Shit.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee.
Ene is voor waspoeder, andere is voor wasmiddel.
De ene is voor wasmiddel en de andere is voor verzachter ofzo die op een andere moment van het progamma erin moet. Maar als je het niet snapt kun je misschien beter gewoon een bolletje gebruiken en die bij de was zelf in doen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja, de ene is voor de bonte was, of witte was, zoiets
wat is voor watquote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee.
Ene is voor waspoeder, andere is voor wasmiddel.
Ik werk al een jaar met waspoeder en wasverzachter en nooit problemen mee gehad.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:35 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
De ene is voor wasmiddel en de andere is voor verzachter ofzo die op een andere moment van het progamma erin moet. Maar vaak werkt dat toch niet helemaal en kun je beter een bolletje gebruiken en niet naar die vakjes kijken.
wasverzachter moet in 2, waspoeder in 1.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
wat is voor wat
als je hier antwoord op kan geven kan ik meteen gaan wassen
Niet iedere wasmachine is dezelfde. Bij onze vorige had je een vakje ergens voor maar dan liep het er meteen al uit en had je er niks aan.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik werk al een jaar met waspoeder en wasverzachter en nooit problemen mee gehad.
ik heb geen poeder ik heb vloeibaar, iemand in mijn 40+ topic zegt dat dat in het midden moet.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
wasverzachter moet in 2, waspoeder in 1.
Midden is wasverzachter met dat bloemetje denk ik.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik heb geen poeder ik heb vloeibaar, iemand in mijn 40+ topic zegt dat dat in het midden moet.
klopt. dat moet bij mij ook. maar jij hebt geen midden.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik heb geen poeder ik heb vloeibaar, iemand in mijn 40+ topic zegt dat dat in het midden moet.
ik heb wel een midden domboquote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
klopt. dat moet bij mij ook. maar jij hebt geen midden.
bij mij is midden een klein vakje, en aangezien 2 bij jou een klein vakje is, ga ik vanuit dat daar wasverzachter moet.
en je hebt poeder nodig.
edit; oh dat kleine gaatje. ik weet niet of het daar moet.
Kijk anders in de handleiding online?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
iedereen zegt wat anders
ik weet niet wat ik moet doen
nieuwe wasmachine kopen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
iedereen zegt wat anders
hoor je me>quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:40 schreef EugeneKrabs het volgende:
LB's stem![]()
Toto stuurt een audioboodschap op whatsapp: 'dit is niet edwin emieladres hoor beetje raar groetjes jeroen'
Wat heeft ze nou weer aan dit advies? Ze heeft helemaal geen poeder nodig.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
klopt. dat moet bij mij ook. maar jij hebt geen midden.
bij mij is midden een klein vakje, en aangezien 2 bij jou een klein vakje is, ga ik vanuit dat daar wasverzachter moet.
en je hebt poeder nodig.
edit; oh dat kleine gaatje. ik weet niet of het daar moet.
Want?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:40 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Wat heeft ze nou weer aan dit advies? Ze heeft helemaal geen poeder nodig.
Heb je een bolletje voor het wasmiddel? Dan kun je het gewoon met bolletje en al bij de was in doen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
iedereen zegt wat anders
Doen "wij" ookquote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:41 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Heb je een bolletje voor het wasmiddel? Dan kun je het gewoon met bolletje en al bij de was in doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |