Helpenquote:Op zondag 16 juni 2013 01:39 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Mijn post was meer een vraag van: duwen ze een ambulance om(waarom zou je dit doen?) of helpen ze hem omdat hij vast zit oid?
Erdogan heeft de afgelopen 20 dagen alle zogenaamde "vooroordelen" bevestigd met zijn gedragquote:Op zondag 16 juni 2013 01:40 schreef Mercan het volgende:
[..]
De beleidsbepalers denken dat ze met repressie/agressie het Turkse volk kunnen onderdrukken.
Dat gaat ze niet lukken.....
Wat vind je dan van het ingrijpen van de politie tegen anders denkenden?quote:Op zondag 16 juni 2013 01:39 schreef Julis het volgende:
[..]
Anders denkenden zijn eng, ja. En ze zijn allemaal je vijanden!!! Aluhoedje.
Ligt er aan welke groepen je definieert en hoever je terug wil gaan.quote:
Die 'paar hippies' in het Park in ieder geval niet.quote:Op zondag 16 juni 2013 01:42 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ligt er aan welke groepen je definieert en hoever je terug wil gaan.
We komen uit bij Kaïn denk ik.
Te hard.quote:Op zondag 16 juni 2013 01:42 schreef Mercan het volgende:
[..]
Wat vind je dan van het ingrijpen van de politie tegen anders denkenden?
Politie volgt bevelen op. Istersen 50.000 sefer daha anlatalim?quote:Op zondag 16 juni 2013 01:42 schreef Mercan het volgende:
[..]
Wat vind je dan van het ingrijpen van de politie tegen anders denkenden?
Noem jij dat pepperspray?quote:Op zondag 16 juni 2013 01:42 schreef Julis het volgende:
[..]
De politie heeft teveel peperspray gebruikt. Daarna is het uit de hand gelopen.
Traangas, what else?quote:Op zondag 16 juni 2013 01:43 schreef Mercan het volgende:
[..]
Noem jij dat pepperspray?
[ afbeelding ]
Hij vroeg waarmee het begonquote:Op zondag 16 juni 2013 01:43 schreef Mercan het volgende:
[..]
Noem jij dat pepperspray?
[ afbeelding ]
Jammer dat de TKP'ers er meteen als kippen bij waren..quote:Op zondag 16 juni 2013 01:43 schreef HiZ het volgende:
[..]
Die 'paar hippies' in het Park in ieder geval niet.
Precies, en daarna heeft de AKP Padisah onophoudelijk zijn uiterste best gedaan om de situatie verder op scherp te zetten. Diverse keren heeft hij zijn eigen volk aangevallen met absurde hoeveelheden traangas, pepergas en rubberen kogels, om maar niet met ze in gesprek te hoeven gaan. En als kers op de taart stelt hij een ultimatum van 24 uur en stuurt een uur later zijn thugs het park in.quote:Op zondag 16 juni 2013 01:42 schreef Julis het volgende:
[..]
De politie heeft teveel peperspray gebruikt. Daarna is het uit de hand gelopen.
Haramquote:Op zondag 16 juni 2013 01:46 schreef Mercan het volgende:
Moeten de jonge lui hier niet naar de disco, chickies hosselen.!!
volgens mij gaat het om Kenndy Caddesi in Ankara, niet Istanbulquote:Op zondag 16 juni 2013 01:47 schreef HiZ het volgende:
[..]
Oh dat begint in de buurt van Taksim te komen. Nog wel een straf half uurtje lopen.
yep, Ankaraquote:Op zondag 16 juni 2013 01:49 schreef Theoden het volgende:
[..]
volgens mij gaat het om Kenndy Caddesi in Ankara, niet Istanbul
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |