Die 4 kilo kunnen toch niet serieus het verschil zijn tussen broodmager/ongezond, en normaal/gezond?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:28 schreef Ennn91 het volgende:
Bij 54 was ik broodmager en ongezond bezig, bij 58 was ik tevreden
Ditquote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:33 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Die 4 kilo kunnen toch niet serieus het verschil zijn tussen broodmager/ongezond, en normaal/gezond?
Verder maak ik me er zelf niet zo druk om zolang ik maar redelijk gezond leef en niet uit m'n kledingmaat groei.
Je bent sowieso een bepaalde maat van nature vanwege je lengte. "maat 38" hebben zegt totaal niks. Als je 1m50 ben ben je te dik als je maat 38 hebt en als je 1m90 bent te dun.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:42 schreef Ennn91 het volgende:
Ik bedoel dus meer of je lichaam gewoon van nature een 34/36/38 of 40 is. Dat je van 38 naar 36 kan werken, maar dit niet vol te houden is omdat je misschien een 38 ben van nature omdat je meer moet eten/energie hebben bijvoorbeeld.
als je meer energie nodig zou hebben zou je dat ook verbranden en dus geen verschil zien in je gewicht of maatquote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:42 schreef Ennn91 het volgende:
Ik bedoel dus meer of je lichaam gewoon van nature een 34/36/38 of 40 is. Dat je van 38 naar 36 kan werken, maar dit niet vol te houden is omdat je misschien een 38 ben van nature omdat je meer moet eten/energie hebben bijvoorbeeld.
Kom je nooit in maatje 36 omdat je bekken er gewoon niet inpast al vermager je tot op het bot.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als je meer energie nodig zou hebben zou je dat ook verbranden en dus geen verschil zien in je gewicht of maat
ik denk wel dat lichamen verschillend gebouwd zijn
ben jij gezegend met de brede heupen van je moeder, je oma en haar oma dan kun je lijnen wat je wil maar je heupen zullen altijd breed zijn
Je hebt gelijk, het is niet zo alsof je levenstijl en voeding voor een lager of hoger gewicht kunnen zorgen. Dit is bij iedereen genetisch vastgelegd. Zo zal ik altijd 110 kg blijven wegen ongeacht wat ik doequote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:55 schreef tetouaribo het volgende:
Accepteer het maar. En je moe je niet vaker dan een maal in de week wegen. Ik zelf schommel bijv altijd tussen de 70-75.
natuurlijk kan dat welquote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:46 schreef Seam het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, het is niet zo alsof je levenstijl en voeding voor een lager of hoger gewicht kunnen zorgen. Dit is bij iedereen genetisch vastgelegd. Zo zal ik altijd 110 kg blijven wegen ongeacht wat ik doe
Natuurlijk kan dat ook. Wat is gezond? 5kg schommeling bij welk vet%? Bij welke lengte?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
natuurlijk kan dat wel
maar als je het gaat hebben over 5 kilo's schommeling.... op een gezond gewicht
5 kilo kan het verschil zijn tussen tegen je mentstruatie aan zitten en een uitgebreide bbq hebben en een perfecte dagquote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:52 schreef Seam het volgende:
[..]
Natuurlijk kan dat ook. Wat is gezond? 5kg schommeling bij welk vet%? Bij welke lengte?
watquote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
5 kilo kan het verschil zijn tussen tegen je mentstruatie aan zitten en een uitgebreide bbq hebben en een perfecte dag
Ben je nu aan het trollenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
5 kilo kan het verschil zijn tussen tegen je mentstruatie aan zitten en een uitgebreide bbq hebben en een perfecte dag
nopequote:
Ze heeft het over haar menstruatie, hoeveel mannen ken jij die daar last van hebben?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:45 schreef papernote het volgende:
Ik gok dat je een meisje bent, ook al zeg je het niet? Hoe lang ben je? En hoe oud?
Blijven vraag twee en drie over.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:59 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ze heeft het over haar menstruatie, hoeveel mannen ken jij die daar last van hebben?
Lekker vocht vasthoudenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nope
je menstruatie alleen al scheelt een paar kilo
Los van het feit of je je streef lichaam hebt of niet, is een gezonde levenstijl goed voor je. Maar aan sommige dingen kun je inderdaad niks tot weinig en/of met veel moeite wat aan doen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:46 schreef Seam het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, het is niet zo alsof je levenstijl en voeding voor een lager of hoger gewicht kunnen zorgen. Dit is bij iedereen genetisch vastgelegd. Zo zal ik altijd 110 kg blijven wegen ongeacht wat ik doe
Als je klein bent wel lijkt me.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:33 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Die 4 kilo kunnen toch niet serieus het verschil zijn tussen broodmager/ongezond, en normaal/gezond?
Verder maak ik me er zelf niet zo druk om zolang ik maar redelijk gezond leef en niet uit m'n kledingmaat groei.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |