En dan krijg je woensdag al je diploma?quote:
Ja en?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:53 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dan is de meerderheid van dit volk een klapjosti ben ik bang
Ze willen snel van ons af zijn, denk ik..quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:53 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
En dan krijg je woensdag al je diploma?![]()
Ik moet nog 2 weken wachten voordat ik mijn havo diploma krijg
Mijn moeder is 2x getrouwd en mijn vader 3x.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:55 schreef wietparkiet het volgende:
Mijn vader is getrouwd
nja is wel een klapjosti ja
Mijn vader 2x en moeder maar 1xquote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mijn moeder is 2x getrouwd en mijn vader 3x.
huh, da's vaakquote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mijn moeder is 2x getrouwd en mijn vader 3x.
Wil je ruilen? Ik wil heel graag naar school.quote:
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:56 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Wil je ruilen? Ik wil heel graag naar school.
Mja, ik heb tentamens nu. Als je die nou eens goed weet te maken.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:56 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Wil je ruilen? Ik wil heel graag naar school.
M'n ouders trouwden eerst met elkaar.quote:
Welke studie doe je dan? Misschien weet ik er wel wat van te bakken, anders kun je altijd nog een leerling van Ibn Ghaldoun lief aankijken en vragen of die wat tentamens voor je wil stelen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mja, ik heb tentamens nu. Als je die nou eens goed weet te maken.
Wat schuift dat?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:57 schreef wietparkiet het volgende:
Je mag voor mij wel een stage zoeken koekwaus
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:58 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Welke studie doe je dan? Misschien weet ik er wel wat van te bakken, anders kun je altijd nog een leerling van Ibn Ghaldoun lief aankijken en vragen of die wat tentamens voor je wil stelen.
Wat.quote:
jij moet iets doen voor je vaderquote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:11 schreef wietparkiet het volgende:
oh![]()
niks gehoord verder dus ben waarschijnlijk niet aanwezig geacht
Mijn vader doet geen flikker voor mij en helpt dit gezin alleen maar verder naar de kanker. ik moet helemaal niksquote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
jij moet iets doen voor je vaderje vader moet niet iets doen voor jou
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Mijn vader doet geen flikker voor mij en helpt dit gezin alleen maar verder naar de kanker. ik moet helemaal niks
Don't you, forget about me. Because I'm alive and kickin'.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:27 schreef Drabit het volgende:
Ik heb een lp van Simple Minds gevondenKent iemand dat?
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Don't you, forget about me. Because I'm alive and kickin'.
Gewoon gaan.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik wil de stad in maar heb geen zin om me klaar te maken
#firstworldproblems
Tuurlijkquote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:27 schreef Drabit het volgende:
Ik heb een lp van Simple Minds gevondenKent iemand dat?
Dan maak je je niet klaar en ga je.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik wil de stad in maar heb geen zin om me klaar te maken
#firstworldproblems
quote:
psalmen zijn leuk hoorquote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:37 schreef Drabit het volgende:
[..]Het was best moeilijk een leuke lp te vinden tussen alle christelijke lp's van mijn oma.
Mijn oma heeft ook lp's, Frans Bauwer, Bennie Neymanquote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:37 schreef Drabit het volgende:
[..]Het was best moeilijk een leuke lp te vinden tussen alle christelijke lp's van mijn oma.
Zet het in je telefoonquote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
KAN IEMAND MIJ HELPEN HERINNEREN DAT IK MAANDAGAVOND OM 22;00 HET OUD PAPIER BUITEN ZET AUB
https://www.google.com/calendar/render?tab=wcquote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
KAN IEMAND MIJ HELPEN HERINNEREN DAT IK MAANDAGAVOND OM 22;00 HET OUD PAPIER BUITEN ZET AUB
Daar heb ik mijn eigen mening overquote:
Hier vooral kerk en country... Ik weet eigenlijk ook niet waarom zij Simple Minds heeft. Maar ik vind t wel leukquote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:38 schreef DrNick het volgende:
[..]
Mijn oma heeft ook lp's, Frans Bauwer, Bennie Neyman
Ja, ik vind psalmen niet leuk. En religie weet ik allemaal niet. Christelijke opvoeding maar ik noem mezelf niet christelijk. Als ik ouder wordt komt het allemaal wel.quote:
neequote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
Religie is voor mensen die niet zelf kunnen nadenkenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:40 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ja, ik vind psalmen niet leuk. En religie weet ik allemaal niet. Christelijke opvoeding maar ik noem mezelf niet christelijk. Als ik ouder wordt komt het allemaal wel.
QFTquote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Religie is voor mensen die niet zelf kunnen nadenken
Ja zo denk ik er nu ook over. Maar ik heb ook verhalen gehoord van mensen die precies dachten zoals ik nu, maar later toch zijn gaan geloven. Daarom weet ik het allemaal nog niet. Ik vind mezelf er te jong voor (slecht excuusquote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Religie is voor mensen die niet zelf kunnen nadenken
Ik raad het je afquote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:43 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ja zo denk ik er nu ook over. Maar ik heb ook verhalen gehoord van mensen die precies dachten zoals ik nu, maar later toch zijn gaan geloven. Daarom weet ik het allemaal nog niet. Ik vind mezelf er te jong voor (slecht excuus)
Ik denk ook niet dat ik later gelovig zal worden, wat ik wil zeggen is dat je het maar nooit weet. Misschien maak je wel iets mee waardoor je gaat geloven op de een of andere manier.quote:
Ja, boem pats er was licht. Bof en er waren dieren. Klinkt lekker geloofwaardig ook.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:45 schreef DrNick het volgende:
Sowieso bovennatuurlijke dingen
"Er is een god die altijd weet wat je doet en de aarde gemaakt heeft met alle mensen erop in 7 dagen"_
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Respect!![]()
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:48 schreef LETMEIN het volgende:
Jordy op de sociale werkplaats!Normaal doen over Jordy eh hoofdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Respect!
Pief Paf Poef en in 1 dag zou hij het kunnen verhelpen. Maar hij doet het niet.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:48 schreef wietparkiet het volgende:
pief poef paf god heeft alle macht maar afrika is nog steeds rotzooi
Ik kan er alleen maar veel respect voor hebbenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Normaal doen over Jordy eh hoofd
Gister avond?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hehhee gisteravond![]()
[..]
Wie?parkiet
pief paf puf god is fictiefquote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:49 schreef Drabit het volgende:
[..]
Pief Paf Poef en in 1 dag zou hij het kunnen verhelpen. Maar hij doet het niet.
De bijbel was een boek dat werd voorgelezen om de mensen te vermaken. En toen kwamen er mensen en die maakte om dat boek een religie. Misschien is het zo wel gegaanquote:
Want als ze geen verjaardag vieren zijn ze beter in Gods ogenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:50 schreef DrNick het volgende:
Jehova's, mogen niet eens hun eigen verjaardag vieren of traktaties aannemen (op de basisschool was zo iemand)
Os de Islam, ook één pot nat.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:51 schreef Drabit het volgende:
[..]
Want als ze geen verjaardag vieren zijn ze beter in Gods ogen
Bon Jovi niet herkennenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
Stop met one direction teksten hier te posten.
Halloquote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:01 schreef hamerhaaitje het volgende:
He allemaal ik ben weer terug van vakantie![]()
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:01 schreef hamerhaaitje het volgende:
Hallo! En aangenaam!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:01 schreef hamerhaaitje het volgende:
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:48 schreef LETMEIN het volgende:
Jordy op de sociale werkplaats!Ik snap dat je Jordy niet mag, maar je doet wel normaal over hem, wil je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Respect!
TRquote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:01 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
bakkes kutparkiet ik ga je steken
ja man me moeder draagt hem nuquote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:04 schreef hamerhaaitje het volgende:
ey toto heb mijn string bij jou laten liggen laatste keer.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:04 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Nee, maar je kop staat me niet aan #thuglife #swag4life
Die is wel mooi geschilderdquote:
Dat ging makkelijk hahaquote:
Ik vind 17 wel te oud voor mequote:
Ik heb hem niet geprobeerd dus dat kan ik toch niet wetenquote:
Hehehequote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:09 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ik heb hem niet geprobeerd dus dat kan ik toch niet weten
Jij wel hahaquote:
waz deze taal?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:10 schreef hamerhaaitje het volgende:
ik ga weer murderen op de streets challaz
Nederlands eh dampoequote:
Ik heb je nummer al bbyquote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je hebt dat nummer ook nog gewhatsappt ook?
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je hebt dat nummer ook nog gewhatsappt ook?
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik zou het doen man. nummer bestaat en ze ziet er best leuk uit
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:12 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Nederlands eh dampoe
[..]
Ik heb je nummer al bby
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:16 schreef xcachet het volgende:
Het is niet van een persoon die ik ken btw. Dat nummer was random
Ik zou niet weten hoequote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:17 schreef xcachet het volgende:
Mijn nummer kun je wel achterhalen met dat nummer
Heeft dat nummer whatsapp dan?quote:
Er zijn zelden mensen die zo snel antwoorden.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:19 schreef Toto69 het volgende:
Ik zeg zo je nummer staat op internet, foto erbij alles, zegt ze: ok, hahahaha, lekker. doei
Stond gewoon op online, zeker een troll van xcachet.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:20 schreef Drabit het volgende:
[..]
Er zijn zelden mensen die zo snel antwoorden.
Ze heeft vast 2 nummers. Maar bij mij staat het nummer niet bij whatsappquote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Stond gewoon op online, zeker een troll van xcachet.
Dat nummer heeft wel whatsapp. Foto van 2 meisjes.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:21 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ze heeft vast 2 nummers. Maar bij mij staat het nummer niet bij whatsapp
Als ik twee nummers had had ik niet zo'n lelijk kind als foto gedaan op m'n waquote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Stond gewoon op online, zeker een troll van xcachet.
die denkt nu: wtf hoe komen al die weirdo's aan mijn nummer allezquote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:22 schreef wietparkiet het volgende:
even wat leuks gewhatsapped. kijken wat ze gaat antwoorden
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
Als ik twee nummers had had ik niet zo'n lelijk kind als foto gedaan op m'n wa
Heb mijn foto verwijderd en mijn naam is normaal. never dat ze me gaat achterhalenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
die denkt nu: wtf hoe komen al die weirdo's aan mijn nummer allez
Niemandquote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:25 schreef Spatieloos het volgende:
Wie zitten jullie te cyberpesten met mobiel?
Bel d'r met de huis telefoon. Zij wilt vast wel daten.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:27 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Jammer genoeg heb ik even geen mobiel
Je haat dat wief gewoon.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
Bel d'r met de huis telefoon. Zij wilt vast wel daten.
quote:
Hoe heet ze?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
Bel d'r met de huis telefoon. Zij wilt vast wel daten.
okquote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee. Ik ken d'r echt niet. Ik leg jou wel uit hoe ik dat nummer heb verzonnen.
Hoi Osuchi!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:31 schreef Kmissum het volgende:
Hoi. ik ben een kloon. Ik wil niet zeggen van wie.
Woon je in het buitenland dan?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:30 schreef Drabit het volgende:
Buitenlandse nummers kunnen haar niet whatsappen denk ik
Nee, maar ik heb om mijn computer whatsapp staan met een buitenlands nummer zodat ik bekenden kan pesten met dat nummer.quote:
Leg uit hoe?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:33 schreef Drabit het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb om mijn computer whatsapp staan met een buitenlands nummer zodat ik bekenden kan pesten met dat nummer.
Daar is het van afgeleid ja.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dan uh.... uh... Kmissum? Ik mis hem?
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:33 schreef wietparkiet het volgende:
Iedereen moet haar van die puppies whatsappen
ze gaat helemaal gek worden wss![]()
Bluestacksquote:
Dat is geheim.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Signature:
(max. 4 regels)
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:34 schreef Kmissum het volgende:
[..]
Dat is geheim.maar je zat met je oude account in deze sc?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:34 schreef Kmissum het volgende:
[..]
Dat is geheim.Ben je toto?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of die pressilia?Spatieboos
Ja.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
maar je zat met je oude account in deze sc?
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:33 schreef wietparkiet het volgende:
Iedereen moet haar van die puppies whatsappen
ze gaat helemaal gek worden wss![]()
Heb jij meerde mobiels, jij was die vorige toch ook?quote:
Ze antwoordt niet lief... :$quote:
Hmm.. wanneer zat je hier?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:39 schreef Kmissum het volgende:
[..]
Ik ga er maar weer eens vandoor, jullie raden het toch niet![]()
![]()
Laat haar maar, ze wil alleen maar aandacht.quote:
Pizza_Pepperoni?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:39 schreef Kmissum het volgende:
[..]
Ik ga er maar weer eens vandoor, jullie raden het toch niet![]()
![]()
Echt he.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Laat haar maar, ze wil alleen maar aandacht.
Ik zal het tegen haar zeggen.quote:
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:43 schreef EugeneKrabs het volgende:
Ik moet tegen xcachet zeggen dat ze wil dat je haar nummer verwijdert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |