Okequote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:18 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
je kan wel voor mij werken, ik betaal je in chinese gadgets
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik dacht dat let mein voor laat mij stond
je mag wel dingen uitkiezen van chinese webshopsquote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:19 schreef TienVingers het volgende:
Nee wacht ik wil wel geld waarmee ik dingen kan kopen
Geld is oud. Ruilen is weer helemaal in deze tijdquote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:19 schreef TienVingers het volgende:
Ga met mij mee shoppen en hou al mijn tassen vast. Geef ik je wel wat voor per uurquote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:19 schreef TienVingers het volgende:
Wel elke dag zodat ik na de vakantie een hoop geld heb verdiendquote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ga met mij mee shoppen en hou al mijn tassen vast. Geef ik je wel wat voor per uur
Ik doe het gratisquote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ga met mij mee shoppen en hou al mijn tassen vast. Geef ik je wel wat voor per uur
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:21 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Wel elke dag zodat ik na de vakantie een hoop geld heb verdiend
Jeetje jij hebt het echt goed voor elkaar. Twee mannen die je spulletjes dragenquote:
Jij mag mee zij dragen de tassen. That's how we rollquote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:23 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jeetje jij hebt het echt goed voor elkaar. Twee mannen die je spulletjes dragen.
* AdoraBelle gaat jaloers in een hoekje zitten.
Yayquote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jij mag mee zij dragen de tassen. That's how we roll
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |