OP van Meloewa, en leesbaar gemaakt door de VMSDKR: Vandaag had ik mijn mondeling Engels. De bedoeling was dat we in groepjes van twee de mondeling voorbereidden en uiteindelijk samen deden. De indeling werd echter gedaan door de docent.
De docent had de indeling bekend gemaakt en ik zat blijkbaar bij een meisje die me niet zo heel erg mag. Mijn naam en haar naam werden opgenoemd en mijn ik dacht meteen
"Oh nee..''. Toch deed ik heel normaal en zei er niks over.
Haar attitude en houding was zoiets als :
''Zucht, zucht, gvd' etc. Ze heeft zich 3/4 minuten gedragen of zojuist haar oma overleden was;
''Ik had net zo goed dus 2 uur in mijn bed kunnen blijven liggen'' en weet ik veel wat ze wel niet allemaal zei. Het asociale ervan was dat ik nog geen meter van haar af was. Op een gegeven moment was ik het zat en zei ik
''Je kunt ook normaal doen. Ik heb er ook niet om gevraagd om bij jou in het groepje te zitten.'', waarop ze nauwelijks wat zei..
De docent zei toen:
''Jullie gaan nu allemaal met zn tweeen bij elkaar zitten.''. En daar kwam ze dan, en toen was ik al redelijk ontdaan. Toen kreeg ik dat mondelingblad voor me wat ik moest voorbereiden. En het enige waar ik aan kon denken was haar negatief gezever. Concentratie was ver te zoeken. Dus ik zeg '
'Ik wil al niet meer met jou werken....'' Zij:
''Prima''.
Ik ben toen naar bureau van de docent gegaan en heb gezegd:
''Ik wil niet met (..) samenwerken, ze zit zich aan te stellen." Natuurlijk zei ik dit al huilend want ik ben een hoogst sensitief persoon!

Zij zei toen op de achergrond in de klas :
''Dat was ook niet mijn bedoeling.'', waarna ik al jankend zei:
''Flikker toch op!''Toen moest ik met iemand anders samenwerken.. maar ik was nog steeds ontdaan. Vervolgens heb ik een gesprek met de docent op de gang gehad en ik mocht naar huis en kon ik dinsdag terugkomen om
WEL mijn mondeling te doen zonder die takkehoer.
Klacht: Meisje dat mij aan huilen maakt door haar negatief gedoe
Extra: andere dag terugkomen voor mondeling / snel moeten janken.

!
Samenvatting: Mensen die niet in staat zijn samen te werken met wie dan ook en erg negatief/associaal reageren als ze niet mogen samenwerken met wie ze zouden willen.