Tuurlijk, je bent er zelf bijquote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:18 schreef Meki het volgende:
FIFA is hier verantwoordelijk voor.
Zij vragen gigantisch veel voor FIFA en werken buiten de wetten om en hoeven geen belasting te betalen.
FIFA een grote wereldwijde criminele organisatie met de maffiabaas Blatter
Al liggen de doden langs het veld, het voetbal gaat door.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is al officieel bekend of CC doorgaat? Dat kan echt niet natuurlijk
Ik weet vrij zeker van nietquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:29 schreef YazooW het volgende:
[..]
Al liggen de doden langs het veld, het voetbal gaat door.
Waarom? mensen mogen toch protesteren? En waar moet het dan georganiseerd worden, overal in de wereld zijn protesten.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:21 schreef RocketM het volgende:
Stel dat de Confederations cup daadwerkelijk word afgelast, denk ik dat de FIFA (terecht) heel hard gaat zoeken naar een alternatief land om het WK te organiseren volgend jaar.
Begrijp me niet verkeerd, de demonstranten hebben groot gelijk en alle recht om te demonstreren. Maar de FIFA gaat het risico zeker niet lopen dat het WK straks ook in gevaar komt.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:22 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Waarom? mensen mogen toch protesteren? En waar moet het dan georganiseerd worden, overal in de wereld zijn protesten.
En wie heeft Brazillie ook alweer gedwongen zich kandidaat te stellen?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:18 schreef Meki het volgende:
FIFA is hier verantwoordelijk voor.
Zij vragen gigantisch veel voor FIFA en werken buiten de wetten om en hoeven geen belasting te betalen.
FIFA een grote wereldwijde criminele organisatie met de maffiabaas Blatter
Samen met de overheid natuurlijk. De mensen hebben verder niet veel te vertellen. Zelfde als hier met EK.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:27 schreef RocketM het volgende:
[..]
En wie heeft Brazillie ook alweer gedwongen zich kandidaat te stellen?![]()
De voorwaarden zijn van tevoren bekend bij de landen die een dergelijk toernooi willen organiseren. Als je het daar als land zijnde niet mee eens ben stel je je toch gewoon geen kandidaat ?
Denk dat het daar te kort dag voor is, de FIFA zal nooit enig risico nemen met het WK, Het gaat om miljarden euro's, sponsor en tv contracten en dergelijke zijn ook allang afgesloten.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:29 schreef Dance99Vv het volgende:
Eerst gaat de FIFA dreigen met claims enzo
Ja maar dat is overal ter wereld zo. Maar wat is het alternatief nu nog? de CC afblazen en ook het WK verplaatsen ofzo? die stadions staan er voor het grootste gedeelte al (waar duizenden mensen aan hebben gewerkt die anders geen werk hadden gehad, toen protesteerden ze niet trouwens...)quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:30 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Samen met de overheid natuurlijk. De mensen hebben verder niet veel te vertellen. Zelfde als hier met EK.
Het WK massaal boycotten zou een mooi signaal zijn.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:33 schreef RocketM het volgende:
[..]
Ja maar dat is overal ter wereld zo. Maar wat is het alternatief nu nog? de CC afblazen en ook het WK verplaatsen ofzo? die stadions staan er voor het grootste gedeelte al (waar duizenden mensen aan hebben gewerkt die anders geen werk hadden gehad, toen protesteerden ze niet trouwens...)
Zeker mee eens, en ook bij de FIFA zullen ze dat weten. Daarom als de CC afgeblazen word zullen ze denk ik ook zeker omschakelen naar een ander land voor het WK. Het zou een prachtig signaal zijn met als gevolg miljarden aan investeringen (stadion, infrastructuur, sponsor en tv contracten die afgekocht moeten worden) die dan al helemaal compleet nutteloos zijn.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:34 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Het WK massaal boycotten zou een mooi signaal zijn.
Alleen zullen ze het dan proberen te verbergen, net als al die lege stadions in zuid-afrika. Mensen daar hebben t geld er niet eens voor.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:37 schreef RocketM het volgende:
[..]
Zeker mee eens, en ook bij de FIFA zullen ze dat weten. Daarom als de CC afgeblazen word zullen ze denk ik ook zeker omschakelen naar een ander land voor het WK. Het zou een prachtig signaal zijn met als gevolg miljarden aan investeringen (stadion, infrastructuur, sponsor en tv contracten die afgekocht moeten worden) die dan al helemaal compleet nutteloos zijn.
Rellen/demonstraties in tientallen steden zijn niet te verbergen, ik denk dat veiligheid (of schijnveiligheid) voorop staat, Maargoed ik hoop eigenlijk dat het uiteindelijk allemaal mee zal vallen, en we een mooi WK krijgen in Brazillie, mits de veiligheid van FIFA personeel, fans en deelnemer gegarandeerd kunnen wordenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:40 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Alleen zullen ze het dan proberen te verbergen, net als al die lege stadions in zuid-afrika. Mensen daar hebben t geld er niet eens voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |