Je hebt een panty toch? Blouse in je pantyquote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:46 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Vond ik eigenlijk ook wel leukhoop dat de outfit in zn geheel wel een beetje strak blijft omdat de blouse echt wijd is en er een beetje uitgaat
Ik had al de tip: riem onder het rokje maar wel om de blouse om de boel bij elkaar te houden
Dit is waar ik me bezig mee hou op een eenzame avond
De goeie ideeën blijven binnenstromen, denktank shjn scquote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:49 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Je hebt een panty toch? Blouse in je panty.
Haha ik heb dat probleem ook altijd als ik zoiets wil dragen namelijkquote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:51 schreef Maisnon het volgende:
[..]
De goeie ideeën blijven binnenstromen, denktank shjn sc
Laten we het hopenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:55 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Als je werkt bij de McD ga je volgens mij vet afkicken van dat eten
Dat doet de hond van m'n zus ook. Dan hoor en zie je m niet aankomen en dan zit je echt van DAFUQ WAAR KOM JIJ VANDAAN.quote:
Dafuq?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:36 schreef Stormqueen het volgende:
HOEzo rijden er na 20:00 geen treinen meer naar eindhoven vanaf Schiphol???
Whut?! En welcome backquote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:36 schreef Stormqueen het volgende:
HOEzo rijden er na 20:00 geen treinen meer naar eindhoven vanaf Schiphol???
dan was ik alleen nooit op mijn bestemming gekomen. Als het een optie was geweest had ik dat uiteraard gedaan.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
Je moet ook niet vliegen vanaf Schiphol, jullie hebben je eigen vliegveld jonge!
Zou nogal vreemd zijn om vanaf A'dam te vliegen als die bestemming ook bereikbaar was vanaf Eindhoven, lulzquote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan was ik alleen nooit op mijn bestemming gekomen. Als het een optie was geweest had ik dat uiteraard gedaan.
Ik heb naar Turkije een keer via Rotterdam gevlogen en toen maakten we een tussenstop in Eindhovenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan was ik alleen nooit op mijn bestemming gekomen. Als het een optie was geweest had ik dat uiteraard gedaan.
Randstad haat Brabantquote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja... Maar niet rechtstreeks... Ben geen aap
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wat zitten jullie mijn opmerking nou serieus te nemenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Zou nogal vreemd zijn om vanaf A'dam te vliegen als die bestemming ook bereikbaar was vanaf Eindhoven, lulz
Het zag er toch niet uit als een grapje?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
[..]
Wat zitten jullie mijn opmerking nou serieus te nemen![]()
![]()
Ik ben ook geen aapquote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Het zag er toch niet uit als een grapje?
Ik ben een baby chimpanseequote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik ben ook geen aap![]()
De smiley erachter gaf misschien ook wel wat weg
10 voor topografie.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:47 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben naar corfu wel via eindhoven gevlogen. Met de boot van corfu naar lefkas is korter dan van eindhoven naar Amsterdam
Of Starbucksquote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:48 schreef Stormqueen het volgende:
Maar al goed en zulks! Nu kunnen we nog ff bier scoren op utrecht centraal
Nephipsterquote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ga geen koffie drinken op zaterdagavond, gekkie!
de bierkoerier is duurder...quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
Bereid je voor op de bier prijzen van de AH to go en de bijbehorende hartverzakking
Zou ik ook via Eindhoven gaan? Heb ik niet naar gekeken eigenlijkquote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:47 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben naar corfu wel via eindhoven gevlogen. Met de boot van corfu naar lefkas is korter dan van eindhoven naar Amsterdam
het is meestal niet de standaard optie. Dus waarschijnlijk nietquote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zou ik ook via Eindhoven gaan? Heb ik niet naar gekeken eigenlijk![]()
Via Rotterdam waren we toen niet blij mee, met het openbaar vervoer doe je daar vanaf hier langer over dan naar schiphol.
Gelukkig wilde iemand ons wel rijden
Ermnerm GIEVquote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
Le fu, ik was zo goed bezig met letten op eten en iets minder rommel tussendoor eten (ja dat was nodig, anders moet ik straks een nieuwe garderobe aanschaffen)... Komt Fred vanmiddag helemaal blij thuis "ja liever ik heb iets lekkers voor je meegenomen"
![]()
![]()
Dus nu zit ik m&m's te eten
IK STOP ZE DIRECT IN EEN ENVELOPquote:
ik weet niet of die open doen als ik om middernacht om bier kom leurenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
De buren hebben niks zodat je morgen een nieuw kratje voor ze kunt halen?
feederquote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
Le fu, ik was zo goed bezig met letten op eten en iets minder rommel tussendoor eten (ja dat was nodig, anders moet ik straks een nieuwe garderobe aanschaffen)... Komt Fred vanmiddag helemaal blij thuis "ja liever ik heb iets lekkers voor je meegenomen"
![]()
![]()
Dus nu zit ik m&m's te eten
Ja jonguh ik ben gierig aan t wordenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik weet niet of die open doen als ik om middernacht om bier kom leurenen wat boeien die paar euro nu als je net in 12 dagen 3500 euro hebt verbrand
![]()
quote:
aan het worden ja?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja jonguh ik ben gierig aan t worden
van die saroma?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
Ik heb nu een beschaafd bakje op en het plan is dat het daar bij blijft!
Mag ook wel, want hij had ook pudding gemaakt voor het toetje.
Met slagroom light
Geen idee.quote:
hebben jullie een puddingvorm??quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Geen idee.
Kookpudding.. Zo'n doosje met poeder
(volgens mij wilde hij gewoon een punt maken, omdat ik met het inrichten van de keuken aan hem vroeg waarom we in godsnaam een puddingvorm nodig hebben)
Tuurlijk! Man, we hebben een fucking wafel-ijzerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:12 schreef PriemGirl het volgende:
Me and my ideas....fweaking 2,5u werk
Vies PatrickSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het ziet er wel tof uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk wel dat nog wat feller groen nog wat toffer zou zijn tbh. Heb je geen vel groen?
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
wat is het en waarvoor?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
En het is instant liefdequote:
why??? Die zijn epic!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Tuurlijk! Man, we hebben een fucking wafel-ijzer.
Ik heb met veel pijn en moeite Fred zover gekregen dat hij die ongelofelijk lelijke wijnglazen met die groene voetjes weg deed
Nope heb ik nietquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het ziet er wel tof uit
Ik denk wel dat nog wat feller groen nog wat toffer zou zijn tbh. Heb je geen vel groen?
Niet door Eny toch?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
blaas alles
Ben benieuwd hoe lang wij genegeerd gaan worden
Omdat we al 10 wijnglazen hebbenquote:
FAAL HET SCHNEL!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:15 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nope heb ik niet
Al mijn groenen zijn te 'decent'niks vels of neon
oh jawel. We ruiken nu gek.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Niet door Eny toch?die heeft het geheugen van een goudvis.
Voor volgende week, seizoensafsluiting. Wij zijn de kryptonettes en zijn het groene team, dus gaan allemaal groen alien, reptiel, beest iets gesminkt.quote:
Noooopequote:
Boze kaddersquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
blaas alles
Ben benieuwd hoe lang wij genegeerd gaan worden
Linkquote:
Owquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
Die heb je via eBay alleen niet binnen een week binnen priem.
Binnen een week? Dat wordt wat duurder denk ikquote:
Ja 15-20 euro via NLse webshopquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Binnen een week? Dat wordt wat duurder denk ik
+ 5 euro verzendkostenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja 15-20 euro via NLse webshop
Ja misschien is dat iets!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
Denk dat eens bij de Kruidvat kijken goedkoper is
Maar met een lens en vel groen wordt dit wel echt episch!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:27 schreef PriemGirl het volgende:
Of ik ga gewoon als shrek. Groen gezicht. KLAAR!
Iets makkelijker dan dit
ja hoorquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
Heeft Skjoe niet wat voor je? Die woont in de buurt toch
Is dat echt zo boeiend? Mijn broer en schoonzus gaan daar altijd heen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:28 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Zo, wat heb ik lekker gegeten
Nu nog een klein uurtje naar huis rijden, want het was in Uden
Ik wil niet voor jou spreken door te zeggen dat jij iets hebt maar 20 euro betalen voor een ebaypallet is een beetje matigquote:
Ik stem voorquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:28 schreef PriemGirl het volgende:
Oehhhhh of dezen! http://www.boozyshop.nl/s(...)-idivine-p-3657.html
nee je hebt helemaal gelijkquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik wil niet voor jou spreken door te zeggen dat jij iets hebt maar 20 euro betalen voor een ebaypallet is een beetje matig
Ik vond het echt superlekker! Velen keus, ik heb niet eens alles kunnen proeven wat ik wilde want na een aantal gerechtjes zat ik toch echt wel vol. Dus gaan we gewoon nog een keer terugquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Is dat echt zo boeiend? Mijn broer en schoonzus gaan daar altijd heen.
Dat klinkt velen beterquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik bel de bierkoerier. Tien kouwe blikken voor tien euro. Thuisbezorgd.
Maar die heb ik toch heul niet nodigquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
En Priem, faal dan gelijk even een 88-pellet op ebay voor de volgende keer
Tuurlijk heb je het wel nodig, dat merk je nu toch?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:33 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Maar die heb ik toch heul niet nodigdie van sleek is wel vet! Heb ik meteen alle Belle kleuren
Neenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Tuurlijk heb je het wel nodig, dat merk je nu toch?![]()
![]()
Daarbij, als je dat als argument gebruikt kan je niks meer kopen
enabling failquote:
Already donequote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
enabling fail![]()
Maar dat sleek ding ga je wel falen toch?
Ja maar velen kleur!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:36 schreef Stormqueen het volgende:
Aan een 88 pellet heb je echt niks. Komt geen kleur vanaf.
KOOPquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:40 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn creditcard is voor het eerst sinds ik in SHJN kwam nog helemaal ongebruikt halverwege de maand![]()
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:40 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn creditcard is voor het eerst sinds ik in SHJN kwam nog helemaal ongebruikt halverwege de maand![]()
wat luistert hij dan? Nineties crapquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:39 schreef Miss_Congeniality het volgende:
B zit me uit te lachen om mijn muziekkeus![]()
Ik had pasgeleden mijn USB volgegooid met blije jaren 90 crap en ervan uitgegaan dat hij zijn eigen USB wel mee zou nemen in de auto. Niet dus en nu is het bij elk liedje 'NEEEEE niet deze!!!!'
Ik had afgelopen maand een rekening van 2 euroquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:40 schreef Stormqueen het volgende:
dat snap ik!! Alleen een app gekocht?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik had afgelopen maand een rekening van 2 euro![]()
Ik was best trots
Nu speelt Ultimate Kaos met My lover, das ook wel té erg eigenlijkquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wat luistert hij dan? Nineties crap
Een app en screenprotectors op ebay geloof ikquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat snap ik!! Alleen een app gekocht?
Sugababes - Overloaded, The Singles Collection... nu downloaden kopen!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:44 schreef Miss_Congeniality het volgende:
En nu speelt Steps. En oh wat vindt hij het leuk
ERMAGERD STEPSquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:44 schreef Miss_Congeniality het volgende:
En nu speelt Steps. En oh wat vindt hij het leuk
zeker! Al is zaad in het zwembad geen goed ideequote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:43 schreef PriemGirl het volgende:
Hoe was de reis Skjoe? Alles goed afgebatst?
bb draait alleen maar zulke crapquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:47 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
JA TOF
Maar hij vindt van niet
En bij elk volgend liedje gaat hij harder lachen
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:47 schreef bleiblei het volgende:
Ik kwam laatst een kopietje van b*witched tegen![]()
.
Die speel ik op gitaarquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
![]()
*gaat nieuwe 90's-cd voor in de auto maken *
Oeh, eens kijken of ik Fred zo ver kan krijgen om die te spelenquote:
Is heel makkelijkquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Oeh, eens kijken of ik Fred zo ver kan krijgen om die te spelen![]()
En kut ik heb al 2 90's cd's in de auto. Dit wordt nummer 3
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zeker! Al is zaad in het zwembad geen goed ideeen zeven kilo aangevreten omnomnom
(ben nu toch al getrouwd)
klopt!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:54 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Charly Lownoise & Menthal Theo, Dune en Paul Elstak zijn volgens B velen malen beter
Ik zo tegen B zeggen dat BB mijn muziek wel kan waarderenquote:
Fred is zo van "laat is horen. Ow ok" *speelt hele nummer*quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:54 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Is heel makkelijkvooral de intro
Doe dit maar laten zien:
2 - 2 - 2 - 2
3 - 2 - 1 - 2
2 - 2 - 2 - 2
0 - 0 - 0 - 0
x - x - x - x
x - x - x - x
Zo gaat het lijntje
Knap!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Fred is zo van "laat is horen. Ow ok" *speelt hele nummer*
Ik geniet daar zo van als hij dat doetquote:
Fred kan niet eens noten lezenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:07 schreef Maisnon het volgende:
Gitaar tabs zijn een geweldige uitvinding
Die getalletjes betekenen gewoon: HIER MOET JE JE VINGERS ZETTEN KUT geen gedoe![]()
Ook na de intro? Zitten best wel een paar aparte stukjes inquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
Godsamme..
Hij speelt hem dus al naar 1 keer horen... Ik vind het zo knap
[..]
Fred kan niet eens noten lezen.
Tabs kan hij ook weinig mee geloof ik, hij moet gewoon de akkoorden weten en dat gaat meestal het beste op gehoor. Sommige liedjes zit hij wel een half uur uit te pluizen![]()
Maar deze kon hij dus na 1 keer luisteren
Hij kwam een heel eind en vroeg toen of ik serieus wilde dat hij hem helemaal kon spelen, want dan moest hij een capo gaan zoeken.. Dus heb gezegd dat dat niet hoefdequote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:11 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ook na de intro? Zitten best wel een paar aparte stukjes in
Tegenwoordig lukt het me ook op gehoor liedjes mee te spelen, sowieso in akkoorden, dat is tof
is dat positief of negatief? Legoquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:01 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik zo tegen B zeggen dat BB mijn muziek wel kan waarderen
Zegt hij 'ja maar hij speelt met Lego'
http://tabs.ultimate-guit(...)kiss_me_ver2_tab.htmquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hij kwam een heel eind en vroeg toen of ik serieus wilde dat hij hem helemaal kon spelen, want dan moest hij een capo gaan zoeken.. Dus heb gezegd dat dat niet hoefde
Positief, Lego is bazenspeelgoedquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
is dat positief of negatief? Lego
Fijnquote:
ja gelukkig welquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:20 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Fijn
Hebben jullie nu nog een weekje of...?
het eerste wat ik zag toen ik de eerste keer bij bb thuis was en in zijn cd-rek keekquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
God meer jaren 90 styling dan dit kan toch bijna niet
2e helft van de 90's dan...
Die glimmende stoffen![]()
Die blauwe oogschaduw![]()
Die twee staartjes![]()
(dat mokkel met die paardenbek)
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
God meer jaren 90 styling dan dit kan toch bijna niet
2e helft van de 90's dan...
Die glimmende stoffen![]()
Die blauwe oogschaduw![]()
Die twee staartjes![]()
(dat mokkel met die paardenbek)
Nietquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het eerste wat ik zag toen ik de eerste keer bij bb thuis was en in zijn cd-rek keek
Vreemde gewaarwording is dat hequote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:23 schreef Stormqueen het volgende:
Het voelt ook alsof de bruiloft drie maanden geleden was en maar een uur heeft geduurd
jawel. Samen met de sugababes en 5ive geloof ikquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:24 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Niet![]()
Stiekem toch best leuk om naar te luisteren
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het eerste wat ik zag toen ik de eerste keer bij bb thuis was en in zijn cd-rek keek
Die cd's had ik ookquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jawel. Samen met de sugababes en 5ive geloof ik![]()
het ligt dus niet aan mij?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:25 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Vreemde gewaarwording is dat he
chickflicks en matige actiequote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:30 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Zijn muzieksmaak is gewoon prima
Nu ben ik wel benieuwd naar zijn filmsmaak?
*PLOP*quote:Op zondag 16 juni 2013 00:40 schreef Stormqueen het volgende:
Si! De bierkoerier is er gelukkig ook eindelijk
En je gaat niet vertellen wat het is?quote:Op zondag 16 juni 2013 08:39 schreef Incantrix het volgende:
Ik heb overigens de heilige graal der smeerseltjes gevondengoodbye lemony flutter
in twee dagen van m'n probleemnagelriem af, m'n voeten zijn voor het eerst in anderhalf jaar niet meer kurtdroog (iets dat de smeersels van de pedicure niet voor elkaar kregen) en ik ga nu m'n winterhanden (emoslingerwaardig medio juni
) eens aanpakken. Hurrah!
quote:Op zondag 16 juni 2013 01:11 schreef bleiblei het volgende:
Ahhh, thuis... Egenlijk best erg, giga huismus I am.
En mijn muzieksmaak is echt matig. Ben gelukkig snel over gegaan op MP3 (eerste 2 MP3tjes waren Postmen met Renaissance en Golden Earring met Paradise in Distress). Maar mijn cd's zijn echt te erg. Eerste 2 singeltjes Party Animals met Atomic en Hanson met Mmmbop.
Andere pareltjes in de cdkast waren idd. 5ive, Gigi D'agostino, Vengaboys (Boom boom boom), A-teens en Solid Harmonie
.
Ja jezus, geef me even, ik kan nu niet bij de tube want m'n tet zit in een babyquote:Op zondag 16 juni 2013 08:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En je gaat niet vertellen wat het is?
DE SPANNING!quote:Op zondag 16 juni 2013 08:43 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ja jezus, geef me even, ik kan nu niet bij de tube want m'n tet zit in een baby
En dan voor op de baby of voor op je tet?quote:Op zondag 16 juni 2013 08:44 schreef Incantrix het volgende:
Het is een zalfje uit de US, op ebay te vinden ook. Naam volgt, ik denk telkens dat het dentinox heet maar dat is spul voor als je baby tandjes krijgt
Lol, haha, nee, ik zit namen door elkaar te halen met mijn scrambled-eggs-for-brainquote:Op zondag 16 juni 2013 08:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En dan voor op de baby of voor op je tet?
En dat blijkt dus ook te werken voor nagelriemen?
Mijn interesse is gewekt
Ik zat al te berekenen hoe je ooit had bedacht om voetencreme voor je tet/baby te gebruikenquote:Op zondag 16 juni 2013 08:49 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Lol, haha, nee, ik zit namen door elkaar te halen met mijn scrambled-eggs-for-brain
Maar googlen op heel balm deed de truc![]()
Ik ken het van fb-groep, daar postte iemand swatches en iedereen ging van WAT DOE JIJ OP JE NAGRLRIEMEN GIEV NAO!!
En m'n swapmaatje heeft me een tube opgestuurd
Dentinox verdooft (ik proef alles dat ik in mijn baby stop en toen ik dentinox proefde had ik een half uur een tintelend puntje van m'n tongquote:Op zondag 16 juni 2013 08:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik zat al te berekenen hoe je ooit had bedacht om voetencreme voor je tet/baby te gebruiken![]()
Ik ga er sowieso meer van kopen, anders geef je maar een seintje als je de naam nog eens wil wetenquote:Op zondag 16 juni 2013 08:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
goedkoopste op ebay is 7 euro incl. Damn you verzendkosten!
Ik hou hem gedachten, wil eerst die lemony flutter opmaken... En dan moet ik hem eerst terugvinden
Ik heb geen flauw ideequote:Op zondag 16 juni 2013 08:57 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik ga er sowieso meer van kopen, anders geef je maar een seintje als je de naam nog eens wil wetenga binnenkort ff een tube voor m'n moeder bestellen denk ik. Is meer items bestellen goedkoper qua verzendkosten? Dan kunnen we samen bestellen evt?
Nouja, we zien wel. No hurryquote:Op zondag 16 juni 2013 09:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee![]()
Tot een bepaald gewicht geloof ik..
Ik ga douchen, nog een uur voor ik richting m'n werk moet.
Heb je google gezien? Dat vaderdag plaatje is echt leukquote:Op zondag 16 juni 2013 09:02 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Nouja, we zien wel. No hurryen werkze!
Als er plek is voor nog een tube?quote:Op zondag 16 juni 2013 08:57 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik ga er sowieso meer van kopen, anders geef je maar een seintje als je de naam nog eens wil wetenga binnenkort ff een tube voor m'n moeder bestellen denk ik. Is meer items bestellen goedkoper qua verzendkosten? Dan kunnen we samen bestellen evt?
Oh, nog niet, wat cool! Ik ga zo even kijkenquote:Op zondag 16 juni 2013 09:04 schreef Maisnon het volgende:
Ik zit me te vervelen![]()
heb net al street racer gespeeld want ja
[..]
Heb je google gezien? Dat vaderdag plaatje is echt leuken één van de letters o is een knop waarmee je een nieuwe vader te zien krijgt
quote:Op zondag 16 juni 2013 11:04 schreef Sharana_LV het volgende:
Meh net gebeld dat mijn oom is overleden
Whut?!quote:Op zondag 16 juni 2013 11:14 schreef Stormqueen het volgende:
Ik durf Facebook niet te openen, bang voor de foto's van schilderijen gemaakt door vier maanden oude babies die in de verf zijn gedoopt enzulks
dat is toch altijd? Dat mensen de hand van hun larf in verf dopen, het handje over een vel papier smotsen en het resultaat kado doen als baby's eerste zelfgeschilderde doek op vader / moederdag?quote:
Oooooh ja, Vaderdag crapquote:Op zondag 16 juni 2013 11:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat is toch altijd? Dat mensen de hand van hun larf in verf dopen, het handje over een vel papier smotsen en het resultaat kado doen als baby's eerste zelfgeschilderde doek op vader / moederdag?
ja, jij kan vaderdag niet als excuus gebruikenquote:Op zondag 16 juni 2013 11:16 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb straks een kinderverjaardag, meh echt geen zin in
hehehe, en die dan zo op bed smijten voor vaderdagquote:Op zondag 16 juni 2013 11:20 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oooooh ja, Vaderdag crap. Ik dacht dat je letterlijk een baby ondergedompeld in verf bedoelde
.
Nope, en Sjon ook niet want vandaag is de sterfdag van z'n vaderquote:Op zondag 16 juni 2013 11:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, jij kan vaderdag niet als excuus gebruiken
Ik ben wel door beide families uitgenodigd. Nog ff kijken wat ik doe, mijn bikini is nog niet eens droog
quote:Op zondag 16 juni 2013 11:30 schreef Sharana_LV het volgende:
Mijn oom had vrijdag te horen gekregen dat hij 2 nieuwe hartkleppen moest en een nieuw stuk aorta omdat het niet goed meer was, maar hij heeft dus afgelopen nacht een scheur in zijn aorta gekregen.
Maar mijn tante woont dus samen met mijn oom en neefje, want mijn nichtje is dus paar jaar terug al overleden aan een bacterie bij haar hart waardoor die er ook gelijk mee stopte.
Wat een hel voor mijn tante, twee keer dat ze wakker wordt dat er iemand overleden is, eerste keer haar dochter en nu haar man. En voor mijn neefje, 11 jaar en zus en vader al verloren, vaderdag zal voor hem echt een kutdag worden
Naja dan zou hij daar dood zijn gegaan? Want volgens mij kunnen ze niets meer doen als de aorta scheurtquote:Op zondag 16 juni 2013 11:34 schreef Sharana_LV het volgende:
ik snap btw dat ze hem niet in t ziekenhuis gehouden hebben
quote:Op zondag 16 juni 2013 12:02 schreef Sharana_LV het volgende:
mja dan ligt hij iig wel aan apparatuur die hem in de gaten houden, maar k heb ook geen idee spees
maar t is heel raar, mijn oom had aan nichtje beloofd dat hij zijn blauwe band met judo zou halen voor haar, dus k weet niet of k het nu kut moet vinden dat hij is zo'n slechte toestand gister toch alsnog die wedstrijd is gaan doen en zijn blauwe band gehaald heeft vlak voordat hij dus overleden is of dat hij die wedstrijd gewoon had moeten missen en rustig aan had moeten doen
Een gezapig huisjespark in Limbolandquote:
Ah nice, volgens mij weet ik al welk parkquote:Op zondag 16 juni 2013 20:06 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Een gezapig huisjespark in Limbolandmaar met een huge-ass zwembad en leuke omgeving, dus da's wel chill
daarna gaan we nog een paar dagen logeren in Lilytown, dus dan zitten we in de buurt van de primark en Bataviastad
Als het in Dordrecht was weet ik van wie welquote:Op zondag 16 juni 2013 20:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dat je zo vanuit een boom een kind hoort roepen "godverdomme godverdomme godverdomme... PAPPA, HELP! Ik weet niet meer hoe ik eruit moet!"
Vooral dat godverdomme was mooi, kind zal hooguit 4 zijn geweest.
En het was er niet eens één van mij
Ja, zijn er een keer eerder geweest en het zwembad was zo leuk dat we eigenlijk nauwelijks iets anders gedaan hebbenquote:Op zondag 16 juni 2013 20:07 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ah nice, volgens mij weet ik al welk park. En primark en bataviastad is altijd goed
Nee, er zijn er meerquote:Op zondag 16 juni 2013 20:07 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Als het in Dordrecht was weet ik van wie wel(vriend van ons is nogal van de krachttermen, dus zijn 6- 3- en 2-jarige(n?) nu ook
)
ERMAGERD NOG NOOIT NAAR PRIMARK GEWEEST GA NU SCHNEL!quote:Op zondag 16 juni 2013 20:10 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ja, zijn er een keer eerder geweest en het zwembad was zo leuk dat we eigenlijk nauwelijks iets anders gedaan hebbenen woohoo, ik ben benieuwd ja! Nog nooit in de primark geweest tbh, dus ik ben benieuwd.
quote:Op zondag 16 juni 2013 20:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
ERMAGERD NOG NOOIT NAAR PRIMARK GEWEEST GA NU SCHNEL!![]()
grote zwembadenquote:Op zondag 16 juni 2013 20:10 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ja, zijn er een keer eerder geweest en het zwembad was zo leuk dat we eigenlijk nauwelijks iets anders gedaan hebbenen woohoo, ik ben benieuwd ja! Nog nooit in de primark geweest tbh, dus ik ben benieuwd.
Die hebben ze gewoon niet bij ons in het bosquote:
Dan ga je toch naar Duitsland, dat is vlakbij voor jullie!quote:Op zondag 16 juni 2013 20:14 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Die hebben ze gewoon niet bij ons in het bos
Ik ken alleen de film, maar gezien de film zou ik voor de engelse versie gaan. Ik heb het gevoel dat er een hoop in de vertaling verloren gaat in het nederlands.quote:Op zondag 16 juni 2013 20:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
TRIX
moet ik everything is illuminated in het engels lezen of is NL wel oké? Ik heb ooit dat boek 'alles is verlicht' gekocht omdat het bij een stationbruna lag
Ja, mooi is dat, dat ze eigenlijk zelf ook niet zo goed weten wat ze zeggen, maar vooral op een reactie gaan zitten wachten. Toen Stef net kon praten heeft hij me een keer uitgescholden voor 'papa' (dat was het beledigendste dat hij kon bedenken), ik moet nog steeds gniffelen als ik eraan denkquote:Op zondag 16 juni 2013 20:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nee, er zijn er meer![]()
Prachtig, zo'n piepstemmetje dat dat doet.
Ik had zo'n mannetje zelf ook in m'n groep, die kon je als hij boos was de meest vreselijke dingen toewensen (waarvan hij zelf niet wist wat hij zei) in de hoop op een reactie.. Maar ik moest stiekem zo lachen als zo'n piepstemmetje dan "kankerhoer" zei![]()
![]()
(hij wist niet eens wat kanker was, danwel wat een hoer was. Hij herhaalde dingen die hij anderen had horen zeggen. Hij heeft me ook wel eens uitgescholden voor kankerhomo)
Ik gok dat ik hem over 2-3 dagen uit heb, had ik met The Lost Key ookquote:Op zondag 16 juni 2013 20:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik denk dat ik na deze HP maar aan inferno begin, even een break
Zulke boeken kan ik wel binnen een dag uitlezen als ik niets anders doe, zo fijn is datquote:Op zondag 16 juni 2013 20:19 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik gok dat ik hem over 2-3 dagen uit heb, had ik met The Lost Key ook
Dan ga ik voor een extragratis ePub, moge de Nederlandse versie tot in den eeuwigheid in de boekenkast verrottenquote:Op zondag 16 juni 2013 20:19 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik ken alleen de film, maar gezien de film zou ik voor de engelse versie gaan. Ik heb het gevoel dat er een hoop in de vertaling verloren gaat in het nederlands.
De film is een beetje vreemd maar wel lekker
Daar had ik ook de inspiratie voor een gehaakt sjaal uit gehaald. een still uit de film:
[ afbeelding ]
Ja same here, maar ik heb allemaal afspraken deze week enzulks, le fuuuu.quote:Op zondag 16 juni 2013 20:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Zulke boeken kan ik wel binnen een dag uitlezen als ik niets anders doe, zo fijn is dat
Ik zeg engels, juist de manier waarop Alex (1 van de hoofdpersonen) praat maakt het boek zo briljant en ik kan me niet voorstellen dat een vertaling ervan ook zo goed isquote:Op zondag 16 juni 2013 20:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
TRIX
moet ik everything is illuminated in het engels lezen of is NL wel oké? Ik heb ooit dat boek 'alles is verlicht' gekocht omdat het bij een stationbruna lag
Nu heb ik er eigenlijk een hekel aan om vanuit het engels vertaalde boeken in het Nederlands te lezen maar goed
Oh snorryyyy. Ja Mir had em in het NL, dus ik ben voor de verandering NL aan het lezen, is wel even wennenquote:Op zondag 16 juni 2013 20:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Heb ik al jonguh, staat heel t internet mee vol. En ik lees die niet in het NL
Ik heb niet veel boeken en helaas staan de boeken waar ik echt een beetje trots op ben te verstoffen in een doos op zolder want we hebben geen plaats in de woonkamer. Mijn hele Jean M. Auel - Stam van de Holenbeer serie. De dikke hard cover boekenquote:Op zondag 16 juni 2013 20:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan ga ik voor een extragratis ePub, moge de Nederlandse versie tot in den eeuwigheid in de boekenkast verrotten.
Ik gooi nooit boeken weg![]()
Uitschelden voor papa, briljantquote:Op zondag 16 juni 2013 20:19 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ja, mooi is dat, dat ze eigenlijk zelf ook niet zo goed weten wat ze zeggen, maar vooral op een reactie gaan zitten wachten. Toen Stef net kon praten heeft hij me een keer uitgescholden voor 'papa' (dat was het beledigendste dat hij kon bedenken), ik moet nog steeds gniffelen als ik eraan denk
En nope, nooit geweest nog, ik heb echt geen zin om naar Rotterdam te gaan om met 2 kinders onder de arm onder de voet gelopen te wordenen als ik alleen wil moet ik op zaterdag, dat klinkt nogal doodvonnis-ig
maar als we uit logeren zijn kan ik even samen met schoonmam, da's wel hendig
Gewoon koken en dan met een garde opkloppen anders?quote:Op zondag 16 juni 2013 20:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
De koffie die ik nu drink zou echt geweldig zijn met een laag opgeschuimde melk. Maar ik heb geen melkopschuimer
Die in Rotterdam is niks idd.quote:Op zondag 16 juni 2013 20:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Uitschelden voor papa, briljant![]()
![]()
En die in Rotterdam zou ik dan overslaan ja.. Sowieso kom ik daar niet graag.
In het najaar gaat er 1 in Zoetermeer open en volgend jaar 1 in Den Haag. Die twee zijn wel handig, ook makkelijker om een keer tussendoor langs te gaan aan het begin of einde van de dag. Atthans, misschien met kinderen ook niet
Kopenquote:Op zondag 16 juni 2013 20:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
De koffie die ik nu drink zou echt geweldig zijn met een laag opgeschuimde melk. Maar ik heb geen melkopschuimer
Oh die heeft mijn moeder ook ja, die is ook helemaal gek van die boekenquote:Op zondag 16 juni 2013 20:23 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik heb niet veel boeken en helaas staan de boeken waar ik echt een beetje trots op ben te verstoffen in een doos op zolder want we hebben geen plaats in de woonkamer. Mijn hele Jean M. Auel - Stam van de Holenbeer serie. De dikke hard cover boeken
Maar weggooien nooit van mijn leven! Ooit komt er een plaatsje vrij voor ze.
Ja jonguh, ik wil geen lamme armquote:Op zondag 16 juni 2013 20:24 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Gewoon koken en dan met een garde opkloppen anders?
NEVAAHHHquote:Op zondag 16 juni 2013 20:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
En ik heb vrijwel al mijn boeken weg gegooid met de verhuizing. Heb nog ongeveer een halve plank leesboeken denk ik. En Dan een halve plank studieboeken en een halve plank kunstboeken.
Enige boeken die ik bewaar zijn boeken die ik misschien nog een keer ga lezen... Dat zijn er niet veel
Ja mooi he? Zie dan je gezicht maar in de plooi te houden, haha!quote:Op zondag 16 juni 2013 20:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Uitschelden voor papa, briljant![]()
![]()
En die in Rotterdam zou ik dan overslaan ja.. Sowieso kom ik daar niet graag.
In het najaar gaat er 1 in Zoetermeer open en volgend jaar 1 in Den Haag. Die twee zijn wel handig, ook makkelijker om een keer tussendoor langs te gaan aan het begin of einde van de dag. Atthans, misschien met kinderen ook niet
Ik vind het echt hele onhandige dingen om te hoarden, het neemt zoveel ruimte inquote:Op zondag 16 juni 2013 20:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
NEVAAHHH
ik heb ook velen boeken van brum zijn oma omdat ze die anders weg gingen gooien_
Dat wil ik ook, later als ik groot benquote:Op zondag 16 juni 2013 20:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mijn ouders hebben een kamer ingericht als bibliotheek. Is ook een oplossing
nah valt best mee, vd week ook gedaan bij bjorn bij het gebrek aan koffiemelk, maar die hadden wel zo'n schuimding gevalquote:Op zondag 16 juni 2013 20:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja jonguh, ik wil geen lamme arm
Ik wil stiekem gewoon zo'n melkopschuimer van bodum
WANTquote:Op zondag 16 juni 2013 20:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mijn ouders hebben een kamer ingericht als bibliotheek. Is ook een oplossing
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |