Volgens mij doen ze het land schade als ze de AKP ondersteunen. Daarnaast steunen ze een man met autocratische trekjes om aan de macht te blijven. Een man die de persoonlijke vrijheden niet respecteert. AKP sympathisanten brengen mij dus rechtstreeks schade toe. Ik wil geen vrienden zijn met mensen die zich gedragen als mijn vijand.quote:Op zondag 16 juni 2013 01:27 schreef Julis het volgende:
Is het niet een beetje extreem om mensen met een andere politieke voorkeur te vermijden (of te blokkeren op FB)? Zolang die mensen je geen kwaad doen, is het toch nergens voor nodig? Ik vind dat je elkaars politieke voorkeuren moet kunnen respecteren. Als mensen dat niet doen dan ontstaat er in ieder geval geen eenheid in het land. Dan kun je net zo goed het land in groepjes delen. Want tja, je vermijdt die mensen toch. Je hoeft ze niet te zien of ermee samen te werken.
Of dit ja.quote:Op zondag 16 juni 2013 01:31 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het aantal posts per pagina (ppp) kun je instellen. Als ik 25 ppp. heb en jij 50 ppp., gaat het topic bij dicht op pagina 13, en bij jou op pagina 7. Hoe dan ook, maximaal 300 reacties (+openingspost; 301 posts) in een topic dus.
2 hippies en een flikker die aandacht willen?quote:
Dat jij zo over hen praat doet mijn sympathie jegens hen alleen toenemen.quote:Op zondag 16 juni 2013 01:32 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
2 hippies en een flikker die aandacht willen?
Die waarschijnlijk niet eens weten waarom ze protesteren
Positief nieuws toch? Zo wordt getoond dat iedereen gelijk is, dat willen de demonstranten tochquote:
pff, lekker volwassen ook weer. Kinderen moeten normaal na sesamstraat naar bed.quote:Op zondag 16 juni 2013 01:32 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
2 hippies en een flikker die aandacht willen?
Die waarschijnlijk niet eens weten waarom ze protesteren
Welkom in Polrisatie-istan.quote:Op zondag 16 juni 2013 01:31 schreef HiZ het volgende:
[..]
Volgens mij doen ze het land schade als ze de AKP ondersteunen. Daarnaast steunen ze een man met autocratische trekjes om aan de macht te blijven. Een man die de persoonlijke vrijheden niet respecteert. AKP sympathisanten brengen mij dus rechtstreeks schade toe. Ik wil geen vrienden zijn met mensen die zich gedragen als mijn vijand.
??quote:Op zondag 16 juni 2013 01:34 schreef MisterWolf het volgende:
[..]
pff, lekker volwassen ook weer. Kinderen moeten normaal na sesamstraat naar bed.
Ze duwen een ambulance om/op gang?quote:Op zondag 16 juni 2013 01:34 schreef Mercan het volgende:
Memati (bekende acteur) in actie.
[ afbeelding ]
Wat is actür? Jij Türk?quote:Op zondag 16 juni 2013 01:34 schreef Mercan het volgende:
Memati (bekende actuur) in actie.
[ afbeelding ]
Volgens jou, ja. Zij denken daar blijkbaar anders over. Natuurlijk, iedereen denkt aan zijn of haar eigen belang. Maar goed, voor mijn gevoel is dat geen reden om mensen te vermijden. Je hebt nou eenmaal mensen die niet hetzelfde denken als jij. Nee, je hoeft er geen vrienden mee te zijn. Maar je zult zulke mensen vaker tegenkomen, denk ik. Ik zie ze niet direct als vijanden in ieder geval.quote:Op zondag 16 juni 2013 01:31 schreef HiZ het volgende:
[..]
Volgens mij doen ze het land schade als ze de AKP ondersteunen. Daarnaast steunen ze een man met autocratische trekjes om aan de macht te blijven. Een man die de persoonlijke vrijheden niet respecteert. AKP sympathisanten brengen mij dus rechtstreeks schade toe. Ik wil geen vrienden zijn met mensen die zich gedragen als mijn vijand.
Ja, maar een van die gasten een bekende Turk.quote:
Ja ik kom ze vaker tegen, maar vanaf nu is mijn deur voor ze gesloten en doe ik ook geen zaken meer met ze.quote:Op zondag 16 juni 2013 01:36 schreef Julis het volgende:
[..]
Volgens jou, ja. Zij denken daar blijkbaar anders over. Natuurlijk, iedereen denkt aan zijn of haar eigen belang. Maar goed, voor mijn gevoel is dat geen reden om mensen te vermijden. Je hebt nou eenmaal mensen die niet hetzelfde denken als jij. Nee, je hoeft er geen vrienden mee te zijn. Maar je zult zulke mensen vaker tegenkomen, denk ik. Ik zie ze niet direct als vijanden in ieder geval.
Alleen jammer dat hij een nogal besmet verleden heeft.quote:Op zondag 16 juni 2013 01:37 schreef Theoden het volgende:
Ugur Dundar doet echt een prima uitzending trouwens.
Mijn post was meer een vraag van: duwen ze een ambulance om(waarom zou je dit doen?) of helpen ze hem omdat hij vast zit oid?quote:Op zondag 16 juni 2013 01:37 schreef Mercan het volgende:
[..]
Ja, maar een van die gasten een bekende Turk.
Zijn medespeler was gister negatief in het nieuws.
Anders denkenden zijn eng, ja. En ze zijn allemaal je vijanden!!! Aluhoedje.quote:Op zondag 16 juni 2013 01:38 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ja ik kom ze vaker tegen, maar vanaf nu is mijn deur voor ze gesloten en doe ik ook geen zaken meer met ze.
Dat is wat ik in dit topic ook proef bij de hippies. Denk je niet zoals hen? Dan ben je hen vijand. Jammer.quote:Op zondag 16 juni 2013 01:36 schreef Julis het volgende:
[..]
Volgens jou, ja. Zij denken daar blijkbaar anders over. Natuurlijk, iedereen denkt aan zijn of haar eigen belang. Maar goed, voor mijn gevoel is dat geen reden om mensen te vermijden. Je hebt nou eenmaal mensen die niet hetzelfde denken als jij. Nee, je hoeft er geen vrienden mee te zijn. Maar je zult zulke mensen vaker tegenkomen, denk ik. Ik zie ze niet direct als vijanden in ieder geval.
Geen idee wat ze doen, maar denk niet dat ze ambu omduwen.quote:Op zondag 16 juni 2013 01:39 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Mijn post was meer een vraag van: duwen ze een ambulance om(waarom zou je dit doen?) of helpen ze hem omdat hij vast zit oid?
Wie zijn er met geweld begonnen?quote:Op zondag 16 juni 2013 01:39 schreef Julis het volgende:
[..]
Anders denkenden zijn eng, ja. En ze zijn allemaal je vijanden!!! Aluhoedje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |