Hahahahaha.quote:Op zondag 16 juni 2013 02:07 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Ik ben een Marokaanse Moslim , die achter Erdogan staat. we zien Erdogan ook als onze leider omdat hij de enige is die geen marionet is van de zionisten en amerika..
mijn lievelings politica sinds jarenquote:Op zondag 16 juni 2013 01:49 schreef Theoden het volgende:
Claudi Roth: Ik was er bij, het leek wel oorlog. Politie maakte geen onderscheid en gooide traangas op kinderen en vrouwen.
Ik had een andere zender op.quote:Op zondag 16 juni 2013 11:32 schreef Theoden het volgende:
@Mercan klopt het dat +1 heeft gezegd dat er politie voor Divan Hotel staat en dat er niemand meer in of uit mag? Heb geen link voor +1 dus wil dat graag even bevestigd hebben
ik vind dit een goede vraag eig.quote:Op zondag 16 juni 2013 04:20 schreef PSV1990- het volgende:
Wat gaan ze in nederland met je doen als je dagenlang de dam zou bezetten in fik steken etc?
Abdullah Gül? misschien... ff denken.. meh, liever niet.quote:Op zondag 16 juni 2013 11:27 schreef Theoden het volgende:
[..]
Op dit moment geen, maar moeten we daarom een dictator ondersteunen? Heeft heel Turkije geen enkele capabele man die een land kan leiden zonder mensen te onderdrukken? Sommige mensen doen net of Erdogan de enige in de hele wereld is die Turkije kan leiden.
Inderdaad maar de CHP met kemal is momenteel ook slap juist door Kemal. Die man heeft geen idee wat er speelt, lijkt in een andere wereld te leven en dat vindt zn achterban maar niks.quote:Gisteren ook al gezegd, anti-Erdogan mensen hier zeggen nooit CHP is beter of stem MHP of wat dan ook. Het zijn ALTIJD de pro-Erdogan users die over CHP of alternatieven beginnen.
Het maakt niet uit wat hij doet. Als hij gewoon iedereen op Taksim zou doodschieten zouden er nog mensen zijn die zouden zeggen "ja maar er is geen alternatief, CHP bla bla bla".
Gul heeft zijn krediet net zo goed verspeeld door niet op te treden.quote:Op zondag 16 juni 2013 11:38 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Abdullah Gül? misschien... ff denken.. meh, liever niet.
Mustafa Sarigul is beter
[..]
Inderdaad maar de CHP met kemal is momenteel ook slap juist door Kemal. Die man heeft geen idee wat er speelt, lijkt in een andere wereld te leven en dat vindt zn achterban maar niks.
Er moet gewoon iemand komen (partij maakt niet uit) die de ouderen en jongeren in t land begrijpt en aanspreekt, er voor "iedereen" is en druk van de ketel kan halen ipv de druk op te voeren waardoor een situatie kan stabiliseren ipv exploderen.
Ja, maar zover ik het weet niet op Taksim plein.quote:Op zondag 16 juni 2013 11:42 schreef Dance99Vv het volgende:
Voor zondag staat op het plein een bijeenkomst van Erdogans AK-partij gepland.
Bron: http://www.telegraaf.nl/b(...)acht_Istanbul__.html
Is dat vandaag?
Gisteravond wel , op FB heet Tim Pool ook nachtbeelden geloof ikquote:Op zondag 16 juni 2013 11:32 schreef Theoden het volgende:
@Mercan klopt het dat +1 heeft gezegd dat er politie voor Divan Hotel staat en dat er niemand meer in of uit mag? Heb geen link voor +1 dus wil dat graag even bevestigd hebben
heel simpel als erdogan de beste keuze is om deze moeilijke taak uit te voeren, heet hij 100% mijn steun en zo denken inderdaad heel veel turken, daarnaast maak jij een dictator van hem, slechts 2 jaar geleden waren de algemene verkiezing waar het turkse volk heeft gesproken en nu heb jij het over een dictator??? je hoeft erdogan ook niet te steun, werk hem ook tegen, maar hoe dit nu al weken zo gaat, zal de polarisering alleen maar groter maken, maarja dat is turkije, polarisreing pur sang en iedereen draagt zijn steentje ook mensen als jij die hem een dictator noemenquote:Op zondag 16 juni 2013 11:27 schreef Theoden het volgende:
[..]
Op dit moment geen, maar moeten we daarom een dictator ondersteunen? Heeft heel Turkije geen enkele capabele man die een land kan leiden zonder mensen te onderdrukken? Sommige mensen doen net of Erdogan de enige in de hele wereld is die Turkije kan leiden.
Gisteren ook al gezegd, anti-Erdogan mensen hier zeggen nooit CHP is beter of stem MHP of wat dan ook. Het zijn ALTIJD de pro-Erdogan users die over CHP of alternatieven beginnen.
Het maakt niet uit wat hij doet. Als hij gewoon iedereen op Taksim zou doodschieten zouden er nog mensen zijn die zouden zeggen "ja maar er is geen alternatief, CHP bla bla bla".
Nogmaals, dat iemand democratisch is gekozen wil niet zeggen dat hij geen dictator kan zijn.quote:Op zondag 16 juni 2013 11:52 schreef Slayage het volgende:
[..]
heel simpel als erdogan de beste keuze is om deze moeilijke taak uit te voeren, heet hij 100% mijn steun en zo denken inderdaad heel veel turken, daarnaast maak jij een dictator van hem, slechts 2 jaar geleden waren de algemene verkiezing waar het turkse volk heeft gesproken en nu heb jij het over een dictator??? je hoeft erdogan ook niet te steun, werk hem ook tegen, maar hoe dit nu al weken zo gaat, zal de polarisering alleen maar groter maken, maarja dat is turkije, polarisreing pur sang en iedereen draagt zijn steentje ook mensen als jij die hem een dictator noemen
nee hoor, eerlijk gezegd dacht ik bij mezelf: iyi olmusquote:Op zondag 16 juni 2013 11:31 schreef Theoden het volgende:
[..]
Dat maak het minder waar? Minder erg? Minder betrouwbaar?
erdogan gaat (voorlopig) nergens heen, maar dat de druk naar beneden zou moeten is duidelijk, maar dat zou erdogan zelf moeten doenquote:Op zondag 16 juni 2013 11:38 schreef Beathoven het volgende:
Er moet gewoon iemand komen (partij maakt niet uit) die de ouderen en jongeren in t land begrijpt en aanspreekt, er voor "iedereen" is en druk van de ketel kan halen ipv de druk op te voeren waardoor een situatie kan stabiliseren ipv exploderen.
Inderdaad, en iemand die jonger is met verstand en charisma en mogelijk tegenwicht kan bieden aan Erdogan.quote:
wat had hij moeten doen dan???quote:Op zondag 16 juni 2013 11:42 schreef Theoden het volgende:
[..]
Gul heeft zijn krediet net zo goed verspeeld door niet op te treden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |