Ga jij eens even een eind fietsen met je bolletje.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:41 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Heb je een bolletje voor het wasmiddel? Dan kun je het gewoon met bolletje en al bij de was in doen.
bolletje?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:41 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Heb je een bolletje voor het wasmiddel? Dan kun je het gewoon met bolletje en al bij de was in doen.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ga jij eens even een eind fietsen met je bolletje.
Ik weet er blijkbaar meer vanaf dan jijquote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ga jij eens even een eind fietsen met je bolletje.
Da's niet voldoende.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:41 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Omdat je met vloeibaar wasmiddel ook kunt wassen, maakt niet uit wat voor wasmachine je hebt.
Die lijkt niet manquote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:42 schreef Toto69 het volgende:
xcachet, ik heb je nagemaakt:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:42 schreef Toto69 het volgende:
[ afbeelding ]
Neequote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:42 schreef Toto69 het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb vloeibare wasmiddelquote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Da's niet voldoende.
Je hebt wasverzachter (dat is dat vloeibare ding) en wasmiddel (poederding) nodig.
Echt wel. je hebt niet overal wasverzachter voor nodig en als je vloeibaar wasmiddel gebruikt heb je geen waspoeder nodig. Vloeibaar wasmiddel is de vloeibare vorm van waspoeder hoor.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Da's niet voldoende.
Je hebt wasverzachter (dat is dat vloeibare ding) en wasmiddel (poederding) nodig.
Gelukkig wonen we niet samen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:43 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Echt wel. je hebt niet overal wasverzachter voor nodig en als je vloeibaar wasmiddel gebruikt heb je geen waspoeder nodig. Vloeibaar wasmiddel is de vloeibare vorm van waspoeder hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |