.
Heb ik daarom niet meegekregen.
Eskimo Joe
pi_127855372
Wel lees ik nu dat twee grote vakbonden vandaag bijeenkomen om te overleggen/beslissen mbt een algehele staking.
Eskimo Joe
pi_127855418
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 04:20 schreef PSV1990- het volgende:
Wat gaan ze in nederland met je doen als je dagenlang de dam zou bezetten in fik steken etc?
ik vind dit een goede vraag eig.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_127855427
De politie heeft het volk gister niet tegen kunnen houden!!

Eskimo Joe
pi_127855434
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 11:27 schreef Theoden het volgende:

[..]

Op dit moment geen, maar moeten we daarom een dictator ondersteunen? Heeft heel Turkije geen enkele capabele man die een land kan leiden zonder mensen te onderdrukken? Sommige mensen doen net of Erdogan de enige in de hele wereld is die Turkije kan leiden.
Abdullah Gül? misschien... ff denken.. meh, liever niet.

Mustafa Sarigul is beter :)

quote:
Gisteren ook al gezegd, anti-Erdogan mensen hier zeggen nooit CHP is beter of stem MHP of wat dan ook. Het zijn ALTIJD de pro-Erdogan users die over CHP of alternatieven beginnen.

Het maakt niet uit wat hij doet. Als hij gewoon iedereen op Taksim zou doodschieten zouden er nog mensen zijn die zouden zeggen "ja maar er is geen alternatief, CHP bla bla bla".
Inderdaad maar de CHP met kemal is momenteel ook slap juist door Kemal. Die man heeft geen idee wat er speelt, lijkt in een andere wereld te leven en dat vindt zn achterban maar niks.

Er moet gewoon iemand komen (partij maakt niet uit) die de ouderen en jongeren in t land begrijpt en aanspreekt, er voor "iedereen" is en druk van de ketel kan halen ipv de druk op te voeren waardoor een situatie kan stabiliseren ipv exploderen.
pi_127855502
quote:
1s.gif Op zondag 16 juni 2013 11:38 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Abdullah Gül? misschien... ff denken.. meh, liever niet.

Mustafa Sarigul is beter :)

[..]

Inderdaad maar de CHP met kemal is momenteel ook slap juist door Kemal. Die man heeft geen idee wat er speelt, lijkt in een andere wereld te leven en dat vindt zn achterban maar niks.

Er moet gewoon iemand komen (partij maakt niet uit) die de ouderen en jongeren in t land begrijpt en aanspreekt, er voor "iedereen" is en druk van de ketel kan halen ipv de druk op te voeren waardoor een situatie kan stabiliseren ipv exploderen.
Gul heeft zijn krediet net zo goed verspeeld door niet op te treden.
  zondag 16 juni 2013 @ 11:42:51 #187
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_127855511
Voor zondag staat op het plein een bijeenkomst van Erdogans AK-partij gepland.
Bron: http://www.telegraaf.nl/b(...)acht_Istanbul__.html

Is dat vandaag?
There is only one religion
pi_127855515
Sarigul is hier wel bekend toch?
pi_127855577
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 11:42 schreef Dance99Vv het volgende:
Voor zondag staat op het plein een bijeenkomst van Erdogans AK-partij gepland.
Bron: http://www.telegraaf.nl/b(...)acht_Istanbul__.html

Is dat vandaag?
Ja, maar zover ik het weet niet op Taksim plein.
pi_127855593
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 11:43 schreef Beathoven het volgende:
Sarigul is hier wel bekend toch?
Burgemeester van Sisli toch? CHP lid.
  zondag 16 juni 2013 @ 11:51:41 #191
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_127855713
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 11:32 schreef Theoden het volgende:
Gisteravond wel , op FB heet Tim Pool ook nachtbeelden geloof ik
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_127855729
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 11:27 schreef Theoden het volgende:

[..]

Op dit moment geen, maar moeten we daarom een dictator ondersteunen? Heeft heel Turkije geen enkele capabele man die een land kan leiden zonder mensen te onderdrukken? Sommige mensen doen net of Erdogan de enige in de hele wereld is die Turkije kan leiden.

Gisteren ook al gezegd, anti-Erdogan mensen hier zeggen nooit CHP is beter of stem MHP of wat dan ook. Het zijn ALTIJD de pro-Erdogan users die over CHP of alternatieven beginnen.

Het maakt niet uit wat hij doet. Als hij gewoon iedereen op Taksim zou doodschieten zouden er nog mensen zijn die zouden zeggen "ja maar er is geen alternatief, CHP bla bla bla".
heel simpel als erdogan de beste keuze is om deze moeilijke taak uit te voeren, heet hij 100% mijn steun en zo denken inderdaad heel veel turken, daarnaast maak jij een dictator van hem, slechts 2 jaar geleden waren de algemene verkiezing waar het turkse volk heeft gesproken en nu heb jij het over een dictator??? je hoeft erdogan ook niet te steun, werk hem ook tegen, maar hoe dit nu al weken zo gaat, zal de polarisering alleen maar groter maken, maarja dat is turkije, polarisreing pur sang en iedereen draagt zijn steentje ook mensen als jij die hem een dictator noemen
-Rabia Al-Basri
pi_127855732
Gaat dit nog steeds door?
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_127855743
Eskimo Joe
pi_127855760

Traangas-granaten in een hotel geschoten.

Ik zag op instagram nog wat andere foto's van mensen die diezelfde granaten in hun appartement kregen van de politie. Dus gewoon vanaf straatniveau 3 hoog naar binnen geschoten door de ramen.
pi_127855767
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 11:52 schreef Slayage het volgende:

[..]

heel simpel als erdogan de beste keuze is om deze moeilijke taak uit te voeren, heet hij 100% mijn steun en zo denken inderdaad heel veel turken, daarnaast maak jij een dictator van hem, slechts 2 jaar geleden waren de algemene verkiezing waar het turkse volk heeft gesproken en nu heb jij het over een dictator??? je hoeft erdogan ook niet te steun, werk hem ook tegen, maar hoe dit nu al weken zo gaat, zal de polarisering alleen maar groter maken, maarja dat is turkije, polarisreing pur sang en iedereen draagt zijn steentje ook mensen als jij die hem een dictator noemen
Nogmaals, dat iemand democratisch is gekozen wil niet zeggen dat hij geen dictator kan zijn.

Zie Hitler.
pi_127855771
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 11:31 schreef Theoden het volgende:

[..]

Dat maak het minder waar? Minder erg? Minder betrouwbaar?
nee hoor, eerlijk gezegd dacht ik bij mezelf: iyi olmus :*
-Rabia Al-Basri
pi_127855871
quote:
1s.gif Op zondag 16 juni 2013 11:38 schreef Beathoven het volgende:

erdogan gaat (voorlopig) nergens heen, maar dat de druk naar beneden zou moeten is duidelijk, maar dat zou erdogan zelf moeten doen
-Rabia Al-Basri
pi_127855877
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 11:46 schreef Theoden het volgende:

[..]

Burgemeester van Sisli toch? CHP lid.
Inderdaad, en iemand die jonger is met verstand en charisma en mogelijk tegenwicht kan bieden aan Erdogan.
pi_127855879
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 11:42 schreef Theoden het volgende:

[..]

Gul heeft zijn krediet net zo goed verspeeld door niet op te treden.
wat had hij moeten doen dan???
-Rabia Al-Basri
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')