Ze hebben het nu over de internetsite (big-brother.nl). Miranda heeft die site in ieder geval al bezocht.
Koos heeft de site ook gezien, maar toen stond er nog niets. Omdat er toen 10 vakjes voor de bewoners stonden dacht 'ie dat er misschien toch maar 10 bewoners het huis in zouden gaan.
Ik hoor nog niks over FOK! trouwens
Koos zegt dat hij ook geen lezer is maar hier toch al in zijn 2e boek bezig is.
Iets over hoe druk Miranda en Annet het hebben. Werken, tv kijken en naar bed volgens Miranda omdat ze laat thuis is. Annet had veel te doen toen haar relatie uitging. Feesten, radio-interviews
Over schrijven. Koos hield een dagboek bij van de laatste 100 dagen van 1999. Schreef ook tijdens de wake aan het sterfbed van zijn vader.
Annet schrijft een dagboek sinds 1976 tot ze in BB ging.
Koos zou graag willen schrijven in BB. Hij heeft al vanaf de inschrijving alles op papier gezet en had in het huis door willen gaan. Hij zou wel een boek willen schrijven.
BB had aangeboden dat hij zijn dagboek kon inspreken in de dagboekkamer en dat na BB uitwerken. Maar dat wilde hij niet.
00.15 uur Hieke en Dees? komen erbij zitten en alles wordt nog eens herhaald.
Koos verteld dat hij ook aan zijn familie heeft gevraagd een dagboek bij te houden.
Iets over het breiwerk van Annet, ze moet iets uithalen.
Er wordt teveel door elkaar gekletst, niet erg belangrijk en te snel om te typen.
Koos: Het koffertje van BB is een leuke trofee..
00.20 uur Miranda vertelt nog eens hoe graag ze knipsels van BB wil hebben.
Annet wil ergens kopietjes van maken.
Hieke spreekt ondertussen met Dees. Die iets zegt over dat ze er niet bij mocht gisteren.
Miranda weer over haar knipsels...
Annet: Dus internet kan je ook aanklikken de hele dag
De BB url wordt genoemd.. (alsof wij de hele dag op de officiële BB site rondhangen )
Miranda is om 4 uur opgehaald, naar de psych geweest en toen foto's maken.
Of ze op de BB site is geweest. Ja daar heeft ze gekeken. Wordt nu een beetje uitgehoord. Ze wil eerst nix zeggen maar vertelt uiteindelijk dat er weinig te doen is buiten rond BB. Het is niet zo populair als vorig jaar. Iedereen heeft het over Ali, zal hem wel tegen vallen buiten..
Ze begrijpen het wel dat het vorig jaar beter bekeken wordt. Maar ze vallen toch wel ff stil dan
00.30 uur Kim vertelt nu iets over een wereldbol. Hoe mensen voor hun promo gefilmd zijn.
Miranda hoorde dinsdag dat ze het huis in zou gaan en woensdag kwamen ze filmen. Ze zijn er 2,5 a 3 uur geweest.
Ze kletsen weer allemaal door elkaar. Over een blonde geluidsman ofzo.. O wat leuk en die dikke producer met die baard die op Paul de Leeuw leek en die Marrokaanse jongen en die Indische visagiste.. De hele crew komt langs
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 02-10-2000 00:35]
Het gaat niet echt ergens over.
Bianca denkt in ieder geval dat de impact van het programma dit jaar een stuk minder zal zijn dan vorig jaar het geval was.
Iedereen kakelt door elkaar en ik moet er ff inkomen vandaag. Stream met het geluid aan 1 oor geklemd en wordt helemaal suf geluld momenteel
Ik zie Ferdi naast Hieke zitten. Georgie zit er ook bij. Leo praat met nu, iets over relativeren..
Praten in je slaap, dat is praten met je geest
Misschien slapen we nu wel...
Ze vinden Leo diep gaan (het is wel een dolletje)... Het wordt nu moeilijk.. Een andere dimensie..
Georgie: (..) die gaan altijd dood op vrijdag de 13e
Ferdi heeft het nu over the Matrix, een denkfilm..
Leo: Misschien is the Matrix wel werkelijkheid.
Koos: Hoeveel kilometer is dat? 60 kilometer ofzo (dit gaat vast over iets anders )
Annet: Voor nix gaat de zon op..
Leo: Dat is ook zo iets intuïtie ontwikkeling.. Daar nemen we de tijd niet voor.
Iets over baby's en reïncarnatie
Annet: het is wel half 1 hoor.
Koos, Nee half 12
Ferdi?: Intuïtie ontwikkeling, dat zou ik ook wel willen..
Iemand heeft hele kleine voeten, 36 a 37
Georgie: Je kan makkelijk in die bak met slangen gaan liggen dan weet je dat ze nix doen. (..) vogelspinnen..
Het gaat dus over de weekopdracht. Iemand (Georgie?) wil wel bungee jumpen..
Ferdi zegt dat ze verwende nesten zijn.
Ze kakelen er echt op los..
Die Belgen doen alles...
Waarom zou je geen varkensneuzen eten...
Kijken jullie wel eens naar de loveboat? Hebben jullie dat meisje gezien die van die boot sprong? Georgie doet het ff voor.
Ze hebben lol, ik denk dat ze niet erg elegant terecht kwam.
Ferdi verteld over iemand die op zijn bek ging. En zo komen er meer verhalen los over blunders door onbekenden...
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 02-10-2000 02:40]
Leuke verhalen zegt iemand.
Een ander zegt ik vind het wel mooi.
Faces of Death wordt genoemd.
Georgie bespreekt de film Final Destinations
Ruud onderbreekt Miranda in een verhaal over iemand die een auto bij haar had gehuurd. Zijn vriendin zonder rijbewijs had het stuur overgenomen en is door tuinen een gebouw ingereden en de eigenaar van het pand eindigde in zijn archiefkast(?), dat was zijn redding
Nu Kim(?) over een 26 jarige jongen, vliegtuigongeluk. Moeder en zusje dood. Hij daarna dood bij een ongeluk. Stond in de krant 'Voor het ongeluk geboren' Hadden jullie dat gelezen?? Waar? In de telegraaf..
Nu vragen ze zich af of Marco Bakker een bmw of opel omega reed. Of het slachtoffer dood was en wat zijn straf was. Als het Georgie was geweest was de straf vast hoger uitgevallen omdat ie geen BNner is.
Kim: Wat is er met die m&m's op tafel aan de hand?
Pfff, daar gaan ze weer. Van mij mogen er een paar naar bed
Leo heeft meegedaan aan de voorrondes van de Camel Trophee. Dat was zwaar, hij was wel kapot. Bruggen bouwen, vlotten bouwen, boomstammen sjouwen..
Hieke vraagt aan Georgie iets over iemand die ook overleden is..
Iets tegen Koos. Hij gaat denk ik naar bed. Het licht, de muggen...
Ze hopen dat hij zijn oordoppen eindelijk gaat gebruiken. Veel herrie maken, dan doet ie ze wel in.. En ze zingen een regeltje.
Gaan vervolgens over naar een gesprek over de sladressing.
Het gaat niet echt ergens over.. Maken vooral veel herrie in de hoop dat Koos de tampons in zijn oren gaat stoppen.
Robin gaat naar bed? Ik hoor welterusten roepen. Annet vraagt wie er een sinaasappeltje wil.
Er staan een mensen op om naar bed te gaan. Ik zie nog Leo, Georgie, Hieke, Bianca, Ferdi en Annet.
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 02-10-2000 03:54]
Ferdi: Die ene die door die neger in zijn reet genomen werd (..) kikke jonge
Bianca: Ja vooral dat die neger...
Ferdi speelt nu een scene na..
Kim komt nog ff langslopen. Komt een boek halen volgens mij.
Leo doet ook een duit in het zakje. Bianca ook, the blair witch project. Bianca vond hem goed en Ferdi vond het een enorme boutfilm..
Reclame op stream 1 en stream 2 valt weg, ik ben trouwens ook ff een half uurtje weg..
Zie nu dat Hieke naar bed gaat. De rest gaat nog wat films doornemen..
Nu de Titannic.. ook bout zegt Ferdi.
Nog meer fims komen voorbij..
Ik zie Georgie op de voetenbank hangen, Bianca heeft een eigen bank net als Leo en Ferdi. Bianca houdt de score bij.
Ik ben hier niet goed in Maar de bewoners kijken zo te horen wel veel films.
Het antwoord van de vraag die ik miste was The Fog.
Georgie: Hoe heet de film waarin Stallone met Banderas samen speelt?
Het ligt op het puntje van Ferdi's lippen maar helaas.. Georgie is 'm ook alweer kwijt Bianca heeft hem niet gezien. Het is The Assassin of Assassins.. Stallone is een hitman...blabla en uiteindelijk wint ie toch
Bianca: Wie is de tegenspeler van Sharon Stone in Sliver?
(..)
Bianca weet veel van films zegt ze.
Ze gaan weer verder. Nu 2 mensen tegelijk met het goede antwoord op Leo's vraag. Wie was de vrouwelijke hoodrolspeelster in Alien? Sigorney Weaver.. Allebei 1 punt dan zegt Bianca.. Gesputter van de heren. Het is mijn spel dus ik mag de regels bepalen
Ferdi verzint meteen een nieuw spel. Ik ben de regels alweer vergeten. Bianca is bang dat hij het te moeilijk maakt zodat hij alleen de antwoorden weet. Volgens mij is het: 'Noem 7 films van A. Swarzenegger (spelling ) Bianca weet het.
Nu zij weer. Ze vraagt iets. Ferdi weet alles eromheen maar net niet wat zij wil weten. Ze willen niet dat zij het zegt. Je hoort hun hersens kraken maar helaas ze kunnen er echt niet opkomen dus ze moet het uiteindelijk toch vertellen
Bianca kiest met Triviant ook altijd de vragen over film. Ferdi (?) wilde dat spel meenemen maar het mocht niet omdat daar problemen door zouden kunnen komen
Nog meer filmvragen...
Ze vallen eindelijk ff stil. Ik hoop op een aardig gesprek nu maar helaas we gaan weer verder..
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 02-10-2000 02:47]
Ze hebben het nu over morgen verder gaan, best wel moe. Gaan toch nog door..
Wat Bianca leuk lijkt aan acteren in een film zijn al die extreme situaties.
Leo heeft een film in zijn hoofd.. Hij moet iets anders bedenken want dit gaat te lang duren.. Het wordt steeds moeilijker iets te verzinnen. Nu Porky's pikante pretpark, iemand verdient er een punt mee.
Bianca dacht dat Georgie nog een vraag wist. Nee dus.
Ze vinden het een leuk spel.
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 02-10-2000 02:29]
Nou ja, het is een leuk spelletje vinden ze.
Ze gaan naar bed. Ferdi en Bianca en Leo in de badkamer. Poetsen de tanden. Bedenken ondertussen nog wat vragen.
De mannen kleden zich uit in de gang, iemand fluit erbij. Bianca verwijdert haar make-up en gaat naar het toilet. Ferdi moet ook plassen. Streams gaan naar de slaapkamer, het geluid blijft ff hangen bij Ferdi in de badkamer.
In de damesslaapkamer wordt door iemand gelezen in bed. Bianca kruipt denk ik naast Hieke en gaat slapen. O nee, ze fluistert iets maar dat is echt niet te verstaan voor mij.
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 02-10-2000 02:38]
Iedereen slaap. Ik heb nu een kwartier naar de streams gekeken. Geen beweging, Niks te gebeuren.
Nog steedss iedereen in diepe rust.
Niets te melden derhalve..
Wat gezapig !!!
waiting for the action !!!!
Wie verlaat als eerste HET HUIS
[Dit bericht is gewijzigd door Coos op 02-10-2000 04:03]
Sjips.. weer Ruud met zijn stick.. voor de rest een heel rustig beel op de streams.. Iedereen slaapt,,,
11.58 Georgie, Ferdie en Leo zitten in de banken en praten over films
[Dit bericht is gewijzigd door Sequence op 02-10-2000 11:58]
Koos ; ziet er nog iemand van jullie kans brood te maken ?
Dit tandwiel hier, katrolletje daar, dit is de wijzerplaat en die stuurt dat aan. De tekening van Kim wordt er duidelijk NOT
Hieke vraagt zich af of ze niet dom bezig zijn (ja, natuurlijk) Bianca telt de assen voor een klok. Da's handig want dan kunnen ze de onderdelen van de klokken tenminste een beetje scheiden.
Miranda staat met haar handen in de zij, Koos staat er ook bij te kijken. Ferdi spring heen en weer tussen grond en tekentafel.
Bianca "Hier" Dé "Die" Bianca "Hier" Dé "Die" Bianca "Hier" Dé "Die" Bianca "Hier" Dé "Die" Bianca "Hier" Dé "Die" en zo gaat dat nog even door...
Miranda zit nu ook op de grond. Koos en Kim staan voorover gebogen te kijken. Robin geeft staand aanwijzingen: "Je kan beter ..."
Koos gaat er nu vandoor naar de tuin en Bianca is weer druk aanhet tellen. Vraagt Ferdi: "Ferr, denk even met me mee, wat zit hierachter?" Ferdi: "euh, sja, geen idee"
NU moeten de foto's ingeleverd worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |