Je hebt een panty toch? Blouse in je pantyquote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:46 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Vond ik eigenlijk ook wel leukhoop dat de outfit in zn geheel wel een beetje strak blijft omdat de blouse echt wijd is en er een beetje uitgaat
Ik had al de tip: riem onder het rokje maar wel om de blouse om de boel bij elkaar te houden
Dit is waar ik me bezig mee hou op een eenzame avond
De goeie ideeën blijven binnenstromen, denktank shjn scquote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:49 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Je hebt een panty toch? Blouse in je panty.
Haha ik heb dat probleem ook altijd als ik zoiets wil dragen namelijkquote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:51 schreef Maisnon het volgende:
[..]
De goeie ideeën blijven binnenstromen, denktank shjn sc
Laten we het hopenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:55 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Als je werkt bij de McD ga je volgens mij vet afkicken van dat eten
Dat doet de hond van m'n zus ook. Dan hoor en zie je m niet aankomen en dan zit je echt van DAFUQ WAAR KOM JIJ VANDAAN.quote:
Dafuq?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:36 schreef Stormqueen het volgende:
HOEzo rijden er na 20:00 geen treinen meer naar eindhoven vanaf Schiphol???
Whut?! En welcome backquote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:36 schreef Stormqueen het volgende:
HOEzo rijden er na 20:00 geen treinen meer naar eindhoven vanaf Schiphol???
dan was ik alleen nooit op mijn bestemming gekomen. Als het een optie was geweest had ik dat uiteraard gedaan.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
Je moet ook niet vliegen vanaf Schiphol, jullie hebben je eigen vliegveld jonge!
Zou nogal vreemd zijn om vanaf A'dam te vliegen als die bestemming ook bereikbaar was vanaf Eindhoven, lulzquote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan was ik alleen nooit op mijn bestemming gekomen. Als het een optie was geweest had ik dat uiteraard gedaan.
Ik heb naar Turkije een keer via Rotterdam gevlogen en toen maakten we een tussenstop in Eindhovenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan was ik alleen nooit op mijn bestemming gekomen. Als het een optie was geweest had ik dat uiteraard gedaan.
Randstad haat Brabantquote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja... Maar niet rechtstreeks... Ben geen aap
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wat zitten jullie mijn opmerking nou serieus te nemenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Zou nogal vreemd zijn om vanaf A'dam te vliegen als die bestemming ook bereikbaar was vanaf Eindhoven, lulz
Het zag er toch niet uit als een grapje?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
[..]
Wat zitten jullie mijn opmerking nou serieus te nemen![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |