abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127850105
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 02:12 schreef PSV1990- het volgende:

[..]

Omdat ik hier ben geboren misschien??
En dan noem je jezelf berber?

Ga ff lekker voor de lokale buurtvereniging klootviolen ipv Turkije de ellende in te wensen.
pi_127850123
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 02:11 schreef Theoden het volgende:

[..]

Dit is een antwoord op je vraag.

Vrijheid van meningsuiting.
Persvrijheid
Vrijheid om te demonstreren
Mensenrechten

enz.

Vind je dat dit allemaal bestaat in Turkije?
Ja, bestaat allemaal. Echter is het misschien nog niet op het gewenste niveau. Belangrijk is wel dat het voor Erdogan niet beter was, dus om hem nou de schuld te geven. Daarbij hebben o.a. de Koerden meer vrijheid onder Erdogan.
pi_127850210
quote:
14s.gif Op zondag 16 juni 2013 02:14 schreef Beathoven het volgende:

[..]

En dan noem je jezelf berber?

Ga ff lekker voor de lokale buurtvereniging klootviolen ipv Turkije de ellende in te wensen.
Als er een Marokkaan een misdaad pleegt noemen we hem natuurlijk Marokkaan.....
  zondag 16 juni 2013 @ 02:20:44 #129
8369 speknek
Another day another slay
pi_127850248
quote:
1s.gif Op zondag 16 juni 2013 02:14 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Ja, bestaat allemaal. Echter is het misschien nog niet op het gewenste niveau. Belangrijk is wel dat het voor Erdogan niet beter was, dus om hem nou de schuld te geven. Daarbij hebben o.a. de Koerden meer vrijheid onder Erdogan.
Turkije heeft op het moment het absolute wereldrecord voor het aantal journalisten dat in de gevangenis zit. Meer dan twee keer zoveel als China. Dat was eerst niet. Daarnaast is dat een nogal slap excuus, want het is nu niet meer als tien jaar geleden. Turkije is in de tussentijd een compleet ander land geworden en de wereld is nu ook anders.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_127850292
quote:

[..]

Dat je X meer rechten geeft terwijl je Z onderdrukt wil niet zeggen dat het beter gaat.

Persvrijheid? Echt waar? Hoe komt heet dat Ulusal, Halk en Hayat TV worden bedreigd, boetes krijgen en zelfs op zwart worden gezet?

Hoe komt het dat BeyazTV en Habertrk niks uitzenden? Hoe komt het dan NTV, CNN Turk en alle andere media niet alles uitzenden? Hoe komt het dat medewerkers van deze zenders nu langzaam ontslag beginnen te nemen?

Hoe komt het dat mensen die hun mening uiten (anti-AKP, anti-Erdogan, tegen gesprekken met PKK, willen behouden van Gezi Park etc.) worden uitgemaakt voor hippies, terroristen en kleine marginale groeperingen?

Hoe komt het dan vreedzame protesten uit zijn gelopen om masale protesten in heel Turkije?

Hoe komt het dat Turkije onder Belarus (laatste dictatuur in Europe tot kort) staat qua persvrijheid en het aanal journalisten die vast zitten?

Waarom gebruikt de AKP en Erdogan de islam als middel om het volk te onderdrukken en hun wil door te drukken?

Hoe kan je spreken van mensenrechten als er mensen zo worden behandeld als de afgelopen dagen?

Hoe kan je spreken van democratie als je leider het volk probeert te onderdrukken?

Was het met CHP dan wel geweldig? Hell no. Is CHP nu wel goed? Hell no. Dit is geen CHP demonstratie, dus laat ze er aub. buiten. Je hebt hier nog nooit mij of Hiz of wie dan ook over CHP horen praten. het zijn altijd de pro-Erdogan mensen die CHP erbij halen. Dat is de enige manier waarop jullie dingen goed kunnen praten. Altijd naar anderen wijzen, nooit accepteren dat Erdogan totaal fout zit en Turkije op dit moment de afgerond in aan het helpen is.
pi_127850333
quote:

[..]

We mogen ons toch wel rijk rekenen qua persvrijheid in deze groep

Turkey 75 55
Senegal 75 65
Congo, Republic of the 75 96
Uganda 75 94
Kenya 75 96
Bangladesh 75 87

en dit is allemaal nog een jaar voor Gezi ;)
pi_127850432
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 02:24 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Turkey 75 55
Senegal 75 65
Uganda 75 94
Kenya 75 96
Bangladesh 75 87

Zoveel cijfers worden verdraaid en anders voorgedaan dan de werkelijkheid.

Ze zeggen dat er persvrijheid is: check de cijfers lol

Ze zeggen dat er geen PKK probleem meer is: hij is in gesprek met de leider van terroristen en onder AKP zijn er veel meer burgers en soldaten omgekomen door toedoen van PKK dan in welke andere periode dan ook

Ze zeggen dat er geen schulden meer zijn bij IMF. Yup, dat klopt, maar waarom worden de andere schulden verzwegen? Juist, omdat het meer is geworden.

En zo weten we er was nog wel een paar.
pi_127850473
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 02:19 schreef PSV1990- het volgende:

[..]

Als er een Marokkaan een misdaad pleegt noemen we hem natuurlijk Marokkaan.....
Je noemt jezelf een Marokkaan en misschien moet je je eens druk maken om de gepleegde misdaad.
  zondag 16 juni 2013 @ 02:30:07 #134
117098 Hathor
Effe niet
pi_127850496
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 02:27 schreef Theoden het volgende:

[..]

Ze zeggen dat er geen PKK probleem meer is: hij is in gesprek met de leider van terroristen en onder AKP zijn er veel meer burgers en soldaten omgekomen door toedoen van PKK dan in welke andere periode dan ook

Ze zeggen dat er geen schulden meer zijn bij IMF. Yup, dat klopt, maar waarom worden de andere schulden verzwegen? Juist, omdat het meer is geworden.

Hey...je volgt de NHL, dus je zou met cijfers wel een beetje thuis moeten zijn.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_127850559
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 02:27 schreef Theoden het volgende:

[..]

http://www.worldaudit.org/press.htm

Met Congo in een rijtje staan is nu niet echt om over naar huis te schrijven. Ik denk dat we ons in de uitslag van dit jaar tussen Pakistan en Zambia mogen vestigen. We zakken iig qua alles in de wereld en alleen het ego van Erdogan stijgt een paar punten.
pi_127850576
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 02:33 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Met Congo in een rijtje staan is nu niet echt om over naar huis te schrijven. Ik denk dat we ons in de uitslag van dit jaar tussen Pakistan en Zambia mogen vestigen. We zakken iig qua alles in de wereld en alleen het ego van Erdogan stijgt een paar punten.
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 02:33 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Helaas wel ja.
pi_127850602
Gendarmerie op Bogaz koprusu nu

Edit: Trouwens ze staan onder gezag van de overheid als er geen oorlog is, dus ze vallen nu niet onder de noemer "leger".
pi_127850678
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 02:24 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Turkey 75 55
Senegal 75 65
Uganda 75 94
Kenya 75 96
Bangladesh 75 87

Geloof jij deze cijfers? Wie maakt deze cijfers?
Weer de moeder der democratie Amerika die een schijndemocratie aanhoudt?
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_127850695
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 02:38 schreef Meki het volgende:

[..]

Geloof jij deze cijfers? Wie maakt deze cijfers?
Weer de moeder der democratie Amerika die een schijndemocratie aanhoudt?
Amerika staat vrij laag, dus ik denk dat ze 'm in Finland maken, want die staat op 1

Ik boycot alvast finse producten...

[ Bericht 2% gewijzigd door Beathoven op 16-06-2013 02:44:31 ]
pi_127850824
http://www.dha.com.tr/dhayayin/ gaat uit de hand lopen zo
pi_127850856
Menigte loopt op gendarmie af, maar gendarmarie grijpt tot nu toe niet in.
pi_127850889
Politie achter gendarmarie grijpt echt wel in volgens mij
pi_127851016

Als de demonstranten echt slechte bedoelingen hadden hadden die 20-30 ME'ers het niet overleeft.
  zondag 16 juni 2013 @ 02:59:24 #144
181126 MouzurX
Misschien?
pi_127851120
Op de stream die jij gaf zie je nu alleen maar auto's en een rijtje ME. Geen demonstranten meer? De cameraman lijkt wel alleen.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_127851170
Demonstranten staan iets verder. Cameraman is een beetje verder gelopen net na opdracht van gendermarie volgens mij. Staat een mega menigte aan zijn linkerkant op de weg.

Net liep er een groep op gendermarie af, maar die deden niks. Mensen staken over en liepen verder (groep van 20-30 man max).

Politie grijpt nu in met traangas.
pi_127851210
Hmm weet niet wat de beelden van nu zijn opeens :S

Edit: DHA opeens weer oude beelden aan het geven :S
pi_127852104
Wat gaan ze in nederland met je doen als je dagenlang de dam zou bezetten in fik steken etc? volgens mij ging het dan net zo hard als Turkije misschien nog harder !

DUS NIET HUILLIE HUILLIE DOEN THEODEN VERWESTERDE MEELOPER!!
  zondag 16 juni 2013 @ 04:23:57 #148
386116 Ambipur
Is dood.
pi_127852136
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 04:20 schreef PSV1990- het volgende:
Wat gaan ze in nederland met je doen als je dagenlang de dam zou bezetten in fik steken etc? volgens mij ging het dan net zo hard als Turkije misschien nog harder !

Ga fietsen jongen.
pi_127852174
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 04:20 schreef PSV1990- het volgende:

Op zich een interessante these...
Kijk wij gaan al helemaal niet protesteren tegen het zootje ongeregeld in Den Haag hè. We hebben onze vrijheden immers.
Maar stel dat... stel dat we gingen demonstreren tegen de knechting van Den Haag door Brussel...
Wat zou Rutte doen?
Te keer gaan zoals Padisha Erdohan?
Ben eigenlijk wel benieuwd...

Denk het niet....
I´m back.
pi_127852295
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 04:28 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Op zich een interessante these...
Kijk wij gaan al helemaal niet protesteren tegen het zootje ongeregeld in Den Haag hè. We hebben onze vrijheden immers.
Maar stel dat... stel dat we gingen demonstreren tegen de knechting van Den Haag door Brussel...
Wat zou Rutte doen?
Te keer gaan zoals Padisha Erdohan?
Ben eigenlijk wel benieuwd...

Denk het niet....
Nog wel erger denk ik alleen Nederlanders pikken alles !!!!

hier in holland wrikken ze ook dingen door je strot omdat de 'meerderheid' er zogenaamd voor is, en de rest moet het maar slikken! Bv homohuwelijk , koffieshops, prostitutie etc . Als ik daarover zou klagen krijg je meteen te horen van ga dan naar een islamitisch land, nou dan zou ik tegen die turken(de minderheid in turkije) die willen drinken en feesten en niks van islam moeten, adviseren om naar bv duistland of nederland te verhuizen. Laatste keer dat ik checkte lag turkije voor grotendeels in Azie en is het een land met moslims als meerderheid
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')