Dat is inderdaad meestal zo als je depressief bent..quote:
Dan wens ik je daarmee heel veel sterkte. Mij hielp een studie in elk geval niets.quote:
Wat nou als de oplossing niet naar een oplossing zoeken is?quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan wens ik je daarmee heel veel sterkte. Mij hielp een studie in elk geval niets.
Je lijkt wel weg te vluchten voor je negatieve gedachtes. Hoe meer je bezig bent, hoe minder tijd je hebt om je gedachtes de vrije loop te laten, maar het probleem pak je daarmee niet aan, het blijft zo bij uitstellen en afleiding zoeken.
Das op zich wel een goeie methode zolang je naar een oplossing blijft zoeken.
Dat zou mooi zijn. Echter moet hij ook in zijn vrije tijd (waar hij geen afleiding heeft) ook iets doen, anders heb je alsnog geen leven.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat is inderdaad meestal zo als je depressief bent..
Maar er zit nogal een verschil tussen wanneer je er enige druk op kunt uitoefenen en wanneer niet..
Als je echt in een nare bui zit qua gevoel ook dan kun je zelfs als je bezig bent je negatieve gedachten niet blokkeren..
Dus ik denk dus dat hij er nog wel ''enige'' druk op kunt uitoefenen.
Weetje wat ik aan het drinken ben?quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn. Echter moet hij ook in zijn vrije tijd (waar hij geen afleiding heeft) ook iets doen, anders heb je alsnog geen leven.
Dus niets doen bedoel je? Want je laat niet veel opties open met deze gedachtengang.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat nou als de oplossing niet naar een oplossing zoeken is?
Water?quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Weetje wat ik aan het drinken ben?
Ik zeg niet dat je niks moet doen, ik zeg alleen dat je niet je gedachten op die depressie moet richten steeds, wat je dus wel doet met ''oplossing zoeken''quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dus niets doen bedoel je? Want je laat niet veel opties open met deze gedachtengang.
Mooi kut... Heb je iemand tegen wie je aan kan kletsen?quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:49 schreef Senor__Chang het volgende:
Bleerggghh.. Zowat uit het niets een enorme huilbui en enorme verslechtering van mijn stemming hier. 'De oplossing' spookt steeds vaker door mijn hoofd en ik heb geen idee wat ik met deze gedachtes aanmoet.
Iemand waarmee je kunt ketsen?quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Mooi kut... Heb je iemand tegen wie je aan kan kletsen?
Dat is net als tegen iemand met een sociale fobie zeggen "joh, mensen vreten je niet op! Ga gezellig naar buiten man, lééf!!1"quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat je niks moet doen, ik zeg alleen dat je niet je gedachten op die depressie moet richten steeds, wat je dus wel doet met ''oplossing zoeken''
Ben ik het niet mee eens...quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat is net als tegen iemand met een sociale fobie zeggen "joh, mensen vreten je niet op! Ga gezellig naar buiten man, lééf!!1"
Goeie, bij die van mij ook zo te zien! Ik zal er eens achteraan bellen morgen, er staat gemiddeld een week voor. Daar zitten we inmiddels al behoorlijk ruim overheenquote:Op donderdag 20 juni 2013 12:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Staat dat niet op de site vermeld?
Bij mijn psychinstelling stond het er per plaats vermeld.
Nee hoor, de oplossing zoeken kan op vele verschillende manierenquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat je niks moet doen, ik zeg alleen dat je niet je gedachten op die depressie moet richten steeds, wat je dus wel doet met ''oplossing zoeken''
Met "de oplossing" wordt hier imo uit het leven stappen bedoeld...quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens...
Koffie heeft het over een oplossing, ik zit al 2 jaar in deze situatie, die oplossing ga ik niet vinden al denk ik er 2 jaar over na.
Ik was dan ook iets van 20 jaar depressief of zoquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens...
Koffie heeft het over een oplossing, ik zit al 2 jaar in deze situatie, die oplossing ga ik niet vinden al denk ik er 2 jaar over na.
Ehm....nee, zo bedoelde ik het niet!!!quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Met "de oplossing" wordt hier imo uit het leven stappen bedoeld...
Senor Chang wel. Raar gesprek dit...quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ehm....nee, zo bedoelde ik het niet!!!
Ow, dan heb ik de boel weer eens verkeerd begrepenquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Senor Chang wel. Raar gesprek dit...
Geeft niks krullebolquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ow, dan heb ik de boel weer eens verkeerd begrepen![]()
![]()
Zo was het ook bedoeld, als in "gekkie"quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Krullebol
Dat klinkt echt van "Doe niet zo maf jij gekke krullebol!"
quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Senor Chang wel. Raar gesprek dit...
Nee, jullie zitten beide fout.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ow, dan heb ik de boel weer eens verkeerd begrepen![]()
![]()
Tante Minthyquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Zo was het ook bedoeld, als in "gekkie"![]()
/offtopic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |