Want de definitie van softdrugs is: Je kunt er biertje,jointje, voor zetten?quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:57 schreef eend112 het volgende:
XTC is geen hard drugs meer. biertje, jointje, pilletje.
Ik bedoelde meer dat het in het rijtje van biertje en jointje past. Het wordt zelfs gedoogd.quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:59 schreef Bananapeel het volgende:
[..]
Want de definitie van softdrugs is: Je kunt er biertje,jointje, voor zetten?
Je mag ook voor eigen gebruik coke op zak hebben. Ik vind XTC ook echt niet in het rijtje biertje en jointje thuis horen. Far from zelfs.quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:00 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat het in het rijtje van biertje en jointje past. Het wordt zelfs gedoogd.
Biertje, jointje, pilletje, nakkie.quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:01 schreef Bananapeel het volgende:
[..]
Je mag ook voor eigen gebruik coke op zak hebben. Ik vind XTC ook echt niet in het rijtje biertje en jointje thuis horen. Far from zelfs.
Als ik een paar biertjes en een jointje op heb kan ik nog makkelijk bij mijn moeder op bezoek. Als ik een pilletje op heb hoef ik dat niet meer te proberen hoor. Het is stukken heftiger en vind het ook terecht hard drugs.quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:02 schreef eend112 het volgende:
[..]
Biertje, jointje, pilletje, nakkie.
Nja ik heb ook maar een paar keer gedaan en dan 1 pilletje en ik werd alleen maar vrolijk en had zin om van alles te doen. Niet al die shit die hier in dit topic staat. Vond het echt totaal niet heftig: misschien als je 5 pillen in je mik douwt ofzo. Zelfde met cocaine trouwens, viel ook allemaal mee.quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:04 schreef Bananapeel het volgende:
[..]
Als ik een paar biertjes en een jointje op heb kan ik nog makkelijk bij mijn moeder op bezoek. Als ik een pilletje op heb hoef ik dat niet meer te proberen hoor. Het is stukken heftiger en vind het ook terecht hard drugs.
gezellig zondagje..quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:02 schreef eend112 het volgende:
[..]
Biertje, jointje, pilletje, nakkie.
1989 was mijn eerste keerquote:Op zondag 31 augustus 2014 15:09 schreef trucker3 het volgende:
Eerste keer XTC .... Jezus, dat is voor mij dit jaar precies 25 jaar geleden. Good times + ik word oud + de jeugd van tegenwoordig ().
Oja, die dingen kosten toen zo'n 25 gulden. Tegenwoordig is het iets van 5 euro, toch?
quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:59 schreef gewoonmeppen het volgende:
koste toen 50 gulden en zat in zo'n capsule.
Als je pech had ging die capsule kapot in je broekzak, kon je proberen die poeder nog in een glas te stoppen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |