een nieuwszender neem ik aan dusquote:
Klopt, maar dat komt omdat er geen persvrijheid is. Beide kanten gaan dan de extremen opzoeken.quote:Op zondag 16 juni 2013 13:09 schreef Slayage het volgende:
[..]
een nieuwszender neem ik aan dusyandas medya
het grootste probleem met turkije voor wat betreft de media is, is dat er geen objectieve onafhankelijke media is, alles is yandas (partijdig) media helaas
Ik denk dat er vervroegde verkiezingen moeten komen ja dit is niet meer te houden.quote:Op zondag 16 juni 2013 13:10 schreef Slayage het volgende:
zijn er trouwens mensen hier die erop uit zijn om de regering te laten vallen, want in turkije denken sommigen echt dat ze bezig zijn met een revolutie
Jup, hoop users hier.quote:Op zondag 16 juni 2013 13:10 schreef Slayage het volgende:
zijn er trouwens mensen hier die erop uit zijn om de regering te laten vallen, want in turkije denken sommigen echt dat ze bezig zijn met een revolutie
ik denk dat het weinig te maken heeft met persvrijheid, maar meer met pers ethiek, die is er namelijk nietquote:Op zondag 16 juni 2013 13:10 schreef Theoden het volgende:
[..]
Klopt, maar dat komt omdat er geen persvrijheid is. Beide kanten gaan dan de extremen opzoeken.
Dat gaat niet want Erdogan geniet steun van 60% van de bevolkingquote:Op zondag 16 juni 2013 13:11 schreef Theoden het volgende:
[..]
Ik denk dat er vervroegde verkiezingen moeten komen ja dit is niet meer te houden.
En als Erdoğan wint gaan mensen Twitter weer flooden met "geruchten" over zogenaamde manipulatie en is er weer ruimte voor chaos.quote:Op zondag 16 juni 2013 13:11 schreef Theoden het volgende:
[..]
Ik denk dat er vervroegde verkiezingen moeten komen ja dit is niet meer te houden.
Daarnet nog 50%, het wordt steeds meer.quote:Op zondag 16 juni 2013 13:13 schreef Meki het volgende:
[..]
Dat gaat niet want Erdogan geniet steun van 60% van de bevolking
Denk echt dat dat met elkaar samenhangt hoor. Ethiek is er niet omdat er geen vrijheid is. Beide kanten zoeken extremen op om hun gelijk te kunnen bewijzen.quote:Op zondag 16 juni 2013 13:12 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik denk dat het weinig te maken heeft met persvrijheid, maar meer met pers ethiek, die is er namelijk niet
Lastig, voor een revolutie is op z'n minst een tegenkandidaat nodig lijkt me.. die heb ik nog niet (actief) gezien. Het is ook niet zo handig als er straks na een verandering iemand omhoog stapt als "daar ben ik dan" want dat is een beetje slap, die zou zich nu al moeten laten zien. Aan de andere kant kan dat een negatieve draai geven aan de verbondenheid van de groepen.quote:Op zondag 16 juni 2013 13:10 schreef Slayage het volgende:
Stijgt snel!quote:Op zondag 16 juni 2013 13:13 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Daarnet nog 50%, het wordt steeds meer.
vervroegde verkiezingen want?quote:Op zondag 16 juni 2013 13:11 schreef Theoden het volgende:
[..]
dat denk ik ook jaquote:Op zondag 16 juni 2013 13:13 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
En als Erdoğan wint gaan mensen Twitter weer flooden met "geruchten" over zogenaamde manipulatie en is er weer ruimte voor chaos.
Vraag mij af of dat de oplossing is.
Stem op mijquote:Op zondag 16 juni 2013 13:13 schreef MouzurX het volgende:
Ik zou ook wel willen dat de regering hier zou vallen(nederland), maarja er is niks beters om op te stemmen.
het is nooit 60% geweest, maar tegen de 50%quote:Op zondag 16 juni 2013 13:13 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Nee joh 99%quote:Op zondag 16 juni 2013 13:13 schreef Meki het volgende:
[..]
Dat gaat niet want Erdogan geniet steun van 60% van de bevolking
Hij pollt per minuut, dat doet zelfs Maurice de Hond m niet naquote:Op zondag 16 juni 2013 13:13 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Hij polt onder zijn facebook vrienden. Maar hij heeft nog niet door dat iedereen de geen AKP aanhangers zijn hem verwijdert heeft.quote:Op zondag 16 juni 2013 13:16 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Hij pollt per minuut, dat doet zelfs Maurice de Hond m niet na
wat voor bussen zijn dat (de meeste zijn groen) ergens toe behorend?quote:Op zondag 16 juni 2013 13:23 schreef Theoden het volgende:
[ afbeelding ]
Komt Erdogan straks weer met verhalen dat mensen spontaan naar zijn "miting" zijn gekomenZe worden gewoon aangeleverd lol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |