Wat heb jij nu met Turkije en Marokko?quote:Op zondag 16 juni 2013 01:43 schreef PSV1990- het volgende:
Turkije wordt de nieuwe Syrie ,omdat een paar hippie,s(kuffars) niet willen dat Turkije islamitischer wordt.
Inderdaad en dan ook nog op zo een dag waarbij de kans op ingrijpen immens is. Dan faal je gewoon als ouder zijnde.quote:Op zondag 16 juni 2013 01:57 schreef De_Guidance het volgende:
Kinderen meenemen naar zoiets blijft absurd.
Engelstalige nieuwszenders zijn te druk met Iran ...quote:Op zondag 16 juni 2013 01:59 schreef MouzurX het volgende:
Wat is de beste stream op dit moment? Voorkeur engelstalig.
De stream naar dromenland.quote:Op zondag 16 juni 2013 01:59 schreef MouzurX het volgende:
Wat is de beste stream op dit moment? Voorkeur engelstalig.
Gaat nergens over dat mensen vergast worden omdat ze de minister president in verlegenheid brengen.quote:Op zondag 16 juni 2013 01:51 schreef MouzurX het volgende:
Ik sta niet echt achter de overdaad aan geweld die de politie gebruikt maar je moet als demonstrant ook niet gaan huilen over traangas op vrouwen/kinderen als de politie eerst duidelijk aan geeft dat je moet oprotten.
Gewoon staan voor je zaak en niet huilen als je daardoor klappen krijgt.
Wat dan precies? Welke vrijheid? Ik ben serieus benieuwd waar je op doelt.quote:Op zondag 16 juni 2013 02:05 schreef Theoden het volgende:
Ik weet soms niet meer wat ik moet zeggen.
Sommige mensen hebben nog niet door dat dit over vrijheid gaat.
Ik ben een Marokaanse Moslim , die achter Erdogan staat. we zien Erdogan ook als onze leider omdat hij de enige is die geen marionet is van de zionisten en amerika..quote:Op zondag 16 juni 2013 01:58 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Wat heb jij nu met Turkije en Marokko?
Neeeee bedoel dat kinderen niet horen te demonstreren /quote:Op zondag 16 juni 2013 01:54 schreef Mercan het volgende:
[..]
Op deze reactie zat ik te wachten!!!
Wat vind je dan van de kinderen in Gaza die sterven door geweld van de Joden?
Jou argument klopt niet sahbi.
de vrijheid van vergadering en vreedzaam protest bijvoorbeeldquote:Op zondag 16 juni 2013 02:07 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Wat dan precies? Welke vrijheid? Ik ben serieus benieuwd waar je op doelt.
Xaban, laten we aub even proberen leuk te discusseren.quote:Op zondag 16 juni 2013 02:07 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Wat dan precies? Welke vrijheid? Ik ben serieus benieuwd waar je op doelt.
Voordat het escaleerde was het protest al gaande, op een vredig manier.quote:Op zondag 16 juni 2013 02:08 schreef speknek het volgende:
[..]
de vrijheid van vergadering en vreedzaam protest bijvoorbeeld
geef anders antwoord op mijn vraag en probeer het niet een andere kant op te trekken.quote:Op zondag 16 juni 2013 02:09 schreef Theoden het volgende:
[..]
Xaban, laten we aub even proberen leuk te discusseren.
Vind je dat je in Turkije vrijheid van meingsuiting en persvrijheid hebt? Gewoon even ja of nee met een uitleg erbij.
en waarom woon je in Nederland en niet in een islamitisch paradijs als Saudi Arabie of Iran?quote:Op zondag 16 juni 2013 02:07 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Ik ben een Marokaanse Moslim , die achter Erdogan staat. we zien Erdogan ook als onze leider omdat hij de enige is die geen marionet is van de zionisten en amerika..
...quote:Op zondag 16 juni 2013 02:09 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Voordat het escaleerde was het protest al gaande, op een vredig manier.
Dit is een antwoord op je vraag.quote:Op zondag 16 juni 2013 02:10 schreef xaban06 het volgende:
[..]
geef anders antwoord op mijn vraag en probeer het niet een andere kant op te trekken.
Omdat ik hier ben geboren misschien??quote:Op zondag 16 juni 2013 02:11 schreef Beathoven het volgende:
[..]
en waarom woon je in Nederland en niet in een islamitisch paradijs als Saudi Arabie of Iran?
Ik vermoed omdat de respectievelijke immigratiediensten een bepaalde standaard hanteren voor wie een visum krijgt.quote:Op zondag 16 juni 2013 02:11 schreef Beathoven het volgende:
[..]
en waarom woon je in Nederland en niet in een islamitisch paradijs als Saudi Arabie of Iran?
Ze zijn al 2 weken bezig , willen ze daar blijven wonen?quote:Op zondag 16 juni 2013 02:11 schreef Theoden het volgende:
[..]
Dit is een antwoord op je vraag.
Vrijheid van meningsuiting.
Persvrijheid
Vrijheid om te demonstreren
Mensenrechten
enz.
Vind je dat dit allemaal bestaat in Turkije?
Jaquote:
Dat is geen antwoord op mijn vraag.quote:Op zondag 16 juni 2013 02:13 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Ze zijn al 2 weken bezig , willen ze daar blijven wonen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |