Waar hang jij momenteel uit? niet in Turkije volgens mijquote:Op zondag 16 juni 2013 01:43 schreef PSV1990- het volgende:
Turkije wordt de nieuwe Syrie ,omdat een paar hippie,s(kuffars) niet willen dat Turkije islamitischer wordt.
, ze laten zich opjagen door de zionisten.
In Casablanca denk ikquote:Op zondag 16 juni 2013 01:49 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Waar hang jij momenteel uit? niet in Turkije volgens mij
Doe je ook geen zaken met mensen die "ordu goreve" roepen?quote:Op zondag 16 juni 2013 01:46 schreef HiZ het volgende:
[..]
Precies, en daarna heeft de AKP Padisah onophoudelijk zijn uiterste best gedaan om de situatie verder op scherp te zetten. Diverse keren heeft hij zijn eigen volk aangevallen met absurde hoeveelheden traangas, pepergas en rubberen kogels, om maar niet met ze in gesprek te hoeven gaan. En als kers op de taart stelt hij een ultimatum van 24 uur en stuurt een uur later zijn thugs het park in.
En dan wil jij dat ik mensen die dat wel ok vinden nog als vrienden beschouw? Dat ik ze toesta geld aan mij te verdienen? Dacht het toch niet he.
Ik dwing je niet vrienden met ze te zijn. Als jij denkt dat mensen die niet zoals jij denken over de situatie vijanden zijn, oké, mag jezelf weten. Niet iedereen krijgt dezelfde informatie binnen als jij, en niet iedereen interpreteert die informatie hetzelfde zoals jij. Maar goed, ik wilde dat alleen maar benadrukken. Mja.quote:Op zondag 16 juni 2013 01:46 schreef HiZ het volgende:
[..]
Precies, en daarna heeft de AKP Padisah onophoudelijk zijn uiterste best gedaan om de situatie verder op scherp te zetten. Diverse keren heeft hij zijn eigen volk aangevallen met absurde hoeveelheden traangas, pepergas en rubberen kogels, om maar niet met ze in gesprek te hoeven gaan. En als kers op de taart stelt hij een ultimatum van 24 uur en stuurt een uur later zijn thugs het park in.
En dan wil jij dat ik mensen die dat wel ok vinden nog als vrienden beschouw? Dat ik ze toesta geld aan mij te verdienen? Dacht het toch niet he.
kinderen en vrouwen zijn heilig.quote:Op zondag 16 juni 2013 01:49 schreef Theoden het volgende:
Claudi Roth: Ik was er bij, het leek wel oorlog. Politie maakte geen onderscheid en gooide traangas op kinderen en vrouwen.
Hehe.. ok..quote:Op zondag 16 juni 2013 01:49 schreef Theoden het volgende:
[..]
volgens mij gaat het om Kenndy Caddesi in Ankara, niet Istanbul
In Eindhoven ..quote:Op zondag 16 juni 2013 01:49 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Waar hang jij momenteel uit? niet in Turkije volgens mij
Niks te zoeken tussen die nep arabieren , ben een Berberquote:
Je weet best dat ik tegen ingrijpen van het leger ben.quote:Op zondag 16 juni 2013 01:50 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Doe je ook geen zaken met mensen die "ordu goreve" roepen?
Dat weet ik ja, daarom ook de vraag.quote:Op zondag 16 juni 2013 01:51 schreef HiZ het volgende:
[..]
Je weet best dat ik tegen ingrijpen van het leger ben.
Precies !!quote:Op zondag 16 juni 2013 01:51 schreef MouzurX het volgende:
Ik sta niet echt achter de overdaad aan geweld die de politie gebruikt maar je moet als demonstrant ook niet gaan huilen over traangas op vrouwen/kinderen als de politie eerst duidelijk aan geeft dat je moet oprotten.
Gewoon staan voor je zaak en niet huilen als je daardoor klappen krijgt.
Aaah, ik was laatst bij je broeders in Marrakesh.quote:Op zondag 16 juni 2013 01:51 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
In Eindhoven ..
[..]
Niks te zoeken tussen die nep arabieren , ben een Berber
Op deze reactie zat ik te wachten!!!quote:Op zondag 16 juni 2013 01:52 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Kinderen en vrouwen hebben daar helemaal niks te zoeken
Goeie vergelijking.quote:Op zondag 16 juni 2013 01:54 schreef Mercan het volgende:
[..]
Op deze reactie zat ik te wachten!!!
Wat vind je dan van de kinderen in Gaza die sterven door geweld van de Joden?
Jou argument klopt niet sahbi.
quote:Op zondag 16 juni 2013 01:42 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ligt er aan welke groepen je definieert en hoever je terug wil gaan.
We komen uit bij Kaïn denk ik.
Beweer jij nu dat kinderen actief mee moeten doen? Dat kinderen willens en wetens bevelen moeten negeren van de politie?quote:Op zondag 16 juni 2013 01:54 schreef Mercan het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet hoor. Iedereen moet maar slaafje zijn volgens hun.quote:Op zondag 16 juni 2013 01:54 schreef Mercan het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |